Hij heet Odinquote:Op zaterdag 29 april 2023 12:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het lijkt wel een speelgoedhondje![]()
Heb ik de naam gemist?
Onderweg op de fiets naar de spar, waar ik werkelijk alle 15 mensen in de buurtsuper ergens van kende![]()
Een blik in de polder:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wel twee ogen?quote:
Ik zou dus samen met Odin in die mand gaan liggen tukkenquote:Op zondag 30 april 2023 14:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nog een beetje spam
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dit is te schattigquote:Op zondag 30 april 2023 14:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nog een beetje spam
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En hoe gaat het ‘s nachts?quote:Op zondag 30 april 2023 14:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hij is idolaat van dat donut kussen.
Het is echt een heerlijk lief pittig stabiel mannetjeen eigenlijk gewoon zindelijk te noemen.
Echt super goed. Hij had vannacht wat last van diarree. En hij maakte me steeds wakker met een beetje piepen en toen hop naar buiten. Daarna terug de bench in. Minuutje mopperen en weer slapen.quote:
Zou ik ook vooral lang blijven doen. Hoe dieper en breder je de band kan maken zo in het eerste jaar, hoe dieper en breder de band blijft.quote:Op zondag 30 april 2023 14:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Maar we slapen wel nog om en om bij ben
Op een gegeven moment als hij lekker helemaal gewend is gaan we steeds wat verder liggen. Lekker langzaam laten wennen. Maar echt hij doet verder alsof hij hier al jaren woont.quote:Op zondag 30 april 2023 15:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Zou ik ook vooral lang blijven doen. Hoe dieper en breder je de band kan maken zo in het eerste jaar, hoe dieper en breder de band blijft.
Schattig Odinnetje hoor. Vooral die donkere voetzooltjes![]()
![]()
Foto's altijd welkom!
En fietstassen er bij?quote:Op zondag 30 april 2023 14:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Heel veel plantjes gekocht. Heb op de nieuwe fiets een kleinere mand dan voorheen, daar moet ik nog even aan wennen, t spul met moeite meegekregende volgende keer nog een paar planten halen en dan ben ik voorlopig weer klaar
T was enorm druk, zeker ook met fietsers, normaal staan er hooguit 10, nu was de rij best lang.
Ja zeker. Ik heb een vaste tas en een losse op wieltjes, kon net nu, had niet 1 plantje meer moeten meenemen. Maar t staat al weer fijn op het balkon. Morgen komt iemand een grote plantenbak (sta in de weg) ophalen. Dan binnenkort de boel schoonmaken en de kleden neerleggen en de kussens op de bankquote:Op zondag 30 april 2023 17:09 schreef Blues het volgende:
[..]
En fietstassen er bij?
Wel blij met nieuwe fiets?
Ohh.. nu wil ik dit ook.. kan dat ook met witte asperges??quote:Op zondag 30 april 2023 18:25 schreef Vanyel het volgende:
Oef ik trek net een blik confit de canard open en ik sta praktisch te kwijlen bij de aanblik en geur
Oeh goeie wij hebben ook nog een blik en gaan over 2.5 week weer naar Frankrijk. Moet dus op voor die tijd zodat we nieuwe kunnen halenquote:Op zondag 30 april 2023 18:25 schreef Vanyel het volgende:
Oef ik trek net een blik confit de canard open en ik sta praktisch te kwijlen bij de aanblik en geur
Volgens mij kan alles met asperges.quote:Op zondag 30 april 2023 18:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ohh.. nu wil ik dit ook.. kan dat ook met witte asperges??
Is het niet meer ongeduld? in ieder geval sterkte.quote:Op zondag 30 april 2023 19:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik zag dat @:vlindertje89 vroeg hoe het gaat met de trainingen en de pijn. Er is wel wat minder pijn rond mijn heup, ik kan/mag ietsje meer maar ik moet er echt nog hard voor werken. Wordt er wel beetje moedeloos van.
Ik ken dees gevoel.quote:Op zondag 30 april 2023 19:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik zag dat @:vlindertje89 vroeg hoe het gaat met de trainingen en de pijn. Er is wel wat minder pijn rond mijn heup, ik kan/mag ietsje meer maar ik moet er echt nog hard voor werken. Wordt er wel beetje moedeloos van.
Hope so. Ook wel benieuwd of er nog wat uit komt bij de gyneacoloog dat eea kan verklaren.quote:Op zondag 30 april 2023 19:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ken Dees gevoel.
Ze zeggen dat er een dag komt dat...
Dat moedeloos is herkenbaar. Geduld hebben is lastig maar werkt wel.quote:Op zondag 30 april 2023 19:02 schreef Lonaa het volgende:
Fijn dat er wel iets van progressie is, maar ik kan me goed voorstellen dat het voelt als te langzaam voor zoveel moeite. Ik hoop voor je dat het met steeds iets grotere stappen beter blijft gaan!quote:Op zondag 30 april 2023 19:02 schreef Lonaa het volgende:
Jij maakt een flinke analyse van je ziek zijn als je een koudje hebt gevatquote:Op zondag 30 april 2023 21:09 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Fijn dat er wel iets van progressie is, maar ik kan me goed voorstellen dat het voelt als te langzaam voor zoveel moeite. Ik hoop voor je dat het met steeds iets grotere stappen beter blijft gaan!![]()
Ook benieuwd of de gynaecoloog wat vindt wat klachten zou kunnen verklaren (en dan zo ja hopelijk iets waar wat aan te doen is).
Slaap lekker zo!
Ik heb de hele dag op de bank gelegen, deels tv kijken, deels slapen, deels podcast geluisterd. Hoofd vol snot, ik spoel paar keer per dag met zout water en dan is het even beter maar loopt dan toch steeds weer vol. Daarvan hoofdpijn. Lekker kaken klemmen erbij. Keelpijn is nu iets minder erg, dus hoop dat het vannacht ook zo blijft als nu en niet weer zo pijnlijk wordt. Vanochtend redelijk hoesten maar rest vd dag gelukkig minder, wel af en toe niezen. Eerste keer sinds mn bronchitis bijna een jaar geleden dat ik weer een echt fikse verkoudheid te pakken heb. Ik heb het niet gemistgelukkig heb ik komende week geen afspraken waarvoor ik fysiek op werk moet zijn, kan ik beetje meer rustig aan doen.
Net wel een ruim uur gewandeld met podcast op voor wat beweging en in de hoop even iets te ontspannen, dat was wel fijn. Maar ook niet al te laat naar bed zo en dan hopen op goede nacht slaap.
Lekker rustig aan doen dus. Hoor wel van meer mensen dat ze verkouden zijn, hopelijk ben je er snel weer vanafquote:Op zondag 30 april 2023 21:09 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Fijn dat er wel iets van progressie is, maar ik kan me goed voorstellen dat het voelt als te langzaam voor zoveel moeite. Ik hoop voor je dat het met steeds iets grotere stappen beter blijft gaan!![]()
Ook benieuwd of de gynaecoloog wat vindt wat klachten zou kunnen verklaren (en dan zo ja hopelijk iets waar wat aan te doen is).
Slaap lekker zo!
Ik heb de hele dag op de bank gelegen, deels tv kijken, deels slapen, deels podcast geluisterd. Hoofd vol snot, ik spoel paar keer per dag met zout water en dan is het even beter maar loopt dan toch steeds weer vol. Daarvan hoofdpijn. Lekker kaken klemmen erbij. Keelpijn is nu iets minder erg, dus hoop dat het vannacht ook zo blijft als nu en niet weer zo pijnlijk wordt. Vanochtend redelijk hoesten maar rest vd dag gelukkig minder, wel af en toe niezen. Eerste keer sinds mn bronchitis bijna een jaar geleden dat ik weer een echt fikse verkoudheid te pakken heb. Ik heb het niet gemistgelukkig heb ik komende week geen afspraken waarvoor ik fysiek op werk moet zijn, kan ik beetje meer rustig aan doen.
Net wel een ruim uur gewandeld met podcast op voor wat beweging en in de hoop even iets te ontspannen, dat was wel fijn. Maar ook niet al te laat naar bed zo en dan hopen op goede nacht slaap.
Het is volgens mij gewoon een beschrijving van hoe ik me nu voel. Die waarschijnlijk best korter had gekund, maar dat is een ander puntquote:Op zondag 30 april 2023 21:33 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Jij maakt een flinke analyse van je ziek zijn als je een koudje hebt gevatHopelijk knap je snel weer op!
Ja, ik heb er idd ook meer in de omgeving. Thanks!quote:Op zondag 30 april 2023 21:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Lekker rustig aan doen dus. Hoor wel van meer mensen dat ze verkouden zijn, hopelijk ben je er snel weer vanaf
Oh dat is zooooo lekkerquote:Op zondag 30 april 2023 18:25 schreef Vanyel het volgende:
We hadden het vanavond nog over jequote:Op zondag 30 april 2023 19:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hope so. Ook wel benieuwd of er nog wat uit komt bij de gyneacoloog dat eea kan verklaren.
Ik ga zo m'n brakke kop even onder de douche gooien en vroeg naar bed. Strontverkouden, moe, bleh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |