SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schema tweede rehearsalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blog 30 april
https://eurovision.tv/live-blog-sunday-30-april
Blog 1 mei
https://eurovision.tv/live-blog-monday-1-may
Blog 2 mei
https://eurovision.tv/live-blog-tuesday-2-may
Blog 3 mei
https://eurovision.tv/live-blog-wednesday-3-may
Filmpjes met beelden eerste repetities op TikTok
https://www.tiktok.com/@eurovision
Kijk in de landen topics voor de eerste rehearsal filmpjes en foto's.
Eerste rehearsal Nederland:tiktok
[ Bericht 2% gewijzigd door Momo op 03-05-2023 11:39:42 ]
Die twee samenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:11 schreef Momo het volgende:
https://www.instagram.com/paidatonriehuja/live/
Kaarija en Bojan zijn live
quote:02 May 2023 at 19:16 CEST
And finally for today, it’s 🇦🇺 Australia!
Good evening, Australian fandom – welcome to the live blog if you’re just joining us. Closing out the second Semi-Final will be our final band of the day, Aussie synth-metal rockers Voyager singing their track Promise. The band has been together since 1999 and have toured the world many times over, so they’re no strangers to a big stage. You can find out more about them on the link below.
FUN FACT: We asked each member of the band to describe themselves using an emoji, so here’s everything you need to know about Voyager.
Ash: ☀️
Simone: 🔥
Scott: 👓
Danny: 🎹
Alex: 🤣
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:19 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Denemarken is trouwens Estland gepasseerd in de kwalificatie odds.
nav van vandaag verwacht ik dat beide Griekenland nog gaan passeren.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]Het zijn nog maar odds, wel beide op 60%
Vorig jaar hadden de odds bij de 1e semi ook maar 7/10 goed. Het hoeft dus niets te betekenen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:19 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Denemarken is trouwens Estland gepasseerd in de kwalificatie odds.
Het ziet er lekker dramatisch Albanees uitquote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:35 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://eurovision.tv/gal(...)duje-first-rehearsal
quote:02 May 2023 at 19:33 CEST
🇦🇺 Australia takes to the stage…
This is an absolute STOMPER of a tune to finish off the second Semi-final – with the 80s-style synths leading into a big old rock chorus. It manages to sound distinctively Australian AND fabulously Eurovision at the same time, which is a great indicator of how much Australia have rolled themselves in Eurovision glitter since they joined the contest in 2015. Voyager look like absolute pros, and are rocking both the Liverpool stage and those sequinned houndstooth check outfits.
They also have a car on stage, which we saw in the prop store yesterday and wondered who it belonged to. We know nothing about cars, so I'm afraid we can't tell you the make or model. It looks 80s and sporty - that's the best we can do at this time, but we'll find out more before second rehearsals. Pyro incoming, surely? We'll keep you posted...
quote:2 May 2023 at 19:35 CEST
? AUSTRALIA CAR UPDATE ?
We've just asked one of the cameramen and he informs us that the car Australia have on stage is a Toyota MR2. You're welcome.
TikTok team is nog op een broodje aan het kauwen denk ikquote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:37 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
SM team is terug van de pauze hoor
Er zijn ook cabrio’s van, lijkt me wellicht praktischer, kunnen ze zo a la Grease the musical de orkestbak green room inrijden.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:39 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is het model wat ze noemen
Wat ze allemaal beleven, horen we het komend half uur.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:39 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is het model wat ze noemen
Humor en spanning, die komen er aan!quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat ze allemaal beleven, horen we het komend half uur.
Maar er wordt ook veel gelachen in dit Eurovisie avontuur!
quote:02 May 2023 at 19:56 CEST
Promise me you’ll pyro till I die....🔥
Obviously Australia have pyro - red firework jets to wrap up the final chorus, and the second Semi-Final. It's going to be a MOMENT.
quote:red fireworks
Haar kleding vind ik niet mooi, p(f)oe zegquote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:57 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gierende gitaren en met gierende banden over de weg rijdenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 20:32 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh damn!quote:Op dinsdag 2 mei 2023 20:32 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind het een mooi idee dat ze als heel gezin op het podium staan. Ik weet niet of dit al eerder is voorgekomen? Het dichtste wat volgens mij in het buurt komt was Dadi Freyr en zijn zwangere vrouw in 2021.quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 20:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh damn!![]()
(Help, ik weet niet hoe die gitaar emoticon hier doe![]()
)
quote:Salt_Procedure_9353
Ok but why does Australia have a car on stage?
https://www.reddit.com/r/(...)inks_amas_daily_and/quote:restless_wind
Parking is expensive in the UK
Je kon aan hun top 5 ook wel merken dat ze echt fan zijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 20:37 schreef Momo het volgende:
Als je al sinds 2015 graag naar ESF wilt, dan maak je er ook iets van he als je er bent eenmaal
Silvia Nightquote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je kon aan hun top 5 ook wel merken dat ze echt fan zijn.
Vader Knez en dochter Ksenija stonden in 2015 samen voor Montenegro op het podium. Ksenija zat later ook in Hurricane, maar dit terzijde.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 20:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vind het een mooi idee dat ze als heel gezin op het podium staan. Ik weet niet of dit al eerder is voorgekomen? Het dichtste wat volgens mij in het buurt komt was Dadi Freyr en zijn zwangere vrouw in 2021.
Toch sympathiek om Marco Borsato een hart onder de riem te steken..quote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:09 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[ afbeelding ]
De hoeveelheid rood in de tweede helft van SF2, Georgie is de enige zonder rood
quote:
Dit is niet leuk.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 20:39 schreef NailQueen het volgende:
Velen denken Oostenrijk als winnaar van semi maar ik blijf bij Voyager
Malta 2014 waren ook broers en zussen geloof ikquote:Op dinsdag 2 mei 2023 20:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vind het een mooi idee dat ze als heel gezin op het podium staan. Ik weet niet of dit al eerder is voorgekomen? Het dichtste wat volgens mij in het buurt komt was Dadi Freyr en zijn zwangere vrouw in 2021.
Als het goed is komen er 30-second clips van de optredens zoals ze op tv te zien zijn op YouTube. Ik denk aan het einde van de dag.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 23:16 schreef Momo het volgende:
Morgen
[ afbeelding ]
Ik verwacht echte camera beelden op YouTube ?
En je had vorig jaar nog de zusjes van IJsland met hun broerquote:Op dinsdag 2 mei 2023 23:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Malta 2014 waren ook broers en zussen geloof ik
Zal dus sowieso beginnen met AUSTR...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 20:39 schreef NailQueen het volgende:
Velen denken Oostenrijk als winnaar van semi maar ik blijf bij Voyager
En niet te vergeten OG3ne.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 23:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En je had vorig jaar nog de zusjes van IJsland met hun broer
Inclusief hun broer het veenlijkquote:
Volgens mij Duitsland 1988. Een moeder en haar dochter achter de piano. Moet het even opzoeken.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 23:29 schreef NailQueen het volgende:
Maar een artiest met zijn of haar ouders op het podium. Hebben we dat ooit eerder gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Nashipeer op 03-05-2023 01:29:01 ]
Volgens mij komt dat gewoon gedurende de dag. Ik kan me niet anders voorstellen eigenlijk. Er is vandaag in principe geen nieuws meer, dus anders zou je alleen dat liveblog van die LTS-zwakstroom schrijver van de EBU hebben.quote:Op woensdag 3 mei 2023 08:48 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Zouden die beelden gedurende dag komen of aan het einde van de dag in een keer die filmpjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |