abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209796530
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 13:11 schreef SQ het volgende:
Wat heerlijk cygne! Heeft hij er zin in?

Noud gaat ook naar groep 3 maar hij vindt het vooralsnog erg stom dat hij dan moet leren lezen... :')
Ja, ontzettend veel. Hij vindt het wel heel spannend.
  vrijdag 7 juli 2023 @ 21:44:54 #102
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_209802996
oh shit, we "moeten" door naar het volgende topic :o waar moeten we nu naartoe :D ?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 7 juli 2023 @ 21:54:39 #103
149959 SQ
snelle trees
pi_209803131
Nee hoor, ik denk dat mijn zoon ondanks groep 3 nog wel enige tijd kleuter blijft van binnen.
disclaimer
  vrijdag 7 juli 2023 @ 21:59:27 #104
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_209803195
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 21:44 schreef littledrummergirl het volgende:
oh shit, we "moeten" door naar het volgende topic :o waar moeten we nu naartoe :D ?
Is hij er klaar voor?

Jacob vindt dat hij nu in groep 3 zit maar ik zie dat pas zo als hij daar voor het eerst door de deur is, denk ik. Nog niks geleerd daar dus nog gewoon een kleuter.
Verder verheugen wij ons vooral op de vakantie, voorlopig. Ik vroeg vanmorgen hoe lang hij de zomervakantie zou laten duren als hij mocht kiezen, tussen de 2 en de 10 weken. Hij: triljoen.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  vrijdag 7 juli 2023 @ 22:23:34 #105
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_209803579
hij heeft er zin in :D hij had laatst doordraaidag, dan gaan ze twee uurtjes naar hun nieuwe klas met nieuwe leerkrachten ect. toen kwam hij dolgelukkig thuis met een boekje met opdrachtjes, "mam kijk! ik heb echt groep drie huiswerk!" O+

ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen, het is geen type dat lang kan stilzitten en luisteren :'). Hoop dat hij zijn drukte een beeeetje leert te beheersen, anders wordt t uiteindelijk wel pittig denk ik. Hij is gelukkig wel knap pienter :P hopelijk gaat dat een beetje compenseren
pi_209805106
Dat stil zitten en luisteren gaan ze ook leren. Volgens mij is het 80% stuiterballen waar ze in groep 3 mee starten :)

Vakantie is hier ook begonnen! Iedereen was er aan toe. De meiden hebben er veel zin in dat ze volgend schooljaar echt groep 3 dingen mogen doen (groep 3 werkjes en lezen doen ze nu al, maar het rekenen wat ze op een tablet moeten doen nog niet, want zo’n account en apparaat krijgen ze pas in groep 3.)

Wel heel mooi, ze mogen als ze naar groep 3 gaan hier met een glijbaan het raam uit. 2 jaar geleden ging mijn zoon als enige head first, vorig jaar niemand, en dit jaar Em :D Lala wilde daarna ook, maar toen werd gezegd dat dit niet de bedoeling was, dus die ging netjes zittend, net als alle andere kinderen.
  zaterdag 8 juli 2023 @ 10:11:35 #107
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_209806992
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 00:24 schreef FlyingFish het volgende:
Dat stil zitten en luisteren gaan ze ook leren. Volgens mij is het 80% stuiterballen waar ze in groep 3 mee starten :)

Wel heel mooi, ze mogen als ze naar groep 3 gaan hier met een glijbaan het raam uit. 2 jaar geleden ging mijn zoon als enige head first, vorig jaar niemand, en dit jaar Em :D Lala wilde daarna ook, maar toen werd gezegd dat dit niet de bedoeling was, dus die ging netjes zittend, net als alle andere kinderen.
heerlijk van die buitendelijntjeskleurende kinderen O+ lekker je eigen ding doen.
pi_209845970
Heerlijk FF!

Hier ook bijna kleuter af alweer! Eerste week groep 3 wordt ze 6.
Ze zegt dat ze het niet leuk vindt dat ze in groep 3 niet meer zo veel mag spelen, maar stiekem zie ik haar wel opbloeien van het leren schrijven wat ze de afgelopen weken hebben gedaan.

Ze was vandaag opeens verdrietig met naar bed gaan. Haar beste vriendinnetje (sinds ze naar de opvang ging als baby) gaat naar een ander dorp verhuizen. Samen naar de opvang, later school / 2 dagen bso en dansles is er straks allemaal niet meer na 6 jaar en dat kwam even binnen nu in de laatste schoolweek. En ik zacht ei had daardoor ook de tranen in mijn ogen.
Zelf heb ik vroeger hetzelfde meegemaakt op dezelfde leeftijd en die vriendschap is er nog steeds. Dat gun ik haar ook. O+
  dinsdag 11 juli 2023 @ 01:39:21 #109
319308 Tink89
To live is to dance
pi_209847247
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2023 22:12 schreef Nolita het volgende:
Heerlijk FF!

Hier ook bijna kleuter af alweer! Eerste week groep 3 wordt ze 6.
Ze zegt dat ze het niet leuk vindt dat ze in groep 3 niet meer zo veel mag spelen, maar stiekem zie ik haar wel opbloeien van het leren schrijven wat ze de afgelopen weken hebben gedaan.

Ze was vandaag opeens verdrietig met naar bed gaan. Haar beste vriendinnetje (sinds ze naar de opvang ging als baby) gaat naar een ander dorp verhuizen. Samen naar de opvang, later school / 2 dagen bso en dansles is er straks allemaal niet meer na 6 jaar en dat kwam even binnen nu in de laatste schoolweek. En ik zacht ei had daardoor ook de tranen in mijn ogen.
Zelf heb ik vroeger hetzelfde meegemaakt op dezelfde leeftijd en die vriendschap is er nog steeds. Dat gun ik haar ook. O+
Ah, wat sneu! Welk vriendinnetje, vraag ik me nu wel even af 😇😇
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_209847444
Leuk, al die bijna groep 3-ers. Kevin is heel trots en er echt aan toe. En ook aan de vakantie :wtf:
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 22 juli 2023 @ 07:34:54 #111
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_209989785
7.02u "mama, heb ik lang genoeg geslapen?"

Ja hoor lieverd gefeliciteerd met je verjaardag.

7.30u Papa en kleine grote vent zijn een rondje op zijn nieuwe fiets door de wijk.

Wij schuiven een topic op. Hallo allemaal.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_210000031
Welkom en gefeliciteerd Ynske!
pi_210271474
Alle kleuters alweer zin in school?
  zondag 13 augustus 2023 @ 22:11:00 #114
319308 Tink89
To live is to dance
pi_210276448
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 15:16 schreef NicolasJoy het volgende:
Nee joh, 28 augustus pas. Ze is wel vriendjes met zo'n beetje iedereen op de camping, kan ineens fantastisch fietsen en zwemmen (of ja, ineens...we oefenen hier dagelijks) en lijkt totaal niet meer op mijn wat verlegen niks durvende dochter van voor de vakantie. Bizar om te zien hoe zo'n sprong dan ineens gaat. Maar ook heel gaaf, ze wordt ineens echt heel erg rap groot.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_210277978
quote:
Al zeker 2 weken :') Gelukkig mag hij bijna weer :P
pi_210280863
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 22:11 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Nee joh, 28 augustus pas. Ze is wel vriendjes met zo'n beetje iedereen op de camping, kan ineens fantastisch fietsen en zwemmen (of ja, ineens...we oefenen hier dagelijks) en lijkt totaal niet meer op mijn wat verlegen niks durvende dochter van voor de vakantie. Bizar om te zien hoe zo'n sprong dan ineens gaat. Maar ook heel gaaf, ze wordt ineens echt heel erg rap groot.
Super leuk zo'n sociaal kind! Nu dan. :9 Hopen dat ze hier fijn geopend is en dit een beetje kan vasthouden.
Zo de tijd in de vakantie om rustig aan te doen en te ontwikkelen lijken ze soms inderdaad zo enorm sprongen te maken..

quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 06:58 schreef Aure het volgende:

[..]
Al zeker 2 weken :') Gelukkig mag hij bijna weer :P
Haha, die heeft er dus ook wel zin in. :9

--

Hier ook eentje die binnen de eerste week school alweer miste en terug wilde. Deze week zit bijna helemaal volgepland met uitjes, bijzonderheden en verjaardagen en dan mag ze maandag weer naar school. Telt hier de dagen af. O+
pi_210285596
Hier is het aftellen ook begonnen. Deze week nog vrij en a.s. maandag beginnen in groep 3 :)

Edit: Oja, ik hoor met Simon hier eigenlijk ook niet meer :P
  woensdag 16 augustus 2023 @ 17:27:29 #118
319308 Tink89
To live is to dance
pi_210306921
Hoera! Na 3,5 week heel heel heel heel oefenen op vakantie was de eerste les na vakantie ineens alles uit 'blub 1' naar 100% en dus door naar blub 2. Wat is het kind trots! En de juf zegt dat ze heel veel uit blub 2 ook al kan en dat ze wrs als een speer gaat nu ze het niet meer eng vindt.

Wat een opluchting na bijna een half jaar in blub 1 terwijl ze er zes moeten voor het a-diploma...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 16 augustus 2023 @ 18:12:40 #119
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_210307381
Nog 1,5 week. Wat me aan t denken zet...
Gymmen, die kleintjes in eigen kleren? Of kleren meegeven? En welke schoenen? Of op blote voeten?
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 16 augustus 2023 @ 18:15:51 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_210307416
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 18:12 schreef Ynske het volgende:
Gymmen, die kleintjes in eigen kleren? Of kleren meegeven? En welke schoenen? Of op blote voeten?
Meestal krijg je dat aan het begin van het schooljaar wel te horen. Hebben ze een informatie-avond bij jullie?
disclaimer
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 16 augustus 2023 @ 18:27:10 #121
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_210307540
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 18:15 schreef SQ het volgende:

[..]
Meestal krijg je dat aan het begin van het schooljaar wel te horen. Hebben ze een informatie-avond bij jullie?
Nog niet gehoord. We hebben de week voor de zomervakantie een kaart gekregen dat hij de 28e mag beginnen.
Had al eens gekeken naar info op de website of isy maar op de ene staat een oude schoolgids van vorig jaar en op de ander kan ik niets vinden.
Misschien hoor ik komende week wat
Today is life -

Dale Carnegie
pi_210307653
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 18:12 schreef Ynske het volgende:
Verschilt per school
  woensdag 16 augustus 2023 @ 18:36:59 #123
149959 SQ
snelle trees
pi_210307660
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 18:27 schreef Ynske het volgende:

[..]
Nog niet gehoord. We hebben de week voor de zomervakantie een kaart gekregen dat hij de 28e mag beginnen.
Had al eens gekeken naar info op de website of isy maar op de ene staat een oude schoolgids van vorig jaar en op de ander kan ik niets vinden.
Zou er niet op rekenen, dat start allemaal pas met het schooljaar ;) maar maak je er ook niet te druk om, niemand verwacht dat ze op dag 1 in gymtenue klaar staan. Komt goed.
disclaimer
pi_210308939
quote:
Deze moeder van een kleuter in ieder geval wel....dinsdag mag ze weer met voor het eerst een continuerooster.
pi_210308988
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 18:27 schreef Ynske het volgende:

[..]
Hier kregen we maandag alle info binnen via Parro, al was het voor ons 'oud' nieuws.
De meeste leerkrachten starten al op in de laatste week van de vakantie en dat communiceren staat bij de school van Juul duidelijk altijd eerste op de to do list.

Bij Juul is het gymen in gymkleding en op gymschoenen iig.
pi_210309195
Ik zou gewoon even afwachten wat er gecommuniceerd wordt Ynske. Want hier was het in groep 1/2 op gymschoenen in eigen kleding, en in groep 2/3 op blote voeten en in gymkleding :D

En wij zwaaien gelijk uit hier. Mijn dochters hebben heel veel zin om in groep 3 te beginnen. Eindelijk mogen ze flitsen en met Snappet werken! Succes nieuwe kleuters!
  woensdag 16 augustus 2023 @ 21:59:11 #127
319308 Tink89
To live is to dance
pi_210310620
Groep 1 en 2 hoeven hier geen gymkleren of -schoenen mee. Lijkt me ook echt onhandig, al die kinderen die zichzelf amper omgekleed krijgen...

Maar het verschilt per school, die info krijg je vast nog. Komt goed, niemand verwacht perfectie op dag 1. Of 2. Of 200 for that matter.
pi_210311079
Hier gymkleding en gymschoenen. Gymles is voor de groep van mijn kleuter op vrijdagochtend gelijk als school start en ze mogen met omkleden worden geholpen door degene die ze brengt. Bij het terug omkleden na gymles helpt de leerkracht of een oudste kleuter wanneer nodig. Van oudste kleuters wordt na de kerstvakantie verwacht dat ze het zelf kunnen en dat ze dan dus ook hun jongste kleuter-buddy helpen als dat nodig is.

Mijn bijna-oudste kleuter heeft er zin in hoor! Maandag gaan we weer van start *O*
pi_210313242
quote:
4 september pas _O- maar ik merk wel dat hij er weer aan toe is. Natuurlijk was 6 weken voor de zomervakantie leuk (en kort), maar hij mist nu wel uitdaging.

Hier gymmen ze op maandag in gymkleding en gymschoenen, de andere 2x gym is alleen gymschoenen. Beetje rekening houden met welke kleding ze maandag aan hebben en dat gaat echt prima. Probleem hier was vooral een andere kleuter die ineens Bas' zijn broek aan had. Dat vond Bas echt niet leuk.
pi_210313474
Maar de laatste dagen zomervakantie hier, zo B naar Timmerdorp brengen en dan gaan we kijken hoe lang Juul zich gaat vermaken. Ik ben wel aan het werk....
Deze laatste week is zo slecht gepland door ons, gelukkig volgend jaar vakantie BSO.
Komend weekend even kijken wat we gaan doen, het wordt waaaaarm, dus ongetwijfeld zwemmen 8-)

Juul begint meteen na de vakantie met zwemles *O* Ze is er zo aan toe, ze duikt allang onder water, het is net zo'n waterrat als haar broer.
pi_210314062
De laatste dagen zullen hier voorbij vliegen..

De kleuter is vandaag jarig, 5 jaar geworden, dus vandaag visite. morgen i.v.m. vakantie/werk bij mijn ouders de dag doorbrengen, zaterdag is m'n vrouw jarig, dus ook weer visite, zondag vieren we de meeste verjaardagen samen; huis vol visite. Maandag start school. :+

Verjaardagsstress is wel real met 5 jaar, jeetje.
pi_210314109
NJ, gefeliciteerd! Een fijn feestelijk weekend gewenst :)
pi_210315429
Gefeliciteerd NJ! 5 jaar *O* Welkom leerplicht ;)
pi_210316322
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 21:59 schreef Tink89 het volgende:
Groep 1 en 2 hoeven hier geen gymkleren of -schoenen mee. Lijkt me ook echt onhandig, al die kinderen die zichzelf amper omgekleed krijgen...

Maar het verschilt per school, die info krijg je vast nog. Komt goed, niemand verwacht perfectie op dag 1. Of 2. Of 200 for that matter.
Als ze geen 1-op-1 hulp krijgen gaat dat vaak ineens een heel stuk beter dan thuis. En kinderen helpen elkaar vaak ook. Natuurlijk moet je als leerkracht bijspringen, maar het viel me heel erg mee hoeveel kinderen hulp van mij nodig hadden.
pi_210320097
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 21:59 schreef Tink89 het volgende:

Ik mag hopen dat de meeste kleuters zichzelf gewoon prima aan- en uit kunnen kleden en dat ouders dat ook nastreven, op wat uitzonderingen na. Sokken zijn vaak even wat lastig, evenals kledingstukken binnenstebuiten. Daar kunnen leerkrachten prima bij helpen. Ik zie in de kleuterklassen zelfs kinderen die hun kleding netjes opvouwen en op een stapeltje leggen O+ Beetje verwachtingen hebben en eisen stellen mag best, zeker bij de groep 2 kinderen.

M start pas 4 september weer. Ik verwacht een onrustige periode met school, nieuwe juf, baby broertje en eigen verjaardag in maximaal 2,5 weken tijd :X 8)7
Dankbaar dat het verlof voor de vaders zo uitgebreid is, waardoor mijn man hopelijk een beetje kan zorgen voor rust en ruimte :)
  donderdag 17 augustus 2023 @ 19:31:05 #136
319308 Tink89
To live is to dance
pi_210321163
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 18:11 schreef Peacefulll het volgende:

[..]
Ik mag hopen dat de meeste kleuters zichzelf gewoon prima aan- en uit kunnen kleden en dat ouders dat ook nastreven, op wat uitzonderingen na. Sokken zijn vaak even wat lastig, evenals kledingstukken binnenstebuiten. Daar kunnen leerkrachten prima bij helpen. Ik zie in de kleuterklassen zelfs kinderen die hun kleding netjes opvouwen en op een stapeltje leggen O+ Beetje verwachtingen hebben en eisen stellen mag best, zeker bij de groep 2 kinderen.

M start pas 4 september weer. Ik verwacht een onrustige periode met school, nieuwe juf, baby broertje en eigen verjaardag in maximaal 2,5 weken tijd :X 8)7
Dankbaar dat het verlof voor de vaders zo uitgebreid is, waardoor mijn man hopelijk een beetje kan zorgen voor rust en ruimte :)
Njah, die van mij kan dat inmiddels best aardig, maar toen ze net 4 was echt niet. Een joggingbroek en een shirt wel, maar iets met knoopjes of een riem of iets anders ingewikkelds: neuh.
pi_210321185
En daarbij helpen kinderen onderling elkaar ook. Dirk is wel eens thuisgekomen met de mededeling dat zn rits van zn vest moeilijk was maar dat Pieter hem geholpen had. ^O^
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  donderdag 17 augustus 2023 @ 19:32:38 #138
149959 SQ
snelle trees
pi_210321190
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 19:31 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Njah, die van mij kan dat inmiddels best aardig, maar toen ze net 4 was echt niet. Een joggingbroek en een shirt wel, maar iets met knoopjes of een riem of iets anders ingewikkelds: neuh.
Maar dat is natuurlijk makkelijk opgelost. Geef je kinderen op gymdag geen kleren aan die ze niet zelf uit kunnen krijgen.
disclaimer
  donderdag 17 augustus 2023 @ 19:34:14 #139
319308 Tink89
To live is to dance
pi_210321224
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 19:32 schreef SQ het volgende:

[..]
Maar dat is natuurlijk makkelijk opgelost. Geef je kinderen op gymdag geen kleren aan die ze niet zelf uit kunnen krijgen.
True. Ik zie ook wel makkelijker beren altijd. Het zou inderdaad ook best kúnnen wel, eventueel met hulp van leerkracht of ander kind, maar ik ben toch blij dat het bij ons op school niet hoeft.
  donderdag 17 augustus 2023 @ 19:36:10 #140
149959 SQ
snelle trees
pi_210321253
Mijn zesjarige (ook officieel geen kleuter meer trouwens) loopt nog steeds alleen in joggers.
Ben al blij dat hij de rits van z'n jas dicht krijgt. Moet het wel zo'n grote grove rits zijn. Hij mist gewoon het geduld en de focus voor gepriegel :')
disclaimer
  Moderator/colorchick donderdag 17 augustus 2023 @ 19:50:35 #141
382129 crew  Donna
pi_210321478
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 19:32 schreef Nanuke het volgende:
En daarbij helpen kinderen onderling elkaar ook. Dirk is wel eens thuisgekomen met de mededeling dat zn rits van zn vest moeilijk was maar dat Pieter hem geholpen had. ^O^
Precies!

Het is hier trouwens alleen maar het shirt/de trui uit met gym zodat ze in haar hemd en broek/legging gymt. Ik zorg er gewoon voor dat ze op gym dagen een ruime trui/shirt aan heeft. Ze had heel snel door hoe ze die uit kan krijgen toen het eenmaal moest hoor, haha.
  Moderator/colorchick donderdag 17 augustus 2023 @ 19:51:31 #142
382129 crew  Donna
pi_210321488
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 19:36 schreef SQ het volgende:
Mijn zesjarige (ook officieel geen kleuter meer trouwens) loopt nog steeds alleen in joggers.
Ben al blij dat hij de rits van z'n jas dicht krijgt. Moet het wel zo'n grote grove rits zijn. Hij mist gewoon het geduld en de focus voor gepriegel :')
Ohja en dit idd. En dan moet de jas ook nog precies een beetje zo zitten dat het allemaal makkelijk 'loopt' anders is het nog 1 grote frustratie.

Goh, van wie zou ze het hebben. :9
pi_210321909
L heeft het eens gepresteerd om met zijn spijkerbroek achterstevoren uit school te komen.

Voor de opsom: geen gymkleding of schoenen, ze gymmen in ondergoed dus kleding moet wel uit en weer aan.
pi_210322094
Broek achterstevoren en shirt binnenstebuiten, maar wat was hij trots want hij had het zelf gedaan en een sticker gekregen van de juf. Echt, stickers _O_ . En hoe vaker ze het doen, hoe makkelijker het gaat.
pi_210335115
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 09:55 schreef TolstoiFan het volgende:
NJ, gefeliciteerd! Een fijn feestelijk weekend gewenst :)
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 11:29 schreef exode het volgende:
Gefeliciteerd NJ! 5 jaar *O* Welkom leerplicht ;)
Thanks!
Gelukkig hebben ze nog genoeg feestdagen, vakantiedagen en studiedagen! *) :+
pi_210370447
Vanochtend vanaf het wakker worden een stuiterende groep twee-kleuter hier. Hij stuitert nu nog steeds. Hij had (en heeft) heel veel zin in het nieuwe schooljaar!
Hoe is de eerste schooldag geweest voor de anderen die vandaag weer begonnen zijn?
pi_210372236
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 18:50 schreef eponine het volgende:
Vanochtend vanaf het wakker worden een stuiterende groep twee-kleuter hier. Hij stuitert nu nog steeds. Hij had (en heeft) heel veel zin in het nieuwe schooljaar!
Hoe is de eerste schooldag geweest voor de anderen die vandaag weer begonnen zijn?
Heel veel spanning vanochtend, maar uiteindelijk een goede, fijne dag!

De dag begon met de ouders ~ een uurtje op het plein, in de klas, koffie en thee. Maar ook dus veel mensen, veel geluiden, muziek.. Dus hangende kleuters van de spanning. Maar ze mocht direct beginnen als hulpje van de juf, dus de dag kon niet meer stuk. O+
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 21 augustus 2023 @ 21:53:31 #148
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_210373961
Ah een update over de gymspullen,schoenen met elastiek of klittenband,verder niets nodig.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_210374477
Ahh omkleden. Ik trof mijn groep-3er nog regelmatig aan met een gymbroek onder zijn spijkerbroek of zijn gym shirt onder zijn normale shirt. Je zou het toch moeten voelen zou je zeggen, maar die jongen zit te vaak met zijn hoofd in de wolken. En volgens mij een 80% score op binnenstebuiten/ achterstevoren. Het is gewoon knap.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 23 augustus 2023 @ 12:57:41 #150
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_210393028
Vandaag de laatste dag kdv, en maandag is het zover.
Hij heeft zin om naar de grote school te gaan, maar ben benieuwd hoe dat gaat maandag met brengen.
Nieuwe school, andere locatie als waar hij naar het kdv gaat. Alles nieuw, we zijn er 2x gaan kijken met hem. Spannend.
Today is life -

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')