Ik geloof hem directquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:09 schreef ChocoFan het volgende:
Regie heeft gezegd net, langer vergaderen oud managers. Tijdens de SL.
DIKKE AANNAME
Op tv vast wel...quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:09 schreef greysbones het volgende:
Komop er gaat me niet iemand vertellen dat ze voor deze poppenkast geloofwaardig over komen
Dikke sturingquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:09 schreef ChocoFan het volgende:
Regie heeft gezegd net, langer vergaderen oud managers. Tijdens de SL.
DIKKE AANNAME
Ik laat mij niet in de maling nemen, weet dat dit toneelspel is dat Zoë manager wordtquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:09 schreef juul. het volgende:
Is niet de eerste keer dat we zo in de maling worden genomen
Ik durf te wedden dat ze zelfs een dansje hebben gedaanquote:
En ze kunnen er zelf een draai aangeven om Zoë niet te doen dan weten ze voor een volgende keer dat dit niet helptquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:09 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe it is ... De 'is toch zielig kaart' is getrokken..
Na streamlock gaat het overleg toch weer anders, Marciano zegt toch eigenlijk Bern te willen kiezen.
Isaac zegt dat het de schuld van de rest is, ze stellen zich niet verkiesbaar waardoor ze oud-managers in dit hoekje drijven en dan roepen ze dat het een poppenkast is waar ze niet aan mee willen doen.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ze zelfs een dansje hebben gedaan
Ik zag ze een fortnite dansje doenquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Tijdens die SL net zag ik in mijn hoofd snel een oempa loempa tevoorschijn komen die wat gezegd heeft tegen ze.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:11 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff: "Maar jij bent in ieder geval benaderbaar! Kun jij nog lopen met al die veren in je reet!?"
Wendy: "Ben ik toch een keer genomen hier in deze loods!"
hmmmmmm ice jullie zijn met dit spelletje begonnen vorige maand alquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:09 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe it is ... De 'is toch zielig kaart' is getrokken..
Na streamlock gaat het overleg toch weer anders, Marciano zegt toch eigenlijk Bern te willen kiezen.
Isaac zegt dat het de schuld van de rest is, ze stellen zich niet verkiesbaar waardoor ze oud-managers in dit hoekje drijven en dan roepen ze dat het een poppenkast is waar ze niet aan mee willen doen.
Volgens mij wel hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:11 schreef freaky40 het volgende:
Toch lieten ze dat overleg tussen de ex managers vorige maand niet zien...Weet niet of dat toen ook was of dat ze gelijk over gingen tot stemmen.
Klopt, reden te meer dat het niet slim is van de rest zich weer niet verkiesbaar te stellen en daarmee dus weer deze poppenkast veroorzaakt hebben.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
hmmmmmm ice jullie zijn met dit spelletje begonnen vorige maand al
Wat een volkquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:13 schreef greysbones het volgende:
Iedereen gaat eten
Man3
Ze kunnen niet eens 15 minuten wachten
Eigenlijk kijken we wel naar de meest trieste RLSquote:
Heb ze wel een keer horen zeggen dat ze ook nog een coup kunnen plegen, kan ook wel leuk zijn of dat ze zelf de handdoek in de ring gooitquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
Pffffff……Zoë
Zoë voor 5 weken is echt teveel 😵💫
quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eigenlijk kijken we wel naar de meest trieste RLS
Met goed gecaste deelnemers
Volgens mij wel…..quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:15 schreef Sestra666 het volgende:
is het al afgelopen? is het zoe geworden??
Ja en toch blijf ik het iedere dag aanzetten.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eigenlijk kijken we wel naar de meest trieste RLS
Met goed gecaste deelnemers
Wat mij betreft maakt ze er zo'n teringzooi van met alle gevolgen van dien dat het ook nog eens leuke TV wordt om naar te kijken, gewoon kijken naar een trainwreck...quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
Pffffff……Zoë
Zoë voor 5 weken is echt teveel 😵💫
Nog niet gestemd en ik vrees van wel dat laatste.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:15 schreef Sestra666 het volgende:
is het al afgelopen? is het zoe geworden??
Die humorquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en toch blijf ik het iedere dag aanzetten.
Jeff, Wendy is nog veren aan het plukken
Neeeee!!quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:16 schreef KinKiJan het volgende:
Ik lach me kapot als door een misverstand wie nou op wie zou stemmen per ongeluk Erik ofzo de meeste stemmen krijgt
Hier zitten tenminste nog redelijk normale poppetjes isquote:
ja bb was super nepquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier zitten tenminste nog redelijk normale poppetjes is
BB was echt te gemaakt
En dan wil ze weten wie niet en dan gaat ze daar bij zitten jankenquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:17 schreef ledn81 het volgende:
Zoe de hele middag weer zeuren dat ze niet unaniem gekozen is en dat ze maar 2 stemmen had..
Dat is dan wel weer leukquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:17 schreef ledn81 het volgende:
Zoe de hele middag weer zeuren dat ze niet unaniem gekozen is en dat ze maar 2 stemmen had..
Er is eigenlijk niemand die ik daar wil zien zitten!quote:
En de eerste 2 maanden gewoon te veel tering herrie, was niet te volgen, heel slecht gedaan dit jaar en mijn BB avontuur volledig verpest door de idioten daar.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja bb was super nep
rare wendingen
lag er te dik bovenop allemaal
was niet meer leuk om naar te kijken op het laatst
Zijn humor wordt ook met de dag slechter....quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Jeff, vijf lange weken, maar dat overleven we
Heeft hij humor dan?quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zijn humor wordt ook met de dag slechter....
Welke stream kijk jij?quote:
Ja maar ik hou me erg in.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die mag wel meer dan een KLATS hebben
Dat mag hij niehiet! Zoe staat in het script, dus wordt het Zoe, punt.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Jeff had het bijna gedaan, op Bern. Bij Jeff is het altijd, mosterd na de maaltijd gezwam
Grootspraak noemen ze het ook wel.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Jeff had het bijna gedaan, op Bern. Bij Jeff is het altijd, mosterd na de maaltijd gezwam
Mocht hij gewoon niet van achterquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mocht hij gewoon niet van achter
Zo simpel is het inderdaadquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jij snapt het niet, confirmed.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:25 schreef Harry het volgende:
Het is de zoveelste keer dat Jeffrey het, heeeeel stoer, anders had willen doen......
Denk eerder dat ze niet unaniem mochten stemmen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zo simpel is het inderdaad
Oehhh de lekkere oempa loempa is er nog
Verdiend? Vertel, ben oprecht benieuwd, waarom Zoe het verdiendquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:23 schreef spapaars het volgende:
Ze heeft het verdient.
En mag nu bewijzen dat ze het kan (zo moeilijk is het niet om het loopje van K5 te zijn)
Of tianoquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:25 schreef KinKiJan het volgende:
Nou, 2x geel en ze is manager af. Wat bier, schaaltjes en een viltstift, kom op Jeff, je kan het!
Je snapt niet hoe de hazen lopen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:26 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik snap het gedrag van Jeffrey bijzonder goed.
Dat geloof ik meteenquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die zie ik zo die hele groep voor de bus gooienquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe ineens dikke vriendjes met Bern?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:27 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een gelul! Hebben sommigen dat overleg niet gezien, was toch duidelijk dat ze (inclusief Jeff) het anders hadden willen doen? Tot kort voor de stemming nog! Man3JaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Jeff
Die is het addergebroed van deze rls
Het kwaad
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:28 schreef Sestra666 het volgende:
pff zoehopelijk gaat jeff echt banjeren nu en het zoe heel moeilijk maken
En meteen een dikke snauw terugquote:
Kom je zo even shoppen, of had je dat liever bij een andere manager gedaan was de aanleidingquote:
Zal wat worden als Babette geëlimineerd wordt.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:30 schreef lojanda het volgende:
Babette stop nou eens met het verdedigen van Zoë en laat haar eens een keer echt op haar bek gaan.
ah isaac had ze het tegen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kom je zo even shoppen, of had je dat liever bij een andere manager gedaan was de aanleiding
Ik hoop dat hij dat snel doet, ben dat hele toneelstuk spuug zat. En Isaac blijft het in stand houden omdat Zoë waarschijnlijk de boel anders kort en klein slaat of gooit of weet ik het wat voor hysterisch ze in peto heeft dan.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
En meteen een dikke snauw terug
Die heeft haar huilend in de kas zitten als hij los gaat tegen haar
Ook die gaat er voorlopig nog niet uitquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zal wat worden als Babette geëlimineerd wordt.
Nou dat gaat niet gebeuren natuurlijk maar ze moet eens stoppen met het beschermen van dat k.u.t. Kind.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zal wat worden als Babette geëlimineerd wordt.
Dus ivm eliminaties is het Zoë geworden.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:31 schreef KinKiJan het volgende:
Isaac tegen Babette: Als we met 10 waren geweest en niet 9, waren we geswitcht"
Babs snapt het maar half, krijg wat uitleg
Babette: "Ow zo! Dan hadden jullie neem ik aan toch wel voor Bern gekozen?"
Isaac: "100%, absoluut!"
Plus als zoe het niet was gewordenquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dus ivm eliminaties is het Zoë geworden.
rode kaart en meteen naar huisquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Plus als zoe het niet was geworden
Dan was ze woest geweest
En weet je niet wat ze doet
Nou, ik hoopte dat ze dan iets zou slopen en weg moest, maar ik wist al dat dat echt een illusie was van mezelf.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Plus als zoe het niet was geworden
Dan was ze woest geweest
En weet je niet wat ze doet
Ze heeft al een spiegel opgehangen in het kantoorquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Benieuwd hoe ze dit gaat combineren met haar opmaak sessies
quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Jep en wat Jeff zegtquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:34 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano zegt dat Zoe het plaatje niet snapt, die denkt dat alleen Wendy en Jeff op haar gestemd hebben en van die andere 3 snapt ze die andere stemmen dan niet.
Dat ziet ie precies goed.
Moet wel representatief natuurlijk.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:34 schreef ChocoFan het volgende:
Regie, stuur Zoë eens een mailtje dat ze een bh aan moet doen of een ander shirtje. AUB.
in haar BH of onder haar wimpers plakkenquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het papiertje met code zal ze bij zich blijven dragen vermoed ik.
111111quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zoë heeft vorige week al een spiegel opgehangen in het kantoor....quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Alles voor tabak dus.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep en wat Jeff zegt
Als ze zoe niet hadden gekozen was ze overgestapt
Kan Marciano vast wel even op haar hand zetten met een mooie tat!quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo dom is ze dus nog nietquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze heeft al een spiegel opgehangen in het kantoor
Ik vind dat ze te veel alles op hun hand hebben, ze kunnen kiezen wie ze willen zodat het in hun voordeel werktquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep en wat Jeff zegt
Nee voor eliminatiesquote:
Als ze een BH zou dragen zou ie daar gaan.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
in haar BH of onder haar wimpers plakken
Oh dat was ook een mooie optie geweest.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan Marciano vast wel even op haar hand zetten met een mooie tat!
Zelfs die ka ze waarschijnlijk niet onthouden.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou me echt niets verbazen als ze er inderdaad zoiets simpels van hebben gemaakt voor haar.
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:37 schreef lojanda het volgende:
Zei Zoë van de week niet een mantelpakje te willen voor de verkiezing manager.. met wat ze nu aan heeft zou voor een heel andere baan in aanmerking komen
Een domme kuthoerrrrrrrrrrr.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:39 schreef Sestra666 het volgende:
ice meteen bij zoe
oh 2 stemmen heeft ze maar![]()
en nu? wat moet ik nu doen?
quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een domme kuthoerrrrrrrrrrr.
Ik ga echt ff wat anders doen, mijn haat wordt te groot nu.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:41 schreef greysbones het volgende:
Zoe snapt het weer niet
Want ice heeft niet op haar gestemd
Gaan we al....quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:41 schreef greysbones het volgende:
Zoe snapt het weer niet
Want ice heeft niet op haar gestemd
quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep en wat Jeff zegt
Zou ook niet naar die arrogante kwast luisteren.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:42 schreef greysbones het volgende:
Ja ik hoor wat je zegt
Maar zoe luistert helemaal niet
Nu Jeff en Eunice er nog bij en hok op slot.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:39 schreef ChocoFan het volgende:
Gadverdamme, Isaac zit al bij haar, in die 2 samen heb ik al helemaal geen zin.
Doe maar JEff en Babette hoppaaaaaa gelijk van die twee afquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:43 schreef engine het volgende:
[..]
Nu Jeff en Eunice er nog bij en hok op slot.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:45 schreef greysbones het volgende:
Man vrouw contact is anders dan vrouw vrouw
Als wendy niet op haar had gestemd was het geen probleem geweest
Jeezzz hoe diep kun je zinken
Zoe tegen ice
Jij bent een man want jij bent dominant
Ze is afhankelijk van hem , dus een toontje lager zou haar sierenquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou ook niet naar die arrogante kwast luisteren.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:46 schreef spapaars het volgende:
Ook een kastje in z'n hoofd?
[ afbeelding ]
word chilli met vliegengarnituurquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:51 schreef freaky40 het volgende:
Die Chilli is inderdaad voor vanavond en blijft daar de hele dag dus pruttelen....samen met de vliegen...
Dat bedoel ik: vieze slettebakquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:52 schreef humpty het volgende:
En nu aan iedereen vertellen dat ze haar eerste mailtje heeft verstuurd
en wat ze daar in had gezet
Klaar mee
Dat is al vast geluktquote:
Gezelquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ga even wat anders doen, ben Zoe spuugzat en de hele dag dat domme geleuter aanhoren, daar krimpen mijn hersenen van. Ben bang dat ik straks net zo dom ga lullen
Petertje incoming...quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:55 schreef greysbones het volgende:
https://eenjaarvanjeleven(...)RsP4fJeCveEXRQHrVsSs
Over Sas
Goh daar komt ze snel achterquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:55 schreef greysbones het volgende:
Over Sas
Dit gaat nog wel verkeerd ., Wendy zag je de hele maand op kantoor, Zoe kan helemaal niets in haar eentjequote:Op woensdag 3 mei 2023 12:57 schreef Snensie het volgende:
Nou hop Zoë. Ga op dat kantoor zitten en blijf daar!
Jeff lachte toen hij het zeiquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:55 schreef greysbones het volgende:
Over Sas
,(Het was zo lekker dat niemand wat aan hem heeft gegeven)quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:58 schreef greysbones het volgende:
Het eten van hello fresh was niet genoeg voor Erik![]()
Mirthe zei iedereen is aangekomenquote:Op woensdag 3 mei 2023 13:01 schreef pingu66 het volgende:
[..]
,(Het was zo lekker dat niemand wat aan hem heeft gegeven)
Hij is afgevallen....door hello fresh.
Echt die man moet eens zijn huis arts bezoekenquote:Op woensdag 3 mei 2023 13:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mirthe zei iedereen is aangekomen
Erik
Ik niet![]()
De loods zou te klein geweest zijn....quote:Op woensdag 3 mei 2023 13:01 schreef greysbones het volgende:
Rupie
Hoe erg had je het gevonden als je het niet wat geworden
Ja Ehh wel erg maar was er wel overheen gekomen
Liegbeest
Maar Bep lult ook over Wendy , vind ik ook niet helemaal oprechtquote:Op woensdag 3 mei 2023 13:05 schreef greysbones het volgende:
Babs aan het smoezen met wendy
Over anders stemmen
Ze moest eens wat ze van haar vinden...quote:Op woensdag 3 mei 2023 13:11 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe vindt Jeff en JW : narcistisch,vrouw onvriendelijk, mensonvriendelijk ,irritant gemeen,egoïstisch....
Die moet echt constant hulp hebben en achter haar vodden worden aangezeten.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit gaat nog wel verkeerd ., Wendy zag je de hele maand op kantoor, Zoe kan helemaal niets in haar eentje
Hij leest alles voor qua ingrediënten en zegt ja als je het zo ingewikkeld maakt moet je wel pakjes kopen...quote:
Wie zegt dat.quote:Op woensdag 3 mei 2023 13:21 schreef KinKiJan het volgende:
Over het smakken van Rupert heeft ie 100% gelijk. Smerig en als je het hoort, is het te laat
En nu gezellig zitten kletsen met die narcistisch,egoïstische enz enz Jeffrey.quote:Op woensdag 3 mei 2023 13:11 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe vindt Jeff en JW : narcistisch,vrouw onvriendelijk, mensonvriendelijk ,irritant gemeen,egoïstisch....
Jeff, Mirthe en Marciano hadden het erover. Jeff eet daarom liever alleen, hij zegt een error te krijgen in zijn hoofd van smakkende mensen....quote:
Dat trek ik ook nietquote:Op woensdag 3 mei 2023 13:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jeff, Mirthe en Marciano hadden het erover. Jeff eet daarom liever alleen, hij zegt een error te krijgen in zijn hoofd van smakkende mensen....
herkenbaar
Dat verklaart al het één en anderquote:Op woensdag 3 mei 2023 13:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jeff, Mirthe en Marciano hadden het erover. Jeff eet daarom liever alleen, hij zegt een error te krijgen in zijn hoofd van smakkende mensen....
herkenbaar
Zoe trekt nietsquote:Op woensdag 3 mei 2023 13:24 schreef freaky40 het volgende:
Wendy komt met lijstjes en briefjes aanzetten, chaos already incoming, dit trekt Zoe niet zoveel info....
Tetten hangen er half uit : Tirolervibesquote:Op woensdag 3 mei 2023 13:36 schreef greysbones het volgende:
Het is net of je naar een slechte porno zit te kijken
Zoe op kantoor poetsen
Is dit nou wat Erik bedoeld met prikkelbare porno?quote:Op woensdag 3 mei 2023 13:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Tetten hangen er half uit : Tirolervibes
Nee het is echt ongekendquote:Op woensdag 3 mei 2023 13:38 schreef greysbones het volgende:
Ik kan gelukkig geen caps maken op mobiel
Maar dit kan echt niet zoe die dr tetten op bureau heeft liggen
Geen ideequote:Op woensdag 3 mei 2023 13:38 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Is dit nou wat Erik bedoeld met prikkelbare porno?
Zo ontzettend ordinairquote:Op woensdag 3 mei 2023 13:40 schreef Puzzie het volgende:
Wat een verschil tussen die twee
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 3 mei 2023 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zou er zijn hele leven willen wonen
Alleen Ice natuurlijkquote:Op woensdag 3 mei 2023 13:46 schreef greysbones het volgende:
Zoe over Erik
Hij heeft helemaal niet officieel hooikoorts
Denkt hij
Maar die zit er niet meerquote:Op woensdag 3 mei 2023 13:50 schreef pingu66 het volgende:
Zou Zoë zo ook in de horeca rondlopen?
[..]
Kim D heeft het ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |