abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209501111
Gefeliciteerd met de nieuwe vierjarigen :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_209501285
Gefeliciteerd met alle kleuters!

De mijne is onlangs alweer 5 geworden en gaat volgend jaar naar groep 2. Hij blijft bij dezelfde (nu groep 1) kindjes en juf. En dan stromen er volgend jaar nieuwe groep 1 kindjes in (combigroep).

Hij is ook al erg gehecht aan een meisje uit zijn klas, echt dikke mik is het met die twee. Super leuk om te zien. Ze was een tijdje op vakantie (8 weken) en toen waren ze continu voicemessages aan het sturen naar elkaar (via onze telefoons) :') :D
pi_209501316
Haha heerlijk he die vriendschappen. Bas zit sinds maandag samen met J in de klas (tot de zomervakantie), moeder en ik kennen elkaar van zwangerschapsyoga en hebben sindsdien dagelijks contact. Ze vinden het echt geweldig dat ze elkaar nu dagelijks zien _O- .
pi_209503077
Je moet nog 2 weken wachten op een gesprek erover Loj? Ik kan me voorstellen dat dat niet fijn is op deze manier. Met hun reactie lijken ze wel aan te geven het hierbij te laten?

Leuk om te lezen over vriendschappen en bedankt nog voor de tips om contact te houden. O+
pi_209503937
Ja, over twee weken een gesprek met de ib’er erbij.
Volgende week stond er wel al een gewoon voortgangsgesprek, dus dan komt het vast nog ter sprake. Maar ik ben echt niet blij.

Maar ik weet niet zo goed wat ik moet als dit niet veranderd…
pi_209504396
Zit ze al op een sport of hobby waar ze anders een beetje een groepje kan vinden om bij aan te sluiten? Ik weet dat wij bij scouting ook vaak wat sociaal onhandigere kinderen doorverwezen kregen, omdat ze daar terwijl ze met allerlei zaken bezig zijn vriendschappen vormen, en die vriendschappen zijn zeer regelmatig zelfs levenslang. En, in ieder geval binnen mijn groep, vermaakten vooral de wat pientere kinderen zich ook goed omdat ze op een andere manier uitgedaagd worden (creatief nadenken vooral, al is dat meestal pas vanaf de 7+ (welpen)groep ). Maar ik denk dat een teamsport op zich hetzelfde kan bieden, als je iets kan vinden wat ze echt leuk vindt. Nadeel daarvan is alleen dat het team elk jaar weer kan wijzigen, net als een klas. Bij Scouting blijf je, zolang je lid blijft, in principe altijd in je eigen jaargroep met altijd dezelfde oudere/jongere jaargroepen afwisselend in je groep. Wellicht heeft een van haar vriendinnetjes van de huidige klas een hobby waar ze bij aan kan sluiten om het contact warm te houden?
  woensdag 14 juni 2023 @ 06:15:17 #57
319308 Tink89
To live is to dance
pi_209505165
Ik wilde ook een hobby suggereren, los van dat ik het een wat onhandige keuze van de juf vind... Sport, scouting of muziekles in een groepje?

Prul zit volgend jaar bij de juf van mijn voorkeur en ik weet ook al dat ze bij alle drie de kindjes zit die ze had opgegeven als voorkeur. Eén van die meisjes zou ik zelf liever in de andere klas gezien hebben, ik vind haar invloed op prul niet zo fijn en haar vader stond laatst onaangekondigd hier net na het avondeten op de stoep omdat zijn dochter prul geslagen zou hebben op school en hij wilde van prul weten wat er gebeurd was. Op prul had het nul indruk gemaakt, die had geen idee wat hij bedoelde... Maar was naderhand wel heel erg onder de indruk, want die man stond hier in de woonkamer te verkondigen dat als zijn dochter echt prul geslagen had (ze had zelf thuis blijkbaar gezegd dat het per ongeluk was), ze flink op haar kop zou krijgen. Hij kwam dus vragen of prul even wilde bevestigen dat het per ongeluk of expres was zodat hij wist of hij z'n kind moest straffen voor slaan + erover liegen... Maffe situatie.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_209508603
@Loj toen James 5 was werd zijn klas gesplitst, al zn vrienden gingen naar A en hij naar B... dikke tranen bij hem want nu had hij geen vriendjes meer, maar tegelijk bij mij ook wat zorgen omdat hij zich soms wat onhandig uit en niet iedereen daarmee kan omgaan... zelfde afspraak als bij jou, lukt het niet dan gooien we na de herfst alles om...
Uiteindelijk is dit niet nodig geweest en heeft hij toen zijn draai gevonden en nieuwe vrienden gemaakt die hij dan bij de overgang naar 3 weer achter moest laten.. Het verbaasde me oprecht wel maar ben blij dat het goed gekomen is en hoop dat dit bij jouw meisje ook zo is.
S. 2014
J. 2016
pi_209509112
Hier was vorig jaar Kevin ook niet bij zijn twee besties geplaatst en dat wisten we pas bij het oefenen in de nieuwe klas, net voor de vakantie. Kevin was not amused. Na veel gepraat met de juffen bleek dit wel bewust gedaan te zijn.

Ik was toen best wel pissed, maar op het gebrek aan communicatie na bleken de juffen erg gelijk te hebben gehad. Alle drie de jongens zijn helemaal opgebloeid. En Kevin en 1 jongen zijn nog steeds allerbeste vrienden. Dat heb ik ook toegegeven aan de juf die er emotioneel van werd.

Nu zijn jouw dochter en Kevin waarschijnlijk totaal anders, dus ik snap je gevoel Loj, maar beschouw dit als een positief ervaringsgeval ;)
  donderdag 15 juni 2023 @ 10:48:36 #60
319308 Tink89
To live is to dance
pi_209519920
Mijn kleuter wil - nu ze weet dat ik én de andere mama die ze wel zag zitten voor een hele dag niet mee mogen - niet mee op schoolreis. Ze is enorm wagenziek in de bus, dus zou met één van de twee calamiteitenauto's mogen meerijden, maar eigenlijk vind ik dat ik haar wens hierin niet moet negeren. Het is een dag dierentuin (8:30-16:00) en hoewel ik vind dat ze niet alles wat eng, dan ook maar niet moet proberen, vraag ik me oprecht af wat ze nou helemaal mist als ze niet meegaat.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 15 juni 2023 @ 11:54:44 #61
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_209520572
Ze is 4 toch? Niet te lang over nadenken, gewoon afmelden en door.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_209522565
L is vorig jaar niet mee geweest en heeft daar helemaal niets aan gemist. Dit jaar ging hij zonder problemen mee op schoolreisje.
pi_209524305
Mijn kleuter gaat naar groep 2 volgend jaar w/
pi_209524743
Bas gaat ook niet mee op schoolreisje, het is zijn 2e week op school _O- . Klassenindeling voor volgend jaar is bekend en hij krijgt een meester :D.
pi_209525115
Ben ook benieuwd wanneer wij iets zullen horen.. Na morgen nog maar drie lesweken, waarvan één sportdag, één studiedag en één dag tot 12:00. Oftewel, bijna einde groep 1...

Maar wanneer we iets zullen horen over volgend jaar, nog niks gehoord.

Helpt ook niet mee dat een van beide juffen thuis zit.
pi_209525256
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 19:55 schreef NicolasJoy het volgende:
Ben ook benieuwd wanneer wij iets zullen horen.. Na morgen nog maar drie lesweken, waarvan één sportdag, één studiedag en één dag tot 12:00. Oftewel, bijna einde groep 1...

Maar wanneer we iets zullen horen over volgend jaar, nog niks gehoord.

Helpt ook niet mee dat een van beide juffen thuis zit.
Als er niks bijzonders te melden is, dan hoor je idd niks ;) Dan mag je ervan uitgaan dat ze doorstroomt naar de volgende groep. Als er sprake zal zijn van versnellen/doubleren dan wordt dat echt al in een vroeger stadium aangegeven.

Hier zit voor M ook het eerste schooljaar er bijna op. Echt bizar hoe snel dat is gegaan :o Een jaar!
Schoolreisje gaat hij volgende week. Komt op mijn eigen school en onze omgeving ook praktisch niet voor dat kinderen niet mee gaan met dit soort dingen (muv echt net op school).
pi_209525295
Ik vind het zo bizar, ik heb volgend schooljaar gewoon geen kind meer in de kleuterklas :o
Waar blijft de tijd…
pi_209526186
Ja het gaat echt zo snel! Mijn kleuter heeft er alweer 2 schooljaren opzitten en is na de eerste schoolweek na de vakantie ook geen kleuter meer! :o

Klassenindeling hier ook nog niet gehoord, maar ze hebben nog 4 weken te gaan. Ben wel benieuwd of er maar 1 groep 3 komt of 1 en een 3/4.
pi_209527400
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 10:48 schreef Tink89 het volgende:
Mijn kleuter wil - nu ze weet dat ik én de andere mama die ze wel zag zitten voor een hele dag niet mee mogen - niet mee op schoolreis. Ze is enorm wagenziek in de bus, dus zou met één van de twee calamiteitenauto's mogen meerijden, maar eigenlijk vind ik dat ik haar wens hierin niet moet negeren. Het is een dag dierentuin (8:30-16:00) en hoewel ik vind dat ze niet alles wat eng, dan ook maar niet moet proberen, vraag ik me oprecht af wat ze nou helemaal mist als ze niet meegaat.
Mijn dochter starte op 1 sept in groep 1 en 10 dagen later gingen ze op schoolreis.. nou wat dacht je van nee...

Vanaf 5 moeten kinderen mee, want het is een activiteit van school en ze zijn leerplichtig.
S. 2014
J. 2016
pi_209528680
Met 5 jaar kunnen kinderen ook gewoon nog beperkt verlof krijgen. 5 uur zonder dit te hoeven melden, en nog 5 uur in overleg met de directeur. En aangezien dat per week is, is dat voldoende om een dagje schoolreis te kunnen skippen. Zie https://www.rijksoverheid(...)ind-niet-naar-school

Maar goed, afgezien van net op school begonnen en nog heel moe zou ik mijn kind niet zo snel thuis houden van schoolreis. Maar ik hoef ook niet te opperen dat ze niet mee mogen, dan heb ik boze kinderen thuis, dus dat is ook makkelijk praten.
pi_209529369
Er kunnen heel veel redenen zijn en ouders + leerkracht kunnen dat het beste samen inschatten.
L had vorig jaar nog geen idee wat schoolreisje was dus ik had echt geen boos kind thuis.
pi_209530538
Kevin is boos. Ik heb zijn juf niet uitgenodigd voor zijn kinderfeest :D
pi_209530761
:D Adrian4, wat schattig!

Vandaag is het schoolreisje van mijn kleuter, vorig jaar heb ik hem thuis gehouden want toen was hij nog maar net gestart op school en vond ie al die dingen sowieso heel spannend. Inmiddels is ie zo veel gegroeid in alles, dat hij heel ontspannen mee is op schoolreisje en ik ben zelf niet eens mee als begeleider O+ De moeder van zijn groepje stuurt af en toe wat foto's, heel fijn.
  donderdag 29 juni 2023 @ 19:18:30 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_209695594
Mijn kleuter moet voor juffendag 3 identieke briefjes invullen (want 3 juffen) met daarop 3 vragen:
Wat is je leukste herinnering aan het schooljaar?
Wat is de favoriete uitspraak van mijn juf?
De juf heeft mij veel geleerd over ...
..

Maar echt hoor, hou op met me. Wat verwacht je hier nou van bij een groep 4 - 6 jarigen :')

Ik heb nu dus maar 3 briefjes met 3 keer "weet ik niet" in de envelop geprakt :W
disclaimer
  donderdag 29 juni 2023 @ 19:46:13 #75
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_209696020
Wat een debiele opdracht. Bedenken de juffen dat, of een overactieve ouder?
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  donderdag 29 juni 2023 @ 19:47:22 #76
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_209696044
Jacob is zó klaar met groep 2. En wij ook :X . We tellen af. Nog 5 schooldagen, en dan lekker vakantie.
  donderdag 29 juni 2023 @ 20:19:24 #77
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_209696556
Mijn kleuter loopt al 3 dagen mank maar volgens hem heeft hij geen pijn.
Ik zie ook niks eraan en dit soort dingen kan een dokter ook niks mee dus we wachten het maar af.
Om maar aan te geven dat zo'n briefje een hele uitdaging zou zijn :P
  donderdag 29 juni 2023 @ 20:21:29 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_209696591
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:46 schreef Lemijn het volgende:
Wat een debiele opdracht. Bedenken de juffen dat, of een overactieve ouder?
Klassenouder :P
disclaimer
pi_209696593
Ik vind dat ook nogal hoog gegrepen voor kleuters. Wij moesten gewoon van elk kind een foto doorsturen waarop ze een gekke bek trokken! Kon direct 3x uitgeprint worden ^O^

Voor einde schooljaar laat ik ze altijd zelf een kaartje maken voor de juf. Mogen ze zelf iets op schrijven, dan mag de juf proberen om dat te ontcijferen. En als dat niet lukt staat er altijd ook nog een tekening op die totaal niets met school te maken heeft.

Lala is ook wel op. Zit continu te miepen over kleine pijntjes en alles is groot drama. We hadden gisteren hun uitgestelde verjaardagsfeestje (de oorspronkelijke dag waren ze beide ziek) en ik heb daarna gezegd dat het vandaag en morgen even niet afspreken was, want zaterdag hebben ze ook nog hun dansuitvoering. Ik ben zelf ook wel toe aan vakantie voor hen!
  donderdag 29 juni 2023 @ 20:36:04 #80
319308 Tink89
To live is to dance
pi_209696786
Mijn kleuter moet een tekening van de juf maken op een A4. Gelukkig best te doen 😎
pi_209696856
Verlinkt. :') haha
Klonen is niets voor mij. :+
pi_209698298
wij moesten een pagina "vriendenboekjesvragen" invullen met onze kleuter, die is inmiddels bijna zes dus die kwam wel een heel eind met antwoorden, vijf lievelingskleuren, het vieste eten "spinazie" (wat ie werkelijk nog nooit heeft geproefd 🤣) en een foto erbij, allemaal uitgeprint en gebundeld door de _O_ klassenouder _O_
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_209698334
Oeh, de gekke bekken foto ga ik onthouden!
Ik was ook zo’n overactieve klassenouder ;)
Hier was het trouwens op een memoblaadje een tekening maken of stickers plakken of iets laten schrijven.
Ik had bij een een heel schattig jochie (van jaar of 15 denk ik) een memoblaadjeshouder laten maken met daarop de groep ingebrand. Echt heel tof (voor ¤3,- ;) ).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_209698591
Hier is het een bloem maken :D
pi_209699869
Lastig zeg Loj. En vervelend ook dat je er een slecht gevoel bij houdt. Ik hoop dat het toch de beste plek blijkt voor Li volgend jaar :*
pi_209701156
Doukje gaat in september naar het eerste leerjaar dus kleuter af.

Ze zei heel droog dat ze al heel veel kan hihi.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_209747578
Hier hadden we 2 weken terug juffendag, toen voor de één klas bloemen voor de juffen geknutseld en voor de andere klas theezakjes. Ik vind het vooral irritant dat die juffendagen zo kort voor de vakantie worden gepland, want over 3 weken is het vakantie en voor de afsluiting van het jaar moet dus weer wat bedacht worden. Alhoewel niks moet natuurlijk, maar toch :+

Mijn jongste is blij dat ze naar groep 2 mag en zou het liefste meteen doorgaan naar groep 8. Heb al uitgelegd dat dat niet zo werkt maar daar is ze het nog niet helemaal mee eens :')
  dinsdag 4 juli 2023 @ 08:46:52 #88
319308 Tink89
To live is to dance
pi_209754764
Mijn kleuter ontplofte gisterenavond compleet. Gillen, gillen, gillen... huilen, schreeuwen, slaan, niks willen, compleet onbereikbaar. Het is niet de eerste keer en meestal is er een duidelijke trigger. Ook dit keer weer. Voor de tweede keer in een week heeft een klasgenootje (aldus mijn dochter, ik weet niet of dit waar is natuurlijk) haar haarband doormidden gebroken. De vorige keer was het al groot verdriet, maar nu was dit dus de reactie. Mijn hart brak en tegelijkertijd dacht ik ook 'ik accepteer het niet dat je zo tegen me gilt en slaat'. Maar wat nu wijsheid is... ik weet het effe niet meer.

Morgen houd ik haar iig een ochtendje thuis om bij te tanken. En dan fingers crossed dat ze het nog effe redt tot de vakantie.
  dinsdag 4 juli 2023 @ 08:53:45 #89
149959 SQ
snelle trees
pi_209754836
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:28 schreef Schanu het volgende:
Hier hadden we 2 weken terug juffendag, toen voor de één klas bloemen voor de juffen geknutseld en voor de andere klas theezakjes. Ik vind het vooral irritant dat die juffendagen zo kort voor de vakantie worden gepland, want over 3 weken is het vakantie en voor de afsluiting van het jaar moet dus weer wat bedacht worden. Alhoewel niks moet natuurlijk, maar toch :+

Mijn jongste is blij dat ze naar groep 2 mag en zou het liefste meteen doorgaan naar groep 8. Heb al uitgelegd dat dat niet zo werkt maar daar is ze het nog niet helemaal mee eens :')
Hier zit juffendag expres aan het eind van het jaar zodat je niet nog een keer iets hoeft te bedenken, misschien is dat ook wel de insteek bij jullie? ;)

Ik verheug me desondanks wel weer op de overijverige show-offs die op de laatste schooldag weer met mega-pakketten in cellofaan staan te pronken op het schoolplein O+ Ik denk dat ik er extra vroeg voor op ga staan om er niks van te missen!
disclaimer
pi_209755526
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 08:53 schreef SQ het volgende:

[..]
Hier zit juffendag expres aan het eind van het jaar zodat je niet nog een keer iets hoeft te bedenken, misschien is dat ook wel de insteek bij jullie? ;)

Ik verheug me desondanks wel weer op de overijverige show-offs die op de laatste schooldag weer met mega-pakketten in cellofaan staan te pronken op het schoolplein O+ Ik denk dat ik er extra vroeg voor op ga staan om er niks van te missen!
Dat zal inderdaad de insteek zijn, maar uiteindelijk maakt en koopt de klas voor beide gelegenheden wat dus dat schiet z'n doel dan voorbij :')

Ik zag vorig jaar ook enorme cadeaus voorbijkomen op het schoolplein inderdaad :o
Ik doe altijd wel een kleinigheidje maar dat is dan echt vanuit de kinderen met een mooie tekening en een persoonlijk geschreven kaart/brief.
pi_209756225
In dat aspect van de basisschool heb ik echt geen zin. Ik begrijp ook niet waarom het nodig is. Je waardering uitspreken tijdens een ouderavond is toch genoeg?

Zouden juffen daar nu echt op zitten te wachten?
Ik werk in de hulpverlening maar zou het niets vinden als ik elk jaar onzincadeaus zou krijgen.
  dinsdag 4 juli 2023 @ 11:19:27 #92
149959 SQ
snelle trees
pi_209756270
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 11:12 schreef BobbyMcGee het volgende:
In dat aspect van de basisschool heb ik echt geen zin. Ik begrijp ook niet waarom het nodig is. Je waardering uitspreken tijdens een ouderavond is toch genoeg?

Ik werk in de hulpverlening maar zou het niets vinden als ik elk jaar onzincadeaus zou krijgen.
Nee joh. En je hebt de keuze om er niet aan mee te doen, de meesten doen het gelukkig ook niet.

Mensen die dit doen, doen het echt alleen om zich zelf beter te voelen :D
disclaimer
pi_209756419
quote:

Ik schrijf als ik echt blij ben met een leerkracht een welgemeend kaartje. Ik zou daar zelf ook het meest blij mee zijn ipv allerlei meukjes.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 4 juli 2023 @ 11:39:01 #94
319308 Tink89
To live is to dance
pi_209756421
quote:

Het hoeft niet. Ik vind het in ons geval wel fijn om een kleinigheidje (en dan ook écht een kleinigheidje!) mee te brengen. Prul heeft nogal wat extra tijd en aandacht gevraagd van de juffen en ze hebben zich echt heel fijn opgesteld en meegedacht en aanpassingen gedaan enzo. En ja, daar krijgen ze voor betaald. Maar een stapje extra zetten, waardeer ik wel enorm.
  dinsdag 4 juli 2023 @ 13:03:05 #95
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_209757388
hier is het juffendagcadeau (namens de ouders)ook meteen het eindvanhetjaar cadeau :Y. Misschien dat ik donderdag nog even een bedankkaartje voor de juf meegeef, maar dat is dan meer omdat hij vanaf volgend jaar een andere heeft :)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_209758438
Hier was een week of 5 geleden de juffendag. Toen een bijdrage gedoneerd voor een cadeautje voor de juffen en Simon heeft een boekenlegger geknutseld. Over laatste schooldag-afscheidscadeau hebben we niets gehoord, maar we zitten ook niet in de klassenapp, dus het kan zomaar zijn dat er wel wat geregeld wordt, maar wij het niet weten.

Ik vind het prima allemaal, de juf krijgt op de laatste dag een hand en een welgemeend Dank-je-wel en dan is het vakantie :D
pi_209790453
Die juf die voor al haar kleuters hun mooiste knuffel heeft gehaakt, geweldig O+
Je zou maar zo'n juf hebben als kleuter.
pi_209790643
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 21:42 schreef Hupje het volgende:
Die juf die voor al haar kleuters hun mooiste knuffel heeft gehaakt, geweldig O+
Je zou maar zo'n juf hebben als kleuter.
Wow, met die tekeningen er naast heel tof :D
pi_209796311
Dat waren de kleuters. Toen hij in groep 1 begon sprak hij nog nauwelijks tweewoordzinnen, voorlopige diagnose tos en een achterstand die hij volgens een ambulant begeleider die in groep 1 kwam observeren nooit meer in zou kunnen halen. Hij zou niet op regulier passen en zou naar cluster 2 moeten.

Intern begeleider en zijn juffen zagen dat het er wel in zat en dat het er uit zou komen ook. En nu gaat hij gewoon zonder vertraging naar groep 3, kan hij zelfs al een beetje lezen. Hij is helemaal bij met zijn spraak en logopedie wordt afgesloten.

We hebben dit jaar de juffen wel wat gegeven. Wolf had een bloempotje uitgezocht en een boek om voor te lezen in de klas. Normaal vind ik het wel goed maar ze zijn zo bezig geweest om uit te puzzelen wat voor hem werkt. En zijn ook echt naast ons gaan staan als we tegen advies van zorgverleners in gingen. (Vorig jaar hebben we een intensief diagnosetraject met hem gedaan. Kwam eigenlijk niet echt iets uit maar ze wilden hem daar toch in intensieve revalidatie hebben, wij vonden dat teveel voor hem en de problematiek toen ook niet meer ernstig genoeg, was pas oké toen school aangaf het met ons eens te zijn en logopedie en fysio in de eerste lijn beter zou passen).

[ Bericht 37% gewijzigd door Cygne op 07-07-2023 13:18:40 ]
  vrijdag 7 juli 2023 @ 13:11:42 #100
149959 SQ
snelle trees
pi_209796324
Wat heerlijk cygne! Heeft hij er zin in?

Noud gaat ook naar groep 3 maar hij vindt het vooralsnog erg stom dat hij dan moet leren lezen... :')
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')