quote:
Waar heb je @Pisces29 gelatenquote:Op donderdag 27 april 2023 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jawel daarom is hij ze verloren.
Sjongejongejonge.
Jawel daarom ben ik ze verloren.quote:
O dan maakt het ook niet uitquote:Op donderdag 27 april 2023 21:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jawel daarom ben ik ze verloren.
Sjongejongejonge.
Post nu onder haar kloon HMFquote:Op donderdag 27 april 2023 21:12 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Waar heb je @:pisces29 gelaten
Goedenavond!quote:Op donderdag 27 april 2023 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goedenavond vrienden en ander schorem.
Een beetje leedvermaak hoort erbij.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Iemand breekt weer in het Ajax topic.
Leuke rubriek.
Er zijn ook wel heel veel Feyenoord-users in het Ajax-topic druk aan het ‘discussiëren’, zelfs ik vind het vermoeiend worden inmiddels.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Iemand breekt weer in het Ajax topic.
Leuke rubriek.
Jawel.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een beetje leedvermaak hoort erbij.
Klopt.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zijn ook wel heel veel Feyenoord-users in het Ajax-topic druk aan het ‘discussiëren’, zelfs ik vind het vermoeiend worden inmiddels.
Eens nog mijn eigen schuld ook.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:40 schreef AFCNiels het volgende:
Morgen weer werken![]()
![]()
Terwijl ik net een weekendgevoel heb.
Hoezo je eigen schuld?quote:Op donderdag 27 april 2023 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens nog mijn eigen schuld ook.
Hier maandag vrij, 1 mei.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:40 schreef AFCNiels het volgende:
Morgen weer werken![]()
![]()
Terwijl ik net een weekendgevoel heb.
Dag van de Arbeid, dat is dacht ik in best veel landen een vrije dag, MAAR HIER NATUURLIJK WEER NIET.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hier maandag vrij, 1 mei.
quote:Op donderdag 27 april 2023 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zei mij boeit het niet als er nog wat kleins is.
Boem, gigantisch project op uren rijden
Goede vraag maatquote:Op donderdag 27 april 2023 22:04 schreef Nober het volgende:
De babbelbox vraagt, wanneer was u voor 't laatst op het strand?
[ twitter ]
quote:Op donderdag 27 april 2023 22:04 schreef Nober het volgende:
De babbelbox vraagt, wanneer was u voor 't laatst op het strand?
[ twitter ]
Dit vond ik nogal meevallen.quote:Het volgende materiaal bevat mogelijk gevoelige content.
Ach, dat doet me denken aan die Feyenoordrakkers die jaren geleden "een discussie" voerden in het FC Twentetopic. Pure bagger dus, meteen zoveel mogelijk kapotgemod tot ze het beu warenquote:Op donderdag 27 april 2023 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zijn ook wel heel veel Feyenoord-users in het Ajax-topic druk aan het ‘discussiëren’, zelfs ik vind het vermoeiend worden inmiddels.
quote:Op donderdag 27 april 2023 22:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, dat doet me denken aan die Feyenoordrakkers die jaren geleden "een discussie" voerden in het FC Twentetopic. Pure bagger dus, meteen zoveel mogelijk kapotgemod tot ze het beu waren
Ik heb het over 2014-15 ofzo, toen deed ik nog weleens watquote:Op donderdag 27 april 2023 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tot zover de geloofwaardigheid van deze post @:afcniels @:onlogisch
Edit: ah je zegt zoveel mogelijk, niet kan ook zoveel mogelijk zijn.
Je zit nu dus in de herfst van je carrière?quote:Op donderdag 27 april 2023 22:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb het over 2014-15 ofzo, toen deed ik nog weleens wat
Nogal ja. Andersom vind ik het ook bloedirritant maar dit jaar is het gelukkig lekker rustigquote:Op donderdag 27 april 2023 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig nog een VBL mod die iets doet nu @Coco de bloemetjes buiten aan het zetten is.quote:Op donderdag 27 april 2023 22:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moderator R-woud93 stelt gelukkig orde op zaken.
Moderator Coco valt nog wel eens terug in de gewoontes van moderator onlogischquote:Op donderdag 27 april 2023 22:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelukkig nog een VBL mod die iets doet nu @:coco de bloemetjes buiten aan het zetten is.
En dat allemaal op mijn vrije dag, ik ga overuren noteren.quote:Op donderdag 27 april 2023 22:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moderator R-woud93 stelt gelukkig orde op zaken.
Tegen feestdagtarief.quote:Op donderdag 27 april 2023 22:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En dat allemaal op mijn vrije dag, ik ga overuren noteren.
#DONTFUCKWITHTJACKAquote:Op donderdag 27 april 2023 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt weinig overwicht als mod.
@onlogisch had dit heel anders aangepakt.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Medelijden met moderator R-woud93.
Geniet ervan. Keihard ervoor gewerkt.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:09 schreef R-woud93 het volgende:
Zo, nu pak ik toch een biertje ter ere van Koning Pils
Bedankt makkerquote:Op donderdag 27 april 2023 23:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geniet ervan. Keihard ervoor gewerkt.
Moddereter zijn op dit forum is geen 9 tot 5 baan.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geniet ervan. Keihard ervoor gewerkt.
Vraag @onlogisch maar.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Moddereter zijn op dit forum is geen 9 tot 5 baan.
Tot diep in de nachtquote:Op donderdag 27 april 2023 23:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Moddereter zijn op dit forum is geen 9 tot 5 baan.
Je wil toch geen Feyenoord besproken zien bij fc conference league? Waarom sta je dan toe dat die gasten er toch weer steeds over beginnenquote:
Ik weet niet wat het is maar de mentions komen nauwelijks doorquote:
Die Radio Slave plaat is erg lekker. Krijg er gevoelens van in m'n piet.quote:Op vrijdag 28 april 2023 07:41 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is maar de mentions komen nauwelijks door
Ik ga dit NU luisteren
Bedankt
Alsof je in de hemel bent beland en je de maagden één voor één heerlijk penetreert inderdaadquote:Op vrijdag 28 april 2023 08:24 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Die Radio Slave plaat is erg lekker. Krijg er gevoelens van in m'n piet.
technohell lijkt mij meer op zijn plaatsquote:Op vrijdag 28 april 2023 08:29 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Alsof je in de hemel bent beland en je de maagden één voor één heerlijk penetreert inderdaad
quote:Op vrijdag 28 april 2023 08:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
technohell lijkt mij meer op zijn plaats
denken dat de hemel iets te maken heeft met digitale muziek
kijk deze fluitketel
@:inso @:kingroland
Wtf is er dan in de hemelquote:Op vrijdag 28 april 2023 08:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
technohell lijkt mij meer op zijn plaats
denken dat de hemel iets te maken heeft met digitale muziek
kijk deze fluitketel
@:inso @:kingroland
Ik vind vooral die ‘ik kom hier niet om te zuigen hoor maar gewoon om te discussiëren’-houding van sommigen irritant, het is natuurlijk gewoon leuk om Ajax nu uit te lachen, we hebben immers zelf ook vaak genoeg in die positie gezeten van pispaal (en dan lachen we net zo goed mee) maar kom er dan ook voor uit.quote:Op donderdag 27 april 2023 22:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Nogal ja. Andersom vind ik het ook bloedirritant maar dit jaar is het gelukkig lekker rustig
Daar kan ik me ook helemaal dood aan ergeren jaquote:Op vrijdag 28 april 2023 10:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind vooral die ‘ik kom hier niet om te zuigen hoor maar gewoon om te discussiëren’-houding van sommigen irritant
Spoedig heeft hij weer een ban en is alles weer vergeten.quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind vooral die ‘ik kom hier niet om te zuigen hoor maar gewoon om te discussiëren’-houding van sommigen irritant, het is natuurlijk gewoon leuk om Ajax nu uit te lachen, we hebben immers zelf ook vaak genoeg in die positie gezeten van pispaal (en dan lachen we net zo goed mee) maar kom er dan ook voor uit.
Dit gaat straks als een BOEMERANG terugkomen allemaal.
Je hebt net kunnen zien dat het wel kan.quote:
Curry.quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi (á la Drizzt).
Het werd me alleen niet duidelijk wat ze met het eten doet nadat haar AI-relatie het virtueel heeft opgegeten.quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zorgzaam type, koken voor je AI relatie.
Zelf opknagen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het werd me alleen niet duidelijk wat ze met het eten doet nadat haar AI-relatie het virtueel heeft opgegeten.
Ja, maar alsnog kan het gewoon niet zo, gewoon nee.quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je hebt net kunnen zien dat het wel kan.
Dat vind ik wel een beetje asociaal van Rosanna.quote:
Wat een bekrompen geest. Of ben je soms gedumpt voor een AI poppetje?quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, maar alsnog kan het gewoon niet zo, gewoon nee.
Ik kies voor een bekrompen geest.quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een beetje asociaal van Rosanna.
[..]
Wat een bekrompen geest. Of ben je soms gedumpt voor een AI poppetje?
Net de tvgids doorgespit en het is kommer en kwel wat moeten we nu?quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een beetje asociaal van Rosanna.
[..]
Wat een bekrompen geest. Of ben je soms gedumpt voor een AI poppetje?
Misschien wat vrienden zoeken.quote:Op vrijdag 28 april 2023 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net de tvgids doorgespit en het is kommer en kwel wat moeten we nu?
Straks weer het schakelprogramma!quote:Op vrijdag 28 april 2023 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
pawn stars op rtl 7quote:Op vrijdag 28 april 2023 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vannacht lekker werkenquote:Op vrijdag 28 april 2023 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
KROEGEN.ZIJN.OPENquote:Op vrijdag 28 april 2023 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker in slaap vallen bij de stem van Leo Driessen die een middelmatige KKD wedstrijd verslaat.quote:Op vrijdag 28 april 2023 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Tevens ben ik gewoon moe. Sommige mensen doen niet aan lange weekenden zoals de meeste in deze werkschuwe slowchat.
Je kunt toch ook andere dingen doen met vrienden? Wat een raar voorbeeld.quote:Op vrijdag 28 april 2023 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom? Mensen waarmee ik als een kleuter kan ageren tegen een andere sportclub?
@Drizzt @tong80quote:Op vrijdag 28 april 2023 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Tevens ben ik gewoon moe. Sommige mensen doen niet aan lange weekenden zoals de meeste in deze werkschuwe slowchat.
Sorry ik word gewoon een beetje naar van al die kansloze stoerdoenerij in dit subforum.quote:Op vrijdag 28 april 2023 18:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Je kunt toch ook andere dingen doen met vrienden? Wat een raar voorbeeld.
Het is de laatste tijd wel erg, ja. En dat laatste gun ik je van harte. Af en toe een weekend helemaal niks is erg fijn en gezondquote:Op vrijdag 28 april 2023 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry ik word gewoon een beetje naar van al die kansloze stoerdoenerij in dit subforum.
Nee ik wil een weekend niks doen. Druk genoeg gehad de afgelopen tijd. Tot zover mijn dagboek.
temptation islandquote:Op vrijdag 28 april 2023 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat dat tegenwoordig ook in een SC standaardgedrag begint te worden, is wel vervelend.quote:Op vrijdag 28 april 2023 18:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd wel erg, ja. En dat laatste gun ik je van harte. Af en toe een weekend helemaal niks is erg fijn en gezond
Dat valt me wat minder op eigenlijk maar ik kom hier ook maar bij momenten en lees zelden alles terug eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat dat tegenwoordig ook in een SC standaardgedrag begint te worden, is wel vervelend.
Geen idee maar geen zorgen ik heb volledig het besef een totaal idioot te zijnquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat dat tegenwoordig ook in een SC standaardgedrag begint te worden, is wel vervelend.
ik ben naar een optreden geweest, daar waren ze slechtquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind Goldband stiekem best leuke muziek maken kom ik achter. Dat ze niet kunnen zingen kan ik gemakkelijk negeren.
Nederland is een smakeloos muzieklandquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben naar een optreden geweest, daar waren ze slecht
einde bericht
ik werd uitgenodigd dus maar gegaanquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos muziekland
Al die acts zijn ook zo vermoeiend.quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
quote:
verandering van spijs doet etenquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Al die acts zijn ook zo vermoeiend.
Heb je het nu over de Rotterdamse Peter Beense?quote:Op vrijdag 28 april 2023 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry ik word gewoon een beetje naar van al die kansloze stoerdoenerij in dit subforum.
Nee ik wil een weekend niks doen. Druk genoeg gehad de afgelopen tijd. Tot zover mijn dagboek.
Eensquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:51 schreef aTypisch het volgende:
ik weiger bijvoorbeeld grootst met een zachte g
dat trek ik behoorlijk slecht
En mad en woest?quote:
Kan mij haast niet voorstellen dat ze geen goede show gaven, Den Haaggodden.quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben naar een optreden geweest, daar waren ze slecht
einde bericht
Ok.quote:
Mag ik de spreekwoordelijke keutel nog intrekken? Eigenlijk niet zoveel zin in ondanks de zekere winst.quote:
Ik kende ze niet tot dat coke incidentquote:Op vrijdag 28 april 2023 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan mij haast niet voorstellen dat ze geen goede show gaven, Den Haaggodden.
Of het je smaak is is een tweede uiteraard.
Oh ik wel wat eerder door Parkpop en hun optreden tijdens de promotie wedstrijd van ado die niet zo mocht zijn.quote:Op vrijdag 28 april 2023 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kende ze niet tot dat coke incident
Ja daar kom ik niet meer. Ben nog van de generatie van de kraaienquote:Op zaterdag 29 april 2023 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ik wel wat eerder door Parkpop en hun optreden tijdens de promotie wedstrijd van ado die niet zo mocht zijn.
Maar sinds vandaag uit verveling pas meer nummers geluisterd.
Weet je wat echt bizar is, hier in de regio heb je b-fm (B-FM is een lokale radiozender en lokale omroep voor de gemeente Zutphen in de Achterhoek.)quote:Op zaterdag 29 april 2023 00:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja daar kom ik niet meer. Ben nog van de generatie van de kraaien
Je ze waren toch ook een soort van landelijk bekend. Den Haag heeft toch een hoop moois voortgebrachtquote:Op zaterdag 29 april 2023 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet je wat echt bizar is, hier in de regio heb je b-fm (B-FM is een lokale radiozender en lokale omroep voor de gemeente Zutphen in de Achterhoek.)
En als ik er per ongeluk langskom draaien ze bizar vaak De Kraaien
In ieder geval de optredens die het waard zijn om te bezoeken. Voel nergens en nooit heimwee maar als ik ergens mijn hart moet neerleggen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je ze waren toch ook een soort van landelijk bekend. Den Haag heeft toch een hoop moois voortgebracht
Ja is goed.quote:Op vrijdag 28 april 2023 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mag ik de spreekwoordelijke keutel nog intrekken? Eigenlijk niet zoveel zin in ondanks de zekere winst.
Ik word dit jaar 40quote:Op zaterdag 29 april 2023 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben ook inmiddels 33 dat weet je toch mede bejaarde Mortaxx
quote:Op zaterdag 29 april 2023 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je ze waren toch ook een soort van landelijk bekend. Den Haag heeft toch een hoop moois voortgebracht
Oh jeetje.quote:
Alle Haagse iconen sterven recent dus ik vrees het ergste voor ketter roker Harriequote:
Andrew Tate is natuurlijk wel een ontzettende treurwilg, de enige reden dat ik hem verder ken is Rucka Rucka Ali (kijk maar op Joeptoep)quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
@:Oriente is er maar druk mee
Zou Andrew Tate Rituals pakketjes opsturen?quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:39 schreef Oriente het volgende:
[..]
Andrew Tate is natuurlijk wel een ontzettende treurwilg, de enige reden dat ik hem verder ken is Rucka Rucka Ali (kijk maar op Joeptoep)
Okequote:Rucka Rucka Ali is een Israëlisch-Amerikaanse rapper, zanger, radiopersoonlijkheid, komiek, YouTuber en parodist.
Echt he. Over 10 jaar een halve eeuw oudquote:
En over 80 jaar de oudste persoon ooit mocht je dan nog leven.quote:Op zaterdag 29 april 2023 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Echt he. Over 10 jaar een halve eeuw oud
Gestopt met roken, het lichaam kan moeilijk uitgeput zijn van werk dus ik zie best kansen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En over 80 jaar de oudste persoon ooit mocht je dan nog leven.
Pizza besteldquote:Op zaterdag 29 april 2023 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Wat voor pizza?quote:
Die heb ik nog nooit gegeten.quote:
Bamischijf, broodje kroket en mosterdsoep.quote:Op zaterdag 29 april 2023 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
BKR maatquote:Op zaterdag 29 april 2023 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Woordle6 475 5/6quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:58 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle 679 6/6
⬜⬜🟩⬜⬜
⬜⬜🟩🟨🟩
⬜🟩🟩⬜🟩
⬜🟩🟩⬜🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Mosterdsoepgodquote:Op zaterdag 29 april 2023 18:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bamischijf, broodje kroket en mosterdsoep.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:13 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 475 5/6
⬜⬜⬜⬜🟨⬜
⬜⬜⬜🟨🟩⬜
🟨🟩⬜⬜🟩🟨
⬜🟩⬜🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Je hebt er kijk op zeg!quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Woordle6 475 5/6
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟩⬛🟨⬛🟩⬛
⬛⬛🟨🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Beter dan jij
Ik ben tegen racisme.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:15 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
@:speedfight en ik houden van wit
Vermoeden van matchfixingquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Woordle6 475 5/6
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟩⬛🟨⬛🟩⬛
⬛⬛🟨🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Beter dan jij
Dat ik nog niet halverwege ben maakt me niet erg vrolijk.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Hoe gaat het met de pols?
Het voordeel is wel dat je het al gebroken hebtquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat ik nog niet halverwege ben maakt me niet erg vrolijk.
Kunnen we je ergens bij helpen?quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kan de badkamer komen poetsen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kunnen we je ergens bij helpen?
Hoe lang moet je nog?quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Kwestie van smaakquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:15 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
@:speedfight en ik houden van wit
Echt zo'n volgzaam schaap zonder eigen inhoud.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:42 schreef Caland het volgende:
Gewoon niet zo aanstellen en dat gips eraf knippen
Je bent toch geen mietje
Patat als excuus om heel veel saus naar binnen te lepelen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
wat een plottwistquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
@:kingroland de film heeft inmiddels allicht potentie. Ik druk al minder vaak op pauze na concentratieverlies.
Wat is het toch ook een ongekende nerd, nerd afgekeurd.quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:06 schreef onlogisch het volgende:
@:AFCNiels geeft @:GGMM ervan lanks in het topic over de Super Mario film
quote:Op de legerbasis nabij het Belgische dorp Brustem is sinds vrijdagavond een illegaal feest gaande met zo'n 5000 bezoekers. De politie is ter plaatse, maar kan vanwege de grootte van het feest en het terrein niets anders dan het feest laten uitdoven.
"Ze mogen niet op dat terrrein komen. Het is ongelooflijk hoe mensen in korte tijd technologie, eten en muziek hebben georganiseerd", zegt burgemeester Ingrid Kempeneers.
Buurtbewoners klagen over geluidsoverlast, schrijft Het Laatste Nieuws. Volgens de krant hangt er "een indringende wietgeur", staan de toegangswegen vol auto's en zijn er tentjes tussen de bomen gezet.Het is nog niet duidelijk wie het feest heeft georganiseerd. Belgische media schrijven dat het nog tot maandag zou duren.
Ik denk dat ze het gewoon hebben laten gaan.quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:30 schreef KingRoland het volgende:
5000 mensen, hoe regel je dat zonder dat de politie ervan afweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |