quote:Vrouwelijke influencer breekt met trend: ‘Lichaamshaar is acceptabel’
TikTokster Calita Fire scheert al jarenlang haar oksels niet. Volgens haar is het treurig dat het scheren van lichaamshaar zo is ingeburgerd bij vrouwen. Op TikTok laat de influencer zien dat zij niet meedoet aan deze trend. Haar volgers uiten hun bewondering voor haar keuze en zijn het met haar eens.
https://www.telegraaf.nl/(...)mshaar-is-acceptabel
https://www.telegraaf.nl/(...)mshaar-is-acceptabel
Hier had uw poll kunnen staanquote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:59 schreef Donna het volgende:
Goede poll opties ook. Helemaal niet veroordelend ofzo.
Behaarde gespot.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:59 schreef Donna het volgende:
Goede poll opties ook. Helemaal niet veroordelend ofzo.
Dat is nooit acceptabel geweest maar dat gebeurde ook niet. Toen was de badkleding wrs minder hoog opgesneden want ook het bikinibroekje bedekte gewoon wat bedekt moet worden.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:28 schreef Jordy-B het volgende:
Hoewel het prima is dat je je schaamhaar laat staan, kan ik me niet voorstellen dat het ooit acceptabel geweest is dat je dikke bossen schaamhaar uit je zwemkleding laat steken.
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:26 schreef Seven. het volgende:
Uiteindelijk is de geschoren kut gewoon een pedofiele neiging. Kale kruizen om zo jong mogelijk te lijken.. eigenlijk waanzin dat ik elke week weer met het scheermes in de weer ben.
Maar dingen kunnen dus als gevolg van smaak, mode, tijd en dus ook rolmodellen veranderen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 20:02 schreef deedeetee het volgende:
Dat is nooit acceptabel geweest maar dat gebeurde ook niet. Toen was de badkleding wrs minder hoog opgesneden want ook het bikinibroekje bedekte gewoon wat bedekt moet worden.
Topics die ik niet boeiend vind, daar post ik zelf niet in. En ik zou hetzelfde doen als ik jou was.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 20:20 schreef 111210 het volgende:
Lekker boeiend, wie is dit eigenlijk dat de televaag hier een nieuwsbericht aan wijdt?
totaal interessant figuur maar schrijf een seks/kutartikeltje en je hebt als Telegraaf direct je meest gelezen stuk van de dagquote:Op dinsdag 2 mei 2023 20:20 schreef 111210 het volgende:
Lekker boeiend, wie is dit eigenlijk dat de televaag hier een nieuwsbericht aan wijdt?
Ik ben ook niet fan van de beharing zoals in de OP, maar als je zo'n bericht in NWS wilt plaatsen kan je er op z'n minst een normale poll bij doen toch?quote:
Je denkt dat het om de persoon draait in plaats van het schaamhaar?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 20:20 schreef 111210 het volgende:
Dat noemde we vroeger een bikinilijnquote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:28 schreef Jordy-B het volgende:
Hoewel het prima is dat je je schaamhaar laat staan, kan ik me niet voorstellen dat het ooit acceptabel geweest is dat je dikke bossen schaamhaar uit je zwemkleding laat steken.
Had ik van jou nou wel verwacht. Gewoon zo, rauw.quote:
Ik weet niet hoe oud je bent, maar gaten in spijkerbroeken is niet iets nieuws.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 20:16 schreef Tengano het volgende:
[..]
Maar dingen kunnen dus als gevolg van smaak, mode, tijd en dus ook rolmodellen veranderen.
Als je vanuit 20 jaar geleden terug nu de mensen bekijkt in wat voor spijkerbroeken ze lopen met overal gaten erin had je je toen ook niet voor kunnen stellen dat je dan helemaal hip en hot zou zijn. Dan zou je gewoon met een een paar belachelijk grote gaten in je broek lopen.
Schaamhaar heet niet voor niets zo. Dat hoor je bedekt te hebben. De keuze om het af te scheren, is deels een van cultuur. In een land als Japan is een volle bos schaamhaar juist de norm.quote:Dus wat zou eigenlijk maken dat het door laten schemeren van wat schaamhaar over badkleding dan ineens helemaal niet chique of erotisch is? Is ook dat niet een vooraf ingeprent beeld (vanuit doorvertelde en ingeprente preutsheid) dat dat niet ok is en je je daar voor dus moet schamen? Is dat ook niet de reden dat de meeste vrouwen dus zo hard hun best doen om zich dan maar van dat schaamhaar te ontdoen? Hoe zou dat zijn als mannen hetzelfde zouden doen? Zouden ze dan netter en erotischer overkomen als ze ook hun schaamhaar zouden scheren? Als je wil kan ik daar ook nog wel een poll voor maken, maar daar gaat dit onderwerp eigenlijk niet over.
Maar eigenlijk is het best vreemd dat een natuurlijke look dus eigenlijk niet ok is. En dat terwijl maar weinig mensen hun hoofdhaar afscheren en al helemaal hun wenkbrauwen. Maar zoals al genoemd werd, je kunt lichaamshaar ook bijwerken, maar helemaal ontdoen van je lichaamshaar is eigenlijk best wel een grote stap. En wat dat betreft vond ik die opmerking over een kinderlijke en pedofiele uitstraling eigenlijk ook wel treffend. Want als je volwassen wordt en in je pubertijd komt en je vrouw of man wordt, juist dan gaat dat haar groeien en wordt je meer compleet en volwassen. Wie heeft dan bedacht om dat er dan allemaal maar af te halen omdat het niet passend is.
Hippies zijn dan ook ranzig.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 20:42 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent, maar gaten in spijkerbroeken is niet iets nieuws.
[..]
Schaamhaar heet niet voor niets zo. Dat hoor je bedekt te hebben. De keuze om het af te scheren, is deels een van cultuur. In een land als Japan is een volle bos schaamhaar juist de norm.
En ook okselhaar is een beetje aan mode onderhevig. Het scheren van de oksels schijnt pas echt gemeengoed geworden te zijn sinds dames volgens de normen en waarden hun schouders ontbloot mochten hebben en dan heb je het over begin twintigste eeuw pas. Groeperingen die zich niet aan de norm wensen te conformeren (bijvoorbeeld de hippies) waren daar minder mee bezig.
The fuck did I just read?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:26 schreef Seven. het volgende:
Uiteindelijk is de geschoren kut gewoon een pedofiele neiging. Kale kruizen om zo jong mogelijk te lijken.. eigenlijk waanzin dat ik elke week weer met het scheermes in de weer ben.
En dit is dus wat maakt dat vrouwen lichaamshaar afscheren. Omdat er mannen zijn die er een zwaar oordeel over hebben en die menen dat zij de norm bepalen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 20:42 schreef Jordy-B het volgende:
Schaamhaar heet niet voor niets zo. Dat hoor je bedekt te hebben. De keuze om het af te scheren, is deels een van cultuur. In een land als Japan is een volle bos schaamhaar juist de norm.
En een smaakvol aangelegd parkje?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 20:41 schreef Discombobulate het volgende:
Ik hoef echt geen vriendin met een gigantische rimboe. Gadverdamme man. Onsmakelijk.
Dat vind ik wel prima. Gewoon netjes en normaal, verzorgd. Maar niet helemaal met lange haren of echt helemaal haar in de dijbenen enzo, en onderaan.quote:
Zo werd het in de jaren 80 ook nog genoemd als je de boel scheerde: een kinderkutje.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:26 schreef Seven. het volgende:
Zolang Natuurbeheer er niet over heen is gegaan.quote:
Dan heb ik hier nog een verrassing voor je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Niet alleen in de jaren 80.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo werd het in de jaren 80 ook nog genoemd als je de boel scheerde: een kinderkutje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: en voor de gansjes onder de poezenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:28 schreef eudaemonia het volgende:
Drie harige poezen voor dit topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3? Ik tel 6.SPOILER: en voor de gansjes onder de poezenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is toch wel een belangrijk detail. Hele volkstammen lopen te janken dat schaamhaar scheren vrouwenonderdrukking is door mannen. Alleen hoe zit het dan met de vergelijkbare verwachting of iig wens van een substantieel deel van de vrouwen, dat ook mannen hun schaamhaar enigermate kortwieken!? Is dat dan ook onderdrukking? Alleen van de man door de vrouw?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:07 schreef Purrito het volgende:
Schaamhaar hoor je weg te scheren m/v. Vieze bush tussen je tanden 🤮
[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 02-05-2023 22:21:42 ]I've got 99 problems, but a bitch ain't one.![]()
![]()
"Girls are removing pubic hair before fully having it. They would say I feel cleaner, it's for me, but then they'd say if a boy saw pubic hair down there they'd head for the hills." ~ Peggy Orenstein
"Somebody's gotta stand up and say pubic hair is good, murder is bad. Sex is good, violence is bad." ~ William H. Macy
"I'm waxed clean - hairless as the day as I was born. But don't say 'Tia has no pubic hair.' That's so clinical. Use a nice euphemism. Say 'She's mowed her secret garden' or 'She's cleared the way to the Promised Land.' Because that's what it is, right?" ~ Tia Carrere (Let op de twijfel hier)
Bron: https://www.azquotes.com/quotes/topics/pubic-hair.htmlDeze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
De laatste keer dat ik dit gebruikte werd ik met een blauw oog buitengezetquote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:38 schreef Tengano het volgende:
Say 'She's mowed her secret garden' or 'She's cleared the way to the Promised Land.' Because that's what it is, right?"
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.![]()
Mensen neuken zich al tienduizenden jaren suf, meestal met schaamhaar, tot nu toe met vrij veel succes.
Echt flauwekul dat alles er af zou moeten.![]()
Ik vind dat je nogal overtrokken reageert en mij zaken in de schoenen schuift.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 20:49 schreef Tengano het volgende:
[..]
En dit is dus wat maakt dat vrouwen lichaamshaar afscheren. Omdat er mannen zijn die er een zwaar oordeel over hebben en die menen dat zij de norm bepalen.
Ik vermoed dat die overtuigingen zelfs vanuit de kerk afkomstig zijn waar preutsheid ook wel heel ver ging.
Maar in de hippietijd toen alles kon en iedereen voor vrijheid en liefde ging kon wel alles. Dat was een periode waarin mensen zich vrijgevochten hebben van stigma's, dogma's en oordelen die jij nu aanreikt. En waarom zou een vrouw een slaaf moeten zijn van oordelen van andere mannen die menen te bepalen waar je je wel en niet voor moet schamen. Hoe gelijkwaardig en vrij is dat eigenlijk. En hoeveel respect heb je dan eigenlijk voor vrouwen.
Als jij moeite hebt met je eigen (schaam)haar dan ben je vrij om dat af te scheren, maar het is toch geheel buiten jouw eigen wereld om dat je dat ook voor andere vrouwen zou moeten bepalen.
Iedereen hoort diens schaamhaar te bedekken. Niet alleen vrouwen, maar ook mannen. Dit is uiteraard een norm en daar mag je wat van vinden, ik haal hem alleen maar aan. En net zo goed dat men het niet okee vindt dat iemand met zijn lul uit zijn broek door de supermarkt wandelt, is het ook niet okee om mensen met je schaamhaar om de oren te slaan.
Prima als je met je schaamhaar in de rondte wil zwieren, maar daar heb je speciale gelegenheden voor, zoals sauna's en nudistencampings.
Vrouwen zijn hun oksels pas gaan scheren toen de oksels in beeld kwamen. In de 19e eeuw had je je hele lichaam gewoon bedekt. Begin 20e eeuw werd kleding gewaagder, de jurken bloter en werd er vaker gebruik gemaakt van doorschijnende stoffen, waardoor oksels, (onder)armen en benen in zicht kwamen.
Dat viel gelijk met de opmars van de Gillette's veiligheidsscheermes met verwisselbare mesjes. Die richting de "Roaring twenties" hun producten ook richting vrouwen in de markt gingen zetten. Dat was deels wegens de mode, maar ook het hygiënische aspect werd wel benoemd.
En dan wil ik je er nog even aan helpen herinneren dat mannen zich al duizenden jaren scheren. Vrouwen zijn net met hun eerste eeuw bezig.
Overigens krijgen vrouwen zelden commentaar van mannen. Vrouwen krijgen commentaar van andere vrouwen.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.![]()
Als je gewoon scheert zou je er geen last van moeten hebben.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:59 schreef Donna het volgende:
Goede poll opties ook. Helemaal niet veroordelend ofzo.![]()
Dat was tot 2005 of zo ook heel ongebruikelijk. Alleen bikinilijntjes, en vanaf 2008 of zo was het ineens de norm. Oksels waren tot ver in de jaren 80 nog vaak ongeschoren.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo werd het in de jaren 80 ook nog genoemd als je de boel scheerde: een kinderkutje.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:26 schreef Seven. het volgende:
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty![]()
POLLquote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:45 schreef Jordy-B het volgende:
Overigens krijgen vrouwen zelden commentaar van mannen. Vrouwen krijgen commentaar van andere vrouwen.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Ik heb er geen last van, dat maak jij er van.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:46 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Als je gewoon scheert zou je er geen last van moeten hebben.![]()
Waarom maak je daar nou weer "aanspreken op hun schaamhaar" van?quote:
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.![]()
Jij spreekt in je post over 'commentaar krijgen'.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 22:09 schreef Jordy-B het volgende:
Waarom maak je daar nou weer "aanspreken op hun schaamhaar" van?
In het nederlands staat dat synoniem voor een actieve communicatie richting een persoon waarin je die persoon 'aanspreekt op iets'.
Jouw exacte woorden:En iemand kan alleen maar commentaar krijgen als de ander iets levert en ergens dus actief in is, dus ze becommentarieert of aanspreekt zoals we dat in Nederland ook wel noemen. En een ander synoniem is kritiek leveren wat je in dit topic ook wel ziet; mensen die dus kritiek of zelfs een oordeel over dit onderwerp hebben of nog verder gaan en zeggen dat het de norm is dat dit niet ok is.quote:Overigens krijgen vrouwen zelden commentaar van mannen. Vrouwen krijgen commentaar van andere vrouwen.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Ik associeer kaal niet met jong hoor. Ik heb toch borsten, heupen, billen? Lijkt in geen mogelijkheid op een kinderlichaam.Purr.![]()
Mwah, "commentaar krijgen" en "aanspreken op" zijn niet altijd synoniem, zeker niet in dit soort gevallen waar mensen wel commentaar hebben op schaamhaar bij een ander maar vaak te laf zijn om die ander er op aan te spreken.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 22:12 schreef Tengano het volgende:
[..]
Jij spreekt in je post over 'commentaar krijgen'.
In het nederlands staat dat synoniem voor een actieve communicatie richting een persoon waarin je die persoon 'aanspreekt op iets'.
Jouw exacte woorden:
[..]
En terecht, het hebben van schaamhaar is niet iets waar je een ander op zou moeten aanspreken, je hebt er immers niets mee te maken, het is niet alsof die persoon iets doet wat niet mag of ongepast is.
Dat commentaar zal dus ook meestal bestaan uit "Zie je dat? Ongeschoren!" tegen degene waarmee ze samen aanwezig zijn, over degene die ongeschoren is.![]()
Er staat letterlijk in zijn post en aangaande deze context dat vrouwen vooral commentaar krijgen van andere vrouwen en zelden van mannen. Een 1 op 1 communicatie dus tussen de vrouw die commentaar levert richting de ontvangende 'beschaamhaarde' vrouw.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 22:18 schreef Leandra het volgende:
Mwah, "commentaar krijgen" en "aanspreken op" zijn niet altijd synoniem, zeker niet in dit soort gevallen waar mensen wel commentaar hebben op schaamhaar bij een ander maar vaak te laf zijn om die ander er op aan te spreken.
En terecht, het hebben van schaamhaar is niet iets waar je een ander op zou moeten aanspreken, je hebt er immers niets mee te maken, het is niet alsof die persoon iets doet wat niet mag of ongepast is.
Dat commentaar zal dus ook meestal bestaan uit "Zie je dat? Ongeschoren!" tegen degene waarmee ze samen aanwezig zijn, over degene die ongeschoren is.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:45 schreef Jordy-B het volgende:
Overigens krijgen vrouwen zelden commentaar van mannen. Vrouwen krijgen commentaar van andere vrouwen.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Wat een ontzettend dapper tiktokvrouwtje zeg. Ze scheert zich gewoon niet. Welk een revolutie.Conscience do cost.![]()
Ik voel mijzelf hygiënischer met zo min mogelijk lichaamshaar, gewoon mijn eigen voorkeur.
Ik heb wel vaker mannen gehoord die dat jammer vinden.
Er zijn ook mannen die een grote voorkeur voor kaal hebben, die kom ik wel minder tegen, volgens mij maakt het de meesten niet eens zo uit.So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
Maar werken ho maar!!quote:Op dinsdag 2 mei 2023 22:24 schreef ems. het volgende:
Wat een ontzettend dapper tiktokvrouwtje zeg. Ze scheert zich gewoon niet. Welk een revolutie.![]()
Vindt je dat ook van het haar op je hoofd? Wat wss ietsje meer is.quote:
En btw, als je sport, of jezelf inspant en zweet komt ook het haar op je hoofd daar mee in aanraking.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Ik doelde meer op de toevoeging van schaamhaar. Ik had niet verwacht dat je dacht dat die opmerking specifiek over schaamhaar ging. In de post sprak ik al over andere lichaamsbeharing en toen ik opmerkte dat mannen zich al duizenden jaren scheren, doelde ik uiteraard op gezichtshaar.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 22:12 schreef Tengano het volgende:
[..]
Jij spreekt in je post over 'commentaar krijgen'.
Jouw exacte woorden:
[..]
En iemand kan alleen maar commentaar krijgen als de ander iets levert en ergens dus actief in is, dus ze becommentarieert of aanspreekt zoals we dat in Nederland ook wel noemen. En een ander synoniem is kritiek leveren wat je in dit topic ook wel ziet; mensen die dus kritiek of zelfs een oordeel over dit onderwerp hebben of nog verder gaan en zeggen dat het de norm is dat dit niet ok is.
En schaamhaar is doorgaans bedekt en je kan geen commentaar geven op iets wat je niet ziet.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
Sowieso die ronduit achterlijke pollsquote:Op dinsdag 2 mei 2023 22:09 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Waarom maak je daar nou weer "aanspreken op hun schaamhaar" van?Hou op hoor
![]()
![]()
ik zit er ook niet zo op te wachten om de hele zomer dat onder broekjes vandaan te zien kruipenquote:
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:19 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dan heb ik hier nog een verrassing voor je.
Warning: Niet klikken als je niet van natuurlijk houdt
SapperedosioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Weinig zo goed voor je influencer "carriere" als een of ander gaar statement maken dat vervolgens door media wordt opgepikt.
Je scheert je wel of niet en dat mag je zelf weten, en andere mensen kunnen dat wel of niet mooi vinden en dat mogen ze ook zelf weten. Fijn man, zo'n vrij land.![]()
Zo simpel is hetquote:Op dinsdag 2 mei 2023 23:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Weinig zo goed voor je influencer "carriere" als een of ander gaar statement maken dat vervolgens door media wordt opgepikt.
Je scheert je wel of niet en dat mag je zelf weten, en andere mensen kunnen dat wel of niet mooi vinden en dat mogen ze ook zelf weten.![]()
![]()
Woordle spelers staan bekend om hun uitstekende uiterlijke verzorgingquote:Op dinsdag 2 mei 2023 22:26 schreef Speedfight het volgende:
Ik voel mijzelf hygiënischer met zo min mogelijk lichaamshaar, gewoon mijn eigen voorkeur.
Ik heb wel vaker mannen gehoord die dat jammer vinden.
Er zijn ook mannen die een grote voorkeur voor kaal hebben, die kom ik wel minder tegen, volgens mij maakt het de meesten niet eens zo uit.![]()
Twee dingen in de discussie omtrent lichaamsbeharing ergeren mij: mensen die doen alsof haar vies is en mensen die doen alsof het een soort krachtig signaal is van vrouwen om niet te scheren.![]()
Echt een gevalletje moet zij weten.
Als het lichaamshaar in de weg zit doen we niet aan likken als Lassie, maar verder heb ik er niet zoveel last van.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Het gaat hier voornamelijk over harige kutten terwijl het de oksels zijn waar deze ge wel dige ' influencer' weer een hip dingetje van probeert te maken.
Overigens gingen onze eigen Raven en Lourdes Leon [dochter Madonna] haar voor, dus een trendsetter zal deze aandachtshoer ' influencer´ echt niet worden.
Persoonlijk vind ik het er niet uitzien, en in de zomer bijzonder ranzig, zeker als ze wit aangeslagen zijn door de combinatie zweet en een goedkope deo.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ieder zijn fetisj.![]()
![]()
Die oksels zijn goor ja.quote:Op woensdag 3 mei 2023 08:52 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Het gaat hier voornamelijk over harige kutten terwijl het de oksels zijn waar deze ge wel dige ' influencer' weer een hip dingetje van probeert te maken.
Overigens gingen onze eigen Raven en Lourdes Leon [dochter Madonna] haar voor, dus een trendsetter zal deze aandachtshoer ' influencer´ echt niet worden.
Persoonlijk vind ik het er niet uitzien, en in de zomer bijzonder ranzig, zeker als ze wit aangeslagen zijn door de combinatie zweet en een goedkope deo.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ieder zijn fetisj.
Vind ik gewoon.Vakman pur sang![]()
Mijn voorkeur is kaal maar mocht de dame in kwestie daar haar hebben vind ik het geen probleem tenzij het bijgewerkt is, okselhaar bij dames vind ik een afknapper![]()
Dit topic zit vol brutale incels die niet eens hun handen wassen na het schijten maar wel moeilijk doen over vrouwen met "onhygienisch" schaam- en okselhaar
Alsof ze uberhaupt zo'n vrouw kunnen krijgen
J’ai faim.![]()
Check het rechterdeel (rechtsonder) nog even van deze foto die in de OP staat.quote:Op woensdag 3 mei 2023 08:52 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Kijk eens goed.quote:Op woensdag 3 mei 2023 08:52 schreef Bep-Vetklep het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ieder zijn fetisj.![]()
![]()
Ik heb goed gekeken, zelfs op TikTok. Het zijn de oksels die prominent aanwezig zijn voor de okselfetisjisten.
En een paar videootjes met kuthaar van een aandachtshoer en het is nieuws.![]()
![]()
Ik heb tot nu toe nog steeds deze post gemist:
Wat een kuttopic
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Nieuws items van vandaag:
- Schoolmeisjes Iran vergiftigd
- Hevige gevechten in Israël
- Vluchtelingenstroom onhoudbaar
- Vrouwelijke influencer scheert haar kut niet meer.
Ra-ra, Welk bericht vinden jullie het minst er tussen passen qua belangrijkheid?
Ik dacht nooit dat ik het zou zeggen, maar ik vond het Tielnieuws van Werkman nog interessanter.![]()
Deze discussie wordt ook al letterlijk millennia gevoerd.
Dan is het weer uit en dan is het weer in. Boeiend.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Misschien stoppen met het daten van mensen met een pedofiele neiging danquote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:26 schreef Seven. het volgende:
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?![]()
Ik zie hier zelfs topics voorbij komen waar men eindeloze discussies voert of het nou patat of friet moet heten. Dan kan dit topic er ook wel bij.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:39 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Nieuws items van vandaag:
- Schoolmeisjes Iran vergiftigd
- Hevige gevechten in Israël
- Vluchtelingenstroom onhoudbaar
- Vrouwelijke influencer scheert haar kut niet meer.
Ra-ra, Welk bericht vinden jullie het minst er tussen passen qua belangrijkheid?
Ik dacht nooit dat ik het zou zeggen, maar ik vond het Tielnieuws van Werkman nog interessanter.
Daarnaast is dit ook gewoon geen topic voor mensen die niks met kut hebben; die kunnen gewoon beter een topic opzoeken wat ze wel interessant vinden.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Hoe zou jij het dan noemen?quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:54 schreef ZanneG het volgende:
Ben ik de enige die harige kut zo plat vind klinken?2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.![]()
Is ook wel begrijpelijk. Mensen hebben toch wat gene om zich hier over uit te spreken. Op dit moment iets van 90 geplaatste posts tegen 190 stemmen op de poll. Mensen durven eerder stiekem te stemmen dan er iets over te roepen.quote:
Het je hier op een volwassen manier over uiten is niet iedereen gegeven, en vandaar dat je hier nogal wat van dit typepuberreakties ziet, van users die zich in zo'n onderwerp geen houding weten te geven. Maar dat is op zich geen onbekend verschijnsel op dit forum.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 03-05-2023 12:13:23 ]Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Ze doen maar waar ze zin in hebben. Ik vind kasl fijner voor mezelf. Dat doe ik niet voor een ander.![]()
Gelijk heb je. Jouw kut is jouw zaak, daar hoeft een ander zijn neus niet in te steken.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:02 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Ze doen maar waar ze zin in hebben. Ik vind kasl fijner voor mezelf. Dat doe ik niet voor een ander.![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:05 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Jouw kut is jouw zaak, daar hoeft een ander zijn neus niet in te steken.![]()
![]()
Het mag want het is een jonge vrouw.quote:
Ik vraag me af hoe de wereld reageert als 65 jarige Arie uit Meppel zijn balzak niet meer scheert.
Met foto's in string in alle bladen en op alle websites.![]()
Dit krijgt +7quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:26 schreef Seven. het volgende:
Uiteindelijk is de geschoren kut gewoon een pedofiele neiging. Kale kruizen om zo jong mogelijk te lijken.. eigenlijk waanzin dat ik elke week weer met het scheermes in de weer ben.![]()
![]()
Het is voor jouw natuurlijk interessant omdat het exotisch en ver weg is, begrijpen we joh! 😊👍quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:51 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik zie hier zelfs topics voorbij komen waar men eindeloze discussies voert of het nou patat of friet moet heten. Dan kan dit topic er ook wel bij.
Daarnaast is dit ook gewoon geen topic voor mensen die niks met kut hebben; die kunnen gewoon beter een topic opzoeken wat ze wel interessant vinden.![]()
De Topictitel is "harige kut" en jij verwacht academische reacties van Pieter van Vollenhoven en Maarten van Rossem of zo?quote:![]()
Valt in Utah onder de nieuwe porno wet. Schaamhaar is schadelijk voor kinderen, dus dit mag nietquote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:28 schreef Jordy-B het volgende:
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek![]()
Maar war vind je dan van mannen? Moeten die hun schaamhaar ook volledig verwijderen?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 20:43 schreef Red_85 het volgende:
Gewoon echt ranzig.
Bloodhound gang was hier al duidelijk over in hun nummer Shut Up.
Een schone werkvloer willen we hebben.
Bah.Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^![]()
Het is gewoon verkapte pure luiheid. Dat all natural is natuurlijk dikke bullshit want ondertussen spuiten vrouwen zich vol met allerlei fillers en weet ik veel wat voor een rotzooi. En dat is natuurlijk ook gewoon weer luiheid omdat ze te beroerd zijn om een beetje gezond te leven en voor zichzelf te zorgen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 22:24 schreef ems. het volgende:
Wat een ontzettend dapper tiktokvrouwtje zeg. Ze scheert zich gewoon niet. Welk een revolutie.
Doe mij maar een all natural vrouw die zichzelf een beetje bijhoudt.![]()
Hoewel in veel zaken eigenlijk altijd de meest 'natuurlijke' prefereer, is dat in deze toch niet zo.
Make-up, plastische chirurgie, nepnagels, bleh. Allemaal nee. Maar schaamhaar? Nee ook niet alsjeblieft.
A) Het ziet er veel beter uit zonder - Heeft niks met 'pedofilie' te maken zoals sommige idioten hier aan halen...
B) Het likt veel fijner
En andersom geldt dat ook zo. Ik ben hetero, maar een pik met allemaal vieze lange haren erom heen. Bah. Ik scheer mijn zak ook altijd helemaal glad. Dat is toch ook veel fijner om daar aan te zuigen? Al die haren in je mond de hele tijd... Bleh.
Sterker nog, ik houd mijn okselhaar de laatste tijd ook gemillimeterd. Ziet er toch niet uit man, zo'n ranzige slierten onder je armen. Hier hoeft dan overigens weer niet aan gelikt te worden.
Dus. Dames: Houd vagina en anus gewoon haarvrij. En mannen: ik adviseer ook jullie in ieder geval de zak haarvrij te houden.
gr gr![]()
Het meest zakkerige van dit alles vind ik persoonlijk dat je als vent word doodgegooid met #metoo, sexisme en dit en dat mag niet meer, terwijl jonge vrouwen zichzelf op de meest achterlijke manieren mogen etaleren zonder ergens op aangesproken te worden.
Vind je het gek dat wij in het Westen volgens andere culturen gewoon volslagen achterlijk zijn geworden?![]()
Karige hut.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:54 schreef ZanneG het volgende:
Ben ik de enige die harige kut zo plat vind klinken?![]()
Ik ben nog nooit naar bed geweest met een ongeschoren vrouw, dus ik heb eigenlijk geen idee
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dat pedofilie erbij wordt gehaald snap ik ook niet, vrouwen moeten zelf weten of ze kaal of behaard zijnquote:Op woensdag 3 mei 2023 13:04 schreef matigeuser het volgende:
Hoewel in veel zaken eigenlijk altijd de meest 'natuurlijke' prefereer, is dat in deze toch niet zo.
Make-up, plastische chirurgie, nepnagels, bleh. Allemaal nee. Maar schaamhaar? Nee ook niet alsjeblieft.
A) Het ziet er veel beter uit zonder - Heeft niks met 'pedofilie' te maken zoals sommige idioten hier aan halen...
B) Het likt veel fijner
En andersom geldt dat ook zo. Ik ben hetero, maar een pik met allemaal vieze lange haren erom heen. Bah. Ik scheer mijn zak ook altijd helemaal glad. Dat is toch ook veel fijner om daar aan te zuigen? Al die haren in je mond de hele tijd... Bleh.
Sterker nog, ik houd mijn okselhaar de laatste tijd ook gemillimeterd. Ziet er toch niet uit man, zo'n ranzige slierten onder je armen. Hier hoeft dan overigens weer niet aan gelikt te worden.
Dus. Dames: Houd vagina en anus gewoon haarvrij. En mannen: ik adviseer ook jullie in ieder geval de zak haarvrij te houden.
gr gr
Ik prefereer geschorenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik kijk alleen even naar mezelf in dat geval. En ik vind het een stuk fijner leven zonder ja.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:44 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Maar war vind je dan van mannen? Moeten die hun schaamhaar ook volledig verwijderen?'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Uiteraard moeten vrouwen het zelf weten, maar soms vraag ik me wel af wat voor kasthomo je bent als je de naakte vrouw van je keuze in haar natuurlijke geslachtsrijpe staat afstotend vind. Ik kom hier al wat langer dan vandaag en proef bij de incels ook wel een zekere behoefte aan laagdrempeligheid en angst voor de kenmerken van geslachtsrijpheid, haar, maar ook volwassen schaamlippen en geur.quote:Op woensdag 3 mei 2023 13:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat pedofilie erbij wordt gehaald snap ik ook niet, vrouwen moeten zelf weten of ze kaal of behaard zijn
Ik prefereer geschoren
Ik ben nog van de generatie die altijd pornoboekjes in de bosjes vond zonder dat een leerkracht dan moest ingrijpen met een verhaal over de orgasm gap, maar ik vond die seksuele rijpheid die meisjes al hadden en dus ook schaamhaar en bij afgeleide zelfs okselhaar heel spannend. Dat je dan omstebeurt hangend aan de bakstenen rand door het bewasemde ruitje van de meisjeskleedkamer iets ontwaart wat een driehoek moest zijn, veel spannender werd het in 1984 niet.
Het jammere is dat het zo wordt vermaatschappelijkt. Het lijkt me iets tussen bedpartners. Ik zelf knap alleen af op niet gladde benen. Het ene okselhaar is het andere ook niet en als je nou zo'n hoogpolige kokosmat daar onder hebt dan is dan geeft dat niet het signaal af dat je orale seks erg op prijs stelt. Maar ik heb een vriendin gehad die wel graag heel uitnodigend was, maar zich dan in vrouwenkleedkamer weer geneerde voor alleen de geschoren schaamlippen want dat was toen nog heel bijzonder.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
OMGquote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:26 schreef Seven. het volgende:
bahHigh in the clouds is no way to be free![]()
@RamboDirkquote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo werd het in de jaren 80 ook nog genoemd als je de boel scheerde: een kinderkutje.Yea, she's on crack.![]()
Een mossel hoort op z'n merites beoordeeld te worden.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:26 schreef Seven. het volgende:
Uiteindelijk is de geschoren kut gewoon een pedofiele neiging. Kale kruizen om zo jong mogelijk te lijken.. eigenlijk waanzin dat ik elke week weer met het scheermes in de weer ben.Yea, she's on crack.![]()
Dit is net zo krom als zeggen dat iemand die zijn vriendin anaal neemt homoseksuele neigingen heeft.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:26 schreef Seven. het volgende:
Maar het meest bijzondere is: waarom scheer je je foef dan? Wil je pedofielen aantrekken?
(mij is het om het even verder, in zoverre dat ik van afwisseling houd, maar primair vind dat vrouwen moeten doen waar ze zichzelf het beste bij voelen)![]()
Nee joh, halverwege de 90er jaren maakte de kale kut al de opmars. Daarvoor was volledig behaard doodnormaal.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat was tot 2005 of zo ook heel ongebruikelijk. Alleen bikinilijntjes, en vanaf 2008 of zo was het ineens de norm. Oksels waren tot ver in de jaren 80 nog vaak ongeschoren.
En eerlijk is eerlijk: nog steeds doodnormaal, wel flink in de minderheid. Terwijl ik ooit eens las dat ongeveer de helft van de mannen liever wel enige mate van schaamhaar ziet dan een shaven haven.![]()
Heel eerlijk: ik had jaaaaaaren een streepje maar keer uitgeschoten met het scheermes en toen had ik een gat in de landingsbaan. Dus toen alles weggehaald en nooit meer de moeite genomen om te laten staan.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dit is net zo krom als zeggen dat iemand die zijn vriendin anaal neemt homoseksuele neigingen heeft.
Maar het meest bijzondere is: waarom scheer je je foef dan? Wil je pedofielen aantrekken?
(mij is het om het even verder, in zoverre dat ik van afwisseling houd, maar primair vind dat vrouwen moeten doen waar ze zichzelf het beste bij voelen)
Ikzelf associeer anaal niet met homoseksualiteit.Resistance is futile.![]()
Ik ben getrouwd, dus daten is niet aan de orde.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:47 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Misschien stoppen met het daten van mensen met een pedofiele neiging danResistance is futile.![]()
Mag die vriendin dan ook een ombind dildo gebruiken om de mannelijke iemand ook anaal te nemen?quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dit is net zo krom als zeggen dat iemand die zijn vriendin anaal neemt homoseksuele neigingen heeft.![]()
![]()
Er zitten nogal wat idioten op FOK!, dat kloptquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
10 likes ondertussen. Blijkbaar roept zo'n uitspraak nogal reactie op.![]()
Het begint steeds populairder te worden en na een week of twee schuren de stoppels niet meer (en ook daar heb je als man helemaal geen last van), dus wat let je?quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:58 schreef Seven. het volgende:
[..]
Heel eerlijk: ik had jaaaaaaren een streepje maar keer uitgeschoten met het scheermes en toen had ik een gat in de landingsbaan. Dus toen alles weggehaald en nooit meer de moeite genomen om te laten staan.
Ikzelf associeer anaal niet met homoseksualiteit.
Ik kan mij namelijk niet voorstellen hoe ‘laten groeien’ meer moeite kost dan ‘blijven scheren’.
Landingsbaan is wel een enorme zeldzaamheid geworden trouwens.![]()
Pegging heeft niets met homofilie te maken. En zelfs al was dat anders, dan nog mag die vriendin iedere kerel anaal nemen die ze wil, vermits die kerel dat ook prima vind.quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Mag die vriendin dan ook een ombind dildo gebruiken om de mannelijke iemand ook anaal te nemen?
Ik vind op seksueel gebied heel weinig schokkend, dus…![]()
Grinnik.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:05 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Jouw kut is jouw zaak, daar hoeft een ander zijn neus niet in te steken.
Heb liever wel dat iemand met grote regelmaat zijn neus erin steekt.
Maar ook als dat niet zo is scheer ik mezelf.
En ik voel me op geen enkel moment een Klein meisje erdoor ofzo. Dat vind I'm echt een rare gedachtegang.![]()
Ik ben nooit zo losbandig geweest en heb ook niet zoveel ervaring met losbandige en zeker geen behaagzieke vrouwen, maar ik kwam het pas tegen toen ik rond de eeuwwisseling in Amsterdam woonde.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee joh, halverwege de 90er jaren maakte de kale kut al de opmars. Daarvoor was volledig behaard doodnormaal.Het is geen democratie, althans niet voor voor niet losbandigen. Ik ben in de loop der tijd ook wat weggedreven van de exotische types richt blond en ros en die hebben vaak dun en zacht schaamhaar. Dat vond ik er puur natuur altijd het lekkerst uitzien. Beetje bijgewerkt misschien, maar figuurscheren of kale lippen, qua uiterlijk liever niet.quote:En eerlijk is eerlijk: nog steeds doodnormaal, wel flink in de minderheid. Terwijl ik ooit eens las dat ongeveer de helft van de mannen liever wel enige mate van schaamhaar ziet dan een shaven haven.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
In mijn optiek eerste klas onzin, tenzij het om meer dan alleen seks gaat.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:26 schreef Seven. het volgende:
Want ik ben echt niet vies van haar, maar als het even kan geen. Dat heeft niets te maken met voorkeur voor jonge dames oid... dat heb ik namelijk niet. En menig man met mij!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...![]()
Mijn ex deed dat en ik ben niet homoseksueelquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Mag die vriendin dan ook een ombind dildo gebruiken om de mannelijke iemand ook anaal te nemen?![]()
Ja, wat wil je nu eigenlijk?quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:57 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Het is gewoon verkapte pure luiheid. Dat all natural is natuurlijk dikke bullshit want ondertussen spuiten vrouwen zich vol met allerlei fillers en weet ik veel wat voor een rotzooi. En dat is natuurlijk ook gewoon weer luiheid omdat ze te beroerd zijn om een beetje gezond te leven en voor zichzelf te zorgen.
Doe mij maar een all natural vrouw die zichzelf een beetje bijhoudt.
Een all naturel? Of iemand die zichzelf een beetje bijhoudt?
Ondertussen vind je ze lui, spuiten ze zich vol met rotzooi en zijn ze te beroerd om aan jouw normen te voldoen.
Was je moeder zo kut?Go hard or go home![]()
Whatever, ik hou t gewoon bij waxen. Ben ik idd zelf te beroerd voor om te doen.
Graag ook dat de mannen zich wat trimmen want schaamhaar tot aan de tepels is voor niemand leuk.Go hard or go home![]()
Ok, ik ben enorm losbandig geweest, maar ik baseer mij echt niet alleen op de kutjes waarmee ik heb mogen spelen. Ik ben ook altijd een saunaganger geweest en dan zie je echt wel de omslag. Die in het westen wellicht wat voorliep op het noorden/oosten/zuiden. Ik ben immers in de eerste helft van de 90er jaren gaan studeren.quote:Op woensdag 3 mei 2023 17:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo losbandig geweest en heb ook niet zoveel ervaring met losbandige en zeker geen behaagzieke vrouwen, maar ik kwam het pas tegen toen ik rond de eeuwwisseling in Amsterdam woonde.
[..]
Het is geen democratie, althans niet voor voor niet losbandigen. Ik ben in de loop der tijd ook wat weggedreven van de exotische types richt blond en ros en die hebben vaak dun en zacht schaamhaar. Dat vond ik er puur natuur altijd het lekkerst uitzien. Beetje bijgewerkt misschien, maar figuurscheren of kale lippen, qua uiterlijk liever niet.![]()
@Alexandrian jouw mening graag.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 20:30 schreef superniger het volgende:
Konthaar tussen je tanden na het rimmen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Groningen was sowieso niet erg modieus, de meest informeel geklede stad en ik denk dat je in het conservatievere Maastricht veel meer dat soort lichaamsverzorging tegenkwam. Ik ben geen saunabezoeker en ik was ook nogal lui, dus dan kom je snel bij de linkse psychologie/sociologiemeisjes, de Friezinnen en andere blondines uit.quote:Op woensdag 3 mei 2023 18:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ok, ik ben enorm losbandig geweest, maar ik baseer mij echt niet alleen op de kutjes waarmee ik heb mogen spelen. Ik ben ook altijd een saunaganger geweest en dan zie je echt wel de omslag. Die in het westen wellicht wat voorliep op het noorden/oosten/zuiden. Ik ben immers in de eerste helft van de 90er jaren gaan studeren.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Harig zijn is natuurlijk iets wat bij volwassenen hoort.quote:
Maar ik zie t ook niet helemaal want ik loop ook niet warm voor kokosmatten op de rug van een man en heb 0 seksuele interesse in jongeren of jongetjes.Go hard or go home![]()
Ja, maar dan is je baard scheren als man ook pedo.quote:Op woensdag 3 mei 2023 19:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Harig zijn is natuurlijk iets wat bij volwassenen hoort.
Maar ik zie t ook niet helemaal want ik loop ook niet warm voor kokosmatten op de rug van een man en heb 0 seksuele interesse in jongeren of jongetjes.Purr.![]()
Zelfde dat vrouwen graag een kale boomstam met glanzende kerstballen.
Vallen blijkbaar op jongentjesWil je mijn boot zien PTA / Mijn boot en de aanpassing die worden gedaan.![]()
Ja daarom rijmt het ook niet.quote:Op woensdag 3 mei 2023 19:56 schreef Purrito het volgende:
[..]
Ja, maar dan is je baard scheren als man ook pedo.
Maar zie het steeds vaker voorbijkomen. Dat een kale poes gelinkt wordt aan pedofilie.
Vanuit de feministische kant waar ik overigens niet vies van ben maar deze link voel ik ook niet vibreren.Go hard or go home![]()
Volgens mij zit daar wel een kern van waarheid in.quote:
Mannen vinden borsten aantrekkelijk maar dat betekent niet dat die borsten zo groot mogelijk moeten zijn.
https://loveconnection.org/do-guys-really-care-about-breast-size/
Most men love breasts and they find a woman with small boobies to be even better than one with big ones, says Ken Tanaka, M.D., a gynecologist at Barrow Neurological Institute and Parkersburg Hospital.
Geen idee hoe algemeen dat is uiteraard maar voor mij persoonlijk gaat het zeker vooral over de verhoudingen van het lichaam, en een kleine tengere vrouw met hele grote borsten vind ik er vooral raar uitzien.
Wel trekken hele grote borsten ook mijn aandacht, maar dat betekent helemaal niet dat ik ze aantrekkellijk vind.De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.![]()
Volgens is het gewoon een kwestie van dat mannen altijd borsten willen zien. Ook met dikke truien in het putje van de winter. Toen de kleding nog meer verhullend was, was het schoonheidsideaal gevulder, in de bikinitijd werd het wat slanker met kleinere borsten.quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:57 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Volgens mij zit daar wel een kern van waarheid in.
Mannen vinden borsten aantrekkelijk maar dat betekent niet dat die borsten zo groot mogelijk moeten zijn.
https://loveconnection.org/do-guys-really-care-about-breast-size/
Most men love breasts and they find a woman with small boobies to be even better than one with big ones, says Ken Tanaka, M.D., a gynecologist at Barrow Neurological Institute and Parkersburg Hospital.
Geen idee hoe algemeen dat is uiteraard maar voor mij persoonlijk gaat het zeker vooral over de verhoudingen van het lichaam, en een kleine tengere vrouw met hele grote borsten vind ik er vooral raar uitzien.
Wel trekken hele grote borsten ook mijn aandacht, maar dat betekent helemaal niet dat ik ze aantrekkellijk vind.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
En waar vind ik die?quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:44 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Een mossel hoort op z'n merites beoordeeld te worden.
In de bekkenbodemspieren?De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.![]()
Ja, dat verschil vind ik ook nogal vermakelijk.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 22:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
Vindt je dat ook van het haar op je hoofd? Wat wss ietsje meer is.
En btw, als je sport, of jezelf inspant en zweet komt ook het haar op je hoofd daar mee in aanraking.
Wel vind ik schaamhaar storender in mijn mond/keel dan hoofdhaar (maar ik vind het allebei niet aangenaam).De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.![]()
Gebruik je fingerspitzengefühl.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:21 schreef Tanatos het volgende:
[..]
En waar vind ik die?
In de bekkenbodemspieren?Yea, she's on crack.![]()
Oh nee. Eén nietszeggend wijf op social media laat haar kut haar staan. Snel, maak er nieuws van. Kale kutjes zijn per direct verboden.
No amount of money ever bought a second of time.![]()
De vrouwen met wie ik een tijdje lang het bed deelde vroegen allemaal of ik alstjeblijft mijn ballen wou scheren want zo leek hij tenminste wat groter
UNOX![]()
En zie daar de ware reden dat veel mannen scheren.quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:12 schreef knakworst3d het volgende:
De vrouwen met wie ik een tijdje lang het bed deelde vroegen allemaal of ik alstjeblijft mijn ballen wou scheren want zo leek hij tenminste wat groter
Optisch krijg je er toch weer gratis 2 cm bij![]()
Bij vrouwen vind ik dat juist andersom. Zo'n bos haar er op maakt toch meer indruk dan zo'n Lolita kutje.quote:Op donderdag 4 mei 2023 16:21 schreef GM78 het volgende:
[..]
En zie daar de ware reden dat veel mannen scheren.
Optisch krijg je er toch weer gratis 2 cm bijDeze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Oneens.quote:Op donderdag 4 mei 2023 16:38 schreef Tengano het volgende:
[..]
Bij vrouwen vind ik dat juist andersom. Zo'n bos haar er op maakt toch meer indruk dan zo'n Lolita kutje.UNOX![]()
Ook weer een reden om niet te scheren voor anderen. Vergroot de kans dat ze open staat voor anaal.quote:Op donderdag 4 mei 2023 16:21 schreef GM78 het volgende:
[..]
En zie daar de ware reden dat veel mannen scheren.
Optisch krijg je er toch weer gratis 2 cm bij![]()
![]()
Mijn vrouw heeft niet kaal, maar mooi kort bijgewerkt schaamhaar.quote:Op donderdag 4 mei 2023 16:38 schreef Tengano het volgende:
[..]
Bij vrouwen vind ik dat juist andersom. Zo'n bos haar er op maakt toch meer indruk dan zo'n Lolita kutje.
Vind het persoonlijk veel vrouwelijker staan.
En in de 25 jaar dat ik mijn vrouw bef, kan ik de keren dat ik een haartje in mijn mond heb gekregen op één hand tellen![]()
![]()
Beffersquote:Op donderdag 4 mei 2023 18:50 schreef GM78 het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft niet kaal, maar mooi kort bijgewerkt schaamhaar.
En in de 25 jaar dat ik mijn vrouw bef, kan ik de keren dat ik een haartje in mijn mond heb gekregen op één hand tellen
UNOX![]()
Scheert al jaren haar oksels niet…….
En dan zo weinig haar…….
Ze scheert haar oksels niet kaalgeschoren, maar geloof echt niet dat dit de haargroei van jaar en dag is.
Nee, dit zijn gewoon bijgewerkte oksels.![]()
Er is ook verschil in haargroei. Dus misschien heeft ze van nature minder haargroei. Of ze werkt het een beetje bij. Ook prima toch?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:30 schreef klipper het volgende:
Scheert al jaren haar oksels niet…….
En dan zo weinig haar…….
Ze scheert haar oksels niet kaalgeschoren, maar geloof echt niet dat dit de haargroei van jaar en dag is.
Nee, dit zijn gewoon bijgewerkte oksels.![]()
Maar ik zou het toch niet waxen, dat heb ik 1 keer geprobeerd en bij mij deed dat heel veel pijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:26 schreef Seven. het volgende:
De bikinilijn. Ik zat echt tegen het plafond van de badkamer.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Denk niet per definitie. Ik doe het met name voor mezelf, omdat ik het stukken fijner vind voelen. Ook vind ik zelf bij mannen het ook fijner als het netjes bijgehouden is danwel helemaal strak, dat maakt het hoop ik van mijn kant ook niet direct het een pedofiele neigingquote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:26 schreef Seven. het volgende:
Uiteindelijk is de geschoren kut gewoon een pedofiele neiging. Kale kruizen om zo jong mogelijk te lijken.. eigenlijk waanzin dat ik elke week weer met het scheermes in de weer ben.![]()
Ik vind het wel een verschil als mijn partner bijv. zegt ja ik vind het zelf ook fijner voelen en ook evt mooier staan (kwestie van smaak), en als het een keertje niet zo is, dat het dan prima is, dan dat mijn partner bijv. zegt: je MOET dit zo hebben want anders wil ik niet. Dat zou ik heel vreemd vinden.
Wil het verder ook niet al te grafisch omschrijven, maar denk geschoren of niet kan je alsnog zien dat je met een geslachtsdeel van een volwassene te maken hebt
[ Bericht 3% gewijzigd door Muisje22 op 06-05-2023 16:55:58 ]![]()
Vraagje aan de moderatie, als ik mijn ballen niet meer scheert mag ik dan hier een topic aanmaken daar over?
Het enige verschil is dat het in mijn geval dan rechtstreeks van de bron komt.![]()
Je mag het naar de Telegraaf sturen en als die het super vinden mag je van mij een topic makenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:26 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Vraagje aan de moderatie, als ik mijn ballen niet meer scheert mag ik dan hier een topic aanmaken daar over?
Het enige verschil is dat het in mijn geval dan rechtstreeks van de bron komt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik zou er nog steeds niet in lopen, ik zou me doodschamen om met een broek met gaten te lopen. Ik knipte de boekspijpen er vanaf en die spijkerbroek was een korte broekquote:Als je vanuit 20 jaar geleden terug nu de mensen bekijkt in wat voor spijkerbroeken ze lopen met overal gaten erin had je je toen ook niet voor kunnen stellen dat je dan helemaal hip en hot zou zijn. Dan zou je gewoon met een een paar belachelijk grote gaten in je broek lopen.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!![]()
Hm, oké. Dat lijkt me wel fair. 🤔quote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je mag het naar de Telegraaf sturen en als die het super vinden mag je van mij een topic maken![]()
25 jaar lang beffen, volhoudertje.quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:50 schreef GM78 het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft niet kaal, maar mooi kort bijgewerkt schaamhaar.
En in de 25 jaar dat ik mijn vrouw bef, kan ik de keren dat ik een haartje in mijn mond heb gekregen op één hand tellen![]()
Stalen kaken.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:57 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
25 jaar lang beffen, volhoudertje.
Maar inderdaad: b’vo.![]()
Pics!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:26 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Het enige verschil is dat het in mijn geval dan rechtstreeks van de bron komt.![]()
In de beginjaren van de sprekende film werden aankomende starlets door hun agenten vaak geadviseerd om zich van te voren van onderen te scheren wanneer ze waren uitgenodigd voor een *kuch* "privé-auditie" *kuch* bij de producent, financier, regisseur of beroemde mannelijke tegenspeler. Als dan uiteindelijk de badjas toch maar uitging (want ja, het hoorde erbij he?) schrokken die kerels vaak zó van dat onverwachte kinderkutje (en dikwijls ook van zichzelf als ze het stiekem best wel opwindend vonden) dat ze daardoor niet echt meer in staat waren tot een potje Van Wippensteijn.
Natuurlijk konden deze jonge actrices niet openbaar toegeven dat ze zich schoren als ontmoedigingsmiddel tegen handtastelijke oudere venten, dus zeiden ze maar dat het hygiënischer was i.v.m. infecties die er toen nogal schenen te heersen.
Tja, en toen bekend raakte dat échte filmsterren zich van onder schoren, was de rest van de vrouwsheid natuurlijk niet meer te houden, want hygiënischer enzo.![]()
![]()
Nee!!!!!quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Het wordt toch al 1000den jaren gedaan door moslims en joden omdat het reiner is?quote:Op zondag 7 mei 2023 08:47 schreef brokjespoes het volgende:
In de beginjaren van de sprekende film werden aankomende starlets door hun agenten vaak geadviseerd om zich van te voren van onderen te scheren wanneer ze waren uitgenodigd voor een *kuch* "privé-auditie" *kuch* bij de producent, financier, regisseur of beroemde mannelijke tegenspeler. Als dan uiteindelijk de badjas toch maar uitging (want ja, het hoorde erbij he?) schrokken die kerels vaak zó van dat onverwachte kinderkutje (en dikwijls ook van zichzelf als ze het stiekem best wel opwindend vonden) dat ze daardoor niet echt meer in staat waren tot een potje Van Wippensteijn.
Natuurlijk konden deze jonge actrices niet openbaar toegeven dat ze zich schoren als ontmoedigingsmiddel tegen handtastelijke oudere venten, dus zeiden ze maar dat het hygiënischer was i.v.m. infecties die er toen nogal schenen te heersen.
Tja, en toen bekend raakte dat échte filmsterren zich van onder schoren, was de rest van de vrouwsheid natuurlijk niet meer te houden, want hygiënischer enzo.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Deze conclusie lijkt niet te stroken met vintage porno magazines 1960-1980 waarbij het haar altijd aanwezig was of je moest al de speciale geschoren vintage boekjes hebben.quote:Op zondag 7 mei 2023 08:47 schreef brokjespoes het volgende:
Tja, en toen bekend raakte dat échte filmsterren zich van onder schoren, was de rest van de vrouwsheid natuurlijk niet meer te houden, want hygiënischer enzo.![]()
Maar pornodames ging het juist om seks. Dan wil je dat niet ontmoedigen met kinderlijke kaalheid.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Deze conclusie lijkt niet te stroken met vintage porno magazines 1960-1980 waarbij het haar altijd aanwezig was of je moest al de speciale geschoren vintage boekjes hebben.
(uitgezonderd de speciale boekjes)
De vraag is hoe de timing van een en ander is.
Wanneer gingen actrices zich ter bescherming scheren en wanneer wordt dit bekend bij de massa. En wanneer begon de massa dit over te nemen?
En hoe valt dit samen met het verdwijnen van het haar uit de porno?2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.![]()
Die hebben sowieso moeite met puur natuur. Die knippen ook een stuk van hun lul eraf en de meest fanatieke gaan ook kutjes verbouwen.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Het wordt toch al 1000den jaren gedaan door moslims en joden omdat het reiner is?
Raar gedoe.![]()
Wat ik mij herinner uit mijn jeugd was dat je boekjes had waar de kale kut centraal stond (de slogan herinner ik mij nog: 'kale kutjes kijken, sexteen kopen'). Daar werden tienermeisjes zo gepresenteerd dat pedofielen daar een harde van kregen. Dus dat zal ook wel de link zijn die sommigen leggen.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:18 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Maar pornodames ging het juist om seks. Dan wil je dat niet ontmoedigen met kinderlijke kaalheid.
(uitgezonderd de speciale boekjes)
De vraag is hoe de timing van een en ander is.
Wanneer gingen actrices zich ter bescherming scheren en wanneer wordt dit bekend bij de massa. En wanneer begon de massa dit over te nemen?
En hoe valt dit samen met het verdwijnen van het haar uit de porno?
Voor de goede orde, het was het eerste pornoboekje wat ik en een paar vrienden gevonden hadden. In het bos direct bij de achterpoort van de school (verdacht, achteraf). In de brugklas, dus we waren iets van 12 jaar. Wij hadden dus een goed excuus om er een harde van te krijgen (maar eerlijk is eerlijk, dat kregen we al van de wehkamp catalogus...).![]()
Daarom riep ik de term Lolita al. Er was ooit een stroming in boekjes en/of films waarin Lolita stond voor jonge meisjes met een kaal kutje (geschoren waarschijnlijk). En dit meisjes gedroegen zich ook echt als 'meisjes'. En inderdaad dit was wss bestemd voor de doelgroep die op jonge wss minderjarige meisjes valt.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:36 schreef VEM2012 het volgende:
Wat ik mij herinner uit mijn jeugd was dat je boekjes had waar de kale kut centraal stond (de slogan herinner ik mij nog: 'kale kutjes kijken, sexteen kopen'). Daar werden tienermeisjes zo gepresenteerd dat pedofielen daar een harde van kregen. Dus dat zal ook wel de link zijn die sommigen leggen.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Niets mis met een lekker kaal kutje. Zo'n harige doos is ook niet alles.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
12 jaar hebben de meeste meisjes al schaamhaar denk ik. In Japan werd ooit het afbeelden van schaamhaar als pornografisch en daarmee strafbaar, waarop de striptekenaars alleen het schaamhaar gingen weglaten...quote:Op zondag 7 mei 2023 09:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat ik mij herinner uit mijn jeugd was dat je boekjes had waar de kale kut centraal stond (de slogan herinner ik mij nog: 'kale kutjes kijken, sexteen kopen'). Daar werden tienermeisjes zo gepresenteerd dat pedofielen daar een harde van kregen. Dus dat zal ook wel de link zijn die sommigen leggen.
Voor de goede orde, het was het eerste pornoboekje wat ik en een paar vrienden gevonden hadden. In het bos direct bij de achterpoort van de school (verdacht, achteraf). In de brugklas, dus we waren iets van 12 jaar. Wij hadden dus een goed excuus om er een harde van te krijgen (maar eerlijk is eerlijk, dat kregen we al van de wehkamp catalogus...).Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Klopt ja. Dit is ook de reden dat ik mijn schaamhaar scheer, mijn vrouw valt stiekem op jongetjes.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:26 schreef Seven. het volgende:
De meesten wel. Maar dat is besides the point. Ik denk dat het lastig is om een 12 jarige te beschuldigen van pedofilie als hij naar foto's kijken van 15*-25 jarige meisjes/vrouwen met een kaal kutje die probeert te doen alsof ze 10/11 is.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
12 jaar hebben de meeste meisjes al schaamhaar denk ik. In Japan werd ooit het afbeelden van schaamhaar als pornografisch en daarmee strafbaar, waarop de striptekenaars alleen het schaamhaar gingen weglaten...
*Indertijd was als ik mij niet vergis het nog legaal om porno die legaal was gemaakt in Denemarken (?), waar toen de minimumleeftijd van 15 nog gold, alhier te verkopen. Kun je je bijna niet meer voorstellen, maar het is ook nog niet zo heel lang geleden (10 jaar ongeveer) dat je in Zwitserland legaal 16 jarige prostituees had. Het meest verontrustende is dat ik daarop gewezen werd door een zakenrelatie, die toen al ruim 50 was, die na een diner afscheid nam en vertelde dat hij een 16 jarige prostituee ging bestellen, want dat was legaal daar en nu hij er toch was... Ik zal die dag in Genève nooit meer vergeten. Ik denk dat ik ook letterlijk de rest van de avond geen woord meer heb gesproken. Speechless. Het bestaat.![]()
Zou dat niet eigenlijk fantastisch zijn als pedofielen al genoeg hebben aan geschoren kutjes of pikken?quote:Op zondag 7 mei 2023 20:27 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Klopt ja. Dit is ook de reden dat ik mijn schaamhaar scheer, mijn vrouw valt stiekem op jongetjes.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: