Sas.quote:
De hele week zitten slijmen en inlikken , haar vriendinnen voor de bus gegooid ..en slecht gepraatquote:Op woensdag 26 april 2023 16:47 schreef 5thencounter het volgende:
Zozo ZooWie staat ineens open voor hulp
Stomme Wendyquote:
quote:Op woensdag 26 april 2023 16:49 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff boos, Sasha moet d'r fucking bek houden.
kort filmpje: https://streamable.com/6nspge
Hopelijk kan die naar huisquote:Op woensdag 26 april 2023 16:49 schreef KinKiJan het volgende:
Beter dat het ook niet in beeld komt. Die gast doet dit juist voor de aandachtquote:
Eindelijk iemand die zijn mond tegen hem open durft te doen en we mogen het niet zienquote:Op woensdag 26 april 2023 16:49 schreef KinKiJan het volgende:
Het schijnt Sas te zijnquote:
Schakel ik al om voor JanLulquote:Op woensdag 26 april 2023 16:51 schreef Ebinas het volgende:
Zoe krijgt een stream
En de ruzie uit beeld
De manier waarop hij het vermeld, verdiend zoals gewoonlijk niet de hoofdprijsquote:
Dit nu? Klinkt als Wendy.quote:
Thnx, Ik las het alquote:
Het liefst gisteren.quote:
quote:Op woensdag 26 april 2023 16:52 schreef KinKiJan het volgende:
En dan zodadelijk gezellig samen het Wilhelmus van Nazzov zingen
Ja dacht ik dus ook.quote:
Omdat het Jeff is. Je weet wel, Jeffrey fucking den Hartogquote:
Nee is Sas, Wendy probeert het wel wat te sussen af en toe, maar die weet dat het ook geen zin heeft.quote:
Hij krijgt van mij een gouden standbeeldquote:Op woensdag 26 april 2023 16:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De manier waarop hij het vermeld, verdiend zoals gewoonlijk niet de hoofdprijs
Die komt er zo ook nog aan. Gaat hem niet wordenquote:Op woensdag 26 april 2023 16:53 schreef engine het volgende:
Laat hem maar lekker vijanden maken in de loods. Lekker de sfeer en de verdienopdracht verpesten.
Heb je Sas wel eens over hem gehoord? Net zo erg maar dan achter zijn rugquote:
quote:Op woensdag 26 april 2023 16:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee is Sas, Wendy probeert het wel wat te sussen af en toe, maar die weet dat het ook geen zin heeft.
Morrie lacht boven.. ''hehehe is toch een conjo'
Gouden nog welquote:Op woensdag 26 april 2023 16:54 schreef danaqui het volgende:
[..]
Hij krijgt van mij een gouden standbeeld
ok maar wat is de redenquote:Op woensdag 26 april 2023 16:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heb je Sas wel eens over hem gehoord? Net zo erg maar dan achter zijn rug
Hij doet het recht in je gezicht en dit keer heeft hij gelijk
quote:Op woensdag 26 april 2023 16:54 schreef danaqui het volgende:
[..]
Hij krijgt van mij een gouden standbeeld
Yeah Jeff terug naar Kimquote:
Die moeten ze echt opsluiten dat komt nooit meer goed.quote:Op woensdag 26 april 2023 16:52 schreef spapaars het volgende:
Heeft Jef geen gesprekken met een psycholoog?
Die achterlijk agressieve buien van hem wijzen op een stoornis in zijn hoofd.
Erg mooiquote:Op woensdag 26 april 2023 16:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die komt er zo ook nog aan. Gaat hem niet worden
Omdat hij zijn agressie niet kan beheersen, en lullen achter de rug om doet hij ook..quote:Op woensdag 26 april 2023 16:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heb je Sas wel eens over hem gehoord? Net zo erg maar dan achter zijn rug
Hij doet het recht in je gezicht en dit keer heeft hij gelijk
quote:Op woensdag 26 april 2023 16:57 schreef KinKiJan het volgende:
Wanneer Jeff aangeeft dat ze zich niet aan de regels houden geeft Sas dan ook wel de meest tactische reactie 'Ga roken! Ga roken Jeff!'. Inhoudelijk sterk ook.
Echt hoor,wat een bloedzuiger.quote:Op woensdag 26 april 2023 16:57 schreef KinKiJan het volgende:
Wanneer Jeff aangeeft dat ze zich niet aan de regels houden geeft Sas dan ook wel de meest tactische reactie 'Ga roken! Ga roken Jeff!'. Inhoudelijk sterk ook.
Ik heb hem net niet gehoord, wel wendy af en toe maar geen bern tijdens de ruzie.quote:Op woensdag 26 april 2023 16:58 schreef Silves het volgende:
Zou een Bern nu Sas hebben gesteund? of is hij nu ook een slappe halve dooie..en laat zijn liefje alles opknappen.
Ik denk dat Sas heel goed in staat is om zelf haar ruzies uit te vechtenquote:Op woensdag 26 april 2023 16:58 schreef Silves het volgende:
Zou een Bern nu Sas hebben gesteund? of is hij nu ook een slappe halve dooie..en laat zijn liefje alles opknappen.
Korsakoff.quote:Op woensdag 26 april 2023 16:59 schreef Dotteke het volgende:
ZOë helemaal blij ze weet al drie regels van Jasper zijn couplet
Vraag mij trouwens wel af wat er in een keer met Jasper is
Omdat FEBO hun kijkers behandelt als kleuters en daarom mag het van mij per direct van de buisquote:Op woensdag 26 april 2023 16:52 schreef Puzzie het volgende:
Wij mogen alleen een stream horen met de ruzie ergens op de achtergrond
Misschien al gezopen of nog dronken van gister, totale aanname van mij, want volg hem niet, kleine kakkerlak.quote:Op woensdag 26 april 2023 16:59 schreef Dotteke het volgende:
ZOë helemaal blij ze weet al drie regels van Jasper zijn couplet
Vraag mij trouwens wel af wat er in een keer met Jasper is
quote:Op woensdag 26 april 2023 17:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien al gezopen of nog dronken van gister, totale aanname van mij, want volg hem niet, kleine kakkerlak.
Het gaat juist om de buis.quote:Op woensdag 26 april 2023 17:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Omdat FEBO hun kijkers behandelt als kleuters en daarom mag het van mij per direct van de buis
Hij heeft een gesprek gehad zei hij en zijn hoofd was daarbij, geen idee wat er loos wasquote:Op woensdag 26 april 2023 17:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien al gezopen of nog dronken van gister, totale aanname van mij, want volg hem niet, kleine kakkerlak.
Geen Jappie maar een Kakkiequote:Op woensdag 26 april 2023 17:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dit nog herhalen?quote:Op woensdag 26 april 2023 17:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Omdat FEBO hun kijkers behandelt als kleuters en daarom mag het van mij per direct van de buis
24/7 streams klopt wel, maar ook vaak op mensen die niets zeggen, slapen of wat ook, gecensureerd dusquote:Op woensdag 26 april 2023 17:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het gaat juist om de buis.![]()
Dat scoort niet slecht
24/7 streams is gewoon een leugen
Ahw gossie, arme Jasper.quote:Op woensdag 26 april 2023 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft een gesprek gehad zei hij en zijn hoofd was daarbij, geen idee wat er loos was
En nu hoop ik dat de zoemer gaat en men niet nog een keer kan oefenen
We hebben wel 24/7 streams daar is niets om gelogenquote:Op woensdag 26 april 2023 17:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat scoort niet slecht
je kunt 24/7 iets zien op de streams.quote:Op woensdag 26 april 2023 17:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat scoort niet slecht
Da's waar.quote:Op woensdag 26 april 2023 17:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
24/7 streams klopt wel, maar ook vaak op mensen die niets zeggen, slapen of wat ook, gecensureerd dus
ZO jammer dat we dat niet mochten zien, volgende week maar weer even de uitzendingen kijkenquote:Op woensdag 26 april 2023 17:02 schreef utopia2.0 het volgende:
En weer doen alsof er niets gebeurt is. Mooi dat Sas hem eens goed aangesproken heeft
Ah Jeff weer bezig met zijn actquote:Op woensdag 26 april 2023 16:49 schreef KinKiJan het volgende:
Het zit je behoorlijk hoog.quote:Op woensdag 26 april 2023 17:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moet je dus nagaan hoe hoog het mij zit
Hij ging goed tekeer tegen Sas en Sas tegen hem, alleen mochten we niets zien. Vaag wat horenquote:
Ik hoop dat Sas nog meer tegen hem ingaat.quote:Op woensdag 26 april 2023 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO jammer dat we dat niet mochten zien, volgende week maar weer even de uitzendingen kijken
Je vriendin zal maar uitgemaakt worden voor 'trut' want mag hopen voor diegene dat ie heel erg hard kan rennenquote:Op woensdag 26 april 2023 16:49 schreef KinKiJan het volgende:
Heb je dat gezien dan? Mooi dat Jeff Sas goed aangesproken heeft.quote:Op woensdag 26 april 2023 17:02 schreef utopia2.0 het volgende:
En weer doen alsof er niets gebeurt is. Mooi dat Sas hem eens goed aangesproken heeft
Vriendinnen kunnen de laatste 100 jaar prima voor zichzelf opkomenquote:Op woensdag 26 april 2023 17:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je vriendin zal maar uitgemaakt worden voor 'trut' want mag hopen voor diegene dat ie heel erg hard kan rennen
"ga roken" en hij explodeertquote:Op woensdag 26 april 2023 17:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Sas nog meer tegen hem ingaat.
Maar dat staat er los vanquote:Op woensdag 26 april 2023 17:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vriendinnen kunnen de laatste 100 jaar prima voor zichzelf opkomen
quote:
Sas heeft de laatste dagen al vaker aangegeven dat ze ontzettende zin in een peuk heeft. Denk dat ze zelf graag wil rokenquote:
Heb jij Jeff gezien dan, dat hij Sas heeft aangesproken. Ow wacht je was nog bezig met dat standbeeld van goudquote:Op woensdag 26 april 2023 17:06 schreef danaqui het volgende:
[..]
Heb je dat gezien dan? Mooi dat Jeff Sas goed aangesproken heeft.
Heren hou het bij de streamsquote:
Yep ik zag het toen hij naar zijn kamer liep en standbeeld is al bijna klaar hoor, jaloers?quote:Op woensdag 26 april 2023 17:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heb jij Jeff gezien dan, dat hij Sas heeft aangesproken. Ow wacht je was nog bezig met dat standbeeld van goud
Zoe brengt haar van de wijs.quote:Op woensdag 26 april 2023 17:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Moraima moet het een keer opnieuw proberen
Dat klopt wel een beetje, maar toch faalt ze weerquote:
Had niet verwacht dat ze zo ver zou komen Moraimaquote:Op woensdag 26 april 2023 17:10 schreef Ebinas het volgende:
Mora shit na de herstart aan het eind net mis
Ik ook niet.quote:Op woensdag 26 april 2023 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat ze zo ver zou komen Moraima
quote:
JA!! Dat heb ik gehoord, dat zei ze vorige week ineensquote:Op woensdag 26 april 2023 17:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sas heeft de laatste dagen al vaker aangegeven dat ze ontzettende zin in een peuk heeft. Denk dat ze zelf graag wil roken
Ja helaas, ze wachten op de juryquote:
Je weet tochquote:Op woensdag 26 april 2023 17:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
2 personen negeren de opdracht en jeff wordt daar boos over, terecht, het is een opdracht van achter. Dan vindt Sas het nodig hem toe te schreeuwen dat hij maar moet gaan roken en wie is nu de boosdoener hier? Natuurlijk Jeff
Er zijn wat coachinggesprekken geweest dus ze krijgen wat extra tijd misschien.quote:Op woensdag 26 april 2023 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja helaas, ze wachten op de jury
Ze krijgen weer extra tijd zo te zien.
au!quote:
De wattes? Sasha die zin had in een sigaret? Dat is nieuwquote:Op woensdag 26 april 2023 17:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sas heeft de laatste dagen al vaker aangegeven dat ze ontzettende zin in een peuk heeft. Denk dat ze zelf graag wil roken
Van de wijs brengen, andere deuntje in hun hoofd proppenquote:
Yep ze snakte naar een sigaret afgelopen week, het werd steeds zwaarder om het vol te houden.quote:Op woensdag 26 april 2023 17:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De wattes? Sasha die zin had in een sigaret? Dat is nieuw
Ik wist niet dat Sasha rookte of gerookt had.quote:Op woensdag 26 april 2023 17:17 schreef Silves het volgende:
[..]
Yep ze snakte naar een sigaret afgelopen week, het werd steeds zwaarder om het vol te houden.
Nou zeg.quote:Op woensdag 26 april 2023 17:17 schreef Dotteke het volgende:
O jee, Jeff zit weer met die rotkop van hem die op onweer staat.
Sas kan niet ineens gaan roken en daar zal ze van balen 😂 heerlijk !quote:Op woensdag 26 april 2023 17:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dit is echt niet ineens over. Hij is woestquote:Op woensdag 26 april 2023 17:17 schreef Dotteke het volgende:
O jee, Jeff zit weer met die rotkop van hem die op onweer staat.
Heeft gerookt, al een paar jaar gestoptquote:Op woensdag 26 april 2023 17:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Sasha rookte of gerookt had.
Woosboest!quote:Op woensdag 26 april 2023 17:19 schreef engine het volgende:
[..]
Dit is echt niet ineens over. Hij is woest
Mooi woest laten zijn en zijn tekst maar laten vergetenquote:Op woensdag 26 april 2023 17:19 schreef engine het volgende:
[..]
Dit is echt niet ineens over. Hij is woest
Daar heeft hij niet alleen zichzelf mee, maar de hele groep.quote:Op woensdag 26 april 2023 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi woest laten zijn en zijn tekst maar laten vergeten
Echt he, alsof ze het allemaal geregeld heeft, terwijl ze zelf geen reet heet gedaan dan commanderen.quote:Op woensdag 26 april 2023 17:20 schreef Chanel5 het volgende:
kijk haar zitten pfff vindt zichzelf nogal wat
Jeff is een scheetje en zal nooit verbaal iets zeggenquote:Op woensdag 26 april 2023 17:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
2 personen negeren de opdracht en jeff wordt daar boos over, terecht, het is een opdracht van achter. Dan vindt Sas het nodig hem toe te schreeuwen dat hij maar moet gaan roken en wie is nu de boosdoener hier? Natuurlijk Jeff
Waar er 2 vechten, hebben er 2 schuld.quote:Op woensdag 26 april 2023 17:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff is een scheetje en zal nooit verbaal iets zeggen![]()
Sasha foei
Jeff heeft geen schuldquote:Op woensdag 26 april 2023 17:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waar er 2 vechten, hebben er 2 schuld.
De kookstream is vandaag iets later.quote:Op woensdag 26 april 2023 17:22 schreef Ebinas het volgende:
Koningsdag is alweer voorbij eer zij beginnen
jef is ook pion van k5 , met om de zoveel tijdens woeste aktes te brengenquote:Op woensdag 26 april 2023 17:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff is een scheetje en zal nooit verbaal iets zeggen![]()
Sasha foei
Maar hij komt wel, Janet kookt volgens mijquote:Op woensdag 26 april 2023 17:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De kookstream is vandaag iets later.
quote:
Erg he zit op hete kolenquote:
Je zou het bijna zeggenquote:Op woensdag 26 april 2023 17:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
jef is ook pion van k5 , met om de zoveel tijdens woeste aktes te brengen
Zou ik dit voorlezen, staat die mooi voor lulquote:
Uiteraard, hij wil helemaal geen klootzak zijn, maar het moet van de FEBO.quote:Op woensdag 26 april 2023 17:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
jef is ook pion van k5 , met om de zoveel tijdens woeste aktes te brengen
quote:Op woensdag 26 april 2023 17:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou ik dit voorlezen, staat die mooi voor lul
Het heeft den lul van Orange weer niet mogen behaegen.
De konig heeft mei diese jare opnieuw oevergeslage.
gespeedewegen mit m'n motore over te glatte eis als een gekkes.
Nooit gevalle op mine bekkes.
Gene lientje van den saekewasser met seine blaue bloet.
Die oelewaepper krijge van nooi te meren mijne groet.
quote:Op woensdag 26 april 2023 17:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou ik dit voorlezen, staat die mooi voor lul
Het heeft den lul van Orange weer niet mogen behaegen.
De konig heeft mei diese jare opnieuw oevergeslage.
gespeedewegen mit m'n motore over te glatte eis als een gekkes.
Nooit gevalle op mine bekkes.
Gene lientje van den saekewasser met seine blaue bloet.
Die oelewaepper krijge van nooi te meren mijne groet.
Hoe durf je Jeff een klootzak te noemen. TR gezetquote:Op woensdag 26 april 2023 17:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uiteraard, hij wil helemaal geen klootzak zijn, maar het moet van de FEBO.
sorry iets tegen je zin doen nooit goed , och zal wel wat tegenoverstaanquote:Op woensdag 26 april 2023 17:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uiteraard, hij wil helemaal geen klootzak zijn, maar het moet van de FEBO.
Ik ben benieuwd..quote:Op woensdag 26 april 2023 17:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Bep die van Mora geleerd
Zoe zou die van Jap doen
Die is lastig?quote:Op woensdag 26 april 2023 17:27 schreef Deisyy het volgende:
Je zal maar het laatste couplet moeten doen
Nee dan moet je lang wachten en eerst naar alle anderen luisteren, dat lijkt me me best lastig.quote:
Goed beeld voor de tvquote:Op woensdag 26 april 2023 17:27 schreef Dotteke het volgende:
Waarom zit er toch altjid zo lange tijd overal tussen in ze moesten elkaar toch opvolgend.
Geen gematsquote:
Iemand moet het couplet intypenquote:Op woensdag 26 april 2023 17:27 schreef Dotteke het volgende:
Waarom zit er toch altjid zo lange tijd overal tussen in ze moesten elkaar toch opvolgend.
Staat hierboven.quote:Op woensdag 26 april 2023 17:30 schreef Dotteke het volgende:
Imadiddin zet geen joker in hij stopt Fout, ik kon zo gauw niet bedenken wat hij fout had
Vind ik ook.quote:
Hoop dat ze bij iedereen zo streng zijnquote:Op woensdag 26 april 2023 17:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Waar trek je anders weer de grens.
Opvallend wel dat ze bij eerdere opdrachten, wel gematst hebben
Ja ik zat mee te lezen kan ook niet ontdekken wat hij fout had Hij zei luid niet duidelijk dat was het enige wat ik kan bedenkenquote:
Fout = foutquote:Op woensdag 26 april 2023 17:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Hij deed het heel erg goed. Beetje kinderachtig van de Jury.
Preciesquote:Op woensdag 26 april 2023 17:31 schreef engine het volgende:
[..]
Hoop dat ze bij iedereen zo streng zijn
Voud.quote:
Friesland.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |