Zoe zit er ook nog naast, doet ook niet mee. Ze zal eens moe wordenquote:
Ik zag alleen Sasquote:Op donderdag 27 april 2023 15:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zoe zit er ook nog naast, doet ook niet mee. Ze zal eens moe worden
Gewoon vragen hoorquote:
Iedereen blijquote:Op donderdag 27 april 2023 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon vragen hoor
Wat ik begrijp van Harry is dat Jasper aan Babette heeft gevraagd voor hem Whiskey te kopen en dat hij dan van zijn geld iets voor haar koopt. Schijnbaar mag je van die 300 euro geen eten en drinken kopen en op deze manier heeft hij toch zijn whiskey
Ze hebben het naar hun zin daarquote:
Kort maar krachtigquote:
zoe heb ik wel mee zien doen mss nu afgehaaktquote:Op donderdag 27 april 2023 15:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zat op de bank naast Jappie, had ook geen blauw of rood shirt aan.quote:Op donderdag 27 april 2023 15:54 schreef cinsan het volgende:
[..]
zoe heb ik wel mee zien doen mss nu afgehaakt
hiervoor deed ze wel mee had blauw schirt aanquote:Op donderdag 27 april 2023 15:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zat op de bank naast Jappie, had ook geen blauw of rood shirt aan.
Hoefde met het volkslied ook al niks te doen.quote:Op donderdag 27 april 2023 15:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag eigenlijk. Waarom mag Babette dat dan wél kopen?quote:Op donderdag 27 april 2023 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon vragen hoor
Wat ik begrijp van Harry is dat Jasper aan Babette heeft gevraagd voor hem Whiskey te kopen en dat hij dan van zijn geld iets voor haar koopt. Schijnbaar mag je van die 300 euro geen eten en drinken kopen en op deze manier heeft hij toch zijn whiskey
Babette had nog geld over van haar prijs . Zij had 500 euro gewonnen om te besteden, als prijs voor de weegwedstrijd.quote:Op donderdag 27 april 2023 16:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag eigenlijk. Waarom mag Babette dat dan wél kopen?
Isaac moet daar zélf iets van zeggen.quote:Op donderdag 27 april 2023 16:01 schreef OmaJacky het volgende:
Isaac is de vinger van babette opnieuw aan t verbinden, zoe roept dat isaac z'n t shirt moet uit doen want dat staat leuker.![]()
![]()
Wanneer wordt daar iets van gezegd, als een man dat zegt ontploft iedereen.
Dank je wel. Neemt niet weg dat ik het nog steeds niet begrijp waarom Babette van haar gewonnen geld wél drank mag kopen en Jappie van het gekregen geld niet?quote:Op donderdag 27 april 2023 16:03 schreef Verida het volgende:
[..]
Babette had nog geld over van haar prijs . Zij had 500 euro gewonnen om te besteden, als prijs voor de weegwedstrijd.
Bij het gewonnen geld van Babette was er niet gezegd dat er geen eten of drinken van gekocht mag worden en bij het geld, wat iedereen in de loods kreeg, was dit wel gezegdquote:Op donderdag 27 april 2023 16:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dank je wel. Neemt niet weg dat ik het nog steeds niet begrijp waarom Babette van haar gewonnen geld wél drank mag kopen en Jappie van het gekregen geld niet?
Maar is inmiddels oud nieuws dus laat maar.![]()
Oat geld van de prijzenpot mag niet voor eten en drinken en haar prijs heeft ze gewonnen en dat mag ze vrij bestedenquote:Op donderdag 27 april 2023 16:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dank je wel. Neenmt niet weg dat ik het nog steeds niet begrijp waarom Babette van haar gewonnen geld wél drank mag kopen en Jappie van het gekregen geld niet?
O, dat wist ik niet, heb n.l. geen streams. Maar dank voor de moeite.quote:Op donderdag 27 april 2023 16:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Bij het gewonnen geld van Babette was er niet gezegd dat er geen eten of drinken van gekocht mag worden en bij het geld, wat iedereen in de loods kreeg, was dit wel gezegd![]()
Het is niet zo heel ingewikkeld
Babette heeft 500 euro gewonnen, daar mag ze van kopen wat ze wilquote:Op donderdag 27 april 2023 16:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag eigenlijk. Waarom mag Babette dat dan wél kopen?
Oh vandaar dat ze het over Martin en Kim haddenquote:Op donderdag 27 april 2023 16:18 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
hoorde net een ideetje van jeff. We kunnen op zalando reviews plaatsen die hun kunnen lezen en daar iets voor hun in zetten alleen bij welke artikelen bereiken we hun
wat hoopt jef daarmee te bereikenquote:Op donderdag 27 april 2023 16:18 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
hoorde net een ideetje van jeff. We kunnen op zalando reviews plaatsen die hun kunnen lezen en daar iets voor hun in zetten alleen bij welke artikelen bereiken we hun
Wat een brabbeltaaltjequote:Op donderdag 27 april 2023 16:16 schreef KinKiJan het volgende:
Las over 'de codetaal' van Isaac en Marciano. Wat ik eruit haal is dat Isaac Marciano duidelijk wilde maken dat 'die ene' achter zat en dat die dezelfde naam heeft als Isaac's nichtje. Maar oordeel zelf
Filmpje: https://streamable.com/6696bg
Die optie zal dan vanaf nu ook geblokkeerd wordenquote:Op donderdag 27 april 2023 16:18 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
Dat is wel vaker voorgekomen in een RLS dat streamers of oud bewoners dingen doenquote:
op koningsdag was k5 misschien afgeleid want dit keer mochten we het wel horen. Die nacht op kantoor werd vd stream gehaald en kregen we slapers toen ze dit bedacht haddenquote:Op donderdag 27 april 2023 16:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die optie zal dan vanaf nu ook geblokkeerd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |