Sas.quote:
De hele week zitten slijmen en inlikken , haar vriendinnen voor de bus gegooid ..en slecht gepraatquote:Op woensdag 26 april 2023 16:47 schreef 5thencounter het volgende:
Zozo ZooWie staat ineens open voor hulp
Stomme Wendyquote:
quote:Op woensdag 26 april 2023 16:49 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff boos, Sasha moet d'r fucking bek houden.
kort filmpje: https://streamable.com/6nspge
Hopelijk kan die naar huisquote:Op woensdag 26 april 2023 16:49 schreef KinKiJan het volgende:
Beter dat het ook niet in beeld komt. Die gast doet dit juist voor de aandachtquote:
Eindelijk iemand die zijn mond tegen hem open durft te doen en we mogen het niet zienquote:Op woensdag 26 april 2023 16:49 schreef KinKiJan het volgende:
Het schijnt Sas te zijnquote:
Schakel ik al om voor JanLulquote:Op woensdag 26 april 2023 16:51 schreef Ebinas het volgende:
Zoe krijgt een stream
En de ruzie uit beeld
De manier waarop hij het vermeld, verdiend zoals gewoonlijk niet de hoofdprijsquote:
Dit nu? Klinkt als Wendy.quote:
Thnx, Ik las het alquote:
Het liefst gisteren.quote:
quote:Op woensdag 26 april 2023 16:52 schreef KinKiJan het volgende:
En dan zodadelijk gezellig samen het Wilhelmus van Nazzov zingen
Ja dacht ik dus ook.quote:
Omdat het Jeff is. Je weet wel, Jeffrey fucking den Hartogquote:
Nee is Sas, Wendy probeert het wel wat te sussen af en toe, maar die weet dat het ook geen zin heeft.quote:
Hij krijgt van mij een gouden standbeeldquote:Op woensdag 26 april 2023 16:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De manier waarop hij het vermeld, verdiend zoals gewoonlijk niet de hoofdprijs
Die komt er zo ook nog aan. Gaat hem niet wordenquote:Op woensdag 26 april 2023 16:53 schreef engine het volgende:
Laat hem maar lekker vijanden maken in de loods. Lekker de sfeer en de verdienopdracht verpesten.
Heb je Sas wel eens over hem gehoord? Net zo erg maar dan achter zijn rugquote:
quote:Op woensdag 26 april 2023 16:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee is Sas, Wendy probeert het wel wat te sussen af en toe, maar die weet dat het ook geen zin heeft.
Morrie lacht boven.. ''hehehe is toch een conjo'
Gouden nog welquote:Op woensdag 26 april 2023 16:54 schreef danaqui het volgende:
[..]
Hij krijgt van mij een gouden standbeeld
ok maar wat is de redenquote:Op woensdag 26 april 2023 16:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heb je Sas wel eens over hem gehoord? Net zo erg maar dan achter zijn rug
Hij doet het recht in je gezicht en dit keer heeft hij gelijk
quote:Op woensdag 26 april 2023 16:54 schreef danaqui het volgende:
[..]
Hij krijgt van mij een gouden standbeeld
Yeah Jeff terug naar Kimquote:
Die moeten ze echt opsluiten dat komt nooit meer goed.quote:Op woensdag 26 april 2023 16:52 schreef spapaars het volgende:
Heeft Jef geen gesprekken met een psycholoog?
Die achterlijk agressieve buien van hem wijzen op een stoornis in zijn hoofd.
Erg mooiquote:Op woensdag 26 april 2023 16:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die komt er zo ook nog aan. Gaat hem niet worden
Omdat hij zijn agressie niet kan beheersen, en lullen achter de rug om doet hij ook..quote:Op woensdag 26 april 2023 16:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heb je Sas wel eens over hem gehoord? Net zo erg maar dan achter zijn rug
Hij doet het recht in je gezicht en dit keer heeft hij gelijk
quote:Op woensdag 26 april 2023 16:57 schreef KinKiJan het volgende:
Wanneer Jeff aangeeft dat ze zich niet aan de regels houden geeft Sas dan ook wel de meest tactische reactie 'Ga roken! Ga roken Jeff!'. Inhoudelijk sterk ook.
Echt hoor,wat een bloedzuiger.quote:Op woensdag 26 april 2023 16:57 schreef KinKiJan het volgende:
Wanneer Jeff aangeeft dat ze zich niet aan de regels houden geeft Sas dan ook wel de meest tactische reactie 'Ga roken! Ga roken Jeff!'. Inhoudelijk sterk ook.
Ik heb hem net niet gehoord, wel wendy af en toe maar geen bern tijdens de ruzie.quote:Op woensdag 26 april 2023 16:58 schreef Silves het volgende:
Zou een Bern nu Sas hebben gesteund? of is hij nu ook een slappe halve dooie..en laat zijn liefje alles opknappen.
Ik denk dat Sas heel goed in staat is om zelf haar ruzies uit te vechtenquote:Op woensdag 26 april 2023 16:58 schreef Silves het volgende:
Zou een Bern nu Sas hebben gesteund? of is hij nu ook een slappe halve dooie..en laat zijn liefje alles opknappen.
Korsakoff.quote:Op woensdag 26 april 2023 16:59 schreef Dotteke het volgende:
ZOë helemaal blij ze weet al drie regels van Jasper zijn couplet
Vraag mij trouwens wel af wat er in een keer met Jasper is
Omdat FEBO hun kijkers behandelt als kleuters en daarom mag het van mij per direct van de buisquote:Op woensdag 26 april 2023 16:52 schreef Puzzie het volgende:
Wij mogen alleen een stream horen met de ruzie ergens op de achtergrond
Misschien al gezopen of nog dronken van gister, totale aanname van mij, want volg hem niet, kleine kakkerlak.quote:Op woensdag 26 april 2023 16:59 schreef Dotteke het volgende:
ZOë helemaal blij ze weet al drie regels van Jasper zijn couplet
Vraag mij trouwens wel af wat er in een keer met Jasper is
quote:Op woensdag 26 april 2023 17:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien al gezopen of nog dronken van gister, totale aanname van mij, want volg hem niet, kleine kakkerlak.
Het gaat juist om de buis.quote:Op woensdag 26 april 2023 17:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Omdat FEBO hun kijkers behandelt als kleuters en daarom mag het van mij per direct van de buis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |