quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:26 schreef Seven. het volgende:
Uiteindelijk is de geschoren kut gewoon een pedofiele neiging. Kale kruizen om zo jong mogelijk te lijken.. eigenlijk waanzin dat ik elke week weer met het scheermes in de weer ben.
POLLquote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:45 schreef Jordy-B het volgende:
Overigens krijgen vrouwen zelden commentaar van mannen. Vrouwen krijgen commentaar van andere vrouwen.
Ik heb er geen last van, dat maak jij er van.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:46 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Als je gewoon scheert zou je er geen last van moeten hebben.
Waarom maak je daar nou weer "aanspreken op hun schaamhaar" van?quote:
Jij spreekt in je post over 'commentaar krijgen'.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 22:09 schreef Jordy-B het volgende:
Waarom maak je daar nou weer "aanspreken op hun schaamhaar" van?
En iemand kan alleen maar commentaar krijgen als de ander iets levert en ergens dus actief in is, dus ze becommentarieert of aanspreekt zoals we dat in Nederland ook wel noemen. En een ander synoniem is kritiek leveren wat je in dit topic ook wel ziet; mensen die dus kritiek of zelfs een oordeel over dit onderwerp hebben of nog verder gaan en zeggen dat het de norm is dat dit niet ok is.quote:Overigens krijgen vrouwen zelden commentaar van mannen. Vrouwen krijgen commentaar van andere vrouwen.
Mwah, "commentaar krijgen" en "aanspreken op" zijn niet altijd synoniem, zeker niet in dit soort gevallen waar mensen wel commentaar hebben op schaamhaar bij een ander maar vaak te laf zijn om die ander er op aan te spreken.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 22:12 schreef Tengano het volgende:
[..]
Jij spreekt in je post over 'commentaar krijgen'.
In het nederlands staat dat synoniem voor een actieve communicatie richting een persoon waarin je die persoon 'aanspreekt op iets'.
Jouw exacte woorden:
[..]
Er staat letterlijk in zijn post en aangaande deze context dat vrouwen vooral commentaar krijgen van andere vrouwen en zelden van mannen. Een 1 op 1 communicatie dus tussen de vrouw die commentaar levert richting de ontvangende 'beschaamhaarde' vrouw.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 22:18 schreef Leandra het volgende:
Mwah, "commentaar krijgen" en "aanspreken op" zijn niet altijd synoniem, zeker niet in dit soort gevallen waar mensen wel commentaar hebben op schaamhaar bij een ander maar vaak te laf zijn om die ander er op aan te spreken.
En terecht, het hebben van schaamhaar is niet iets waar je een ander op zou moeten aanspreken, je hebt er immers niets mee te maken, het is niet alsof die persoon iets doet wat niet mag of ongepast is.
Dat commentaar zal dus ook meestal bestaan uit "Zie je dat? Ongeschoren!" tegen degene waarmee ze samen aanwezig zijn, over degene die ongeschoren is.
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:45 schreef Jordy-B het volgende:
Overigens krijgen vrouwen zelden commentaar van mannen. Vrouwen krijgen commentaar van andere vrouwen.
Maar werken ho maar!!quote:Op dinsdag 2 mei 2023 22:24 schreef ems. het volgende:
Wat een ontzettend dapper tiktokvrouwtje zeg. Ze scheert zich gewoon niet. Welk een revolutie.
Vindt je dat ook van het haar op je hoofd? Wat wss ietsje meer is.quote:
Ik doelde meer op de toevoeging van schaamhaar. Ik had niet verwacht dat je dacht dat die opmerking specifiek over schaamhaar ging. In de post sprak ik al over andere lichaamsbeharing en toen ik opmerkte dat mannen zich al duizenden jaren scheren, doelde ik uiteraard op gezichtshaar.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 22:12 schreef Tengano het volgende:
[..]
Jij spreekt in je post over 'commentaar krijgen'.
In het nederlands staat dat synoniem voor een actieve communicatie richting een persoon waarin je die persoon 'aanspreekt op iets'.
Jouw exacte woorden:
[..]
En iemand kan alleen maar commentaar krijgen als de ander iets levert en ergens dus actief in is, dus ze becommentarieert of aanspreekt zoals we dat in Nederland ook wel noemen. En een ander synoniem is kritiek leveren wat je in dit topic ook wel ziet; mensen die dus kritiek of zelfs een oordeel over dit onderwerp hebben of nog verder gaan en zeggen dat het de norm is dat dit niet ok is.
Sowieso die ronduit achterlijke pollsquote:Op dinsdag 2 mei 2023 22:09 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Waarom maak je daar nou weer "aanspreken op hun schaamhaar" van?
ik zit er ook niet zo op te wachten om de hele zomer dat onder broekjes vandaan te zien kruipenquote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:19 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dan heb ik hier nog een verrassing voor je.
Warning: Niet klikken als je niet van natuurlijk houdt
SapperedosioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo simpel is hetquote:Op dinsdag 2 mei 2023 23:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Weinig zo goed voor je influencer "carriere" als een of ander gaar statement maken dat vervolgens door media wordt opgepikt.
Je scheert je wel of niet en dat mag je zelf weten, en andere mensen kunnen dat wel of niet mooi vinden en dat mogen ze ook zelf weten.
Woordle spelers staan bekend om hun uitstekende uiterlijke verzorgingquote:Op dinsdag 2 mei 2023 22:26 schreef Speedfight het volgende:
Ik voel mijzelf hygiënischer met zo min mogelijk lichaamshaar, gewoon mijn eigen voorkeur.
Ik heb wel vaker mannen gehoord die dat jammer vinden.
Er zijn ook mannen die een grote voorkeur voor kaal hebben, die kom ik wel minder tegen, volgens mij maakt het de meesten niet eens zo uit.
Die oksels zijn goor ja.quote:Op woensdag 3 mei 2023 08:52 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Het gaat hier voornamelijk over harige kutten terwijl het de oksels zijn waar deze ge wel dige ' influencer' weer een hip dingetje van probeert te maken.
Overigens gingen onze eigen Raven en Lourdes Leon [dochter Madonna] haar voor, dus een trendsetter zal deze aandachtshoer ' influencer´ echt niet worden.
Persoonlijk vind ik het er niet uitzien, en in de zomer bijzonder ranzig, zeker als ze wit aangeslagen zijn door de combinatie zweet en een goedkope deo.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ieder zijn fetisj.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |