quote:
Waar heb je @Pisces29 gelatenquote:Op donderdag 27 april 2023 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jawel daarom is hij ze verloren.
Sjongejongejonge.
Jawel daarom ben ik ze verloren.quote:
O dan maakt het ook niet uitquote:Op donderdag 27 april 2023 21:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jawel daarom ben ik ze verloren.
Sjongejongejonge.
Post nu onder haar kloon HMFquote:Op donderdag 27 april 2023 21:12 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Waar heb je @:pisces29 gelaten
Goedenavond!quote:Op donderdag 27 april 2023 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goedenavond vrienden en ander schorem.
Een beetje leedvermaak hoort erbij.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Iemand breekt weer in het Ajax topic.
Leuke rubriek.
Er zijn ook wel heel veel Feyenoord-users in het Ajax-topic druk aan het ‘discussiëren’, zelfs ik vind het vermoeiend worden inmiddels.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Iemand breekt weer in het Ajax topic.
Leuke rubriek.
Jawel.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een beetje leedvermaak hoort erbij.
Klopt.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zijn ook wel heel veel Feyenoord-users in het Ajax-topic druk aan het ‘discussiëren’, zelfs ik vind het vermoeiend worden inmiddels.
Eens nog mijn eigen schuld ook.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:40 schreef AFCNiels het volgende:
Morgen weer werken![]()
![]()
Terwijl ik net een weekendgevoel heb.
Hoezo je eigen schuld?quote:Op donderdag 27 april 2023 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens nog mijn eigen schuld ook.
Hier maandag vrij, 1 mei.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:40 schreef AFCNiels het volgende:
Morgen weer werken![]()
![]()
Terwijl ik net een weekendgevoel heb.
Dag van de Arbeid, dat is dacht ik in best veel landen een vrije dag, MAAR HIER NATUURLIJK WEER NIET.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hier maandag vrij, 1 mei.
quote:Op donderdag 27 april 2023 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zei mij boeit het niet als er nog wat kleins is.
Boem, gigantisch project op uren rijden
Goede vraag maatquote:Op donderdag 27 april 2023 22:04 schreef Nober het volgende:
De babbelbox vraagt, wanneer was u voor 't laatst op het strand?
[ twitter ]
quote:Op donderdag 27 april 2023 22:04 schreef Nober het volgende:
De babbelbox vraagt, wanneer was u voor 't laatst op het strand?
[ twitter ]
Dit vond ik nogal meevallen.quote:Het volgende materiaal bevat mogelijk gevoelige content.
Ach, dat doet me denken aan die Feyenoordrakkers die jaren geleden "een discussie" voerden in het FC Twentetopic. Pure bagger dus, meteen zoveel mogelijk kapotgemod tot ze het beu warenquote:Op donderdag 27 april 2023 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zijn ook wel heel veel Feyenoord-users in het Ajax-topic druk aan het ‘discussiëren’, zelfs ik vind het vermoeiend worden inmiddels.
quote:Op donderdag 27 april 2023 22:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, dat doet me denken aan die Feyenoordrakkers die jaren geleden "een discussie" voerden in het FC Twentetopic. Pure bagger dus, meteen zoveel mogelijk kapotgemod tot ze het beu waren
Ik heb het over 2014-15 ofzo, toen deed ik nog weleens watquote:Op donderdag 27 april 2023 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tot zover de geloofwaardigheid van deze post @:afcniels @:onlogisch
Edit: ah je zegt zoveel mogelijk, niet kan ook zoveel mogelijk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |