abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208950527

[ Bericht 31% gewijzigd door DancingPhoebe op 30-04-2023 09:23:56 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_208950656
Leslie O+
Spoilers!
pi_208950679
Je mag kwetsbaar zijn hoor ts!
  zondag 30 april 2023 @ 09:43:25 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_208950765
Mogguh. Kop vol snot, raspende keel, maar de zon schijnt!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208950969
Ik ramde net de stofzuiger op mijn kleinere tenen, maar verder lijk ik nog te leven :P

Kamer van de konijnen opruimen, straks wandelen met hond en eens zien hoeveel boodschappen ik in mijn eentje lopend naar huis kan krijgen.
En dat alles met een vrolijk zonnetje en druk fluitende vogeltjes O+
pi_208951211
Goedemorgen!

Horrortulp is gebeten door een hond, maar ze laat zich niet kisten.

Eergister

Gister
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_208951410
Oooh lekker janken dames, Firefly Lane dr even doorheen geklapperd :'( :'( :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_208951703
Ik ging voor het eerst weer naar mijn sportclubje. Met dit weer O+ O+ terug naar huis gelopen met vrouw en kind en nu lekker voor de openslaande deuren in het zonnetje O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 30 april 2023 @ 12:54:08 #9
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208952396
Ik wil vanmiddag nog even gaan lopen. Moet soberzo nog even naar de winkel voor wat grillbaarheden en dan vanavond lekker blarbieknoeien :Y)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 30 april 2023 @ 13:25:04 #10
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208952945
De was. In etappes want arm moppert.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_208953730
Rustig werk dagje gehad met tijd om op diverse plekken koffie/thee/bouillon te drinken.
Client sloeg aan op Wenen dus ook nog reistips gekregen.

Wasje 1 hangt buiten, wasje 2 staat aan.

En gelukkig heb ik buren die catsit beloning in natura accepteren want Marley Spoon heeft tegenwoordig blijkbaar een extra vinkje nodig om te pauzeren. Dus als ik woensdag in de trein stap arriveert hier een doos maaltijden :') _O- Buurtjes zijn er blij mee. Hoop ik.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208953822
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2023 12:28 schreef AnneX het volgende:

[..]
Het lijkt wel een speelgoedhondje O+
Heb ik de naam gemist?

Onderweg op de fiets naar de spar, waar ik werkelijk alle 15 mensen in de buurtsuper ergens van kende 8)7
Een blik in de polder:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hij heet Odin :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_208953828
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 14:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Hij heet Odin :)
Wel twee ogen?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_208953844
quote:
14s.gif Op zondag 30 april 2023 14:20 schreef sigme het volgende:

[..]
Wel twee ogen?
Twee hele mooie donkere kijkertjes :) O+
pi_208953850
Heel veel plantjes gekocht. Heb op de nieuwe fiets een kleinere mand dan voorheen, daar moet ik nog even aan wennen, t spul met moeite meegekregen :D de volgende keer nog een paar planten halen en dan ben ik voorlopig weer klaar

T was enorm druk, zeker ook met fietsers, normaal staan er hooguit 10, nu was de rij best lang.
We have far more in common than that which devides us..
pi_208953859
Nog een beetje spam

pi_208953886
Ik heb een ‘pup’ van 3 jaar oud nu uitgeteld op de bank naast me liggen. Inclusief af en toe een heeeel diepe zucht .Hij is nog nooit echt langer weg geweest van collega dus het is een beetje vreemd en nieuw allemaal.

Maar zo’n grote tuin is dan wel weer fijn om hard te kunnen rennen. O+
pi_208953897
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 14:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nog een beetje spam

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Ik zou dus samen met Odin in die mand gaan liggen tukken :+
  zondag 30 april 2023 @ 14:30:10 #19
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208953930
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 14:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nog een beetje spam

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Dit is te schattig O+
pi_208953974
Die 2 slaapfoto’s te schattig
pi_208954031
Hij is idolaat van dat donut kussen.

Het is echt een heerlijk lief pittig stabiel mannetje O+ en eigenlijk gewoon zindelijk te noemen.
pi_208954059
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 14:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hij is idolaat van dat donut kussen.

Het is echt een heerlijk lief pittig stabiel mannetje O+ en eigenlijk gewoon zindelijk te noemen.
En hoe gaat het ‘s nachts?
pi_208954279
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 14:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
En hoe gaat het ‘s nachts?
Echt super goed. Hij had vannacht wat last van diarree. En hij maakte me steeds wakker met een beetje piepen en toen hop naar buiten. Daarna terug de bench in. Minuutje mopperen en weer slapen.

Maar we slapen wel nog om en om bij ben
  Moderator / Redactie Sport zondag 30 april 2023 @ 15:09:17 #24
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208954373
Groeten uit... Almere Buiten! Fijne wandeling. De diversiteit aan huizen is prachtig. En toch zou ik er niet willen wonen. Te veel functiescheiding.

[ Bericht 27% gewijzigd door borisz op 30-04-2023 16:50:34 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_208954663
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 14:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Maar we slapen wel nog om en om bij ben
Zou ik ook vooral lang blijven doen. Hoe dieper en breder je de band kan maken zo in het eerste jaar, hoe dieper en breder de band blijft.

Schattig Odinnetje hoor. Vooral die donkere voetzooltjes O+ O+
Foto's altijd welkom!
pi_208954839
quote:
17s.gif Op zondag 30 april 2023 15:43 schreef sigme het volgende:

[..]
Zou ik ook vooral lang blijven doen. Hoe dieper en breder je de band kan maken zo in het eerste jaar, hoe dieper en breder de band blijft.

Schattig Odinnetje hoor. Vooral die donkere voetzooltjes O+ O+
Foto's altijd welkom!
Op een gegeven moment als hij lekker helemaal gewend is gaan we steeds wat verder liggen. Lekker langzaam laten wennen. Maar echt hij doet verder alsof hij hier al jaren woont. O+
pi_208955412
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 14:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Heel veel plantjes gekocht. Heb op de nieuwe fiets een kleinere mand dan voorheen, daar moet ik nog even aan wennen, t spul met moeite meegekregen :D de volgende keer nog een paar planten halen en dan ben ik voorlopig weer klaar

T was enorm druk, zeker ook met fietsers, normaal staan er hooguit 10, nu was de rij best lang.
En fietstassen er bij?

Wel blij met nieuwe fiets?
pi_208955420
Wij gaan zo richting Amsterdam.
Avondje meeblčren met Queennummers :D
https://www.queenmustgoon(...)-on-ziggo-dome-2023/
  zondag 30 april 2023 @ 17:30:51 #29
63722 z80
I fink you freaky
pi_208955627
Vandaag rondje met de fiets, zonder jas. Lekker even een eind weg trappen. Ondanks het mooie weer vrij rustig op de weg/fietspad. Net voor het avondeten de griek laten koken. De könig ludwig weissbier alcoholvrij er bij, laat ik de volgende keer staan. Kan dan net zo goed kraanwater drinken, helaas.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_208955730
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 17:09 schreef Blues het volgende:

[..]
En fietstassen er bij?

Wel blij met nieuwe fiets?
Ja zeker. Ik heb een vaste tas en een losse op wieltjes, kon net nu, had niet 1 plantje meer moeten meenemen. Maar t staat al weer fijn op het balkon. Morgen komt iemand een grote plantenbak (sta in de weg) ophalen. Dan binnenkort de boel schoonmaken en de kleden neerleggen en de kussens op de bank
pi_208956306
Oef ik trek net een blik confit de canard open en ik sta praktisch te kwijlen bij de aanblik en geur :9~
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 30 april 2023 @ 18:44:54 #32
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208956711
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2023 18:25 schreef Vanyel het volgende:
Oef ik trek net een blik confit de canard open en ik sta praktisch te kwijlen bij de aanblik en geur :9~
Ohh.. nu wil ik dit ook.. kan dat ook met witte asperges?? O-)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 30 april 2023 @ 18:48:50 #33
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208956855
quote:
Oeh goeie wij hebben ook nog een blik en gaan over 2.5 week weer naar Frankrijk. Moet dus op voor die tijd zodat we nieuwe kunnen halen :D
pi_208957036
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 18:44 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Ohh.. nu wil ik dit ook.. kan dat ook met witte asperges?? O-)
Volgens mij kan alles met asperges.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208957158
Ik zag dat @vlindertje89 vroeg hoe het gaat met de trainingen en de pijn. Er is wel wat minder pijn rond mijn heup, ik kan/mag ietsje meer maar ik moet er echt nog hard voor werken. Wordt er wel beetje moedeloos van.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_208957508
quote:
2s.gif Op zondag 30 april 2023 19:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik zag dat @:vlindertje89 vroeg hoe het gaat met de trainingen en de pijn. Er is wel wat minder pijn rond mijn heup, ik kan/mag ietsje meer maar ik moet er echt nog hard voor werken. Wordt er wel beetje moedeloos van.
Is het niet meer ongeduld? in ieder geval sterkte.

Vanavond: asperges, hollandaise saus, eitje, gerookte zalm en krieltjes uit de oven met eendenvet :Y) plús een chocoladetoetje.
pi_208957518
quote:
Ik zag dat @:vlindertje89 vroeg hoe het gaat met de trainingen en de pijn. Er is wel wat minder pijn rond mijn heup, ik kan/mag ietsje meer maar ik moet er echt nog hard voor werken. Wordt er wel beetje moedeloos van.
Ik ken dees gevoel.
Ze zeggen dat er een dag komt dat...
pi_208957546
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2023 19:20 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik ken Dees gevoel.
Ze zeggen dat er een dag komt dat...
Hope so. Ook wel benieuwd of er nog wat uit komt bij de gyneacoloog dat eea kan verklaren.

Ik ga zo m'n brakke kop even onder de douche gooien en vroeg naar bed. Strontverkouden, moe, bleh.
pi_208957675
quote:
Dat moedeloos is herkenbaar. Geduld hebben is lastig maar werkt wel.

Heel voorzichtig gaat het hier wat beter (sinds januari). Slaap zonder pijnstillers (al kan ik nog niet goed liggen zoals ik het lekkerst lig), al weer 3x zelf naar de supermarkt geweest en vandaag zelfs naar intratuin. Over 2 weken begin ik weer met fysiofitness met een speciaal opgezet programma, zowel ontzien als conditie opbouw.
  zondag 30 april 2023 @ 19:44:46 #40
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208958023
Zoooo nog even een after dinner wandelingetje gedaan *O* Van de eerste 120 dagen dit jaar heb ik er op 60 meer dan 8000 stappen gelopen. Morgen weer eens kijken of de weegschaal het er ook mee eens is :')
pi_208960020
quote:
Fijn dat er wel iets van progressie is, maar ik kan me goed voorstellen dat het voelt als te langzaam voor zoveel moeite. Ik hoop voor je dat het met steeds iets grotere stappen beter blijft gaan! :*
Ook benieuwd of de gynaecoloog wat vindt wat klachten zou kunnen verklaren (en dan zo ja hopelijk iets waar wat aan te doen is).
Slaap lekker zo!

Ik heb de hele dag op de bank gelegen, deels tv kijken, deels slapen, deels podcast geluisterd. Hoofd vol snot, ik spoel paar keer per dag met zout water en dan is het even beter maar loopt dan toch steeds weer vol. Daarvan hoofdpijn. Lekker kaken klemmen erbij. Keelpijn is nu iets minder erg, dus hoop dat het vannacht ook zo blijft als nu en niet weer zo pijnlijk wordt. Vanochtend redelijk hoesten maar rest vd dag gelukkig minder, wel af en toe niezen. Eerste keer sinds mn bronchitis bijna een jaar geleden dat ik weer een echt fikse verkoudheid te pakken heb. Ik heb het niet gemist :+ gelukkig heb ik komende week geen afspraken waarvoor ik fysiek op werk moet zijn, kan ik beetje meer rustig aan doen.

Net wel een ruim uur gewandeld met podcast op voor wat beweging en in de hoop even iets te ontspannen, dat was wel fijn. Maar ook niet al te laat naar bed zo en dan hopen op goede nacht slaap.
pi_208960465
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2023 21:09 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Fijn dat er wel iets van progressie is, maar ik kan me goed voorstellen dat het voelt als te langzaam voor zoveel moeite. Ik hoop voor je dat het met steeds iets grotere stappen beter blijft gaan! :*
Ook benieuwd of de gynaecoloog wat vindt wat klachten zou kunnen verklaren (en dan zo ja hopelijk iets waar wat aan te doen is).
Slaap lekker zo!

Ik heb de hele dag op de bank gelegen, deels tv kijken, deels slapen, deels podcast geluisterd. Hoofd vol snot, ik spoel paar keer per dag met zout water en dan is het even beter maar loopt dan toch steeds weer vol. Daarvan hoofdpijn. Lekker kaken klemmen erbij. Keelpijn is nu iets minder erg, dus hoop dat het vannacht ook zo blijft als nu en niet weer zo pijnlijk wordt. Vanochtend redelijk hoesten maar rest vd dag gelukkig minder, wel af en toe niezen. Eerste keer sinds mn bronchitis bijna een jaar geleden dat ik weer een echt fikse verkoudheid te pakken heb. Ik heb het niet gemist :+ gelukkig heb ik komende week geen afspraken waarvoor ik fysiek op werk moet zijn, kan ik beetje meer rustig aan doen.

Net wel een ruim uur gewandeld met podcast op voor wat beweging en in de hoop even iets te ontspannen, dat was wel fijn. Maar ook niet al te laat naar bed zo en dan hopen op goede nacht slaap.
Jij maakt een flinke analyse van je ziek zijn als je een koudje hebt gevat :o Hopelijk knap je snel weer op!
pi_208960874
quote:

[..]
Slaap lekker zo!

Lekker rustig aan doen dus. Hoor wel van meer mensen dat ze verkouden zijn, hopelijk ben je er snel weer vanaf
pi_208961453
En nu denk ik er opeens weer aan @Isabeau is die kaasbestelling nog binnengekomen?
pi_208961566
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 21:33 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Jij maakt een flinke analyse van je ziek zijn als je een koudje hebt gevat :o Hopelijk knap je snel weer op!
Het is volgens mij gewoon een beschrijving van hoe ik me nu voel. Die waarschijnlijk best korter had gekund, maar dat is een ander punt ;)
Thanks!
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 21:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Lekker rustig aan doen dus. Hoor wel van meer mensen dat ze verkouden zijn, hopelijk ben je er snel weer vanaf
Ja, ik heb er idd ook meer in de omgeving. Thanks!

Oeh, goede vraag van de kaasbestelling, ben ik ook benieuwd naar!

Which reminds me, @Candaasje jij had toch laatst wat werk ontwikkelingen die mogelijk wel leuk zouden zijn waar mensen met elkaar over aan het praten waren maar jij ook zelf nu eens over aan tafel zou gaan, is dat al geweest? Of heb je dat al verteld en heb ik het gemist?
pi_208962022
quote:
Oh dat is zooooo lekker :9~ De supermarkt had die blikken meestal alleen rond kerst of zo. Afgelopen keer hadden we maar 2 pootjes in een zakkie ;(
pi_208962040
quote:
2s.gif Op zondag 30 april 2023 19:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Hope so. Ook wel benieuwd of er nog wat uit komt bij de gyneacoloog dat eea kan verklaren.

Ik ga zo m'n brakke kop even onder de douche gooien en vroeg naar bed. Strontverkouden, moe, bleh.
We hadden het vanavond nog over je :+
We struikelden over de enorme bende van het concert van gisteren in de Arena _O- Wilden nog een foto maken van die zooi die je achterliet :D
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 mei 2023 @ 06:11:45 #48
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208963258
  maandag 1 mei 2023 @ 07:40:37 #49
217702 Lonaa
Honger!
pi_208963444
Hai. Ik ben echt strondverkouden.
pi_208963474
T
  maandag 1 mei 2023 @ 07:46:22 #51
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208963476
+1. En weinig geslapen en een kater. Na 1 Skuumkoppe en 1 stout :D
  maandag 1 mei 2023 @ 07:49:28 #52
217702 Lonaa
Honger!
pi_208963489
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 07:45 schreef Vanyel het volgende:
T
Ja.
pi_208963672
Goedemorgen :W
Geen kater ondanks toch redelijk wat bier *)
  maandag 1 mei 2023 @ 08:51:36 #54
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208963833
Goedemorgen *O* Geen kater want geen bier *O*
pi_208963850
Haha, wie kijkt naar Goedemorgen Nederland?
Zojuist wel een hele minuut: “schipper mag ik overvaren?”…
Een item over de pontjes over de Maas, de Waal en de Lek.

Tevens aspergeplasjes. Dat was ik vergeten na een jaartje.
  maandag 1 mei 2023 @ 08:58:57 #56
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_208963901
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 06:11 schreef borisz het volgende:
Ontwaakt!
Op mijn 16e werd ik en een paar vrienden van mij met harde hand uit een 1 mei bijeenkomst verwijderd omdat zij mij zoenden. Geen getong, gewoon een paar zoenen. Socialisten...
  maandag 1 mei 2023 @ 08:59:24 #57
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208963903
Morguh 5 uur geslapen.. geen kater want geen bier..
Het KAN beter.. :O
pi_208963976
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 22:32 schreef Kaatje1 het volgende:
En nu denk ik er opeens weer aan @:Isabeau is die kaasbestelling nog binnengekomen?
De kaas is al bijna weer op! :9 Echt heerlijke kaas, een aanrader. Maar we eten normaal niet zoveel kaas, dus ik laat het voorlopig hier bij.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 1 mei 2023 @ 09:06:52 #59
35189 Troel
scherp en bot
pi_208963979
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 09:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]
De kaas is al bijna weer op! :9 Echt heerlijke kaas, een aanrader. Maar we eten normaal niet zoveel kaas, dus ik laat het voorlopig hier bij.
Goed om te weten. Hij staat hier onaangebroken bij meneer in de koelkast :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 mei 2023 @ 09:11:48 #60
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208964020
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 08:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Op mijn 16e werd ik en een paar vrienden van mij met harde hand uit een 1 mei bijeenkomst verwijderd omdat zij mij zoenden. Geen getong, gewoon een paar zoenen. Socialisten...
Goed voor de mensheid, maar niet voor de mensen zelf :+.
pi_208964147
Eerste dag alleen met baby, ik was om half 9 gedoucht en had ontbeten. En zojuist zelfs mijn tanden gepoetst. Victorie *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 01-05-2023 09:41:30 ]
  maandag 1 mei 2023 @ 09:26:18 #62
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208964158
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 09:11 schreef borisz het volgende:

[..]
Goed voor de mensheid, maar niet voor de mensen zelf :+.
One small kiss for man, one giant bef-orgie for mankind.
  maandag 1 mei 2023 @ 09:33:12 #63
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208964218
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 09:25 schreef Clubsoda het volgende:
Eerste dag alleen met baby, ik was om half 9 gedoucht en had ontbeten. En zojuist zelf mijn tanden gepoetst. Victorie *O*
Heel netjes. Ik ken dat gevoel nog goed O+
  maandag 1 mei 2023 @ 09:45:57 #64
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208964324
Wachten op de wachtrij voor Stap :')
  maandag 1 mei 2023 @ 09:57:17 #65
35189 Troel
scherp en bot
pi_208964427
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 09:45 schreef gcjoel het volgende:
Succes. Hopelijk zit je erbij, volgend jaar is het alweer weg.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 1 mei 2023 @ 09:58:26 #66
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208964440
quote:
7s.gif Op maandag 1 mei 2023 09:57 schreef Troel het volgende:

[..]
Succes. Hopelijk zit je erbij, volgend jaar is het alweer weg.
Oh ja? had ik nog niet gehoord, maar wel begrijpelijk. Dit is een draak van een regeling joh.
  maandag 1 mei 2023 @ 10:01:19 #67
35189 Troel
scherp en bot
pi_208964468
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 09:58 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Oh ja? had ik nog niet gehoord, maar wel begrijpelijk. Dit is een draak van een regeling joh.
Ja, las ik in een van de stukken over de bezuinigingen van het kabinet enzo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 1 mei 2023 @ 10:12:50 #68
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208964563
Haha ik zat in mijn werkomgeving en buiten mijn werkomgeving in de wachtrij.
Binnen de omgeving had ik 24 minuten wachttijd, flikkert die verbinding eruit ;(
Buiten de omgeving zit ik op meer dan een uur.
pi_208964600
quote:
7s.gif Op maandag 1 mei 2023 10:01 schreef Troel het volgende:
Ja, las ik in een van de stukken over de bezuinigingen van het kabinet enzo.
Komt zeker ook niets voor terug ook hč :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208964615
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 09:45 schreef gcjoel het volgende:
Wat wil je gaan doen?
  maandag 1 mei 2023 @ 10:18:16 #71
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208964656
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 10:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wat wil je gaan doen?
Voor mijn werk een product owner cursus.
Ben dat er sinds kort bij gaan doen als functie dus leek me wel leuk een beetje meer kennis te hebben.
pi_208964697
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 10:18 schreef gcjoel het volgende:

Voor mijn werk een product owner cursus.
Ben dat er sinds kort bij gaan doen als functie dus leek me wel leuk een beetje meer kennis te hebben.
Ja, snap ik :Y

Het is wel jammer dat ze er mee stoppen. Ik vond juist dat ze er geen loterij van moesten maken, maar iedereen gewoon helpen met bekostigen van een opleiding. En dan wat strenger worden met het type opleiding, dus vooral opleidingen die goed zijn voor de arbeidsmarkt.
  maandag 1 mei 2023 @ 10:25:22 #73
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208964722
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 10:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, snap ik :Y

Het is wel jammer dat ze er mee stoppen. Ik vond juist dat ze er geen loterij van moesten maken, maar iedereen gewoon helpen met bekostigen van een opleiding. En dan wat strenger worden met het type opleiding, dus vooral opleidingen die goed zijn voor de arbeidsmarkt.
Ja eens, want het is ook wel idiotie dat je iedere keer een uur (of langer) achter je computer moet zitten en dan te hopen dat je er door komt.
pi_208964723
Nou, ik heb een slimme meter nu en de monteur was in 10 min klaar. *G*

Monteur vertelde vervolgens wel dat slimme meters in dit soort gebouwen vaak helemaal hun slimme ding niet kunnen doen omdat het te goed geīsoleerd is en ze dan hun signaal niet door kunnen geven :') handig. Sowieso zou het een hele tijd duren voor de meter met Greenchoice contact zou hebben, zei hij. Dus nog steeds handmatig standen doorgeven. Ik snap alleen nog niet hoe ik dat moet doen, omdat ik nu weer op 0 sta en Greenchoice weet dat natuurlijk niet... optellen bij de standen die ik eerst had? Ik denk dat ik de klantenservice moet gaan bellen.... helemaal geen zin in :')
pi_208964731
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 10:25 schreef gcjoel het volgende:
Ja eens, want het is ook wel idiotie dat je iedere keer een uur (of langer) achter je computer moet zitten en dan te hopen dat je er door komt.
En dan de opleiding nodig voor je werk niet kunnen doen, terwijl je leest dat Gerda twee dagen yoga-retreat deed met het STAP budget (ja, die vond ik ergens: 2 dagen voor 1000 euro met lessen voor yoga instructrice).
  maandag 1 mei 2023 @ 10:26:54 #76
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208964732
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 10:25 schreef Tele6 het volgende:

Monteur vertelde vervolgens wel dat slimme meters in dit soort gebouwen vaak helemaal hun slimme ding niet kunnen doen omdat het te goed geīsoleerd is en ze dan hun signaal niet door kunnen geven :') handig. Sowieso zou het een hele tijd duren voor de meter met Greenchoice contact zou hebben, zei hij. Dus nog steeds handmatig standen doorgeven. Ik snap alleen nog niet hoe ik dat moet doen, omdat ik nu weer op 0 sta en Greenchoice weet dat natuurlijk niet... optellen bij de standen die ik eerst had? Ik denk dat ik de klantenservice moet gaan bellen.... helemaal geen zin in :')
Ik moest bij een nieuwe meter ook het meternummer doorgeven, dat invoerveld verscheen toen de waarde als “onwaarschijnlijk “ werd beoordeeld
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_208964744
quote:

Hier werd alles geregeld? Ik heb niets hoeven doen of doorgeven. Het duurde wel even voor de standen zichtbaar waren ja.
  maandag 1 mei 2023 @ 10:28:44 #78
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208964746
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 10:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]
En dan de opleiding nodig voor je werk niet kunnen doen, terwijl je leest dat Gerda twee dagen yoga-retreat deed met het STAP budget (ja, die vond ik ergens: 2 dagen voor 1000 euro met lessen voor yoga instructrice).
Ja echt hoor _O-
maar goed de cursus die ik wil zou mijn werkgever natuurlijk eigenlijk gewoon moeten betalen.
Dat is natuurlijk ook een grote groep
pi_208964747
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 10:26 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik moest bij een nieuwe meter ook het meternummer doorgeven, dat invoerveld verscheen toen de waarde als “onwaarschijnlijk “ werd beoordeeld
Ah ja, ik kan het iig proberen om m'n standen door te geven en dan zeggen ze dat misschien ook
  maandag 1 mei 2023 @ 10:29:25 #80
35189 Troel
scherp en bot
pi_208964751
quote:

Wij hadden een slimme meter die dom gemaakt was. Waarom? Omdat die dingen op het mobiele netwerk werken en dat in het buitengebied niet echt je van het werkte. Sinds we een versterker hebben hangen, werkt het wel!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208964752
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 10:28 schreef gcjoel het volgende:
Ja echt hoor _O-
maar goed de cursus die ik wil zou mijn werkgever natuurlijk eigenlijk gewoon moeten betalen.
Dat is natuurlijk ook een grote groep
Ja, waarschijnlijk ook waar. Je kan het altijd vragen als je er vandaag niet door komt *)
  maandag 1 mei 2023 @ 10:32:12 #82
35189 Troel
scherp en bot
pi_208964778
Mijn moeder wordt hondenoma :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208964950
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 22:41 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Het is volgens mij gewoon een beschrijving van hoe ik me nu voel.
:D

Dit

quote:
2s.gif Op maandag 1 mei 2023 07:40 schreef Lonaa het volgende:
Hai. Ik ben echt strondverkouden.
Is een beschrijving hoe iemand zich voelt.

Dit
quote:

[..]

leest meer als een verslag voor de wisseling van de wacht tussen dag- en nachtzuster :D
  maandag 1 mei 2023 @ 10:49:58 #84
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208964956
_O-
  maandag 1 mei 2023 @ 10:57:29 #85
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208965034
Zo maar eens even iets bakken. Dan heb ik toch het gevoel dat ik iets doe.
  maandag 1 mei 2023 @ 11:00:08 #86
35189 Troel
scherp en bot
pi_208965065
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 10:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dit
[..]

Dit
[..]
leest meer als een verslag voor de wisseling van de wacht tussen dag- en nachtzuster :D
Toch vond ik het verslag wel fijn. Want ik was dus niet de enige die zo beroerd was. En van @Lonaa moest ik dat eerst nog zelf bedenken *)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208965089
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 10:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dit
[..]

Dit
[..]
Ik zei zelf toch al dat het een beschrijving is van hoe ik me voel, die waarschijnlijk best korter had gekund. Een langere beschrijving is niet ineens een analyse.

Misschien ben ik wat te lichtgeraakt omdat ik me beroerd voel, maar ik begrijp niet zo goed wat dit soort opmerkingen nou voor doel/nut hebben. Dat ik me ook nog kut ga voelen over dat ik dingen te uitgebreid of gedetailleerd opschrijf? Nou, dat is gelukt.

Dit is voor mij soms/vaak de enige plek waar ik even kwijt kan hoe ik me nou precies voel, omdat ik ook niet elke keer mn ouders lastig wil vallen ermee (en ik vaak een reactie krijg waar ik weinig mee kan van nou even een bruistablet en dan is het over een uur vast weer helemaal weg), ik geen partner heb waar ik het bij kwijt kan en ik vrij weinig vriendinnen heb en degenen die ik heb wil ik er ook niet altijd mee lastig vallen als ik niet lekker in m'n vel zit. En hier kan ik het dan wel kwijt omdat ik weet dat als iemand het niet interesseert, ie er gewoon niet op hoeft te reageren, of gewoon niet op alle details, of er langs kan scrollen, maar dan ben ik het wel even kwijt.
  maandag 1 mei 2023 @ 11:03:16 #88
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208965099
Ik denk dat je sowieso iedere post van die betreffende user die deze hele gang van reacties op gang heeft gebracht zou moeten negeren; helaas blijven er mensen reageren waardoor het interessant is terug te blijven komen..
  maandag 1 mei 2023 @ 11:09:43 #89
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208965162
Groot gelijk @vlindertje89 ^O^
pi_208965165
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 11:01 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik zei zelf toch al dat het een beschrijving is van hoe ik me voel, die waarschijnlijk best korter had gekund. Een langere beschrijving is niet ineens een analyse.

Misschien ben ik wat te lichtgeraakt omdat ik me beroerd voel, maar ik begrijp niet zo goed wat dit soort opmerkingen nou voor doel/nut hebben. Dat ik me ook nog kut ga voelen over dat ik dingen te uitgebreid of gedetailleerd opschrijf? Nou, dat is gelukt.

Dit is voor mij soms/vaak de enige plek waar ik even kwijt kan hoe ik me nou precies voel, omdat ik ook niet elke keer mn ouders lastig wil vallen ermee (en ik vaak een reactie krijg waar ik weinig mee kan van nou even een bruistablet en dan is het over een uur vast weer helemaal weg), ik geen partner heb waar ik het bij kwijt kan en ik vrij weinig vriendinnen heb en degenen die ik heb wil ik er ook niet altijd mee lastig vallen als ik niet lekker in m'n vel zit. En hier kan ik het dan wel kwijt omdat ik weet dat als iemand het niet interesseert, ie er gewoon niet op hoeft te reageren, of gewoon niet op alle details, of er langs kan scrollen, maar dan ben ik het wel even kwijt.
Imo is het precies dat, je dumpt jouw "ellende" blarp op anderen en in elke relatie kun je dat best in beperkte mate doen. Ik vind het totaal nogal overshary allemaal.

En het lees-er-lekker overheen werkt natuurlijk twee kanten op. In een sociale setting krijg je reactie op wat je brengt. Op een forum kun je kiezen om daar lekker overheen te lezen.
  maandag 1 mei 2023 @ 11:13:00 #91
35189 Troel
scherp en bot
pi_208965199
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 11:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Imo is het precies dat, je dumpt jouw "ellende" blarp op anderen en in elke relatie kun je dat best in beperkte mate doen. Ik vind het totaal nogal overshary allemaal.

En we hebben allemaal wel eens dat we gewoon onze shit ergens willen dumpen omdat we het kwijt moeten. En we doen dat allemaal. De een wat uitgebreider dan de ander, maar so what. Lees er anders lekker overheen als je vindt dat het te veel is. Danny heeft daar heel mooie functies voor uitgevonden ^O^
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208965212
quote:
7s.gif Op maandag 1 mei 2023 11:13 schreef Troel het volgende:

[..]
En we hebben allemaal wel eens dat we gewoon onze shit ergens willen dumpen omdat we het kwijt moeten. En we doen dat allemaal. De een wat uitgebreider dan de ander, maar so what. Lees er anders lekker overheen als je vindt dat het te veel is. Danny heeft daar heel mooie functies voor uitgevonden ^O^
Same, lees lekker over mijn reactie heen als je vindt dat het te veel is. Danny heeft daar heel mooie functies voor uitgevonden ^O^
pi_208965215
Het doet me een beetje denken aan hoe ik sociale situaties overanalyseer als ik in een periode zit dat ik me erg onzeker voel over hoe ik sociaal overkom. Ik heb hier op het forum ook vaak genoeg een heeeel lang verhaal gehouden over wat ik zei en wat diegene dan zei en wat ik dan weer zei en wat er dan gebeurde en wat dat dan kon betekenen. Nu is het vaak anders, afgelopen week was het bijv meer een "ik ben na training nog in het café chocomel gaan drinken met mensen en het was gezellig maar wel raar" en hoe ik van die hele lange verhalen naar dit gekomen ben weet ik nog steeds niet precies maar therapie zal vast een grote rol gespeeld hebben. Destijds zeggen "je overanalyseert hou op" had ook niet geholpen, want dan was m'n hoofd nog steeds op dezelfde route verder gegaan en had ik me extra kut gevoeld.

Zodra er lichaamsvloeistoffen bij komen kijken mag het wmb wel gespoilerd want ik lees dit forum meestal tijdens het eten :+
  maandag 1 mei 2023 @ 11:16:38 #94
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208965231
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 11:15 schreef Tele6 het volgende:

Zodra er lichaamsvloeistoffen bij komen kijken mag het wmb wel gespoilerd want ik lees dit forum meestal tijdens het eten :+
Nah, zonde! ;) Dan wordt t juist sappig ;)
pi_208965233
quote:
Het doet me een beetje denken aan hoe ik sociale situaties overanalyseer als ik in een periode zit dat ik me erg onzeker voel over hoe ik sociaal overkom. Ik heb hier op het forum ook vaak genoeg een heeeel lang verhaal gehouden over wat ik zei en wat diegene dan zei en wat ik dan weer zei en wat er dan gebeurde en wat dat dan kon betekenen. Nu is het vaak anders, afgelopen week was het bijv meer een "ik ben na training nog in het café chocomel gaan drinken met mensen en het was gezellig maar wel raar" en hoe ik van die hele lange verhalen naar dit gekomen ben weet ik nog steeds niet precies maar therapie zal vast een grote rol gespeeld hebben. Destijds zeggen "je overanalyseert hou op" had ook niet geholpen, want dan was m'n hoofd ook vrolijk verder gegaan en had ik me extra kut gevoeld.

O+ Therapie O+
  maandag 1 mei 2023 @ 11:16:46 #96
35189 Troel
scherp en bot
pi_208965234
quote:
Het doet me een beetje denken aan hoe ik sociale situaties overanalyseer als ik in een periode zit dat ik me erg onzeker voel over hoe ik sociaal overkom. Ik heb hier op het forum ook vaak genoeg een heeeel lang verhaal gehouden over wat ik zei en wat diegene dan zei en wat ik dan weer zei en wat er dan gebeurde en wat dat dan kon betekenen. Nu is het vaak anders, afgelopen week was het bijv meer een "ik ben na training nog in het café chocomel gaan drinken met mensen en het was gezellig maar wel raar" en hoe ik van die hele lange verhalen naar dit gekomen ben weet ik nog steeds niet precies maar therapie zal vast een grote rol gespeeld hebben. Destijds zeggen "je overanalyseert hou op" had ook niet geholpen, want dan was m'n hoofd ook vrolijk verder gegaan en had ik me extra kut gevoeld.

Dit dus. Soms is het gewoon prettig. En niet iedereen heeft de mogelijkheid om bij iemand anders aan de keukentafel neer te ploffen om even geruststelling te krijgen die je nodig hebt.

Een flinke stevige bolus, valt dat nog onder vloeistof?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208965249
quote:
7s.gif Op maandag 1 mei 2023 11:16 schreef Troel het volgende:

[..]
Dit dus. Soms is het gewoon prettig. En niet iedereen heeft de mogelijkheid om bij iemand anders aan de keukentafel neer te ploffen om even geruststelling te krijgen die je nodig hebt.

Een flinke stevige bolus, valt dat nog onder vloeistof?
Ja }:|
  maandag 1 mei 2023 @ 11:19:20 #98
35189 Troel
scherp en bot
pi_208965252
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 11:18 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ja }:|
Duidelijk ;) c_/
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208965266
Mag ik verder even klagen dat de monteur van de meter hele sterke aftershave op had en m'n hele huis ruikt er nu naar? ;(
Ventilatie staat al op max, misschien dat ik de ramen en deuren ook nog maar open moet zetten maar dan wordt het koud en nu is het lekker 22 graden aan de zonkant.
  maandag 1 mei 2023 @ 11:21:38 #100
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208965279
Ah die had zich lekker gewassen met WCEend vanmorgen?
  maandag 1 mei 2023 @ 11:40:41 #101
35189 Troel
scherp en bot
pi_208965453
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 11:20 schreef Tele6 het volgende:
Mag ik verder even klagen dat de monteur van de meter hele sterke aftershave op had en m'n hele huis ruikt er nu naar? ;(
Ventilatie staat al op max, misschien dat ik de ramen en deuren ook nog maar open moet zetten maar dan wordt het koud en nu is het lekker 22 graden aan de zonkant.
Ow jakkes, dat is heel vies inderdaad als dat blijft hangen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208965774
quote:

[..]

Ik zou het je zo gunnen dat je je zorgen over je gezondheid meer los kunt laten en ‘gewoon’ verkouden kunt zijn. Je hebt hier al eens gedeeld dat het schrijven van deze posts een functie voor je heeft. En niet de verplichting omvat om erop te reageren. Dus wat mij betreft lekker doorschrijven, als je dat helpt.
Alleen zal ik er inderdaad niet vaak op reageren, want kwakkel en ziekzijn door een virus(je) is naar, maar in verreweg de meest gevallen iets veel voorkomends wat vanzelf is gekomen, en ook vanzelf weer overgaat.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208965788
quote:
Klaagwaardig :Y

Ik kreeg ooit opvangkittens terug omdat adoptie niet werkte. Die hadden intensive knuffeltherapie en een nacht met hun broertje nodig om weer ‘naar mij’ te ruiken. Anders ruikende kittens :{w
  maandag 1 mei 2023 @ 12:17:41 #104
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_208965855
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 11:03 schreef fietsie het volgende:
Ik denk dat je sowieso iedere post van die betreffende user die deze hele gang van reacties op gang heeft gebracht zou moeten negeren; helaas blijven er mensen reageren waardoor het interessant is terug te blijven komen..
Helemaal mee eens. Soms is het fijn om ff je hart hier te luchten. En wie het niet wil lezen scrollt maar door
pi_208965871
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 11:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

En het lees-er-lekker overheen werkt natuurlijk twee kanten op. In een sociale setting krijg je reactie op wat je brengt. Op een forum kun je kiezen om daar lekker overheen te lezen.
Dat kan natuurlijk, en ik begrijp dat ergens ook wel. Dat het me raakt komt natuurlijk ook omdat ik me daar zelf best een beetje bewust van ben en 'bang' ben dat mensen dat vinden, en het dan pijnlijk is als iemand daar op zo'n manier op reageert. Tegelijkertijd heb ik dus ook niet altijd andere opties en lucht het mij op om het te typen, en kies ik er dus soms voor om het toch te doen.

Het maakt ook nogal uit of je in je dagelijks leven veel verschillende andere mensen hebt waar je verschillende stukjes verhaal kwijt kunt, of dat je er maar een klein aantal hebt. En ja, ik zou het ook in een dagboek uitgebreid kunnen schrijven en dan hier alleen 'ik voel me beroerd'. Misschien dat ik dat wel weer eens een tijdje probeer. Aan de andere kant zijn er soms ook juist wel mensen die zich ergens in herkennen of hele nuttige tips hebben als ik dingen wel wat uitgebreider opschrijf (tips natuurlijk meer bij gedachtegangen dan bij zieksymptomen).

Ik zei overigens ook niet lees er lekker overheen, en met wat ik wel zei bedoelde ik ook helemaal niet dat jij er niet op zou mogen reageren omdat je er ook gewoon overheen kan lezen. Mijn vraag over het nut/doel van zo'n reactie ging meer over de manier waarop - het voelde (oa door de smiley en samen met de reactie die erop volgde) vooral als belachelijk maken.

Wat ik met de tekst in sub bedoelde is dat ik het soms makkelijker vind om hier dus wel even precies te schrijven wat ik voel/denk, omdat ik weet dat als ik dat zo irl/aan telefoon aan iemand vertel diegene er wel op 'moet' reageren en hier iemand makkelijk kan denken oh weer een vlindertjepost, dat boeit me niet, en er dus niet die 'verplichting' gevoeld wordt door de ander om het te lezen/er iets mee te doen/er op te reageren.

Ik ben overigens ook aangemeld voor therapie, sta al 4 maanden op de wachtlijst. Met naar verwachting nog 4 maanden te gaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door vlindertje89 op 01-05-2023 12:50:26 ]
pi_208965951
quote:
Oh, dat is vies ja :r
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 12:09 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik zou het je zo gunnen dat je je zorgen over je gezondheid meer los kunt laten en ‘gewoon’ verkouden kunt zijn. Je hebt hier al eens gedeeld dat het schrijven van deze posts een functie voor je heeft. En niet de verplichting omvat om erop te reageren. Dus wat mij betreft lekker doorschrijven, als je dat helpt.
Alleen zal ik er inderdaad niet vaak op reageren, want kwakkel en ziekzijn door een virus(je) is naar, maar in verreweg de meest gevallen iets veel voorkomends wat vanzelf is gekomen, en ook vanzelf weer overgaat.
Ik zou dat mezelf ook erg gunnen ja :)
En het heeft voor mij idd een functie, om als ik bij anderen om me heen juist niet écht kan zeggen hoe ik me voel omdat ik ze daar niet steeds mee wil belasten, het toch ergens even kwijt te kunnen. Dat zou ik mss best wat beter kunnen verdelen, en de mensen om me heen daar ook iets vaker juist wel deelgenoot van maken, maargoed. En idd van mij hoeft er echt niet op gereageerd te worden, en als iemand wel wil reageren en alleen beterschap zegt en niks over de details dan denk ik daar ook niks over verder :)

[ Bericht 3% gewijzigd door vlindertje89 op 01-05-2023 12:49:18 ]
pi_208966056
Anyhow, iemand nog leuke plannen deze week?
pi_208966185
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 12:37 schreef vlindertje89 het volgende:
Werken werken werken CITYTRIP *O*
  maandag 1 mei 2023 @ 12:49:59 #109
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208966190
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 12:26 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik zou dat mezelf ook erg gunnen ja :)
En het heeft voor mij idd een functie, om als ik bij anderen om me heen juist niet écht kan zeggen hoe ik me voel omdat ik ze daar niet steeds mee wil belasten, het toch ergens even kwijt te kunnen. Dat zou ik mss best wat beter kunnen verdelen, en de mensen om me heen daar ook iets vaker juist wel deelgenoot van maken, maargoed. En idd van mij hoeft er echt niet op gereageerd te worden, en als iemand wel wil reageren en alleen beterschap zegt en niks over de details dan denk ik daar ook niks over verder :)
Ik maak graag deel uit van de groep waar je je ei bij kwijt kunt hoor. Ik hoop wel voor je dat je therapie een beetje opschiet want ik heb wel het idee dat het analyseren van elke lichaameigenschap zeker niet minder wordt. En het is gewoon zonde als zoiets zo veel plaats inneemt in je leven :*

Overigens analyseer ik elke verkoudheid ook de moeder. Ik vind het altijd erg fascinerend. De laatste ronde hadden we voor de verandering eens tegelijkertijd hetzelfde verloop dus we analyseerden samen *;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
pi_208966251
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 12:37 schreef vlindertje89 het volgende:
Paar dagen naar België om te vieren dat we 6 jaar getrouwd zijn *O*

Verder nog een :* voor jou. En gebruik lekker dit topic om te spuien, daar zijn we voor.
pi_208966267
@Lucky_Strike O+
En samen analyseren :D wat heerlijk! Het is ook gewoon fascinerend soms, hoe het lijf werkt.

Voegde het net tijdens jouw post aan een vd vorige toe: sta inmiddels 4 maanden op de wachtlijst en verwachting bij start was 8 maanden. Dus moet nog wel even wachten ook..

Overigens maak ik me niet per se zorgen over hoe ik me voel nu hoor! Maar voel ik me gewoon beroerd, en vind ik het soms fijn dat dan gewoon even uit te kunnen spreken, wat ik allemaal voel (juist omdat ik het dan kwijt ben ipv er over na ga denken).

Het gaat gelukkig wel degelijk beter, ik doe meer dingen, zoek bewust 'vervelende' situaties op en merk soms dat ik ook minder nadenk over dingen. Maar misschien deel ik dat dan weer niet hier.. Dus met die gedachte mn meest recente succes ervaringen: vorige week had ik met opzet avond voor PT pizza gegeten, omdat ik avond ervoor juist altijd heel 'veilig' eet (rijst met doperwten ofzo). En dat ging gewoon helemaal goed! En vorige week ging ik op woensdag naar Jan Beuving in theater met mn moeder, en had ik bij de lunch in winkelcentrum spontaan een broodje haring met ui en zuur gehaald. Enige maaltijd waarbij ik ui eet. En ik besefte me in de avond, toen ik last van mn buik had, pas dat dat kwam omdat ik ui had gegeten. Terwijl ik eerder dus echt NOOIT zoiets zou eten als ik in avond naar theater ga, maar ik had er nu helemaal niet bij stil gestaan. Dus dat is vooruitgang O+
  maandag 1 mei 2023 @ 12:59:12 #112
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208966279
Stap budget is op ;( Kansloze website is dat toch _O-
pi_208966304
@Cat-astrophe leuk citytrip! Wenen, toch? Wanneer ga je?

@Sarabi wow 6 jaar getrouwd alweer, gefeliciteerd alvast! *O*

@gcjoel boeee :N stom!
  maandag 1 mei 2023 @ 13:01:32 #114
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208966312
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 12:58 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Lucky_Strike O+
En samen analyseren :D wat heerlijk! Het is ook gewoon fascinerend soms, hoe het lijf werkt.

Voegde het net tijdens jouw post aan een vd vorige toe: sta inmiddels 4 maanden op de wachtlijst en verwachting bij start was 8 maanden. Dus moet nog wel even wachten ook..

Overigens maak ik me niet per se zorgen over hoe ik me voel nu hoor! Maar voel ik me gewoon beroerd, en vind ik het soms fijn dat dan gewoon even uit te kunnen spreken, wat ik allemaal voel (juist omdat ik het dan kwijt ben ipv er over na ga denken).

Het gaat gelukkig wel degelijk beter, ik doe meer dingen, zoek bewust 'vervelende' situaties op en merk soms dat ik ook minder nadenk over dingen. Maar misschien deel ik dat dan weer niet hier.. Dus met die gedachte mn meest recente succes ervaringen: vorige week had ik met opzet avond voor PT pizza gegeten, omdat ik avond ervoor juist altijd heel 'veilig' eet (rijst met doperwten ofzo). En dat ging gewoon helemaal goed! En vorige week ging ik op woensdag naar Jan Beuving in theater met mn moeder, en had ik bij de lunch in winkelcentrum spontaan een broodje haring met ui en zuur gehaald. Enige maaltijd waarbij ik ui eet. En ik besefte me in de avond, toen ik last van mn buik had, pas dat dat kwam omdat ik ui had gegeten. Terwijl ik eerder dus echt NOOIT zoiets zou eten als ik in avond naar theater ga, maar ik had er nu helemaal niet bij stil gestaan. Dus dat is vooruitgang O+
Dat is inderdaad zeker wel vooruitgang _O_

Ik heb ook trek in dingen. Niet in haring maar in dingen. Ik weet niet waar in. In ongezond in elk geval.
Spoilers!
pi_208966346
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 13:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb ook trek in dingen. Niet in haring maar in dingen. Ik weet niet waar in. In ongezond in elk geval.
Ik heb ook trek :Y

@vlindertje89 *G* _O_ voor de vooruitgang!!!
pi_208966388
Ik loop as we speak naar de bakker vanwege trek :+ eigenlijk wil ik een cronut, maar ik moet juist even gezonde shit in mn lijf duwen, dus ik ga braaf voor volkoren pitten en zaden brood.
pi_208966400
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 12:59 schreef gcjoel het volgende:
Stap budget is op ;( Kansloze website is dat toch _O-
Niet gelukt? -O-
pi_208966412
Ik ga een haring halen. Goede tip *)
  maandag 1 mei 2023 @ 13:16:23 #119
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208966504
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 13:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Niet gelukt? -O-
Nee ik bleef al die tijd op langer dan een uur staan.
Misschien in juli weer, maar denk het niet. Dit was echt zonde van mijn tijd.
  maandag 1 mei 2023 @ 13:19:12 #120
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208966545
Gelukkig had ik een lekkere lunch. Gisteren de laatste zelfgemaakte grillworst op de bbq gelegd en vandaag op bruine bolletjes als lunch opgegeten. Zo lekker O+
En toevallig vorige week de benodigdheden om ze thuis te maken binnen gekregen dus dat komt mooi uit. *O*
  maandag 1 mei 2023 @ 13:20:41 #121
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208966566
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 13:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb ook trek, en niet eens ziek..
Wel al klaar met werken.. *nog maar 3 maanden* ^O^
  maandag 1 mei 2023 @ 13:21:33 #122
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208966578
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 13:20 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Ik heb ook trek, en niet eens ziek..
Wel al klaar met werken.. *nog maar 3 maanden* ^O^
Kon je nu wel actie ondernemen voor je plan B?
  maandag 1 mei 2023 @ 13:38:53 #123
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208966872
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 13:21 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Kon je nu wel actie ondernemen voor je plan B?
Plan B is een "leap-year"

Ontslag is genomen.

gaat helemaal goed komen :7
  maandag 1 mei 2023 @ 13:40:14 #124
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208966883
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 13:38 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ontslag is genomen.

oh wauw wat lekker *O*
pi_208967123
Hallo CUL-ers! Gisteren een hele lange wandeling gemaakt: het krommerijnpad van Wijk bij Duurstede tot Utrecht. Met een vriendin en hond. Ik vond het een beetje spannend want het is 29km (uiteindelijk uitgekomen op 34 in totaal :o ) en ik wist niet zeker of m’n lijf dat zou trekken. Maar op dit pad loop je eigenlijk parallel aan de bus dus dan is er altijd een uitweg. We hadden lekker zelf eten meegenomen, bammetjes met pindakaas-sambal-komkommer, krentenwegge, snack paprika’s en komkommers, appels en peperkoek. Eerst even toeristisch gedaan in WbD, toen het pad op. Prachtig weer en heel rustig, gek genoeg. Wat een mooie route. Overal bloeiende fruitbomen en enorm veel vogels: broedende ooievaars, kieviten, grutto’s, fitis en tjiftjaf gehoord (lente!), futen, zwanen, eenden, ganzen, mussen en mezen, hier en daar een buizerd en een specht. Leuke dorpjes, in Cothen een alcoholvrij biertje met ‘botanicals’ gedronken bij een zorgboerderij met biggen en alpaca’s. En in Bunnik een heerlijke pannenkoek gegeten bij mijn favoriete pannenkoekenrestaurant. Door al dat eten en drinken hebben we er heel lang over gedaan maar waren we ook aan het eind nog fris en fruitig. Topdag!
Vandaag een beetje chillen, ik heb meestal op maandag vrij dus dat is wel lekker.
pi_208967140
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 14:00 schreef yinu het volgende:
Hallo CUL-ers! Gisteren een hele lange wandeling gemaakt: het krommerijnpad van Wijk bij Duurstede tot Utrecht. Met een vriendin en hond. Ik vond het een beetje spannend want het is 29km (uiteindelijk uitgekomen op 34 in totaal :o ) en ik wist niet zeker of m’n lijf dat zou trekken. Maar op dit pad loop je eigenlijk parallel aan de bus dus dan is er altijd een uitweg. We hadden lekker zelf eten meegenomen, bammetjes met pindakaas-sambal-komkommer, krentenwegge, snack paprika’s en komkommers, appels en peperkoek. Eerst even toeristisch gedaan in WbD, toen het pad op. Prachtig weer en heel rustig, gek genoeg. Wat een mooie route. Overal bloeiende fruitbomen en enorm veel vogels: broedende ooievaars, kieviten, grutto’s, fitis en tjiftjaf gehoord (lente!), futen, zwanen, eenden, ganzen, mussen en mezen, hier en daar een buizerd en een specht. Leuke dorpjes, in Cothen een alcoholvrij biertje met ‘botanicals’ gedronken bij een zorgboerderij met biggen en alpaca’s. En in Bunnik een heerlijke pannenkoek gegeten bij mijn favoriete pannenkoekenrestaurant. Door al dat eten en drinken hebben we er heel lang over gedaan maar waren we ook aan het eind nog fris en fruitig. Topdag!
Vandaag een beetje chillen, ik heb meestal op maandag vrij dus dat is wel lekker.
Wat klinkt dat goed! O+
pi_208967185
@vlindertje89, ik snap dat je het fijn vindt om wat dingen te spuien hier. En fijn dat het beter gaat, hopelijk is de wachtlijst snel korter.

@Barreltje, een gap year klinkt fantastisch!

@ alle zieken: beterschap

Verder kwam onze poetshulp net om te vertellen dat ze stopt, ze gaat met vervroegd pensioen wegens gezondheidsproblemen. Begrijpelijk maar jammer voor ons want hoewel ze niet de beste schoonmaakster is, kennen we haar al jaren en dan raak je toch helemaal ingespeeld op elkaar. En ze is heel leuk en gezellig en vertrouwd. Nu moeten we weer een nieuw iemand zoeken :{
pi_208967209
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 14:01 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Wat klinkt dat goed! O+
Het was echt heerlijk. Voor het eerst dat ik een beetje van het soort plezier voelde dat ik vroeger van lange-afstand-rennen kreeg. Niet de endorfine (niet in die mate, tenminste) maar wel het buiten zijn en het gevoel dat afstand en tijd een andere kwaliteit krijgen. Alleen jammer dat het met wandelen dan een hele dag duurt O-)
pi_208967221
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 14:07 schreef yinu het volgende:

[..]
Het was echt heerlijk. Voor het eerst dat ik een beetje van het soort plezier voelde dat ik vroeger van lange-afstand-rennen kreeg. Niet de endorfine (niet in die mate, tenminste) maar wel het buiten zijn en het gevoel dat afstand en tijd een andere kwaliteit krijgen. Alleen jammer dat het met wandelen dan een hele dag duurt O-)
Ja daar loop ik nu ook tegenaan met vierdaagsetraining. Manmanman wat ben je lang bezig als je een beetje meters wilt maken. Ik ben m'n geduld harder aan het trainen dan m'n voeten :+
pi_208967247
@yinu poetshulp -O-
pi_208967256
Thuiswerken O+ ik zit nu aan m'n tweede kop lekkere koffie van vandaag. Zo veel beter dan die automatendrab op werk :9
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 mei 2023 @ 14:13:02 #132
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208967261
@yinu mooie route is dat :Y.
Twee keer gelopen, maar dan in de vorm van het Utrechtpad en Limespad :P
pi_208967292
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 14:13 schreef borisz het volgende:
@:Yinu mooie route is dat :Y.
Twee keer gelopen, maar dan in de vorm van het Utrechtpad en Limespad :P
Ik wil ‘m graag nog eens doen. Heb net via jouw link in Komoot zitten kijken naar leuke routes. Er is zoveel te wandelen! Maar ik vind Komoot vreselijk onoverzichtelijk. Als je tips hebt…
pi_208967301
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 14:15 schreef yinu het volgende:

[..]
Ik wil ‘m graag nog eens doen. Heb net via jouw link in Komoot zitten kijken naar leuke routes. Er is zoveel te wandelen! Maar ik vind Komoot vreselijk onoverzichtelijk. Als je tips hebt…
Ik heb dit weekend van m'n moeder een paar jaar aan wandel.nl tijdschriften gekregen, als ik ze uit heb mag jij ze wel hebben als je wilt? :)
pi_208967326
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 14:09 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ja daar loop ik nu ook tegenaan met vierdaagsetraining. Manmanman wat ben je lang bezig als je een beetje meters wilt maken. Ik ben m'n geduld harder aan het trainen dan m'n voeten :+
Ja… toen ik trainde voor marathons of de Roparun liep ik ook dit soort afstanden maar dan was ik in een ochtend wel klaar. Inclusief warming up, cooling down, douchen en eten en stretchen. Maar goed. De reis is het doel, enzo.
pi_208967332
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 14:16 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik heb dit weekend van m'n moeder een paar jaar aan wandel.nl tijdschriften gekregen, als ik ze uit heb mag jij ze wel hebben als je wilt? :)
Oh! Dat zou ik heel leuk vinden!
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 mei 2023 @ 14:20:09 #137
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208967350
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 14:15 schreef yinu het volgende:

[..]
Ik haal de LAW en Streekpaden op Wandelnet.nl
Trage Tochten, Groene Wissels, Buiten de Binnenstad van enz. op Wandelzoekpagina.nl
En voor Noord-Hollandse ommetjes wandelnetwerknoordholland.nl

En in Komoot staat natuurlijk ook een hoop. Zelf routes maken doe ik eigenlijk nooit in Komoot. Ik vind Komoot wel fijn als mijn eigen archief en om zo te delen.

Ik voeg wel eens wat samen met de GPX Merge https://joewein.net/bike/gpxmerge/
En knutsel vervolgens in https://gpx.studio/l/nl/.

[ Bericht 2% gewijzigd door borisz op 01-05-2023 14:27:28 ]
pi_208967709
@yinu wat klinkt dat heerlijk! Pannenkoeken bij theehuis Rhijnauwen? Die zijn zoo lekker :9
pi_208967742
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 14:00 schreef yinu het volgende:
Dit klinkt idd als een topdag _O_ En jullie hadden ook nog eens dat stralende weer gisteren.

Ik vind dit overigens een fijne website: https://www.frankwandelt.nl/
pi_208967757
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 13:38 schreef Barreltje het volgende:

Ontslag is genomen.

Ja, dat geloof ik direct. In combinatie met je nieuwe landgoed helemaal _O_
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 mei 2023 @ 14:48:54 #141
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208967795
Wellicht zondag nog de hort op. Aangezien ik zaterdag naar Vermeer ga zal dat geen lange wandeling worden.
vrijdag 12 mei iig Waterlinie Woudrichem - Werkendam en dan in het Hemelvaartsweekend wil ik de Biesbosch door voor de laatste 28km naar Dordrecht. En kan dan mijn derde LAW afstrepen :P.
  maandag 1 mei 2023 @ 14:50:42 #142
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208967811
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 14:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, dat geloof ik direct. In combinatie met je nieuwe landgoed helemaal _O_
Gheheh.. ja wat zelf klussen dan maar want dat landgoed kost ook bakken met geld :o
pi_208967832
@borisz en @Isabeau, dank voor de tips! Ik ga me eens even goed inlezen in de digitale wandelwereld.

quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 14:40 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Yinu wat klinkt dat heerlijk! Pannenkoeken bij theehuis Rhijnauwen? Die zijn zoo lekker :9
Ja, daar *O* O+

Daar word ik altijd zo gelukkig van. Water, bootjes, bos, pannenkoeken. En als je buiten kinderetenstijd gaat is het daar ook altijd rustig genoeg. Zelfs met kinderetenstijd vind ik het prima, trouwens, het is er helemaal op ingericht en de bediening is altijd supersnel, hoe druk het ook is. Gisteren waren we aan de late kant dus het was extreem rustig. En we konden heerlijk buiten eten.
pi_208967871
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 14:53 schreef yinu het volgende:
@:borisz en @:isabeau, dank voor de tips! Ik ga me eens even goed inlezen in de digitale wandelwereld.
[..]
Ja, daar *O* O+

Daar word ik altijd zo gelukkig van. Water, bootjes, bos, pannenkoeken. En als je buiten kinderetenstijd gaat is het daar ook altijd rustig genoeg. Zelfs met kinderetenstijd vind ik het prima, trouwens, het is er helemaal op ingericht en de bediening is altijd supersnel, hoe druk het ook is. Gisteren waren we aan de late kant dus het was extreem rustig. En we konden heerlijk buiten eten.
Ik vind het ook altijd een super fijne plek. Ik ga er wel eens met mn moeder heen als ze deze kant op komt, dan gaan we eerst in het gebied er omheen wandelen, daar lunchen en daarna nog stuk wandelen. Heerlijk! Zeker in de zomer als er idd ook bootjes op het water zijn en het beetje lekker weer is.
  maandag 1 mei 2023 @ 15:00:17 #145
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208967901
Theehuis Rhijnauwen O+ Heb 12 jaar op de Uithof gewoond maar ik denk dat ik daar alles bij elkaar 3 of 4 keer geweest ben :@ En nou kom ik er helemaal nooit meer :')
pi_208967931
quote:
10s.gif Op maandag 1 mei 2023 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Theehuis Rhijnauwen O+ Heb 12 jaar op de Uithof gewoond maar ik denk dat ik daar alles bij elkaar 3 of 4 keer geweest ben :@ En nou kom ik er helemaal nooit meer :')
Wanneer? En waar (welk complex)? Ik heb er 6 jaar gewoond :D
  maandag 1 mei 2023 @ 15:18:42 #147
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208968088
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 15:03 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik vermoed dat fles er gewoond heeft toen jij je eerste stapjes deed ;)
pi_208968132
Wat een heerlijke dag @yinu om aan de wandel te zijn met rustpunten hier en daar.
Dat was vast lang geleden!? Zķ veel kilometers _O_

@Barreltje een leap year 👍🏼 Wat een goed plan!
Wordt het al groen en groeit het dicht? Je kunt werkvakanties aanbieden aan
(handige) fokkers en anderen om even drastische stappen te zetten… B-)
Ik ken mensen, die zo een landgoed met olijvengaard beheren in Spanje.
Olijvenbomen schudden in het najaar.

Vanmiddag weer eens een rondje apparaten en wandelen in Cal gedaan.
Nu herstelrust. :@
  maandag 1 mei 2023 @ 15:31:10 #149
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208968230
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 15:03 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
1999 - 2011 Op wat toen nog het enige complex was (nou ja in '99 dan :D ) Cambridgelaan dus.
  maandag 1 mei 2023 @ 15:31:39 #150
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208968236
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 15:18 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Ik vermoed dat fles er gewoond heeft toen jij je eerste stapjes deed ;)
Opoe vertelt :P
pi_208968256
quote:

Dit is voor mij soms/vaak de enige plek waar ik even kwijt kan hoe ik me nou precies voel, omdat ik ook niet elke keer mn ouders lastig wil vallen ermee (
Misschien zou het interessant zijn om eens bij jezelf te rade te gaan waarom het zo belangrijk voor je is om te delen hoe je je precies voelt?
pi_208968263
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
1999 - 2011 Op wat toen nog het enige complex was (nou ja in '99 dan :D ) Cambridgelaan dus.
Ha wat grappig, ik ben er september 2011 komen wonen :D op de Cambridgelaan ook. In de laagbouw, jij ook laag of hoog? En in 2013 naar de Bisschoppen verhuisd.

@Barreltje valt best mee dus :+ Fles is blijkbaar niet zķ oud en ik niet zķ jong :P
  maandag 1 mei 2023 @ 15:36:24 #153
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208968302
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 14:50 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Gheheh.. ja wat zelf klussen dan maar want dat landgoed kost ook bakken met geld :o
De moestuin beginnen! *O*

Ik had geen zin meer om te werken en het is mooi weer dus ik dacht, alvast wat gras wegscheppen voor een extra moestuin vak. Dan is het alweer bijna te warm :D
Maar goed ook want straks moeten er tomaten in dat vak en die willen warmte *O*
  maandag 1 mei 2023 @ 15:37:28 #154
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208968321
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 15:33 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ha wat grappig, ik ben er september 2011 komen wonen :D op de Cambridgelaan ook. In de laagbouw, jij ook laag of hoog? En in 2013 naar de Bisschoppen verhuisd.

@:Barreltje valt best mee dus :+ Fles is blijkbaar niet zķ oud en ik niet zķ jong :P
Nee ik zat in de hoogbouw :D Ben er op 11 oktober 2011 uiteindelijk vertrokken.
  maandag 1 mei 2023 @ 15:42:27 #155
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208968414
Trouwens fles is wel degelijk ZO oud hoor O-)
pi_208968480
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 15:33 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Misschien zou het interessant zijn om eens bij jezelf te rade te gaan waarom het zo belangrijk voor je is om te delen hoe je je precies voelt?
Omdat het uitspreken/opschrijven/onder woorden brengen daarvan voor mij helpt om het voor mezelf op een rijtje te zetten/om het kwijt te raken/om het te verwerken (per situatie verschilt welke optie daarvan het meest van toepassing is).

En misschien ergens ook wel omdat ik vroeger niet per se altijd serieus genomen werd als er iets aan de hand was, en ik me wat heb aangewend om daarom expliciet en precies te beschrijven wat er aan de hand is/wat ik voel omdat ik het gevoel heb dat het anders wordt afgedaan als ach niks aan de hand.

Bv bij hockeytraining enkel verzwikt. Kon er niet op staan, door trainer naar clubhuis gedragen. Fysio van Heren 1 die er toevallig was had mn enkel onderzocht en gaf aan dat ik mn enkelbanden had ingescheurd en even niet moest sporten. Moeder die me kwam ophalen van training was vooral geīrriteerd dat ik niet gewoon naar de auto was gekomen en vond het allemaal maar onzin dat mn enkel pijn deed. Vader die zei dat hij vaker zn enkelbanden had ingescheurd en dan was het altijd super blauw en dik en 'dat is het bij jou niet, dus niks aan de hand' (ik had meteen 5min nadat het gebeurde ijs erop en het werd wel degelijk blauw en dikker). Ik moest volgende dag gewoon zonder krukken of enkelband of iets op de fiets naar school terwijl ik er nauwelijks gewicht op kon zetten en er steeds weer doorheen ging als ik probeerde te lopen en ze gingen ook geen briefje schrijven voor gym (gelukkig had de gymjuf wel direct door dat t m niet ging worden).

Goede vraag wel, dat laatste speelt denk ik misschien wel meer mee dan ik me in eerste instantie realiseerde, als ik het zo opschrijf. Wel echt de combinatie, want alleen zeggen dat ik me beroerd voel levert me ook ongeacht de reactie van de ander zelf wel minder op, omdat ik dat stukje verwerken wat ik voel daar dus minder uit haal. En ik zeg dus juist ook tegen mensen om me heen minder vaak precies hoe ik me voel omdat ik ze daar dus niet continu mee wil belasten, maar hier dan wel, omdat dat dus wel iets voor mijn eigen denkproces/gevoel doet.

[ Bericht 8% gewijzigd door vlindertje89 op 01-05-2023 15:52:07 ]
pi_208968508
quote:
10s.gif Op maandag 1 mei 2023 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens fles is wel degelijk ZO oud hoor O-)
Nou ja, ik kon toch al wel 9 jaar lopen toen jij op de Uithof ging wonen, da's wat anders dan dat ik net mn eerste stapjes zette ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 01-05-2023 15:56:50 ]
pi_208968541
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 15:46 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Omdat het uitspreken/opschrijven/onder woorden brengen daarvan voor mij helpt om het voor mezelf op een rijtje te zetten/om het kwijt te raken/om het te verwerken (per situatie verschilt welke optie daarvan het meest van toepassing is).

En misschien ergens ook wel omdat ik vroeger niet per se altijd serieus genomen werd als er iets aan de hand was, en ik me wat heb aangewend om daarom expliciet en precies te beschrijven wat er aan de hand is/wat ik voel omdat ik het gevoel heb dat het anders wordt afgedaan als ach niks aan de hand.

Bv bij hockeytraining enkel verzwikt. Kon er niet op staan, door trainer naar clubhuis gedragen. Fysio van Heren 1 die er toevallig was had mn enkel onderzocht en gaf aan dat ik mn enkelbanden had ingescheurd en even niet moest sporten. Moeder die me kwam ophalen van training was vooral geīrriteerd dat ik niet gewoon naar de auto was gekomen en vond het allemaal maar onzin dat mn enkel pijn deed. Vader die zei dat hij vaker zn enkelbanden had ingescheurd en dan was het altijd super blauw en dik en 'dat is het bij jou niet, dus niks aan de hand' (ik had meteen 5min nadat het gebeurde ijs erop en het werd wel degelijk blauw en dikker). Ik moest volgende dag gewoon zonder krukken of enkelband of iets op de fiets naar school terwijl ik er nauwelijks gewicht op kon zetten en er steeds weer doorheen ging als ik probeerde te lopen en ze gingen ook geen briefje schrijven voor gym (gelukkig had de gymjuf wel direct door dat t m niet ging worden).

Goede vraag wel, dat laatste speelt denk ik eigenlijk wel meer mee dan ik me in eerste instantie realiseerde, als ik het zo opschrijf.
misschien wel een goeie dan idd om een mentale notitie te maken van alle keren dat hier een verkoudheid/kater/malaise gerapporteerd wordt en iedereen zonder het in twijfel te trekken meeleeft :Y

en jouw ouders o|O o|O
  maandag 1 mei 2023 @ 15:53:01 #159
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208968556
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 15:48 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Nou ja, ik kon toch al wel 9 jaar lopen toen jij op de Uithof ging wonen, da's wat anders dan dat ik net mn eerste stapjes zetten ;)
Ja nou ja, ik heb heel lang gependeld tussen Brabant en Utrecht en pas kort voor mijn afstuderen ben ik daar gaan wonen. Daarna ben ik er nog heel lang blijven wonen. In totaal heb ik dus 2,5 jaar in Utrecht gewoond EN gestudeerd, en bijna 20 jaar in Utrecht gewoond OF gestudeerd :D
pi_208968579
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 15:50 schreef Tele6 het volgende:

[..]
misschien wel een goeie dan idd om een mentale notitie te maken van alle keren dat hier een verkoudheid/kater/malaise gerapporteerd wordt en iedereen zonder het in twijfel te trekken meeleeft :Y

en jouw ouders o|O o|O
Ik was weer eens aan het editten :') maar het is dus echt de combinatie, het doet voor mn eigen denkproces/gevoel dus ook wel wat om het wel echt uit te spreken/typen ipv het 'binnen' te houden. Het lijkt hier niet echt zo :+ maar in het dagelijks leven hou ik veel juist voor mezelf met als gevolg dat ik er dan zelf mee blijf zitten en dat het dan oplucht om wel even alles eruit te gooien (en dat doe ik dan regelmatig hier). Alsof het uitspreken/typen er letterlijk voor zorgt dat het uit mijn hoofd is. Maar voor ziekte symptomen is het misschien net zo prima om dat in een dagboek te doen, en bij meer gedachtegangen bv wel hier omdat dan het kritisch meedenken erover bv me ook juist helpt (dat is bij een beschrijving van verkoudheidsklachten natuurlijk niet echt zo, dat jullie daarover mee kunnen denken oid haha).
pi_208968581
Verder heb ik vandaag 'ns mijn best gedaan om de collega die altijd thuiswerkt ivm chronische ziekte (al sinds dat ik er werk, dus ik heb haar misschien 4 keer even gezien in ruim een jaar en verder alleen online) regelmatig even een berichtje te doen over de taak die we vandaag delen. Eigenlijk wel gezelliger om samen te mopperen over de lastige casussen en de onbereikbare artsen, en ik merk dat ik haar wat bottere momenten (wat al snel gebeurt via korte teamsberichtjes) beter kan hebben als ik er ook wat meer "gewone" interactie omheen heb :D
pi_208968625
@vlindertje89 (ik quote je even niet, want je bent toch nog in je berichtje aan het editten)

misschien dat mijn hoofd in dezen totaal anders werkt of ik het op een andere manier ff niet begrepen heb, maar wat is er te verwerken / van je af te praten aan ziektesymptomen? Ik snap dat je de gedachten eromheen (wat doet het met m'n planning, wie steek ik wel/niet aan, wie heeft mij wel/niet aangestoken, whatever) van je af wilt praten maar je kunt een keelpijn niet van je af praten? (integendeel)
Je zegt het lucht op om over ziektesymptomen te praten maar hoe?
pi_208968645
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 15:58 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 (ik quote je even niet, want je bent toch nog in je berichtje aan het editten)

misschien dat mijn hoofd in dezen totaal anders werkt of ik het op een andere manier ff niet begrepen heb, maar wat is er te verwerken / van je af te praten aan ziektesymptomen? Ik snap dat je de gedachten eromheen (wat doet het met m'n planning, wie steek ik wel/niet aan, wie heeft mij wel/niet aangestoken, whatever) van je af wilt praten maar je kunt een keelpijn niet van je af praten? (integendeel)
Je zegt het lucht op om over ziektesymptomen te praten maar hoe?
Het lucht op om gewoon even op te sommen waar ik allemaal last van heb, omdat ik er dan niet meer over na hoeft te denken wat ik allemaal voel - dat heb ik dan al opgeschreven en is dan voor mij 'weg' uit m'n hoofd. Dus niet per se dat ik het dan niet meer voel of de keelpijn dan ineens weg is, maar het zorgt ervoor dat ik in mijn hoofd niet meer bezig ben met wat ik allemaal in mn lijf voel.

Het precies opschrijven/bespreken van wat ik denk of voel zorgt er voor mij voor dat de oneindige maal-cirkel in m'n hoofd doorbroken wordt - of dat nou over de analyse van een situatie gaat of over wat ik voel in mn lijf etc :) alsof uitgesproken/getypt = geadresseerd en dus uit het hoofd (of in elk geval veel minder prominent aanwezig) betekent. Maar dat werkt dan dus alleen als ik dat gedetailleerd heb gedaan, niet als ik het globaal beschrijf.

[ Bericht 9% gewijzigd door vlindertje89 op 01-05-2023 16:10:15 ]
pi_208968659
quote:
Oordoppen in je neus ^O^
pi_208968680
quote:

[..]
Ah! Toen liep ik er ook! (2002-2010)
pi_208968717
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 16:04 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Grappig dit! Ik studeerde er vanaf 2008 (en studeerde officieel af begin 2015)
  maandag 1 mei 2023 @ 16:11:10 #167
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208968745
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 16:04 schreef Tuindier het volgende:

[..]
En nooit ff zwaaien :o :( :D
pi_208968885
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 15:48 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Nou ja, ik kon toch al wel 9 jaar lopen toen jij op de Uithof ging wonen, da's wat anders dan dat ik net mn eerste stapjes zette ;)
Ik begon jaaaaren eerder dan fles op de Uithof.
  maandag 1 mei 2023 @ 16:29:48 #169
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208968962
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 16:23 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik begon jaaaaren eerder dan fles op de Uithof.
ik begon er ook jaaaaren eerder dan dat ik er ging wonen :+
pi_208968986
quote:
3s.gif Op maandag 1 mei 2023 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
ik begon er ook jaaaaren eerder dan dat ik er ging wonen :+
Ik had al afgestudeerd kunnen zijn, toen jij er ging wonen.
In theorie *)
pi_208968990
quote:
11s.gif Op maandag 1 mei 2023 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
En nooit ff zwaaien :o :( :D
Jij zwaaide niet terug :P
  maandag 1 mei 2023 @ 16:32:37 #172
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208968996
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 16:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik had al afgestudeerd kunnen zijn, toen jij er ging wonen.
In theorie *)
:D ik ook ja O-) _O-
pi_208969322
Wat een Uithofgangers allemaal :D
pi_208969399
Ik ben er al lang niet meer geweest eigenlijk. Het Wentgebouw staat er niet meer weet ik, het Kruyt nog wel?
pi_208969461
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 17:15 schreef Tuindier het volgende:
Ik ben er al lang niet meer geweest eigenlijk. Het Wentgebouw staat er niet meer weet ik, het Kruyt nog wel?
Dat is die op de hoek redelijk aan het begin (vanaf stad gezien) toch? Waar de bussen die langs Minnaert rijden afbuigen (vanaf Uithof gezien) en de bussen die via Galgenwaard rijden rechtdoor gaan? Die staat er nog.

Op de plek van Went staat nu een bouwsel voor RIVM, daar zijn ze al jaaren mee bezig en is nog steeds niet af.
pi_208969610
RIVM O+
Ik ben naast het oude, oorspronkelijke RIV (toen nog geen M) in Bilthoven geboren. (1e brandenburgerweg 80)O+
Wij woonden in dat grote huis met de tuin, naast de ingang omdat mijn Pa daar werkte.
  maandag 1 mei 2023 @ 17:46:04 #177
43653 sigme
Veraan
pi_208969617
Utrecht.
Ik heb er een tijdje BBL gedaan, en toen ook kort 'gewoond'. Paar weekjes Kanaleneiland, paar weekjes Witte Vrouwenbuurt (ofzo), paar weken ergens bij hospita maar vergeten waar dat was.
In '91 of '92 zo zowat.
  maandag 1 mei 2023 @ 17:50:38 #178
43653 sigme
Veraan
pi_208969657
Verder is mijn belangrijkste plan om morgen goed door te komen. Dan komt de schattige hond weer een dagje. En mijn eigen twee honden zijn er uiteraard. En het vaste dinsdag-oppas-hondje.
Voor mij is het dan een gewone thuiswerkdag waarop ik thuis kantoorwerk en dan vanaf 12 mij wijd aan voedselbereiding; eten voor mij & liefste die middag plus eten voor liefste voor mee. Daaromheen dan proberen om ook nog 1 ā 2 u die honden op zo'n manier te vermaken of onder de duim te hebben dat mijn liefste nog een uurtje kan slapen, want die mag natuurlijk de hele nacht doorhalen. Achter het stuur. Dus ik heb liever dat hij dat uurtje ook echt even krijgt.

Met hemelvaart hebben we beide oppashonden ook allebei, en dan inclusief logeren, een dag of 4 achter elkaar :D
pi_208969668
Utrecht O+ Een jaar of zeven / acht.
Gewoond: Burg.Reigerstraat, en samen met mn.AnneX op de Vismarkt en in de Lange Rozendaal.
Utrechtser wordt het niet. *; Wat een tijd was dat.

Is dat ‘zwaar’? @sigme :vier honden over de vloer. En buiten?
Zijn het blaffers?
pi_208969780
quote:

Het komt zo wel heel dichtbij. Ik ben in die periode wel eens op de Uithof geweest :o Maar liefst 3x geloof ik.
  maandag 1 mei 2023 @ 18:04:34 #181
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_208969797
Zo...weer een dag afgestreept! *O*
Ook een huilende collega (die niet zo vaak op de vestiging werkt) moeten troosten. Dezelfde klacht "het is zo druk ik weet niet hoe ik er door heen moet komen". En dan gaat een andere collega (haar vakgebied) de helft van zijn tijd nog ander werk doen, en die helft moet verdeeld worden, deels naar haar en deels naar een ander die per 1 juli vertrekt :o
Man man man wat een zooi.

Ik begrijp @vlindertje89 wel. Van je afschrijven werkt denk ik net zo als van je af praten. En de meesten hier hebben iemand op de bank zitten om van je af te praten. En wij (singles) schrijven dan in 1 keer het hele verhaal van ons af terwijl, wanneer je dat op de bank doet, het af en toe een opmerking kan zijn.
  maandag 1 mei 2023 @ 18:15:41 #182
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208969902
Ik ben in 1996 een keer op de Uithof geweest :o

En verder: Erasmus represent _O_
Spoilers!
pi_208970107
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 18:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo...weer een dag afgestreept! *O*
Ook een huilende collega (die niet zo vaak op de vestiging werkt) moeten troosten. Dezelfde klacht "het is zo druk ik weet niet hoe ik er door heen moet komen". En dan gaat een andere collega (haar vakgebied) de helft van zijn tijd nog ander werk doen, en die helft moet verdeeld worden, deels naar haar en deels naar een ander die per 1 juli vertrekt :o
Man man man wat een zooi.

Ik begrijp @:vlindertje89 wel. Van je afschrijven werkt denk ik net zo als van je af praten. En de meesten hier hebben iemand op de bank zitten om van je af te praten. En wij (singles) schrijven dan in 1 keer het hele verhaal van ons af terwijl, wanneer je dat op de bank doet, het af en toe een opmerking kan zijn.
Jij zou in die mate van detail je partner op de hoogte houden van alle details van elk veelvoorkomend lichamelijk ongemak ja?

Als dat gebruikelijk is heeft de man aan mij echt een hele slechte. Die krijgt een "do you mind" met een smerige blik + eyeroll hoor. Nu heeftie op veel vlakken een verschrikkelijke partner aan mij, dus aaaach.

En van de 300miljoenjaar dat ik vrijgezel was herken ik dit ook niet.
  maandag 1 mei 2023 @ 18:41:16 #184
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_208970151
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 18:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Jij zou in die mate van detail je partner op de hoogte houden van alle details van elk veelvoorkomend lichamelijk ongemak ja?

Als dat gebruikelijk is heeft de man aan mij echt een hele slechte. Die krijgt een "do you mind" met een smerige blik + eyeroll hoor. Nu heeftie op veel vlakken een verschrikkelijke partner aan mij, dus aaaach.

Dat denk ik niet, tenminste niet in 1 keer Maar..."denk dat ik verkouden word. Uurtje later, getsie, krijg nu ook keelpijn...weer wat later brrrr denk dat ik koorts heb en voel ook oorpijn opkomen"
pi_208970160
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 18:41 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat denk ik niet, tenminste niet in 1 keer Maar..."denk dat ik verkouden word. Uurtje later, getsie, krijg nu ook keelpijn...weer wat later brrrr denk dat ik koorts heb en voel ook oorpijn opkomen"
Ok, dus compleet ander verhaal :?
  maandag 1 mei 2023 @ 18:45:34 #186
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_208970196
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 18:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ok, dus compleet ander verhaal :?
Nee, waar een ander diverse opmerkingen over de gezondheid/ziekvoelen over de hele dag maakt, had @vlindertje89 er één opsomming gemaakt.
pi_208970258
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 18:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Kom op hey. Iedereen is anders waarom er zo moeilijk over doen?
pi_208970294
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 18:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Kom op hey. Iedereen is anders waarom er zo moeilijk over doen?
Omdat onderwerp gewoon nog loopt?
pi_208970322
Kei-moe. Afgelopen dagen oude huis leeggeruimd en schoongemaakt. Gelukkig met geweldige hulp, want mocht zelf nog niet teveel doen. Vandaag sleutel overhandigd. Weer een hoofdstuk afgesloten.
pi_208970437
Precies wat @Kaatje1 toevoegde: bij een partner zou je dat dus 'in delen' vertellen als het gebeurt, ik maakte er nu in 1x een opsomming van ipv elk uur een stukje te posten/tegen iemand te zeggen.

Daarnaast heb je geen idee wat ik allemaal voel lichamelijk en of dit dus elk detail van elk lichamelijk ongemak is wat ik ervaar, en heb ik inmiddels ook al een paar keer uitgelegd dat ik het hier dus makkelijker vind om het wél in detail te beschrijven en dat in 'het echt' dus regelmatig juist niet doe (en waarom dat is en waarom het me helpt om dat hier dus soms wel te doen).

Volgens mij kunnen we concluderen dat wij daar verschillend in zijn en daar verschillend mee omgaan. Good for you, ik zou het ook best relaxt vinden als 'ik voel me beroerd' voor mij hetzelfde effect zou hebben als zo'n post als vanochtend, maar dat is op dit moment nou eenmaal niet zo. Ik sta niet voor niks al een paar maanden op de wachtlijst voor therapie.

[ Bericht 6% gewijzigd door vlindertje89 op 01-05-2023 19:21:37 ]
  maandag 1 mei 2023 @ 19:03:04 #191
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_208970440
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 18:54 schreef Myraela het volgende:
Kei-moe. Afgelopen dagen oude huis leeggeruimd en schoongemaakt. Gelukkig met geweldige hulp, want mocht zelf nog niet teveel doen. Vandaag sleutel overhandigd. Weer een hoofdstuk afgesloten.
Hebben jullie nu wel een plek voor je zelf? Jullie zitten toch bij familie in huis nu?
pi_208970456
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 18:54 schreef Myraela het volgende:
Fijn dat je zulke goede hulp had! Sleutel overhandigd is echt wel een grote stap! Nu bij je schoonouders tot jullie huis klaar is, toch? Of heb ik dat verkeerd onthouden?
  maandag 1 mei 2023 @ 19:06:22 #193
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_208970485
Vandaag weer iemand blij gemaakt. Ik had een grote kweekbak (met aarde erin). Die stond eerder op het kleine balkon met kruiden en groenten. Maar door de airco unit moest die weg, naar het grote balkon. Maar daar stond dat ding best wel in de weg. Nadat een paar mensen 'm wel wilden hebben maar niet kwamen opdraven werd die vandaag door een mevrouw opgehaald. Loodzwaar ding maar mevrouw hees 'm op de fiets (incl aarde dus) en wandelde naar huis _O- Ze had 'm niet zo groot verwacht maar is er helemaal blij mee (en ik ook dat die weg is)
pi_208970508
Ik zit de komende maanden bij mijn schoonvader inderdaad. Superfijn dat het kan, en helpt vast met straks extra extra extra blij zijn met ons nieuwe huis. :P
pi_208970554
Oh en we hebben hier de oude slaapkamer van mn man gewoon ingericht met ons eigen bed, de tv en een bureautje. Zelfs voldoende kastruimte.

Schoonvader is een rustige lieverd. Zullen vast wat irritaties ontstaan, maar ik probeer mezelf er maar aan te blijven herinneren dat het kei-lief is dat hij ons in huis neemt.
pi_208970612
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 19:10 schreef Myraela het volgende:
Oh en we hebben hier de oude slaapkamer van mn man gewoon ingericht met ons eigen bed, de tv en een bureautje. Zelfs voldoende kastruimte.

Schoonvader is een rustige lieverd. Zullen vast wat irritaties ontstaan, maar ik probeer mezelf er maar aan te blijven herinneren dat het kei-lief is dat hij ons in huis neemt.
Dat is ook echt kei lief! _O_ En van jou ook lief dat je alvast in je achterhoofd houdt dat het niet altijd geweldig zal zijn, maar dat het hoe dan ook lief van hem blijft O+

Jaaaa, Kaatje, weer een dag er af *O* (en ik er nou niemand die zich achter de oren krabt wbt de al bestaande en waarschijnlijk straks alleen maar erger wordende puinhoop?)
  maandag 1 mei 2023 @ 19:31:32 #197
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_208970761
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 19:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dat is ook echt kei lief! _O_ En van jou ook lief dat je alvast in je achterhoofd houdt dat het niet altijd geweldig zal zijn, maar dat het hoe dan ook lief van hem blijft O+

Jaaaa, Kaatje, weer een dag er af *O* (en ik er nou niemand die zich achter de oren krabt wbt de al bestaande en waarschijnlijk straks alleen maar erger wordende puinhoop?)
Ik weet het ook niet. Soms denk ik dat de nieuwe directeur het laat escaleren zodat de hele bubs overgeheveld kan worden naar zijn bedrijf (hij had al een bedrijf op dit gebied, 3x zo groot als wij).
pi_208970779
Ik studeerde van 2001 tot 2006 op de Uithof en werkte er van 2008 tot 2019. Voor de statistieken :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 01-05-2023 21:00:27 ]
  maandag 1 mei 2023 @ 19:34:16 #199
35189 Troel
scherp en bot
pi_208970795
Ik heb in 2009 op de UU gewerkt, maar dat was niet op de Uithof. Kwam er dus wel regelmatig :D Nu rijd ik er vooral langs :D

Zijn er al grafiekjes gemaakt?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208971058
Ohja, ik werkte er ook nog.
2008-begin 2015 studeerde ik er en eind 2019-eind 2022 werkte ik er.
  maandag 1 mei 2023 @ 19:49:13 #201
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_208971072
Ik ben in mijn hele leven 2x in Utrecht geweest :W
pi_208971101
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 19:49 schreef Jagärtrut het volgende:
Dan tel je ook mee hoor *;
pi_208971146
Voor de grafiekjes: ik ben alleen for pleasure in Utrecht geweest. Shoppen, museum, bezoek aan kennissen. Leukste dag was in dat museum met die oude muziek-apparaten. Met Isa *;

Wel nog steeds spijt dat ik niet dat speeldoosje met het Harry Potter melodietje gekocht heb.
  maandag 1 mei 2023 @ 19:54:21 #204
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_208971175
Ik heb familie in Utrecht, dus daar kom ik nog wel (maar niet vaak), paar keer een etentje gehad in Utrecht (oa met de sc) en verder kom ik meestal niet verder dan het station om over te stappen.
  maandag 1 mei 2023 @ 20:05:14 #205
35189 Troel
scherp en bot
pi_208971436
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 19:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Voor de grafiekjes: ik ben alleen for pleasure in Utrecht geweest. Shoppen, museum, bezoek aan kennissen. Leukste dag was in dat museum met die oude muziek-apparaten. Met Isa *;

Wel nog steeds spijt dat ik niet dat speeldoosje met het Harry Potter melodietje gekocht heb.
Van speelklok tot pierlement?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208971637
quote:
7s.gif Op maandag 1 mei 2023 20:05 schreef Troel het volgende:

Ja O+
  maandag 1 mei 2023 @ 20:15:34 #207
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208971664
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 19:49 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat is deze.
pi_208971667
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 19:52 schreef Leintjeuh het volgende:

We kunnen altijd nog terug, die muziekdoosjes waren zo leuk O+
pi_208971687
Zijn we van de statistieken over de Uithof gegaan naar statistieken over Utrecht? :o Want dan weet ik het niet meer hoor, zķ vaak in Utrecht geweest.
  maandag 1 mei 2023 @ 20:18:17 #210
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208971716
Ik moet wel nog steeds een keer met die trem
pi_208971801
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet wel nog steeds een keer met die trem
Als die rijdt _O-
pi_208971815
Ik zag met wandelen een wegenwacht busje.
Achterop stond "Word Wegenwacht".
Dat moet toch WordT zijn :?
  maandag 1 mei 2023 @ 20:23:33 #213
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208971817
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 20:22 schreef Blues het volgende:

[..]
Als die rijdt _O-
Oh zijn daar zoveel problemen mee dan? ik bedoel, NOG STEEDS??
pi_208971827
quote:
11s.gif Op maandag 1 mei 2023 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Oh zijn daar zoveel problemen mee dan? ik bedoel, NOG STEEDS??
Wat ik ervan lees in mijn Utregfbgroepie :Y
  maandag 1 mei 2023 @ 20:24:09 #215
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208971829
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 20:23 schreef Blues het volgende:
Niet per se. Word is gebiedende wijs enkelvoud. Wordt is gebiedende wijs meervoud, maar wordt zelden gebruikt.
pi_208971841
HOE KAN JIJ ZO SNEL REAGEREN :o
  maandag 1 mei 2023 @ 20:24:49 #217
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208971849
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 20:24 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat ik ervan lees in mijn Utregfbgroepie :Y
matige matigheid -O-
pi_208971935
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 20:23 schreef Blues het volgende:
Nee. Net als 'loop naar de maan!'
  maandag 1 mei 2023 @ 20:29:40 #219
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208971960
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 20:28 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Nee. Net als 'loop naar de maan!'
"Loopt naar den maen!" Is meervoud. Maar archaīsch. Okee daar ging het niet over :P
pi_208972006
Er is een kort filmpje gemaakt van ons woonerf op een zonnige dag vorige week
Zou leuk zijn om te delen.
SPOILER
Dan maar niet.
pi_208972035
Oh is dit eigenlijk de Utrecht-SC? Dan is het geen wonder dat ik me hier thuis voel :+

Of de Uithof-SC? In dat geval mag ik niet meedoen vrees ik, ik heb mijn lange, lange studietijd voornamelijk in de binnenstad doorgebracht. Er was wel eens een college daar. Of een tentamen. Hoewel ik wel wat tijd in het UMC heb doorgebracht dus misschien toch :+

@AnneX, het was inderdaad de eerste keer in jaren dat ik zo ver heb gelopen! En vandaan nog steeds wonderbaarlijk weinig last.
pi_208972172
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 20:32 schreef yinu het volgende:
Oh is dit eigenlijk de Utrecht-SC? Dan is het geen wonder dat ik me hier thuis voel :+

Allebei?

Centrumgebouw Zuid O+

Het beetje wat ik in de binnenstad deed vond ik zo desoriënterend. Denk je dat je de stad in gaat, zit je opeens in een college :N
  maandag 1 mei 2023 @ 20:42:14 #223
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208972211
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 20:40 schreef Vanyel het volgende:
Centrumgebouw Zuid

ja daar heb ik nogeens de "tijdelijke" toegangstrap uit 1976 kromgereden met de broodbus van de Spar in 2000 _O-
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 mei 2023 @ 20:43:59 #224
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208972245
Utreg kom ik alleen om de toerist uit te hangen. :+.
  maandag 1 mei 2023 @ 20:45:18 #225
63722 z80
I fink you freaky
pi_208972272
quote:
7s.gif Op maandag 1 mei 2023 20:05 schreef Troel het volgende:

[..]
Daar nog geweest toen het nog in/onder de dom zat.
op/in de uithof nog nooit geweest.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_208972352
Ik heb 40 jr in Utreg gewoond, gewerkt, geleefd, gedingest, noem het en ik deed het. :s)
Van mijn 4e tot 44.
pi_208972362
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 20:40 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Allebei?

Centrumgebouw Zuid O+

Het beetje wat ik in de binnenstad deed vond ik zo desoriënterend. Denk je dat je de stad in gaat, zit je opeens in een college :N
Dat heet nu het Langeveldgebouw.
  maandag 1 mei 2023 @ 20:51:29 #228
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208972365
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 20:50 schreef Blues het volgende:
gedingest, noem het en ik deed het.
OMG jij vuig :o :X
pi_208972402
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 20:45 schreef z80 het volgende:

[..]
Daar nog geweest toen het nog in/onder de dom zat.
op/in de uithof nog nooit geweest.
Is dat verhuisd naar de Uithof? :o
pi_208972413
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 20:51 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Dat heet nu het Langeveldgebouw.
:{w
Dat is verkeerd
  maandag 1 mei 2023 @ 20:56:07 #231
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208972425
college in de stad heb ik ook wel gehad hoor. Bijlhouwerstraat 24 voornamelijk. En Heel soms in het Academiegebouw.
pi_208972442
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 20:54 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:{w
Dat is verkeerd
Dat hoor ik meer oude sokken zeggen :Y
pi_208972452
Het heet ook echt al zo sinds 2000 :P
pi_208972469
Ik mis soms de lelijkheid van het oude Hoog Catharijne en ik vind de nieuwe fietsenstalling met al die uitgangen maar ingewikkeld :'(
pi_208972472
quote:
11s.gif Op maandag 1 mei 2023 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
OMG jij vuig :o :X
*O* :B
pi_208972492
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 20:57 schreef Clubsoda het volgende:
Het heet ook echt al zo sinds 2000 :P
Weet ik.
Ik heb zelfs de verbouwing (rokerskantine waar iedereen doorheen moest om van a naar b te gaan eruit! Een GOTSPE! Het gebouw verloor al zijn charme) en naamswijziging nog meegemaakt.

Een beetje bikkel studeert in twee eeuwen.
pi_208972497
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 20:58 schreef Jeroboam het volgende:
Ik mis soms de lelijkheid van het oude Hoog Catharijne en ik vind de nieuwe fietsenstalling met al die uitgangen maar ingewikkeld :'(
Ik heb HC zien bouwen. Zat erachter op de HH school.
Veel gespijbeld, en vaak eten op de patatstraot en bij Charly Chiu :9
pi_208972519
We hadden elkaar gewoon tegen het lijf kunnen lopen :o
pi_208972524
Ik krijg in een vriendenapp live updates van iemand op station Groningen :X
https://www.nu.nl/binnenl(...)n-in-torenkraan.html

Figuur was te zien helemaal boven op de kraan en er zijn al mannen met bivakmutsen uit busjes gestapt :+
  maandag 1 mei 2023 @ 21:02:09 #240
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208972533
Ik denk gewoon nog steeds in Trans 1, Trans 2 (Willem C. Van Unnikgebouw), Trans 3 (Roelof R. Kruytgebouw). Ooit had je Trans 4, het F.A.F.C. Wentgebouw. Is een jaar of tien geleden gesloopt. En verder CGZ, CGN. de Uithof Inn, een leuke bruine kroeg met snackbar op de plek waar later de bibliotheek overheen gebouwd is. Enhet IVA, het Instituut voor Aardwetenschappen, lang voordat het Minnaertgebouw daar naast kwam. Buys Ballotlab had je ook nog. En Fort Hoofddijk in de Botanische Tuin daar zat ook nog eoa geomagnetisch lab in. Tsjonge mijn hoofd wordt ineens wakker :D
pi_208972536
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 12:09 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Het lijkt me vooral heel ingewikkeld en stel dat je eens een keer echt serieus ziek wordt, hoe lang worden de verhalen dan. Maar als het werkt voor vlinder, dan werkt het.
  maandag 1 mei 2023 @ 21:03:08 #242
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208972552
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 21:00 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik heb HC zien bouwen. Zat erachter op de HH school.
Veel gespijbeld, en vaak eten op de patatstraot en bij Charly Chiu :9
Oh Charly Chiu ja _O- gebakken banaan uit de muur O+

Ik at heel vaak een broodje bal uit de jus bij Wim Kruys aan de andere kant van de loopbrug naar het busstation _O_
pi_208972597
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 21:01 schreef Clubsoda het volgende:
We hadden elkaar gewoon tegen het lijf kunnen lopen :o
Nouwww
In die tijden kwam ik er denk ik alleen nog om met mijn afstudeerbegeleiders te praten. Geen rookhol meer, dus niemand meer die er zijn dagen sleet.
  maandag 1 mei 2023 @ 21:07:43 #244
43653 sigme
Veraan
pi_208972619
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 21:02 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Het lijkt me vooral heel ingewikkeld en stel dat je eens een keer echt serieus ziek wordt, hoe lang worden de verhalen dan. Maar als het werkt voor vlinder, dan werkt het.
Eigenlijk had ik de verhalen uit die tijd ook best willen lezen.
  maandag 1 mei 2023 @ 21:09:41 #245
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208972655
Laat vlindertje gewoon eens met rust anders. Vind er wat van of niet. Move on *O*
pi_208972723
quote:
7s.gif Op maandag 1 mei 2023 21:07 schreef sigme het volgende:

[..]
Eigenlijk had ik de verhalen uit die tijd ook best willen lezen.
Sigme, het staat me bij dat je laatst zei dat je tester bent. Hoe kan je dat worden, volg je daar een speciale opleiding voor?
  maandag 1 mei 2023 @ 21:21:52 #247
43653 sigme
Veraan
pi_208972828
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 21:13 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Sigme, het staat me bij dat je laatst zei dat je tester bent. Hoe kan je dat worden, volg je daar een speciale opleiding voor?
Er zijn wel korte cursusjes, waarvan een enkele wel nuttig.
De meeste gevraagde ' diploma's' zijn ISTQB en TMAP, wat allebei certificaten zijn met bijbehorende cursussen, waarbij de cursus je dan leert om het certificaat te halen en het examen bestaat uit multiple choice strikvragen. Mooie geldmachine is dat.

Er zijn wel redelijke toetsen die in een half uurtje ofzo kunnen vaststellen of iemand de competentie heeft om een goede tester te worden. Voornamelijk Junckeriaanse logica moet je goed liggen.

Hoezo? Zou je die kant op willen?
pi_208972926
quote:
7s.gif Op maandag 1 mei 2023 21:21 schreef sigme het volgende:

[..]
De meeste gevraagde ' diploma's' zijn ISTQB en TMAP, wat allebei certificaten zijn met bijbehorende cursussen, waarbij de cursus je dan leert om het certificaat te halen en het examen bestaat uit multiple choice strikvragen. Mooie geldmachine is dat.

Er zijn wel redelijke toetsen die in een half uurtje ofzo kunnen vaststellen of iemand de competentie heeft om een goede tester te worden. Voornamelijk Junckeriaanse logica moet je goed liggen.

Ik denk niet dat ik goed genoeg ben om een echte (goede) programmeur te worden dus dan lijkt me dit een mooie tussenoptie tussen nerd zijn maar ook nog een beetje een betekenisvolle baan hebben en je schrijft er, wat ik ervan gelezen heb, meestal wel leuk over. En ik ben aan het bedenken welke banen later niet helemaal vervangen worden door AI. Hoe zit dat met een tester?
  maandag 1 mei 2023 @ 21:38:31 #249
43653 sigme
Veraan
pi_208973081
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 21:28 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Ik denk niet dat ik goed genoeg ben om een echte (goede) programmeur te worden dus dan lijkt me dit een mooie tussenoptie tussen nerd zijn maar ook nog een beetje een betekenisvolle baan hebben en je schrijft er, wat ik ervan gelezen heb, meestal wel leuk over. En ik ben aan het bedenken welke banen later niet helemaal vervangen worden door AI. Hoe zit dat met een tester?
Voorlopig blijft software-ontwikkeling nog veel mensenwerk, want het vertalen van mensen-ideeën naar software is voorlopig nog veel te chaotisch en onlogisch voor een tekstvoorspeller als chatGPT. Tegen de tijd dat er echt code geschreven moet worden kan AI dat wel prima doen. Voor testen geldt grotendeels hetzelfde: de creativiteit om testen te bedenken is vaak te onlogisch voor een tekstvoorspeller, maar als het denkwerk gedaan is kan de tekstvoorspeller dat wel goed uitwerken.

Heel veel software vereist geen creativiteit en kan prima door AI worden onderhouden, bouw & test, maar in die hoek zitten nu ook al niet de betere programmeurs & testers.

Maar goed, over 10 jaar kan alles anders zijn.
pi_208973235
Ik ben -naar mijn eigen maatstaven- twee keer serieus ziek geweest.

SPOILER: makkelijker voor als je voorbij wil scrollen
Ik vind het overigens ook niet erg om er wat over te zeggen, hoor, of antwoord te geven op vragen of zo. Alleen als er een waarde oordeel bij zit of een belachelijk maken gevoel vind ik het minder prettig.

[ Bericht 3% gewijzigd door vlindertje89 op 01-05-2023 22:02:33 ]
pi_208973401
quote:
7s.gif Op maandag 1 mei 2023 21:38 schreef sigme het volgende:

[..]
Voorlopig blijft software-ontwikkeling nog veel mensenwerk, want het vertalen van mensen-ideeën naar software is voorlopig nog veel te chaotisch en onlogisch voor een tekstvoorspeller als chatGPT. Tegen de tijd dat er echt code geschreven moet worden kan AI dat wel prima doen. Voor testen geldt grotendeels hetzelfde: de creativiteit om testen te bedenken is vaak te onlogisch voor een tekstvoorspeller, maar als het denkwerk gedaan is kan de tekstvoorspeller dat wel goed uitwerken.

Heel veel software vereist geen creativiteit en kan prima door AI worden onderhouden, bouw & test, maar in die hoek zitten nu ook al niet de betere programmeurs & testers.

Maar goed, over 10 jaar kan alles anders zijn.
Interessant om te lezen trouwens, dit!
pi_208973447
quote:
7s.gif Op maandag 1 mei 2023 21:21 schreef sigme het volgende:

[..]

Dit klinkt eigenlijk best lollig.
  maandag 1 mei 2023 @ 22:08:46 #253
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208973481
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 21:49 schreef vlindertje89 het volgende:

Ik vind het overigens ook niet erg om er wat over te zeggen, hoor, of antwoord te geven op vragen of zo. Alleen als er een waarde oordeel bij zit of een belachelijk maken gevoel vind ik het minder prettig.
Laat lekker gaan joh :*

Ik wil nog weleens patsen met mijn X-rays :+ Niet van god wat ben ik nou zielig. Maar ja, je maakt dingen mee. Niemand wordt 100 met een perfect lijf. Ik spreek mensen zat die nog nooit een bot gebroken hebben. Ik vindt dat vrij ongelofelijk, maar ja dat vinden die mensen ook weer van mijn tamelijk non-existente liefdesleven. Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt. Heel veel invloed heb je er eigenlijk niet eens op. Een beetje wel :)
SPOILER
pi_208973579
quote:
7s.gif Op maandag 1 mei 2023 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Laat lekker gaan joh :*

Ik wil nog weleens patsen met mijn X-rays :+ Niet van god wat ben ik nou zielig. Maar ja, je maakt dingen mee. Niemand wordt 100 met een perfect lijf. Ik spreek mensen zat die nog nooit een bot gebroken hebben. Ik vind dat vrij ongelofelijk, maar ja dat vinden die mensen ook weer van mijn tamelijk non-existente liefdesleven. Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt. Heel veel invloed heb je er eigenlijk niet eens op. Een beetje wel :)
SPOILER
Haha, ik heb nog nooit een bot gebroken :+ :7
Wauw, heftig wel! Wat had je gedaan?
pi_208973584
nog nooit bot gebroken :W @Dr_Flash
Maar ik heb ook nog maar 26 jaar de tijd gehad om botten te breken dus *klopt af op hout*
  maandag 1 mei 2023 @ 22:18:10 #256
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208973639
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 22:14 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
uitgegleden in GVU bus 4911 (dubbelgelede) op een plasje smeltsneeuw toen de bus al ging rijden voordat ik kon gaan zitten
  maandag 1 mei 2023 @ 22:18:30 #257
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208973643
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 22:14 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Uitgeleden op sneeuw/ijs in de bus en rot terecht gekomen.

EDIT
Spuit11 en eigenlijk ook niet aan mij om te vertellen :@
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 1 mei 2023 @ 22:19:00 #258
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208973653
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 22:18 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Uitgeleden op sneeuw/ijs in de bus en rot terecht gekomen.
ja dat zeg ik :P

Hall0n Whisk0rs :*
  maandag 1 mei 2023 @ 22:19:33 #259
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208973661
quote:
10s.gif Op maandag 1 mei 2023 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
ja dat zeg ik :P

Hall0n Whisk0rs :*
Hai :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 1 mei 2023 @ 22:22:04 #260
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_208973694
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 21:49 schreef vlindertje89 het volgende:

Wat een ellende joh, zeker dat eerste, dat duurde enorm lang en dan ook nog zo weinig steun en er alleen doorheen moeten. Die klap tegen je hoofd duurde natuurlijk ook heel lang, dan heb je soms het gevoel “gaat dit ooit nog over”.
En verder, gewoon posten wat je wil posten. Wil iemand dat niet lezen is het toch ook goed?

Vanavond een kantoor aangeschreven voor hypotheek advies. Had al 2x hun contract formulier ingevuld maar daar reageerden ze niet op. Dat ik graag naar hen toe wil komt omdat vrienden van mij heel goed advies kregen? Gewone mail werkte wel dus binnenkort een afspraak maken, misschien/hopelijk kan ik ook eerder stoppen met werken.
  maandag 1 mei 2023 @ 22:27:18 #261
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_208973769
Brrr Flash, dat ziet er pijnlijk uit.

Hier ooit (ook uitgegleden over ijs, maar dan op de fiets) een beentje in de voet gebroken. Bedrijfsarts zei “kneuzing” dus doorgelopen. Na een maand andere bedrijfsarts, foto laten maken, helende breuk. 2 jaar later operatie omdat het nog steeds pijn deed. Jaar daarna veel minder pijn bij lopen maar al 22 jaar niet meer snel kunnen lopen, laat staan hardlopen.
pi_208973771
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
uitgegleden in GVU bus 4911 (dubbelgelede) op een plasje smeltsneeuw toen de bus al ging rijden voordat ik kon gaan zitten
:o :'(

SPOILER
  maandag 1 mei 2023 @ 22:30:59 #263
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208973820
pi_208973824
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 22:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wat een ellende joh, zeker dat eerste, dat duurde enorm lang en dan ook nog zo weinig steun en er alleen doorheen moeten. Die klap tegen je hoofd duurde natuurlijk ook heel lang, dan heb je soms het gevoel “gaat dit ooit nog over”.
En verder, gewoon posten wat je wil posten. Wil iemand dat niet lezen is het toch ook goed?

Vanavond een kantoor aangeschreven voor hypotheek advies. Had al 2x hun contract formulier ingevuld maar daar reageerden ze niet op. Dat ik graag naar hen toe wil komt omdat vrienden van mij heel goed advies kregen? Gewone mail werkte wel dus binnenkort een afspraak maken, misschien/hopelijk kan ik ook eerder stoppen met werken.
Mn ouders hebben dat ook echt wel heel erg gevonden, dat ik ze dat van de angst zo laat pas heb verteld (van de depressieve gedachten ook overigens). En ook toen eigenlijk niet alles. Pas een halfjaar geleden heb ik écht wat meer details verteld van hoe ver mijn angst ging en hoe ver mijn 'veiligheidsgedrag' en het nadenken ging (en nu in mindere mate nog gaat). Ik heb het ook echt wel goed verborgen gehouden, het was voor hen ook echt niet makkelijk te merken. Ze hadden wel door dat ik het wat moeilijk had, maar dat het echt zo beperkend was niet, en daar konden ze ook echt niks aan doen.

Benieuwd of je dit keer wel wat hoort van het kantoor! Waar wil je advies over? Oversluiten van je hypotheek oid? Of kijken voor verhuizen?
  maandag 1 mei 2023 @ 22:31:34 #265
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208973829
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 17:04 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat een Uithofgangers allemaal :D
Ik schaatste er eigenlijk alleen maar.
pi_208973830
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Au!! En stom van de bus ook wel. En wel heel ongelukkig gevallen dan :o
pi_208973834
Oh lijstjes ellende.

2x op randje dood geweest, 1x met bevalling, kindje wel dood, ik leef nog.
1x alvleesklierontsteking, bleek achteraf kantje boord.
1x pols gebroken, er lagen plotsklaps rails in Amsterdam toen ik wilde oversteken }:|
pi_208973838
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 22:31 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik schaatste er eigenlijk alleen maar.
Den Haag, toch?
Daar nooit geweest. De stad wel, de Uithof niet ;)
pi_208973853
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 22:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Brrr Flash, dat ziet er pijnlijk uit.

Hier ooit (ook uitgegleden over ijs, maar dan op de fiets) een beentje in de voet gebroken. Bedrijfsarts zei “kneuzing” dus doorgelopen. Na een maand andere bedrijfsarts, foto laten maken, helende breuk. 2 jaar later operatie omdat het nog steeds pijn deed. Jaar daarna veel minder pijn bij lopen maar al 22 jaar niet meer snel kunnen lopen, laat staan hardlopen.
Wat naar toch altijd van die niet herkende breuken -O-
  maandag 1 mei 2023 @ 22:33:50 #270
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208973861
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 22:27 schreef Blues het volgende:

[..]
:o :'(

SPOILER
haha nee. Wat was dat JOUW idee?? Nou ja op dat moment wel het beste idee ook. Kon nog net mijn telefoon en camera uit mijn zakken gooien :')
pi_208973869
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 22:31 schreef Blues het volgende:
Oh lijstjes ellende.

2x op randje dood geweest, 1x met bevalling, kindje wel dood, ik leef nog.
1x alvleesklierontsteking, bleek achteraf kantje boord.
1x pols gebroken, er lagen plotsklaps rails in Amsterdam toen ik wilde oversteken }:|
Ik heb familie in Amsterdam. Regelmatig komt er eentje met een gebroken ledemaat aan, de verklaring is altijd "tramrails". (en bier, ook, meestal)
pi_208973876
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 22:14 schreef Tele6 het volgende:
nog nooit bot gebroken :W @:Dr_Flash
Maar ik heb ook nog maar 26 jaar de tijd gehad om botten te breken dus *klopt af op hout*
Met wat jij allemaal uitspookt best bijzonder :D
pi_208973883
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 22:34 schreef Tele6 het volgende:

Ik heb familie in Amsterdam. Regelmatig komt er eentje met een gebroken ledemaat aan, de verklaring is altijd "tramrails". (en bier, ook, meestal)
Je blijft er zo lekker in haken ook }:|
pi_208973892
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
haha nee. Wat was dat JOUW idee?? Nou ja op dat moment wel het beste idee ook. Kon nog net mijn telefoon en camera uit mijn zakken gooien :')
Om je te ontnuchteren :*
pi_208973893
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 22:34 schreef Blues het volgende:

[..]
Met wat jij allemaal uitspookt best bijzonder :D
Nah, hockey is veeeeeeel gevaarlijker. :7
  maandag 1 mei 2023 @ 22:39:02 #276
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208973928
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 22:36 schreef Blues het volgende:

[..]
Om je te ontnuchteren :*
Dat was echt geen beste avond :')
  maandag 1 mei 2023 @ 22:42:54 #277
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_208973986
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 22:31 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Benieuwd of je dit keer wel wat hoort van het kantoor! Waar wil je advies over? Oversluiten van je hypotheek oid? Of kijken voor verhuizen?
Verhuizen zeker niet, huis is exact goed. Mijn rentevaste periode verloopt en ik wil zien in hoeverre mijn hypotheek omlaag kan. Dat maakt mijn zoektocht naar werk misschien heel anders.
Heb wel advies van de bank gekregen, maar die denken meer aan de bank dan aan mij 😉
pi_208974018
quote:
10s.gif Op maandag 1 mei 2023 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Dat was echt geen beste avond :')
Nou...ik was 's ochtends ook blij dat ik in een tent naast g wakker werd. Nooit geweten hoe ik daar terecht gekomen ben en had een kater van 3 dagen :%
  maandag 1 mei 2023 @ 22:48:15 #279
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208974080
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 22:44 schreef Blues het volgende:

[..]
Nou...ik was 's ochtends ook blij dat ik in een tent naast g wakker werd. Nooit geweten hoe ik daar terecht gekomen ben en had een kater van 3 dagen :%
_O-

Ik was geloof ik om half negen al game over :') En dat was maar beter ook. Volgende ochtend naar huis gelopen en door een huisgenoot allerlei zalf op mijn rug laten smeren want dat was echt niet goed :')

pi_208974237
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 22:42 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Verhuizen zeker niet, huis is exact goed. Mijn rentevaste periode verloopt en ik wil zien in hoeverre mijn hypotheek omlaag kan. Dat maakt mijn zoektocht naar werk misschien heel anders.
Heb wel advies van de bank gekregen, maar die denken meer aan de bank dan aan mij 😉
Ahh, slim dat je idd ook elders even advies vraagt dan! Ik hoop voor je dat hypotheek idd omlaag kan ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 22:36 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Nah, hockey is veeeeeeel gevaarlijker. :7
Neee joh, hoe kom je daar nou bij..
SPOILER
En ongetwijfeld vergeet ik ook nog wel wat :+
  maandag 1 mei 2023 @ 22:59:26 #281
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208974257
Goddomme kun je niet eens gewoon wat BREKEN?

Ook kut, mar dan weet je tenminste waar je aan toe bent *O* 6 weken gips 2 maanden fysio en weer de baanop *O*
pi_208974288
Vlinder!! Wat een blessures :o :o

Blues' alvleesklierontsteking herinner ik me ook goed; vond het doodeng :X

En wat een broekies allemaal op die foto, Flash O+
  maandag 1 mei 2023 @ 23:04:19 #283
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208974322
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 23:02 schreef Isabeau het volgende:
Vlinder!! Wat een blessures :o :o

Blues' alvleesklierontsteking herinner ik me ook goed; vond het doodeng :X

En wat een broekies allemaal op die foto, Flash O+
staat nauwelijks iemand op :o Jij was er ook bij begrijp ik? :D
pi_208974333
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:

staat nauwelijks iemand op :o Jij was er ook bij begrijp ik? :D
Nope, ik weet wel dat ik dat jammer vond, maar waarom ik uiteindelijk niet kon weet ik niet meer.
  maandag 1 mei 2023 @ 23:05:44 #285
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208974345
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 23:05 schreef Isabeau het volgende:
waarom ik uiteindelijk niet kon weet ik niet meer.
Nee ik ook niet O-)

_O-
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 mei 2023 @ 23:11:51 #286
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208974445
Kijken we snooker?
Luca Brecel _O_. Staaltje snooker hoor en wat een WK!
pi_208974456
quote:
10s.gif Op maandag 1 mei 2023 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Goddomme kun je niet eens gewoon wat BREKEN?

Ook kut, mar dan weet je tenminste waar je aan toe bent *O* 6 weken gips 2 maanden fysio en weer de baanop *O*
Ik deed mn best :+ bij de zwaargekneusde voet dacht ik echt dat het gebroken was, ik had zo ontiegelijk veel pijn die eerste nacht en dag (op zondag gebeurd en op maandag naar huisarts, die niet eens iets heeft aangeraakt maar meteen foto aangevraagd want mega blauw, mega dik en alles deed sowieso al pijn dus alle testjes waren toch zinloos haha. En bij de overbelaste pols heb ik gevraagd of ze het alsjeblieft wilden gipsen want het lukte me niet goed om m niet te belasten en dan kon ik er tenminste echt niks mee (maar wilden ze niet en hadden ze ook wel goede redenen voor).

@Blues alvleesklierontsteking herinner ik me idd ook nog goed. En jouw trombose ook @Isabeau, die vond ik ook wel spannend..
  maandag 1 mei 2023 @ 23:12:41 #288
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208974458
quote:
19s.gif Op maandag 1 mei 2023 23:11 schreef borisz het volgende:
Kijken we snooker?
nee waar dan?
pi_208974465
quote:
19s.gif Op maandag 1 mei 2023 23:11 schreef borisz het volgende:
Kijken we snooker?
we hebben de halve finale gezien, en de hele finale gespoilerd gekregen in de NOS app }:|
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 mei 2023 @ 23:15:17 #290
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208974495
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
nee waar dan?
BBC natuurlijk :P.
pi_208974528
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 23:12 schreef vlindertje89 het volgende:
En jouw trombose ook @:Isabeau, die vond ik ook wel spannend..
Ik heb het antifosfolipidensyndroom en dus sterk verhoogde kans op tromboses/trombosen (?) in de toekomst *O*
50% kans binnen 5 jaar zonder medicatie, met medicatie iets van 1,5% kans per patiëntjaar. Dus dan maar medicijnen blijven gebruiken :{ (ook nog een medicijn waarbij in het farmacotherapeutisch kompas staat dat je het niet moet voorschrijven bij AFS, maar de alternatieven zijn ook niet fraai)
  maandag 1 mei 2023 @ 23:18:46 #292
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208974534
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 23:15 schreef borisz het volgende:

[..]
BBC natuurlijk :P.
Oh okee. Nou ja ik de de samenvatting wel of zo.

Ik ben nog uit het tijdperk Hendry - Davis O+
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 mei 2023 @ 23:20:59 #293
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208974559
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Oh okee. Nou ja ik de de samenvatting wel of zo.

Ik ben nog uit het tijdperk Hendry - Davis O+
Eerste persoon van het vaste continent die Wereldkampioen wordt aka de vierde niet-UK wereldtitel.
Er doen er nog genoeg mee uit de klas van 1992 :P

Brecel was elf jaar geleden de jongste WK-deelnemer ooit, maar moest wel vijf keer in de eerste ronde verliezen om bij deelname zes direct door te stoten tot de wereldtitel.
  maandag 1 mei 2023 @ 23:22:42 #294
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208974574
quote:
10s.gif Op maandag 1 mei 2023 23:20 schreef borisz het volgende:

[..]
Eerste persoon van het vaste continent die Wereldkampioen wordt aka de vierde niet-UK wereldtitel.
Er doen er nog genoeg mee uit de klas van 1992 :P

Brecel was elf jaar geleden de jongste WK-deelnemer ooit, maar moest wel vijf keer in de eerste ronde verliezen om bij deelname zes direct door te stoten tot de wereldtitel.
is het al zo ver ja? _O_
pi_208974599
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 23:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb het antifosfolipidensyndroom en dus sterk verhoogde kans op tromboses/trombosen (?) in de toekomst *O*
50% kans binnen 5 jaar zonder medicatie, met medicatie iets van 1,5% kans per patiëntjaar. Dus dan maar medicijnen blijven gebruiken :{ (ook nog een medicijn waarbij in het farmacotherapeutisch kompas staat dat je het niet moet voorschrijven bij AFS, maar de alternatieven zijn ook niet fraai)
Oh jeetje, dat wist ik dan weer niet! Wat bizar ook dat je dan een medicijn moet slikken dat eigenlijk niet voorgeschreven moet worden maar waarvan de alternatieven blijkbaar ook geen goede optie zijn.. maar 1.5% kans per jaar is idd wel stuk betere statistiek dan 50% kans in komende 5 jaar :o
pi_208974624
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 23:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Heeft het syndroom ook een rol gespeeld in de situatie van jouw moeder?
  maandag 1 mei 2023 @ 23:36:34 #297
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_208974648
Heeft dan Janssen (dat was het toch) dat syndroom versterkt of veroorzaakt?
pi_208974651
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 23:30 schreef AnneX het volgende:

Heeft het syndroom ook een rol gespeeld in de situatie van jouw moeder?
Nee hoor. Die had een vaatkluwen (veneuze malformatie) in de hersenen. Iets heel anders.
pi_208974661
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 23:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Heeft dan Janssen (dat was het toch) dat syndroom versterkt of veroorzaakt?
Het syndroom getriggerd. Ik had hoogstwaarschijnlijk toch wel trombose gekregen. Ooit, een keer. Onverwacht. De internist vond dat ik blij moest zijn dat ik er zo goed vanaf was gekomen. Ik had het liever helemaal niet gehad :+
  maandag 1 mei 2023 @ 23:40:06 #300
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208974665
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 23:39 schreef Isabeau het volgende: Ik had het liever helemaal niet gehad :+
Dit kan ik me goed voorstellen.
pi_208974714
Bam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')