Zoe zit er ook nog naast, doet ook niet mee. Ze zal eens moe wordenquote:
Ik zag alleen Sasquote:Op donderdag 27 april 2023 15:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zoe zit er ook nog naast, doet ook niet mee. Ze zal eens moe worden
Gewoon vragen hoorquote:
Iedereen blijquote:Op donderdag 27 april 2023 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon vragen hoor
Wat ik begrijp van Harry is dat Jasper aan Babette heeft gevraagd voor hem Whiskey te kopen en dat hij dan van zijn geld iets voor haar koopt. Schijnbaar mag je van die 300 euro geen eten en drinken kopen en op deze manier heeft hij toch zijn whiskey
Ze hebben het naar hun zin daarquote:
Kort maar krachtigquote:
zoe heb ik wel mee zien doen mss nu afgehaaktquote:Op donderdag 27 april 2023 15:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zat op de bank naast Jappie, had ook geen blauw of rood shirt aan.quote:Op donderdag 27 april 2023 15:54 schreef cinsan het volgende:
[..]
zoe heb ik wel mee zien doen mss nu afgehaakt
hiervoor deed ze wel mee had blauw schirt aanquote:Op donderdag 27 april 2023 15:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zat op de bank naast Jappie, had ook geen blauw of rood shirt aan.
Hoefde met het volkslied ook al niks te doen.quote:Op donderdag 27 april 2023 15:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag eigenlijk. Waarom mag Babette dat dan wél kopen?quote:Op donderdag 27 april 2023 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon vragen hoor
Wat ik begrijp van Harry is dat Jasper aan Babette heeft gevraagd voor hem Whiskey te kopen en dat hij dan van zijn geld iets voor haar koopt. Schijnbaar mag je van die 300 euro geen eten en drinken kopen en op deze manier heeft hij toch zijn whiskey
Babette had nog geld over van haar prijs . Zij had 500 euro gewonnen om te besteden, als prijs voor de weegwedstrijd.quote:Op donderdag 27 april 2023 16:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag eigenlijk. Waarom mag Babette dat dan wél kopen?
Isaac moet daar zélf iets van zeggen.quote:Op donderdag 27 april 2023 16:01 schreef OmaJacky het volgende:
Isaac is de vinger van babette opnieuw aan t verbinden, zoe roept dat isaac z'n t shirt moet uit doen want dat staat leuker.![]()
![]()
Wanneer wordt daar iets van gezegd, als een man dat zegt ontploft iedereen.
Dank je wel. Neemt niet weg dat ik het nog steeds niet begrijp waarom Babette van haar gewonnen geld wél drank mag kopen en Jappie van het gekregen geld niet?quote:Op donderdag 27 april 2023 16:03 schreef Verida het volgende:
[..]
Babette had nog geld over van haar prijs . Zij had 500 euro gewonnen om te besteden, als prijs voor de weegwedstrijd.
Bij het gewonnen geld van Babette was er niet gezegd dat er geen eten of drinken van gekocht mag worden en bij het geld, wat iedereen in de loods kreeg, was dit wel gezegdquote:Op donderdag 27 april 2023 16:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dank je wel. Neemt niet weg dat ik het nog steeds niet begrijp waarom Babette van haar gewonnen geld wél drank mag kopen en Jappie van het gekregen geld niet?
Maar is inmiddels oud nieuws dus laat maar.![]()
Oat geld van de prijzenpot mag niet voor eten en drinken en haar prijs heeft ze gewonnen en dat mag ze vrij bestedenquote:Op donderdag 27 april 2023 16:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dank je wel. Neenmt niet weg dat ik het nog steeds niet begrijp waarom Babette van haar gewonnen geld wél drank mag kopen en Jappie van het gekregen geld niet?
O, dat wist ik niet, heb n.l. geen streams. Maar dank voor de moeite.quote:Op donderdag 27 april 2023 16:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Bij het gewonnen geld van Babette was er niet gezegd dat er geen eten of drinken van gekocht mag worden en bij het geld, wat iedereen in de loods kreeg, was dit wel gezegd![]()
Het is niet zo heel ingewikkeld
Babette heeft 500 euro gewonnen, daar mag ze van kopen wat ze wilquote:Op donderdag 27 april 2023 16:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag eigenlijk. Waarom mag Babette dat dan wél kopen?
Oh vandaar dat ze het over Martin en Kim haddenquote:Op donderdag 27 april 2023 16:18 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
hoorde net een ideetje van jeff. We kunnen op zalando reviews plaatsen die hun kunnen lezen en daar iets voor hun in zetten alleen bij welke artikelen bereiken we hun
wat hoopt jef daarmee te bereikenquote:Op donderdag 27 april 2023 16:18 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
hoorde net een ideetje van jeff. We kunnen op zalando reviews plaatsen die hun kunnen lezen en daar iets voor hun in zetten alleen bij welke artikelen bereiken we hun
Wat een brabbeltaaltjequote:Op donderdag 27 april 2023 16:16 schreef KinKiJan het volgende:
Las over 'de codetaal' van Isaac en Marciano. Wat ik eruit haal is dat Isaac Marciano duidelijk wilde maken dat 'die ene' achter zat en dat die dezelfde naam heeft als Isaac's nichtje. Maar oordeel zelf
Filmpje: https://streamable.com/6696bg
Die optie zal dan vanaf nu ook geblokkeerd wordenquote:Op donderdag 27 april 2023 16:18 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
Dat is wel vaker voorgekomen in een RLS dat streamers of oud bewoners dingen doenquote:
op koningsdag was k5 misschien afgeleid want dit keer mochten we het wel horen. Die nacht op kantoor werd vd stream gehaald en kregen we slapers toen ze dit bedacht haddenquote:Op donderdag 27 april 2023 16:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die optie zal dan vanaf nu ook geblokkeerd worden
als jef hoopt op iets te horen van kim , loopt hij de poort maar uitquote:Op donderdag 27 april 2023 16:21 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
jeff hoopt op een bericht/foto van kim. Maar wij kunnen natuurlijk ook reviews plaatsen
Bij UTO had Vanes een keer het ww hardop genoemdquote:Op donderdag 27 april 2023 16:21 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
jeff hoopt op een bericht/foto van kim. Maar wij kunnen natuurlijk ook reviews plaatsen
Het is toch logisch gezien de omstandigheden waar op Kim de poort uit is gegaan, dat hij zich afvraagt hoe het met haar is?quote:Op donderdag 27 april 2023 16:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
als jef hoopt op iets te horen van kim , loopt hij de poort maar uit
Heb ik in het begin ook al eens geroepen over Bolquote:Op donderdag 27 april 2023 16:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die optie zal dan vanaf nu ook geblokkeerd worden
dat zeg ik toch ook niet , als hij iets wil horen van haar dan gaat hij de poort maar uit , is mijn mening maarquote:Op donderdag 27 april 2023 16:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is toch logisch gezien de omstandigheden waar op Kim de poort uit is gegaan, dat hij zich afvraagt hoe het met haar is?
Vind het vooral heel raar dat iemand die met rood weg is gegaan wel dingen mag doorgevenquote:Op donderdag 27 april 2023 16:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is toch logisch gezien de omstandigheden waar op Kim de poort uit is gegaan, dat hij zich afvraagt hoe het met haar is?
Ingewikkelder is het inderdaad niet en hijzelf is een relatie aangegaan binnen die burenquote:Op donderdag 27 april 2023 16:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
als jef hoopt op iets te horen van kim , loopt hij de poort maar uit
klopt, Marciano en Martin kregen wel te horen dat het goed ging met KimW en Mexx. En Mexx met een vreemde brief dat Martin naar huis moest en nu spelen ze het gelukkige stel. Wat was de nood?quote:Op donderdag 27 april 2023 16:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind het vooral heel raar dat iemand die met rood weg is gegaan wel dingen mag doorgeven
En een ander niet
Ik vond dat ze er goed uitzag , ben ook wel benieuwd of ze het over Jeff heeft of hem volgt zo nu en dan op de streamsquote:Op donderdag 27 april 2023 16:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als je Erik wil bereiken moet je bij het bamboo ondergoed zijn.quote:Op donderdag 27 april 2023 16:18 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
Doet ze wel, volgens haar insta en die van Jeffquote:Op donderdag 27 april 2023 16:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vond dat ze er goed uitzag , ben ook wel benieuwd of ze het overe Jeff heeft of hem volgt o o nu en dan op de streams
Ja dat zou heel vreemd zijnquote:Op donderdag 27 april 2023 16:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind het vooral heel raar dat iemand die met rood weg is gegaan wel dingen mag doorgeven
En een ander niet
Natuurlijk is dat logisch, maar het is natuurlijk niet logisch om berichten via de reviews van Zalando te verwachtenquote:Op donderdag 27 april 2023 16:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En luisteren naar wat ze zeggen als ze te laat zijn met een SW of SLquote:Op donderdag 27 april 2023 16:28 schreef Kakadylo het volgende:
Hoe het precies werkt met K5 daar kunnen wij enkel naar gissen
Het is niet logisch om dat te verwachten, maar hopen mag toch?quote:Op donderdag 27 april 2023 16:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat logisch, maar het is natuurlijk niet logisch om berichten via de reviews van Zalando te verwachten
Gelukkigquote:Op donderdag 27 april 2023 16:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Doet ze wel, volgens haar insta en die van Jeff
Ik denk zomaar dat Mexx heeeeel ver is gegaan met manipuleren, dat er geen zak van klopt is een feit.quote:Op donderdag 27 april 2023 16:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
En een ander niet
Ze is bij de ouders en zus van Jeff geweestquote:Op donderdag 27 april 2023 16:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vond dat ze er goed uitzag , ben ook wel benieuwd of ze het over Jeff heeft of hem volgt zo nu en dan op de streams
ze reageert soms op dingen die op de insta van jef staanquote:Op donderdag 27 april 2023 16:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vond dat ze er goed uitzag , ben ook wel benieuwd of ze het over Jeff heeft of hem volgt zo nu en dan op de streams
Sta je als alleskunner te strijden voor 900k haalt je obsessieve vriendinnetje je eruit omdat ze famous wil wordenquote:Op donderdag 27 april 2023 16:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
klopt, Marciano en Martin kregen wel te horen dat het goed ging met KimW en Mexx. En Mexx met een vreemde brief dat Martin naar huis moest en nu spelen ze het gelukkige stel. Wat was de nood?
Utopia chatten ze op zo’n gelijke manier met familiequote:Op donderdag 27 april 2023 16:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat logisch, maar het is natuurlijk niet logisch om berichten via de reviews van Zalando te verwachten
O.dat die 300 euro van de prijzenpot komt en de 500¤ van Babette van een verdienopdrachtquote:Op donderdag 27 april 2023 16:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Bij het gewonnen geld van Babette was er niet gezegd dat er geen eten of drinken van gekocht mag worden en bij het geld, wat iedereen in de loods kreeg, was dit wel gezegd![]()
Het is niet zo heel ingewikkeld
Ik heb eerder het gevoel dat het een toneelhaak was, omdat hij eerst zei niet te gaan en later zei, ik moetquote:Op donderdag 27 april 2023 16:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat Mexx heeeeel ver is gegaan met manipuleren, dat er geen zak van klopt is een feit.
Nee ,maar kijkers en oud bewoners halen vaker dat soort geintjes uit , zolang het geen bedreigingen zijn kan ik daar de lol van inzien , en het hoort ook wel een beetje bij een RLSquote:Op donderdag 27 april 2023 16:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met Martin bedoel je? dat was wel een vaag verhaalquote:Op donderdag 27 april 2023 16:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb eerder het gevoel dat het een toneelhaak was, omdat hij eerst zei niet te gaan en later zei, ik moet
Maar je krijgt niet zomaar een toneelhaak, ik vond de verklaring achteraf van Mexx wel heel dubieus. Helaas zullen we het nooit weten wat daar precies de reden van was.quote:Op donderdag 27 april 2023 16:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb eerder het gevoel dat het een toneelhaak was, omdat hij eerst zei niet te gaan en later zei, ik moet
Dat ging ook heel vreemd , en die brief vond ik helermaal raarquote:Op donderdag 27 april 2023 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je krijgt niet zomaar een toneelhaak, ik vond de verklaring achteraf van Mexx wel heel dubieus. Helaas zullen we het nooit weten wat daar precies de reden van was.
Of ze draait compleet doorquote:Op donderdag 27 april 2023 16:35 schreef Puzzie het volgende:
Ergens hoop ik dat Zoe in haar maand wordt afgezet
quote:Op donderdag 27 april 2023 16:35 schreef Puzzie het volgende:
Ergens hoop ik dat Zoe in haar maand wordt afgezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
quote:Op donderdag 27 april 2023 16:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]ook een optie, maar dan wel een week, minstens, laten hangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
if it's meant to be, it will be
Zoe verwart de taak van manager met leiding geven en de baas spelen. Zij doet en denkt de baas spelen, zal wel de nodige ruzies gaan opleveren.quote:Op donderdag 27 april 2023 16:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of ze draait compleet door
En metnaar huis
In de regenquote:Op donderdag 27 april 2023 16:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ook een optie, maar dan wel een week, minstens, laten hangen
Heel vaag maar toch ook weer heel duidelijkquote:Op donderdag 27 april 2023 16:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Met Martin bedoel je? dat was wel een vaag verhaal
Of met, dat het na een paar uur in een plasje onder haar ligt, en wimpers op haar kin hangenquote:
Zin doordrijven , claimen .mensen dingen opleggen (pak dit , doe dat ,niet aankomen , luisteren ,je mag pas drinken als ik daar goedkeuring voor geef ' Ik ben de baas etcquote:Op donderdag 27 april 2023 16:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of ze draait compleet door
En metnaar huis
Zoals Bep ,. Jeff en Wen met elkaar omgaan vind ik tof om te zien..quote:Op donderdag 27 april 2023 16:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff lief voor Wendy, ze heeft nog steeds last van haar rug, maar staat wel weer in de keuken. Hij roept haar binnen te komen zitten eten en dat ze rustig aan moet doen
Ja ze kunnen alle drie wel tegen kritiek van elkaar en hebben vaak de grootste lol. Zou ook de groep zijn waar ik me bij aan zou sluiten, maar dan wel Zoe eruit bonjourenquote:Op donderdag 27 april 2023 17:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoals Bep ,. Jeff en Wen met elkaar omgaan vind ik tof om te zien..
Ik zou dat ook hebbenquote:Op donderdag 27 april 2023 17:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja ze kunnen alle drie wel tegen kritiek van elkaar en hebben vaak de grootste lol. Zou ook de groep zijn waar ik me bij aan zou sluiten, maar dan wel Zoe eruit bonjouren
als dat zo is, is het eens te meer duidelijk dat er niet voor iedereen voldoende te eten is.( En voor er dan weer geroepen gaat worden dat ze maar dankbaar moeten zijn en dat er overal in de wereld nog wel meer mensen zijn die honger lijden ) er zou gewoon gekeken moeten worden naar basis dingen die meer opgeschept zouden kunnen worden, dus gewoon wat meer aardappelen, rijst of pasta als iemand meer honger heeft. Of meer (al dan niet droge) boterhammen voor de mensen die meer nodig hebben, of groter zijn enz.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
bordje leeg, nu afwachten of er iemand wat laat staan
Ze zijn niks tekort gekomen deze weekquote:Op donderdag 27 april 2023 17:10 schreef Verida het volgende:
[..]
als dat zo is, is het eens te meer duidelijk dat er niet voor iedereen voldoende te eten is.( En voor er dan weer geroepen gaat worden dat ze maar dankbaar moeten zijn en dat er overal in de wereld nog wel meer mensen zijn die honger lijden ) er zou gewoon gekeken moeten worden naar basis dingen die meer opgeschept zouden kunnen worden, dus gewoon wat meer aardappelen, rijst of pasta als iemand meer honger heeft. Of meer (al dan niet droge) boterhammen voor de mensen die meer nodig hebben, of groter zijn enz.
Dat er dus nog steeds voor iedereen evenveel wordt opgeschept vind ik vreemd.
zo, dat lucht op
Als je in een restaurant eten besteld, wordt er geen rekening gehouden met man of vrouw en krijgt ook iedereen dezelfde portie. Het eten wordt gewoon eerlijk verdeeld en Erik komt niets te kort, die krijgt vaak alles wat over is.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:10 schreef Verida het volgende:
[..]
als dat zo is, is het eens te meer duidelijk dat er niet voor iedereen voldoende te eten is.( En voor er dan weer geroepen gaat worden dat ze maar dankbaar moeten zijn en dat er overal in de wereld nog wel meer mensen zijn die honger lijden ) er zou gewoon gekeken moeten worden naar basis dingen die meer opgeschept zouden kunnen worden, dus gewoon wat meer aardappelen, rijst of pasta als iemand meer honger heeft. Of meer (al dan niet droge) boterhammen voor de mensen die meer nodig hebben, of groter zijn enz.
zo, dat lucht op
Dat bedoel ik ook helemaal niet, Ik vind het dus gewoon vreemd dat er dag in-dag uit, voor iedereen een gelijke hoeveelheid wordt opgeschept. Dus voor een kaboutertje als Eunice net zoveel als voor JW of Erikquote:Op donderdag 27 april 2023 17:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze zijn niks tekort gekomen deze week![]()
Ze hebben goed gegeten en nu is het even weer twee dagen wat minder
Maar Erik komt niets tekort
nou....de aardappelen en groenten en eventuele salades worden vaak apart op tafel gezet.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als je in een restaurant eten besteld, wordt er geen rekening gehouden met man of vrouw en krijgt ook iedereen dezelfde portie. Het eten wordt gewoon eerlijk verdeeld en Erik komt niets te kort, die krijgt vaak alles wat over is.
Dat komt voornamelijk omdat mensen bang zijn om tekort te komenquote:Op donderdag 27 april 2023 17:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook helemaal niet, Ik vind het dus gewoon vreemd dat er dag in-dag uit, voor iedereen een gelijke hoeveelheid wordt opgeschept. Dus voor een kaboutertje als Eunice net zoveel als voor JW of Erik
En dat er dus dag in-dag uit, een half leeg bord aan Erik wordt doorgegeven die het dan mag opeten
dat is toch raar eigenlijk. Als elke dag dezelfde personen hun bord niet leegeten.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat komt voornamelijk omdat mensen bang zijn om tekort te komen
Dat is ook niet zo, het is afhankelijk van de maaltijdquote:Op donderdag 27 april 2023 17:17 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is toch raar eigenlijk. Als elke dag dezelfde personen hun bord niet leegeten.
Ja ,ik weet het ook niet maar eten is echt wel een ding daarquote:Op donderdag 27 april 2023 17:17 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is toch raar eigenlijk. Als elke dag dezelfde personen hun bord niet leegeten.
je hebt helemaal gelijk hoor......quote:Op donderdag 27 april 2023 17:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo, het is afhankelijk van de maaltijd
En als Erik denkt ik kom te kort, dan heeft hij een hele kas vol met eten..hij is gierig en een slokker.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:16 schreef Verida het volgende:
[..]
nou....de aardappelen en groenten en eventuele salades worden vaak apart op tafel gezet.
maar het gaat mij helemaal niet over het feit dat Erik als dan niet tekort zou komen. Ik vind het bizar dat er elke dag hetzelfde wordt opgeschept voor iedereen.
Dus in een restaurant vindt het het normaal, maar in de loods is het raarquote:Op donderdag 27 april 2023 17:19 schreef Verida het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk hoor......
Ik had het hier over de loods, niet over een restaurant
Daar heb ik het helemaal niet over.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:20 schreef Silves het volgende:
[..]
En als Erik denkt ik kom te kort, dan heeft hij een hele kas vol met eten..hij is gierig en een slokker.
thuis eet hij snickers of zo tussen de maaltijdenquote:Op donderdag 27 april 2023 17:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En Erik heeft zelf verteld dat hij thuis 1 dag doet met 1 magnetronmaaltijd, die verdeeld hij over de lunch en diner. Weet je wat er in zo'n bakje zit? Ik koop het heel af en toe als mijn man late dienst heeft en daar niet kan eten, maar het is heel weinig. Hoe kan Erik daar dan klagen dat hij niet genoeg te eten krijgt
Gewoon een inslag haal maken, afgelopen week heeft hij elke dag die pasta wat hij gemaakt heeft opgewarmd, aan niemand gevraagd hebben jullie ook zin in een kommetje.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En Erik heeft zelf verteld dat hij thuis 1 dag doet met 1 magnetronmaaltijd, die verdeeld hij over de lunch en diner. Weet je wat er in zo'n bakje zit? Ik koop het heel af en toe als mijn man late dienst heeft en daar niet kan eten, maar het is heel weinig. Hoe kan Erik daar dan klagen dat hij niet genoeg te eten krijgt
Heel gezond, maar dat is geen etenquote:Op donderdag 27 april 2023 17:21 schreef cinsan het volgende:
[..]
thuis eet hij snickers of zo tussen de maaltijden
Ik heb mijn verhaal gedaan over hoe raar ik het vind dat er dag in-dag uit hetzelfde voor iedereen wordt opgeschept, terwijl het dus duidelijk is dat niet iedereen evenveel eet.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dus in een restaurant vindt het het normaal, maar in de loods is het raar
Zeker nu er minder bewoners zijn is dat volgens mij goed te doenquote:Op donderdag 27 april 2023 17:10 schreef Verida het volgende:
[..]
zo, dat lucht op
Let it go.quote:
nee maar daardoor kan hij die maaltijd in 2 keer opetenquote:Op donderdag 27 april 2023 17:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heel gezond, maar dat is geen eten
omg dat mogen nog lang gaan horen vrees ikquote:Op donderdag 27 april 2023 17:24 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff en Babs over dat Zoe niet geleerd had. Ze blijft toch volhouden dat ze er de hele dag voor gezeten heeft, ze onthoudt het gewoon allemaal niet zo goed zegt ze. Gesprek aan de tafel gaat weer verder over eten en dat er genoeg is nu. Zoe roept dan ineens dat toen ze groente en fruit konden winnen niemand hun best deed dat dat wel uniek was.
Wendy: "Wel waar, komt ze weer, 1 keer! Maar wel hebben wel ons best gedaan of niet Ies?!"
Zoe: "Nou ik weet niet, Berend pakt een fucking watermeloen, dan ben je toch achterlijk"
Jeff: "Daarom hangt ie aan de muur"
Marciano: "Wil je nou echt de Al Bundy uithangen?"
Vergelijkt Zoe met Al Bundy die ook een keer een touch down had en daar in de serie Married with Children seizoenen lang over aan het opscheppen was. Jeff en Marciano praten en lachen er kort over terwijl Zoe erdoorheen ook nog even haar jeu des boules prestatie aanhaalt. "Doe normaal joh" zegt Marciano tot besluit.
Zoe: "Maakt niet uit, ik had 'm wel".
Jeff doet Al Bundy na en lacht er met Marciano nog even over door
Zoe nog eens zacht: "Ik had 'm wel".
Wat heeft hij allemaal in zijn kast dan?quote:Op donderdag 27 april 2023 17:20 schreef Silves het volgende:
[..]
En als Erik denkt ik kom te kort, dan heeft hij een hele kas vol met eten..hij is gierig en een slokker.
nieuwe naam voor Zoe is dus Kelly Bundyquote:Op donderdag 27 april 2023 17:24 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff en Babs over dat Zoe niet geleerd had. Ze blijft toch volhouden dat ze er de hele dag voor gezeten heeft, ze onthoudt het gewoon allemaal niet zo goed zegt ze. Gesprek aan de tafel gaat weer verder over eten en dat er genoeg is nu. Zoe roept dan ineens dat toen ze groente en fruit konden winnen niemand hun best deed en dat wel uniek was.
Wendy: "Wel waar, komt ze weer, 1 keer! Maar wel hebben wel ons best gedaan of niet Ies?!"
Zoe: "Nou ik weet niet, Berend pakt een fucking watermeloen, dan ben je toch achterlijk"
Vergelijkt Zoe met Al Bundy die ook een keer een touch down had en daar in de serie Married with Children seizoenen lang over aan het opscheppen was. Jeff en Marciano praten en lachen er kort over terwijl Zoe erdoorheen ook nog even haar jeu des boules prestatie aanhaalt. "Doe normaal joh" zegt Marciano tot besluit.
Dit gaat nog leuk wordenquote:Op donderdag 27 april 2023 17:24 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff en Babs over dat Zoe niet geleerd had. Ze blijft toch volhouden dat ze er de hele dag voor gezeten heeft, ze onthoudt het gewoon allemaal niet zo goed zegt ze. Gesprek aan de tafel gaat weer verder over eten en dat er genoeg is nu. Zoe roept dan ineens dat toen ze groente en fruit konden winnen niemand hun best deed dat dat wel uniek was.
47 repen, crackers , pindakaas, hagel, pasta, macaroni, flessen met ketjup , augurken snoep en meer zooi..hij zegt het zelf.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat heeft hij allemaal in zijn kast dan?
Gewoon, eerlijk zullen we alles delen, niet meer en niet minder en heb je teveel, dan gun je het een ander. Heel simpelquote:Op donderdag 27 april 2023 17:33 schreef Verida het volgende:
De conclusie kan dus zijn dat er veel mensen zijn die eten of drank in hun kast bewaren.
Maar wat heeft dat te maken met het feit dat het vreemd is dat er elke dag nog steeds evengrote porties worden opgeschept voor iedereen.
dies de hele dag al on firequote:Op donderdag 27 april 2023 17:33 schreef mootie het volgende:
Er wordt niet eens meer gemeld dat Jeff loopt te brullen
En Erik komt niks tekort.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gewoon, eerlijk zullen we alles delen, niet meer en niet minder en heb je teveel, dan gun je het een ander. Heel simpel
Inderdaad, zo simpel is het. Dus niet zo heel vreemd dat Erik daar dan op zit te wachten, hij heeft duidelijk meer nodig dan Eunice en nog een paar anderen.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gewoon, eerlijk zullen we alles delen, niet meer en niet minder en heb je teveel, dan gun je het een ander. Heel simpel
Die vibe heb ik ook.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:36 schreef KinKiJan het volgende:
Die biljart stream met die muziek op de achtergrond
Beetje het idee alsof je nog even snel een kroeg in duikt om peuken te halen, waar dan zulke muziek zacht aanstaat, dikke vloerkleden op de tafels liggen, de bardame over de bar hangt met een Story en waar en 2 mannen, tevens enige (stam)gasten, rond het biljart staan.
Samequote:Op donderdag 27 april 2023 17:36 schreef KinKiJan het volgende:
Die biljart stream met die muziek op de achtergrond
Beetje het idee alsof je nog even snel een kroeg in duikt om peuken te halen, waar dan zulke muziek zacht aanstaat, dikke vloerkleden op de tafels liggen, de bardame over de bar hangt met een Story en waar 2 mannen, tevens enige (stam)gasten, rond het biljart staan.
Ik ken ze allemaal.quote:
Zelfs Eunice en Esther hebben hem gevraagd waarom hij zijn voorraad niet aanspreekt als hij zo'n honger heeft.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:29 schreef Silves het volgende:
[..]
47 repen, crackers , pindakaas, hagel, pasta, macaroni, flessen met ketjup , augurken snoep en meer zooi..hij zegt het zelf.
Ik geef je een roos elke dag.quote:
Spreekt Bern Sasha nu aan op haar grote mond of gaat het weer over een ander?quote:Op donderdag 27 april 2023 17:43 schreef KinKiJan het volgende:
Wissel naar de kas waar Sas weer eens dacht dat 'ie z'n smoel moet houden'. Ik kan wel raden wie. Maar Bern en Jappie moeten het maar even voor zich moesten houden. Jasper: "Ik heb een klein voorgevoel dat jullie mij vanavond een beetje in de gaten moeten houden". Dat weet Sas al, had ze al bedacht.
Terwijl Jappie weg loopt zegt ze: "Ja dat wist ik al, want hij zit nu al aan de whiskey en ik zie hoe hij daarop reageert. En ik snap ik want hij is precies daarin hetzelfde als ik, drankje drankje drankje en dan is de rem eraf en dan tik je iemand op de bek. Hoe gelijk je ook hebt, dat mag je nooit doen"
Bern: "Wat dat betreft heeft 'die man' 1 punt."
Sas: "Welk punt?"
Bern: "Dat we tegen fysiek geweld zijn"
Sas: "Ja tegen fysiek geweld maar intussen wel mensen.."
Bern "Jaja verbaal geweld natuurlijk, absoluu .." streamwissel naar Erik
oeps.... nu je het zegt.... ik zat hier alles mee te zingen (goed dat niemand me hoort), van die nummers die je eigenlijk niet leuk vindt, maar wel helemaal kentquote:
Dat weet ik nietquote:Op donderdag 27 april 2023 17:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Is dit de muziek die Esther en JW destijds hadden uitgekozen?
quote:Op donderdag 27 april 2023 17:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oeps.... nu je het zegt.... ik zat hier alles mee te zingen (goed dat niemand me hoort), van die nummers die je eigenlijk niet leuk vindt, maar wel helemaal kent
quote:Op donderdag 27 april 2023 17:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Spreekt Bern Sasha nu aan op haar grote mond of gaat het weer over een ander?
Nergens mee. Ze moeten toch iets te zeuren hebbenquote:Op donderdag 27 april 2023 17:33 schreef Verida het volgende:
De conclusie kan dus zijn dat er veel mensen zijn die eten of drank in hun kast bewaren.
Maar wat heeft dat te maken met het feit dat het vreemd is dat er elke dag nog steeds evengrote porties worden opgeschept voor iedereen?.
Geef het 1 uur, dat Sas zelf zo dronken is als een tor..quote:Op donderdag 27 april 2023 17:43 schreef KinKiJan het volgende:
Wissel naar de kas waar Sas weer eens dacht dat 'ie z'n smoel moet houden'. Ik kan wel raden wie. Maar Bern en Jappie moeten het maar even voor zich moesten houden. Jasper: "Ik heb een klein voorgevoel dat jullie mij vanavond een beetje in de gaten moeten houden". Dat weet Sas al, had ze al bedacht.
Terwijl Jappie weg loopt zegt ze: "Ja dat wist ik al, want hij zit nu al aan de whiskey en ik zie hoe hij daarop reageert. En dat snap ik want hij is precies daarin hetzelfde als ik, drankje drankje drankje en dan is de rem eraf en dan tik je iemand op de bek. Hoe gelijk je ook hebt, dat mag je nooit doen"
Bern: "Wat dat betreft heeft 'die man' 1 punt."
Sas: "Welk punt?"
Bern: "Dat we tegen fysiek geweld zijn"
Sas: "Ja tegen fysiek geweld maar intussen wel mensen.."
Bern "Jaja verbaal geweld natuurlijk, absoluu .." streamwissel naar Erik
dat hoop ik nu eens voor jefquote:Op donderdag 27 april 2023 17:46 schreef pingu66 het volgende:
Ik hoop dat Jap zich klem zuipt en flipt samen met Sas en ze direct naar huis moeten
over wie heeft hij hetquote:Op donderdag 27 april 2023 17:50 schreef danaqui het volgende:
Jeff " denk je dat je al feestend 9 ton kan verdienen? Denk het njet"
Heerlijk pak ze maar aan Jeff![]()
Hoezo aandachtsorgel? Wanneer je het over een aandachtsorgel hebt, dan moet je niet bij Eunice zijn. Loopt er één rond, die continu om aandacht schreeuwt, zowel letterlijk als figuurlijkquote:
Hebben ze zoveel bier/wijn dan?quote:Op donderdag 27 april 2023 17:47 schreef Silves het volgende:
[..]
Geef het 1 uur, dat Sas zelf zo dronken is als een tor..
Over al die klootzakken, mongolen en idiotenquote:
ha tuurlijk hij is zo niet he , is de grootste klojo en etterbak uit de loodsquote:Op donderdag 27 april 2023 17:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Over al die klootzakken, mongolen en idioten
Dacht 4 kratjes en wijn? ze zitten al aan het bier, en het zal een kort festival worden denk ik zo..quote:
Laat het zo zijn.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:56 schreef pingu66 het volgende:
Buurman en buurman hebben het zwembad verkeerd gemonteerd denk ik.
Neequote:Op donderdag 27 april 2023 18:12 schreef Varen het volgende:
Hangt er een vreemde sfeer, of ligt dat aan mij?
Wat drank erin en dan gaat het al snel gloeien..quote:Op donderdag 27 april 2023 18:15 schreef freaky40 het volgende:
De schaduw valt al in dus zal lekker fris worden.
Jappie is de hele dag al in een rare bui, Sasha en Bern hebben zich veel teruggetrokken met hun 2. Zoe hele dag beetje de baas aan het spelen, tot ergernis van sommigen.quote:Op donderdag 27 april 2023 18:12 schreef Varen het volgende:
Hangt er een vreemde sfeer, of ligt dat aan mij?
Dat zou maar zo kunnen.. er hangt wel iets in de luchtquote:Op donderdag 27 april 2023 18:17 schreef lojanda het volgende:
Er zou best weleens een flinke ruzie kunnen ontstaan vanavond.
zijn ze al van links naar rechts gegaan ?quote:Op donderdag 27 april 2023 18:17 schreef Silves het volgende:
40.000 man bij 538..16 man bij de loods editie..
Eens, maar verwacht het uit de hoek van Jappie/ Sasha.quote:Op donderdag 27 april 2023 18:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zou maar zo kunnen.. er hangt wel iets in de lucht
Het gaat ook weer vriezen..15°quote:Op donderdag 27 april 2023 18:15 schreef freaky40 het volgende:
De schaduw valt al in dus zal lekker fris worden.
Suzan & Freek komen zoquote:Op donderdag 27 april 2023 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
zijn ze al van links naar rechts gegaan ?
quote:Op donderdag 27 april 2023 18:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eens, maar verwacht het uit de hoek van Jappie/ Sasha.
FEBO bestel maar vast blaasontstekings medicijnenquote:Op donderdag 27 april 2023 18:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De dames gaan in zomerjurkjes. Lekker weertje voor
Dat zou goed kunnen , maar die heb ik amper gezienquote:Op donderdag 27 april 2023 18:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eens, maar verwacht het uit de hoek van Jappie/ Sasha.
Jappie heeft al weer genoeg op en heeft aan Sasha en Bern gevraagd of ze op hem willen letten vanavond.quote:Op donderdag 27 april 2023 18:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen , maar die heb ik amper gezien
Oh echt?quote:Op donderdag 27 april 2023 18:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jappie heeft al weer genoeg op en heeft aan Sasha en Bern gevraagd of ze op hem willen letten vanavond.
Bern is wel echt een baby hoor..quote:Op donderdag 27 april 2023 18:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sasha vertelde vanmorgen aan Bern dat ze naar Wendy wilde om haar 24 uur aan te vragen, zit niet goed in haar vel, net als Jappie en Bern vindt dat hij gepest wordt.
Ahum....quote:
quote:Op donderdag 27 april 2023 18:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jappie heeft al weer genoeg op en heeft aan Sasha en Bern gevraagd of ze op hem willen letten vanavond.
Die fles is vandaag echt al leeg.. zeker weten. Jasper kan niet stoppen die fles moet leeg.quote:Op donderdag 27 april 2023 18:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
hoorde wendy ooit eens zeggen ik ga niet meer drinkenquote:Op donderdag 27 april 2023 18:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die fles is vandaag echt al leeg.. zeker weten. Jasper kan niet stoppen die fles moet leeg.
Nu zijn er wel meer hoor waar dat ook zo bij gaatBij Jeff Babette en Wendy moet de fles ook leeg
Ja hoorde ik ook alleen het nadeel is dat als Jappie dichtbij Jeff staat en Hij Jeff een hoek geeft dat Bern en Sas dan telaat zijn met tegenhouden.quote:Op donderdag 27 april 2023 18:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja die uitspraken ken ik.. zeg ik ook altijd de volgende dag met een flinke kater..quote:Op donderdag 27 april 2023 18:28 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoorde wendy ooit eens zeggen ik ga niet meer drinken
quote:Op donderdag 27 april 2023 18:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja die uitspraken ken ik.. zeg ik ook altijd de volgende dag met een flinke kater..
Een uppercut is voor hem al nauwelijks haalbaarquote:Op donderdag 27 april 2023 18:28 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja hoorde ik ook alleen het nadeel is dat als Jappie dichtbij Jeff staat en Hij Jeff een hoek geeft dat Bern en Sas dan telaat zijn met tegenhouden.
tja, dan gaat er eenquote:Op donderdag 27 april 2023 18:28 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja hoorde ik ook alleen het nadeel is dat als Jappie dichtbij Jeff staat en Hij Jeff een hoek geeft dat Bern en Sas dan telaat zijn met tegenhouden.
Baby Bern.quote:
quote:Op donderdag 27 april 2023 18:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Een uppercut is voor hem al nauwelijks haalbaar
Gaat ook helemaal niet gebeuren.quote:Op donderdag 27 april 2023 18:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
tja, dan gaat er eenof
kaart komen en geld uit de pot, maar dat kan volgens mij (bijna) niemand meer wat schelen.
Jasper Jeff een hoek gevenquote:Op donderdag 27 april 2023 18:28 schreef danaqui het volgende:
[..]
Zo’n spijt altijd de volgende dagquote:
Jeff gilt al als een speenvarken als iemand hem een duwtje geeft...quote:Op donderdag 27 april 2023 18:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jasper Jeff een hoek gevendaar kan hij toch helemaal niet bij
Die twintigjarige ziet er weer lekker zomers uitquote:Op donderdag 27 april 2023 18:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt wel zomer
lijkt wel een babydollquote:Op donderdag 27 april 2023 18:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt wel zomer
En terechtquote:Op donderdag 27 april 2023 18:34 schreef mangalie het volgende:
[..]
Jeff gilt al als een speenvarken als iemand hem een duwtje geeft...![]()
Zou zeggen, probeer het maarquote:Op donderdag 27 april 2023 18:34 schreef mangalie het volgende:
[..]
Strookje aan de onderkant.. nog ff en ze gaat huppelen vanavond..quote:
Die 2 hebben weer lolquote:Op donderdag 27 april 2023 18:37 schreef Ebinas het volgende:
Sfeer zit er al goed in zegt Wendy enigszins sarcastisch.
Jeff"ik ga in de kas liggen"
Janet is echt een creatieveling , ff een oude tent van Mory verbouwd tot een kittig wit zomerjurkjequote:Op donderdag 27 april 2023 18:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt wel zomer
Is die gereserveerd ?quote:Op donderdag 27 april 2023 18:37 schreef Ebinas het volgende:
Sfeer zit er al goed in zegt Wendy enigszins sarcastisch.
Jeff"ik ga in de kas liggen"
hahaquote:Op donderdag 27 april 2023 18:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou zeggen, probeer het maar![]()
Ik ben tegen fysiek geweld, ik ben tegen fysiek geweld.quote:Op donderdag 27 april 2023 18:34 schreef mangalie het volgende:
[..]
Bern een baby. Be wel erg benieuwd, waarom Bern een baby is. Vind hem allesbehalve een baby.quote:
Jaquote:Op donderdag 27 april 2023 18:34 schreef mangalie het volgende:
[..]
Werkelijk elke dag…quote:Op donderdag 27 april 2023 18:46 schreef mangalie het volgende:
Pfff de waterbak van Jeff weer....Dat was vet
Bern wil iets normaal uitpraten, maar wordt overruled door die grootbek en haakt dan af. Iets met referentiekader enzo...quote:Op donderdag 27 april 2023 18:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bern een baby. Be wel erg benieuwd, waarom Bern een baby is. Vind hem allesbehalve een baby.
Vind hem meer volwassen dan Jeff, die gedraagt zich juist als een baby![]()
Het is zeiken om te kunnen zeiken en hij heeft zijn fansquote:Op donderdag 27 april 2023 18:48 schreef cinsan het volgende:
[..]
begint hij daar weer over te mekkeren
Zo nu en dan.....quote:Op donderdag 27 april 2023 18:48 schreef cinsan het volgende:
[..]
begint hij daar weer over te mekkeren
Fatsoensnorm kun je het ook wel noemenquote:Op donderdag 27 april 2023 18:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Bern wil iets normaal uitpraten, maar wordt overruled door die grootbek en haakt dan af. Iets met referentiekader enzo...
JAquote:Op donderdag 27 april 2023 18:50 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vind Janet net een ouderwetse verpleegster met dat witte outfitje en dat dingessie op haar hoofd
ik zal nooit fan worden van die grootbek en zo krijgen we weer te horen van hoe goed november wasquote:Op donderdag 27 april 2023 18:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is zeiken om te kunnen zeiken en hij heeft zijn fans
Novemberquote:Op donderdag 27 april 2023 18:46 schreef mangalie het volgende:
Wat wil ie nou weer uitpraten?quote:Op donderdag 27 april 2023 18:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Bern wil iets normaal uitpraten, maar wordt overruled door die grootbek en haakt dan af. Iets met referentiekader enzo...
ieuwquote:Op donderdag 27 april 2023 18:52 schreef Ebinas het volgende:
JW zegt dat Eunice kippenvel op haar tietjes heeft, dat kan hij zien
JW is een ouwe viespeuk, snoepert wil ik het niet noemen.quote:Op donderdag 27 april 2023 18:52 schreef Ebinas het volgende:
JW zegt dat Eunice kippenvel op haar tietjes heeft, dat kan hij zien
Hij zei er wel gelijk achteraan dat hij het gevoel had dat de waterbak in het niets zal zinken vergeleken bij de dingen die hen nog te wachten staanquote:Op donderdag 27 april 2023 18:46 schreef mangalie het volgende:
Wat nobel van Jeffquote:Op donderdag 27 april 2023 18:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij zei er wel gelijk achteraan dat hij het gevoel had dat de waterbak in het niets zal zinken vergeleken bij de dingen die hen nog te wachten staan
Joh, serieus?quote:Op donderdag 27 april 2023 18:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij zei er wel gelijk achteraan dat hij het gevoel had dat de waterbak in het niets zal zinken vergeleken bij de dingen die hen nog te wachten staan
Dat hadden we natuurlijk al doorquote:Op donderdag 27 april 2023 18:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
mwoah, het was gewoon de rest van de opmerking die eerder geplaatst werd
Ik zeg toch niet dat het gedrag van Jeff goed isquote:Op donderdag 27 april 2023 18:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bern een baby. Be wel erg benieuwd, waarom Bern een baby is. Vind hem allesbehalve een baby.
Vind hem meer volwassen dan Jeff, die gedraagt zich juist als een baby![]()
Hijheeft dat niet alleen bij Jeff..quote:Op donderdag 27 april 2023 18:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Bern is meer man, dan jeff ooit zal worden.quote:Op donderdag 27 april 2023 18:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het gedrag van Jeff goed is![]()
Ik vind dat Bern overall een baby is.. zijn hele gedrag.. altijd afwachten en zich nooit ergens in mengen omdat hij bang is dat hij weggestemd wordt. Altijd verschuilen achter anderen. Het is imo een zak hooi die weinig doet behalve Disney quizen maken. Het is voor mij geen echte man maar in veel opzichten een baby ventje.
vergeet niet de roast/cabaret van bern , spel dat op zijn verjaardag gespeeld werd door hem bedacht ,quote:Op donderdag 27 april 2023 18:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind dat Bern overall een baby is.. zijn hele gedrag.. altijd afwachten en zich nooit ergens in mengen omdat hij bang is dat hij weggestemd wordt. Altijd verschuilen achter anderen. Het is imo een zak hooi die weinig doet behalve Disney quizen maken. Het is voor mij geen echte man maar in veel opzichten een baby ventje.
Je vult wel veel in.quote:Op donderdag 27 april 2023 18:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Goeie..!!! Alles is goed aan Jeff. de rest zijn kneuzen etc...quote:Op donderdag 27 april 2023 19:00 schreef Ebinas het volgende:
Nou ben er wel weer even weg van.
Snap niet dat altijd alles fout of juist alles goed is aan iemand.
Was gisteren... Was een normaal gesprek. Bern 'haakte af' omdat hij het er niet mee eens was. Jeff legde hem op normale toon uit dat hij ipv de 'speech' die Bern gaf, beter zoiets als Erik had kunnen doen om ervoor te zorgen dat ie niet gekozen kon worden. Op die manier deed hij toch wat het programma van hem vroeg.quote:
Ik ook niet hoor.. ik heb al eerder gezegd dat hij steeds meer op Huub gaat lijken, die kreeg ook last van grootheidswaanzin. Ik vind Jeff erg leuk als hij met Moraima loopt en net als van de week met Babette en Wendy tijdens biergate. Ook als ze voor een opdracht op de slaapkamer moeten blijven moet ik altijd om hem lachen.quote:Op donderdag 27 april 2023 18:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik zal nooit fan worden van die grootbek en zo krijgen we weer te horen van hoe goed november was
Nog ff en dan moet ik van die twee echtquote:Op donderdag 27 april 2023 18:52 schreef ledn81 het volgende:
JW : "je hebt kippevel op je tietjes" tegen Eunice..
En ze staat weer te kirren als een 14 jarige meisje
Hoe Jeff tekeer ging was echt niet nodig maar ik vond dat hij wel een punt had.quote:Op donderdag 27 april 2023 18:54 schreef mangalie het volgende:
[..]
Was van de week na het pitchen..Jeff flipte...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |