quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zo simpel is het inderdaad
Oehhh de lekkere oempa loempa is er nog
Verdiend? Vertel, ben oprecht benieuwd, waarom Zoe het verdiendquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:23 schreef spapaars het volgende:
Ze heeft het verdient.
En mag nu bewijzen dat ze het kan (zo moeilijk is het niet om het loopje van K5 te zijn)
Of tianoquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:25 schreef KinKiJan het volgende:
Nou, 2x geel en ze is manager af. Wat bier, schaaltjes en een viltstift, kom op Jeff, je kan het!
Je snapt niet hoe de hazen lopen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:26 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik snap het gedrag van Jeffrey bijzonder goed.
Dat geloof ik meteenquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mocht hij gewoon niet van achter
Die zie ik zo die hele groep voor de bus gooienquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe ineens dikke vriendjes met Bern?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:27 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een gelul! Hebben sommigen dat overleg niet gezien, was toch duidelijk dat ze (inclusief Jeff) het anders hadden willen doen? Tot kort voor de stemming nog! Man3JaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Jeff
Die is het addergebroed van deze rls
Het kwaad
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:28 schreef Sestra666 het volgende:
pff zoehopelijk gaat jeff echt banjeren nu en het zoe heel moeilijk maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |