Ja, ontzettend veel. Hij vindt het wel heel spannend.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:11 schreef SQ het volgende:
Wat heerlijk cygne! Heeft hij er zin in?
Noud gaat ook naar groep 3 maar hij vindt het vooralsnog erg stom dat hij dan moet leren lezen...
Is hij er klaar voor?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:44 schreef littledrummergirl het volgende:
oh shit, we "moeten" door naar het volgende topicwaar moeten we nu naartoe
?
heerlijk van die buitendelijntjeskleurende kinderenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:24 schreef FlyingFish het volgende:
Dat stil zitten en luisteren gaan ze ook leren. Volgens mij is het 80% stuiterballen waar ze in groep 3 mee starten
Wel heel mooi, ze mogen als ze naar groep 3 gaan hier met een glijbaan het raam uit. 2 jaar geleden ging mijn zoon als enige head first, vorig jaar niemand, en dit jaar EmLala wilde daarna ook, maar toen werd gezegd dat dit niet de bedoeling was, dus die ging netjes zittend, net als alle andere kinderen.
Ah, wat sneu! Welk vriendinnetje, vraag ik me nu wel even af 😇😇quote:Op maandag 10 juli 2023 22:12 schreef Nolita het volgende:
Heerlijk FF!
Hier ook bijna kleuter af alweer! Eerste week groep 3 wordt ze 6.
Ze zegt dat ze het niet leuk vindt dat ze in groep 3 niet meer zo veel mag spelen, maar stiekem zie ik haar wel opbloeien van het leren schrijven wat ze de afgelopen weken hebben gedaan.
Ze was vandaag opeens verdrietig met naar bed gaan. Haar beste vriendinnetje (sinds ze naar de opvang ging als baby) gaat naar een ander dorp verhuizen. Samen naar de opvang, later school / 2 dagen bso en dansles is er straks allemaal niet meer na 6 jaar en dat kwam even binnen nu in de laatste schoolweek. En ik zacht ei had daardoor ook de tranen in mijn ogen.
Zelf heb ik vroeger hetzelfde meegemaakt op dezelfde leeftijd en die vriendschap is er nog steeds. Dat gun ik haar ook.
Nee joh, 28 augustus pas. Ze is wel vriendjes met zo'n beetje iedereen op de camping, kan ineens fantastisch fietsen en zwemmen (of ja, ineens...we oefenen hier dagelijks) en lijkt totaal niet meer op mijn wat verlegen niks durvende dochter van voor de vakantie. Bizar om te zien hoe zo'n sprong dan ineens gaat. Maar ook heel gaaf, ze wordt ineens echt heel erg rap groot.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:16 schreef NicolasJoy het volgende:
Alle kleuters alweer zin in school?
Al zeker 2 wekenquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:16 schreef NicolasJoy het volgende:
Super leuk zo'n sociaal kind! Nu dan.quote:Op zondag 13 augustus 2023 22:11 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nee joh, 28 augustus pas. Ze is wel vriendjes met zo'n beetje iedereen op de camping, kan ineens fantastisch fietsen en zwemmen (of ja, ineens...we oefenen hier dagelijks) en lijkt totaal niet meer op mijn wat verlegen niks durvende dochter van voor de vakantie. Bizar om te zien hoe zo'n sprong dan ineens gaat. Maar ook heel gaaf, ze wordt ineens echt heel erg rap groot.
Haha, die heeft er dus ook wel zin in.quote:Op maandag 14 augustus 2023 06:58 schreef Aure het volgende:
[..]
Al zeker 2 wekenGelukkig mag hij bijna weer
Meestal krijg je dat aan het begin van het schooljaar wel te horen. Hebben ze een informatie-avond bij jullie?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:12 schreef Ynske het volgende:
Nog 1,5 week. Wat me aan t denken zet...
Gymmen, die kleintjes in eigen kleren? Of kleren meegeven? En welke schoenen? Of op blote voeten?
Nog niet gehoord. We hebben de week voor de zomervakantie een kaart gekregen dat hij de 28e mag beginnen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:15 schreef SQ het volgende:
[..]
Meestal krijg je dat aan het begin van het schooljaar wel te horen. Hebben ze een informatie-avond bij jullie?
Verschilt per schoolquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:12 schreef Ynske het volgende:
Nog 1,5 week. Wat me aan t denken zet...
Gymmen, die kleintjes in eigen kleren? Of kleren meegeven? En welke schoenen? Of op blote voeten?
Zou er niet op rekenen, dat start allemaal pas met het schooljaarquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nog niet gehoord. We hebben de week voor de zomervakantie een kaart gekregen dat hij de 28e mag beginnen.
Had al eens gekeken naar info op de website of isy maar op de ene staat een oude schoolgids van vorig jaar en op de ander kan ik niets vinden.
Misschien hoor ik komende week wat
Deze moeder van een kleuter in ieder geval wel....dinsdag mag ze weer met voor het eerst een continuerooster.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:16 schreef NicolasJoy het volgende:
Hier kregen we maandag alle info binnen via Parro, al was het voor ons 'oud' nieuws.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nog niet gehoord. We hebben de week voor de zomervakantie een kaart gekregen dat hij de 28e mag beginnen.
Had al eens gekeken naar info op de website of isy maar op de ene staat een oude schoolgids van vorig jaar en op de ander kan ik niets vinden.
Misschien hoor ik komende week wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |