SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er niks bijzonders te melden is, dan hoor je idd niksquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:55 schreef NicolasJoy het volgende:
Ben ook benieuwd wanneer wij iets zullen horen.. Na morgen nog maar drie lesweken, waarvan één sportdag, één studiedag en één dag tot 12:00. Oftewel, bijna einde groep 1...
Maar wanneer we iets zullen horen over volgend jaar, nog niks gehoord.
Helpt ook niet mee dat een van beide juffen thuis zit.
Mijn dochter starte op 1 sept in groep 1 en 10 dagen later gingen ze op schoolreis.. nou wat dacht je van nee...quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:48 schreef Tink89 het volgende:
Mijn kleuter wil - nu ze weet dat ik én de andere mama die ze wel zag zitten voor een hele dag niet mee mogen - niet mee op schoolreis. Ze is enorm wagenziek in de bus, dus zou met één van de twee calamiteitenauto's mogen meerijden, maar eigenlijk vind ik dat ik haar wens hierin niet moet negeren. Het is een dag dierentuin (8:30-16:00) en hoewel ik vind dat ze niet alles wat eng, dan ook maar niet moet proberen, vraag ik me oprecht af wat ze nou helemaal mist als ze niet meegaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |