Jammer, want het was wel grappig om te zienquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wat maakt het uit, die kutregie miste het toch
loopt met Jappiequote:Op zaterdag 29 april 2023 21:33 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hai ik was ff weg…Maarre is Babette uitgevallen ?
wisten we dat maar, we zagen alleen heel kort het eindequote:Op zaterdag 29 april 2023 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, want het was wel grappig om te zien
Beter voor Bern, 24 uur kruipenquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:34 schreef woxxel het volgende:
T zou mooi zijn als ze een 24 uur opdracht krijgen.
Rondjes lopen
ik vraag me af hoe Babette het voor elkaar krijgt..... de hele dag al met zo'n tempo lopen en de laatste uren is ze constant aan het praten met Jasper.....quote:
OMG nu komt hoorquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe Babette het voor elkaar krijgt..... de hele dag al met zo'n tempo lopen en de laatste uren is ze constant aan het praten met Jasper.....
quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:37 schreef xsaskiax het volgende:
Isaac: ik met m'n grote smoelllllll, ik moet altijd overdrijven!!!
Daar hou ik van 😃quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:39 schreef greysbones het volgende:
ze hebben lol op het bankje
Mirthe Wendy en Jeff
Isaac: ik moet ooit een keer opgeven, dit is misschien het moment!quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:39 schreef greysbones het volgende:
ze hebben lol op het bankje
Mirthe Wendy en Jeff
zo klonk het welquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:44 schreef Tuttebolleke het volgende:
Eunice: bedankt voor de thee Zoë ( denkt waarschijnlijk: rot op Zoë!!! )
Waarom zou ze dat denken dan?quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:44 schreef Tuttebolleke het volgende:
Eunice: bedankt voor de thee Zoë ( denkt waarschijnlijk: rot op Zoë!!! )
Eunie is een GiebelGluipKut.. die weet precies wanneer de score binnen is en wanneer de Show over isquote:
quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eunie is een GiebelGluipKut.. die weet precies wanneer de score binnen is en wanneer de Show over is
Dat is 13 uur te weinigquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:50 schreef mangalie het volgende:
Knap gedaan van Eunice...Ongetraint bijna 11 uur gelopen
als hij dan. Maar niet in slaap valtquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:51 schreef Deisyy het volgende:
Sasha gaat een soepje maken voor de lopers en Bern gaat even 5 minuten liggen.
Het zou echt beter voor hem zijn, anders is hij dagen verrot.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:52 schreef greysbones het volgende:
Gaat iemand tegen Bern zeggen dat hij beter kan stoppen??
Kan het mij voorstellen. Doe het ze niet na.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:52 schreef engine het volgende:
Bern klinkt ook alsof hij het zwaar heeft nu.
Dat, of hij is straks helemaal stijf als hij weer op staat. Zijn spieren gaan afkoelen, dus die voelt straks als zijn spieren.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
als hij dan. Maar niet in slaap valt
Geen blaren maar wel pijn ? Wat dan ?quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:42 schreef engine het volgende:
Pijnlijke voeten
Nog geen blaren![]()
[ afbeelding ]
Ja dat risico zit er ook in, `Isaac zei eerder al dat je beter kon doorlopen dan een pauze nemen om de reden die hij net zei.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat, of hij is straks helemaal stijf als hij weer op staat. Zijn spieren gaan afkoelen, dus die voelt straks als zijn spieren.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:55 schreef xsaskiax het volgende:
Imadiddin loopt de hele tijd al op blote voeten in zijn Crocs !!
Respect hoorquote:
Ik las Lourdesquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:56 schreef 5thencounter het volgende:
Ziet er een beetje triest uit die 24 uurders![]()
Maar ik zet in op Rupie&Imiediedie![]()
[ afbeelding ]
Sjezus dit vind ik gewoon zielig worden....(en dat bedoel ik zeker niet hatelijk!)quote:
Isaac kraamt wel meer onzin uit...quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat risico zit er ook in, `Isaac zei eerder al dat je beter kon doorlopen dan een pauze nemen om de reden die hij net zei.
Dat dus, die hebben zo een ontzettende pijn dan die kunnen echt niet meer lopen dan als ze 0m 24.00 uur gaan stoppenquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat, of hij is straks helemaal stijf als hij weer op staat. Zijn spieren gaan afkoelen, dus die voelt straks als zijn spieren.
Jeff staat buiten nog bier te drinkenquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:59 schreef xsaskiax het volgende:
Janet snauwt dat zij een half biertje op heeft en dat het krat op/leeg is. Volgens haar moeten ze nu cola gaan drinken
Dan had ze meer moeten zuipen ... zeikwaifquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:59 schreef xsaskiax het volgende:
Janet snauwt dat zij een half biertje op heeft en dat het krat op/leeg is. Volgens haar moeten ze nu cola gaan drinken
Gaat ie niet doen voor die geitewollensokken kneuzen...Hij zit lekker bier te drinken en saffies te roken...quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:00 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zou leuk zijn als Jeffrey ff gitaar gaat spelen
die doet vaak ik weet niet hoelang met 1 biertje (oke als het leeg is komt een volgende), hij tettert het niet achter elkaar leeg is me al een paar keer opgevallenquote:Op zaterdag 29 april 2023 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeff staat buiten nog bier te drinken
Nou ik snap het wel, vanmiddag werd er buiten weer aardig wat getankt door een paar en als je daar dan niet bij bent is alles op zodra je zelf wil pakken.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:02 schreef xsaskiax het volgende:
oh Janet heeft het laatste biertje gedeeld roept ze.... de helft is voor JW (of hij nog niet genoeg biertjes gekregen heeft).... maar die toon van haar, dat snauwerige.... mens doe toch normaal!
Heeft vaak 2 biertjes tegelijk...quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
die doet vaak ik weet niet hoelang met 1 biertje (oke als het leeg is komt een volgende), hij tettert het niet achter elkaar leeg is me al een paar keer opgevallen
Nog leuker zou zijn als Bern nu even viool ging spelenquote:Op zaterdag 29 april 2023 22:00 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zou leuk zijn als Jeffrey ff gitaar gaat spelen
Ja dat zag ik ook.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:55 schreef xsaskiax het volgende:
Imadiddin loopt de hele tijd al op blote voeten in zijn Crocs !!
Als je al zo lang gelopen hebt zit je ook echt te wachten op iemand die aan je gaat hangen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:05 schreef 5thencounter het volgende:
ZooWie loopt óók ... ja echt
3 rondjes
[ afbeelding ]
Zolang je de lijntjes kan zien zit je goed. Je kan totaal kleurenblind zijn dat maakt niet uit. Het gaat op nummer.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:06 schreef Deisyy het volgende:
Mirthe zit nog te schilderen buiten, dat is toch niet meer goed te zien.
Die 80kmGrootKutBabbel kan het hebben...quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als je al zo lang gelopen hebt zit je ook echt te wachten op iemand die aan je gaat hangen.
Ja die lijntjes lijken me niet helemaal duidelijk in het halfdonker, maar Mirthe heeft jonge ogen natuurlijkquote:Op zaterdag 29 april 2023 22:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Zolang je de lijntjes kan zien zit je goed. Je kan totaal kleurenblind zijn dat maakt niet uit. Het gaat op nummer.
Ze zit ook onder een lamp.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die lijntjes lijken me niet helemaal duidelijk in het halfdonker, maar Mirthe heeft jonge ogen natuurlijk
ja.. nouquote:
ja zag een flitsquote:Op zaterdag 29 april 2023 22:18 schreef Tuttebolleke het volgende:
Jeffrey heeft het gezellig in de kas 😂
geen ideequote:
tis niet echt een hoog niveau gesprek neequote:Op zaterdag 29 april 2023 22:25 schreef xsaskiax het volgende:
Gesprek tussen Zoë en Mirthe is net of je 2 brugpiepers met elkaar 'interessant' hoort doen
nee.... het waren IK en Jeff (zoals ze altijd zichzelf eerst noemt als ze iets vertelt)quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:26 schreef greysbones het volgende:
Zoe
de enige die met paalzitters de hele nacht erwaren
waren Jeff en ik
hoe komt ze er bij
Zoe was er een paar uurtjes hooguitquote:Op zaterdag 29 april 2023 22:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee.... het waren IK en Jeff (zoals ze altijd zichzelf eerst noemt als ze iets vertelt)
Die heb looptrainrondjes van Kim en Jeffquote:Op zaterdag 29 april 2023 22:26 schreef xsaskiax het volgende:
Moraima loopt ook al een paar rondjes mee (ik verwachtte dat ze sneller af zou haken, maar ze gaat nog door)
nu pasquote:Op zaterdag 29 april 2023 22:31 schreef 5thencounter het volgende:
Die manieuurr van pratuurr.. van ZoWieuurr... begin een beetjuurr verveluuuunnt te worduuuuhh... Nee Maar écht
Er is ZooWieZoo Iets mis met ZooWie's bizarre hoeveelheid camtijdquote:Op zaterdag 29 april 2023 22:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu pas
bij eind der zin stem 2 a 3 octaven hoger
Is dat knap gedaan. Of heb jij 12 uur cossen vol kunnen houden?quote:
Easyquote:Op zaterdag 29 april 2023 22:48 schreef engine het volgende:
[..]
Is dat knap gedaan. Of heb jij 12 uur cossen vol kunnen houden?
Nog 12 uur te gaan strijderquote:
Hij zit nu bijna op 12 uur.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:50 schreef Tuttebolleke het volgende:
ICE gaat tot 11 uur of 12 uur lopen ?
De 24 uur is dus van de baan
Ik wel...heb ook rugzak met 15 kilo op om mee te cossen.quote:
Jeutje, krijg je dat wel op in je eentje in 12 uur?quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wel...heb ook rugzak met 15 kilo op om mee te cossen.
Geen idee, ik kijk naar rummiecubselsquote:Op zaterdag 29 april 2023 22:55 schreef xsaskiax het volgende:
Zei Isaac nou dat hij over 6 minuten stopt?
Dat het dan 12 uur lopen is geweest.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:55 schreef xsaskiax het volgende:
Zei Isaac nou dat hij over 6 minuten stopt?
Haha er moet wel ff gepeild worden of Babs dat ook wil. Die wil het risico niet dat er achteraf gezegd wordt dat Babs door had gewild en Ice nietquote:Op zaterdag 29 april 2023 23:00 schreef xsaskiax het volgende:
Isaac zegt nu tegen Sasha dat hij om middernacht stopt
quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:18 schreef Sociologica het volgende:
Nou kom op Jeff doe je maat Ice ff een hart onder de riem steken. Even in de benen paar rondjes mee maak die man desnoods belachelijk zeg dat hij het niet kan maar geef hem energie. Zou hij andersom ook doen
Nee!quote:
samen met wendy en jappie, waarbij wendy het voortouw nam.quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
Jeff kookt, ruimt op en heeft ook met ice gelopen
Ja, 1 rondje rchting koelkast liep Jeff..quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 29 april 2023 23:23 schreef Verida het volgende:
[..]
samen met wendy en jappie, waarbij wendy het voortouw nam.
Oh wel gedaan? Thx heb de streams pas een uurtje aan vanavond en vond dat ie nu wel een oppepper kon gebruiken hahaquote:Op zaterdag 29 april 2023 23:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
Nou volgens mij nietquote:Op zaterdag 29 april 2023 23:25 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Oh wel gedaan? Thx heb de streams pas een uurtje aan vanavond en vond dat ie nu wel een oppepper kon gebruiken haha
Drie kopjes opgeruimd, lag in de route naar het bier. En 2 rondjes met Ice gelopen..Dawastquote:Op zaterdag 29 april 2023 23:25 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Oh wel gedaan? Thx heb de streams pas een uurtje aan vanavond en vond dat ie nu wel een oppepper kon gebruiken haha
Jawel, twee rondjes gelopen...quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:26 schreef engine het volgende:
Jeff heb ik tot nu toe 0 rondjes zien lopen en heb best veel gezien vandaag
quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:32 schreef Limbus het volgende:
Gelukkig hebben de mannen Eunice aka sekte leider door, maar props
voor mijn toppertje Babs nog steed in de race
quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:35 schreef engine het volgende:
Rupie en Ima dan...korte pauzes voor roken en eten maar ze blijven lopen
Of misschien zoekt ie gewoon iets ..quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:39 schreef engine het volgende:
Er is weer iets verstopt ofzo..
[ afbeelding ]
Bern heeft toch ook geen pauzes genomen toch, alleen om andere schoenen aan te doen toch? Wel knap voor alle die nog lopen, helemaal omdat er geen doel is om naar toe te werken.quote:
Wat dan?quote:
Ik hoorde Rupert iets zeggen over fatburners nemen en Imadiddin geeft een verstopte nieuwe koptelefoon aan Jeff. Hele korte pauze dus waarschijnlijk.quote:
Ja, ook van Bern heel knap, die heeft echt doorgelopen tot hij niet meer kon.quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:41 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Bern heeft toch ook geen pauzes genomen toch, alleen om andere schoenen aan te doen toch? Wel knap voor alle die nog lopen, helemaal omdat er geen doel is om naar toe te werken.
Nee, loopt af en toe mee voor support..quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:46 schreef HopScotch het volgende:
Loopt Jasper eigenlijk ook al de hele dag?
wat denk je zelf ... Hij moet Sas gezelschap houdenquote:Op zaterdag 29 april 2023 23:46 schreef HopScotch het volgende:
Loopt Jasper eigenlijk ook al de hele dag?
Thnx, ik zie net dat hij weer even een uurtje stopt.quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:47 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee, loopt af en toe mee voor support..
Lekker bezig, mestreech rules, stiekem zelf uit een dorpje 5 km verderquote:Op zaterdag 29 april 2023 23:43 schreef Sociologica het volgende:
Ben benieuwd wat er straks gebeurd. Dankzij Babs kan de regie eigenlijk niet naar huis want wordt er doorgelopen. Vannacht dan slaapstreams zou echt slecht zijn
En Babbelt lekker verder.quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:51 schreef engine het volgende:
Na haar eerdere pitstop loopt Babbel nu weer lekker haar rondjes.
Jij hebt invloed op de stream?quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:52 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dan verander ik altijd de stream
genotquote:
Ik ook uitgemolkenquote:Op zaterdag 29 april 2023 23:52 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik kan het ook al een week ofzo echt niet meer aanzien. En vandaag ook weer die gesprekken aan anderen overdreven giechelig vragen wat zij denken dat JW van haar vindt echt klaar meequote:Op zaterdag 29 april 2023 23:52 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Vervelend ventjequote:Op zaterdag 29 april 2023 23:56 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano tegen Babette die even 'een hijsje' komt halen: ik heb je een halve dag niet gesproken he!!!
Dan had ie er naast moeten gaan lopenquote:Op zaterdag 29 april 2023 23:56 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano tegen Babette die even 'een hijsje' komt halen: ik heb je een halve dag niet gesproken he!!!
Als je Marciano tegen vrouwen hoort, dan denk je dat hij ze het liefste aan een halsband vast zou willen leggenquote:Op zaterdag 29 april 2023 23:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dan had ie er naast moeten gaan lopen
alles wat hij tegen haar zegt klinkt zo dwingend en verongelijkt![]()
Tiano is een owner zei ik toch alquote:Op zaterdag 29 april 2023 23:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dan had ie er naast moeten gaan lopen
alles wat hij tegen haar zegt klinkt zo dwingend en verongelijkt![]()
Limburg rulesquote:Op zaterdag 29 april 2023 23:58 schreef HopScotch het volgende:
Isaac baalt als een stekker dat Babette door wil gaan. Dat wordt een lange nacht voor 'm.
Z’n ketting met ijzeren bal eraanquote:Op zaterdag 29 april 2023 23:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als je Marciano tegen vrouwen hoort, dan denk je dat hij ze het liefste aan een halsband vast zou willen leggen
Had ie dan willen gaan slapen ? Dan zou ie toch Nationaaal falen voor TVquote:Op zaterdag 29 april 2023 23:58 schreef HopScotch het volgende:
Isaac baalt als een stekker dat Babette door wil gaan. Dat wordt een lange nacht voor 'm.
24 uur is toch 24 uur.quote:Op zondag 30 april 2023 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ie dan willen gaan slapen ? Dan zou ie toch Nationaaal falen voor TV
Hij wilde nu stoppen. Zingen voor zijn dochter en dan stoppen maar Babette wil door.quote:Op zondag 30 april 2023 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ie dan willen gaan slapen ? Dan zou ie toch Nationaaal falen voor TV
Babbel gaat echt voor 24 uurquote:Op zondag 30 april 2023 00:01 schreef Sociologica het volgende:
Haha Babs staat nu ook nog het hardst en meest uitgelaten te zingen. Wat is er met die vrouw ad hand joh. Dit zag ik vanmorgen echt niet aankomen
Lekker Babsquote:Op zondag 30 april 2023 00:00 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Hij wilde nu stoppen. Zingen voor zijn dochter en dan stoppen maar Babette wil door.
Ja dat is wel haar intentie had ze al eerder aangegeven ...quote:
Ja heel leuk. Die had ik vooraf nooit als sterkste uit het hele deelnemersveld aangewezen. Zegt toch wel iets over iemand ze zeurt er ook niet echt bij. Ze scoort bij mij wel punten terwijl ik haar na het hele podcast gezeik ook wel even zat wasquote:
Bijna iedereen is er dus waarom Erik niet.......quote:Op zondag 30 april 2023 00:00 schreef xsaskiax het volgende:
Ineens loopt Erik weer mee..... ohhhhhh er zijn bananen
Ik vind haar niet altijd leuk maar wat ze hier laat zien is indrukwekkend.quote:Op zondag 30 april 2023 00:05 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja heel leuk. Die had ik vooraf nooit als sterkste uit het hele deelnemersveld aangewezen. Zegt toch wel iets over iemand ze zeurt er ook niet echt bij. Ze scoort bij mij wel punten terwijl ik haar na het hele podcast gezeik ook wel even zat was
Wat ik begreep is dat ze om 3 uur geen muziek krijgen, terwijl ze daar wel op rekenden..quote:Op zondag 30 april 2023 00:10 schreef woxxel het volgende:
Maar zeiden ze nou dat er om 3 uur muziek komt en ze dan stoppen?
Zal ze weer helemaal enthousiast over zijn... Morgen weer wat anders en straks naar bed toch of gaat ze nog lopen?quote:Op zondag 30 april 2023 00:20 schreef engine het volgende:
Mirthe is ook weer in een soort zone terecht gekomen
Tiano heeft altijd een hard pikkie .. daarom loopt ie ook altijd zo met zn kontje achteruit .. dan valt het minder opquote:Op zondag 30 april 2023 00:45 schreef Sociologica het volgende:
Wat is dit nou tussen Babs en Tiano dat Babs niet wil zeggen?
Die is er even uit want heeft ‘pijn aan zijn dinges’quote:Op zondag 30 april 2023 01:09 schreef Silves het volgende:
Ik zie Ice al een tijdje niet meer lopen?....
ja ik hoor het nu, ook zijn rugzak is al een lange tijd leeg..quote:Op zondag 30 april 2023 01:10 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Die is er even uit want heeft ‘pijn aan zijn dinges’
Het is en blijft een overloper, als hij morgen denkt die groep is sterker dan is hij weer daar..quote:Op zondag 30 april 2023 01:11 schreef pingu66 het volgende:
Tiano schuilt achter Isaac Babs en Wendy om zo het spel te spelen.
Tiano moet niet zo zeuren. Tis af en toe net een wijf met zijn gezeur in ieder geval zijn toontje klinkt altijd of hij aan het zeuren is..quote:Op zondag 30 april 2023 00:50 schreef chufi het volgende:
Tiano moet suikers hebben .... zit tegen een hypo of zo aan ?
En zeuren over Jeff..quote:Op zondag 30 april 2023 01:13 schreef Silves het volgende:
[..]
Het is en blijft een overloper, als hij morgen denkt die groep is sterker dan is hij weer daar..
Continu een verwijtend ondertoontje. Het is wel erger geweest in tijden met Kim, maar hij heeft het nog wel vaak.quote:Op zondag 30 april 2023 01:14 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Tiano moet niet zo zeuren. Tis af en toe net een wijf met zijn gezeur in ieder geval zijn toontje klinkt altijd of hij aan het zeuren is..
Is Zoë hem nu aan het masseren?quote:Op zondag 30 april 2023 01:10 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Die is er even uit want heeft ‘pijn aan zijn dinges’
Lekker kinderachtig weer hoor, dat heb ik niet gezegd, maar altijd makkelijk om woorden te verdraaienquote:Op zaterdag 29 april 2023 23:21 schreef mangalie het volgende:
[..]Hij heeft al de groep gered door te koken voor ze...
xxl-slankt ze af per ronde ?quote:Op zondag 30 april 2023 01:41 schreef woxxel het volgende:
Wat xit er in die fatburners
Kijk babbet lopen. Dat doe ik niet na
Lees maar even terug dan...quote:Op zondag 30 april 2023 01:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Lekker kinderachtig weer hoor, dat heb ik niet gezegd, maar altijd makkelijk om woorden te verdraaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |