quote:Op maandag 24 april 2023 21:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat heeft Bill G. voor crimineels gedaan? (behalve Windows bedacht)
👃quote:Op maandag 24 april 2023 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Bill Gates lijkt mij iemand zonder voorhuid.
De Ridder was born in Amsterdam to a Dutch father and a Jewish-Israeli mother.[4][5] He is Jewish and speaks Hebrew.quote:
Zwart vind ik geen kleurquote:Op maandag 24 april 2023 21:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heks, daarnet zei je nog dat je zwarten vies vindt.
forum is ook pure strontquote:Op maandag 24 april 2023 21:55 schreef Tjacka het volgende:
Lijkt wel of ik op het Forum van Forum zit. Jemig mina zeg.
Wat vind jij?quote:Op maandag 24 april 2023 21:55 schreef Tjacka het volgende:
Lijkt wel of ik op het Forum van Forum zit. Jemig mina zeg.
sowieso ophouden met alles van de rechterkant. gewoon elkaar lief vinden en respecterenquote:Op maandag 24 april 2023 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat vind jij?
Ongehoord Nederland opheffen of niet?
Vooral je eigen volk, toch.quote:Op maandag 24 april 2023 22:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sowieso ophouden met alles van de rechterkant. gewoon elkaar lief vinden en respecteren
Van mij mogen ze wel wat vaker met Pim Fortuyn gaan bellenquote:Op maandag 24 april 2023 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat vind jij?
Nooit gezien, kijk alleen sport op TV. Maar het is sowieso controlled oppostion.quote:Op maandag 24 april 2023 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat vind jij?
Like gegevenquote:Op maandag 24 april 2023 22:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nooit gezien, kijk alleen sport op TV. Maar het is sowieso controlled oppostion.
Maken de echte wappies belachelijk door over de grens te gaan met bullshit.
Helaas zijn het serieus rechts extremisten.quote:Op maandag 24 april 2023 22:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nooit gezien, kijk alleen sport op TV. Maar het is sowieso controlled oppostion.
Maken de echte wappies belachelijk door over de grens te gaan met bullshit.
Het zijn enorme kneusjes inderdaadquote:Op maandag 24 april 2023 22:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helaas zijn het serieus rechts extremisten.
Ik kan wel lachen om Arnold Karskens. Zuurdere mensen vind je nergens.quote:Op maandag 24 april 2023 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat vind jij?
Hoe kan je zoiets zeggen na zijn weerzinwekkende behandeling van Els_Rechtsquote:Op maandag 24 april 2023 22:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kan wel lachen om Arnold Karskens. Zuurdere mensen vind je nergens.
quote:De gemeente Almere heeft in zijn archief alsnog zestien gigabyte aan documenten en e-mails van voormalig burgemeester Weerwind (D66) gevonden. Dat gebeurde nadat Omroep Flevoland de gemeente nogmaals had gevraagd naar mogelijke mails van Weerwind te zoeken.
In eerste instantie zei de gemeente dat Weerwind in zijn termijn als burgemeester nauwelijks mailde. In zes jaar tijd zou hij geen enkele mail hebben verzonden en slechts 191 mails hebben ontvangen. Dat blijkt dus niet te kloppen.
O ja, die heeft hij afgewezen, wat een vuile klootzak!quote:Op maandag 24 april 2023 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kan je zoiets zeggen na zijn weerzinwekkende behandeling van Els_Rechts
Een daad van een gevaccineerde zou ik haast zeggen.quote:Op maandag 24 april 2023 23:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
O ja, die heeft hij afgewezen, wat een vuile klootzak!
Heb je tandpasta en tandenborstel meegenomen?quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:13 schreef KingRoland het volgende:
Vandaag koffie drinken met een manager
Asian?quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:13 schreef KingRoland het volgende:
Bij de big four?quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:13 schreef KingRoland het volgende:
Van welk magazijn?quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:13 schreef KingRoland het volgende:
quote:
Jaquote:
Iedereen hier is witquote:
Nee maar ik ga volgende week naar de tandartsquote:Op dinsdag 25 april 2023 08:15 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Heb je tandpasta en tandenborstel meegenomen?
Delen met je matenquote:Op dinsdag 25 april 2023 08:52 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Van mijn vriendin blijft die mooi af
picsquote:Op dinsdag 25 april 2023 08:52 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Van mijn vriendin blijft die mooi af
Als ze niet uit Seoul komt hebben @KingRoland en ik geen interesse.quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:57 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Google maar zelf een meid uit Beijing.
Bij voorkeur japanse of koreaanse inddquote:Op dinsdag 25 april 2023 08:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ze niet uit Seoul komt hebben @:kingroland en ik geen interesse.
Ze komt niet uit Seoul maar uit provincie Hebei vlak bij Beijing. Fijn dat jullie geen interesse hebben. Ben dat gestaar van sommige mannen zat.quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@KnutdeIJsbeerquote:Op dinsdag 25 april 2023 08:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bij voorkeur japanse of koreaanse indd
Mannen die specifiek op Aziatische vrouwen, zijn wel triest om eerlijk te zijn. Zeker als je nooit een relatie met eentje hebt gehad. Vurig temperament.quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:59 schreef KingRoland het volgende:
Mooi om te zien dat de Aziatische vrouw in de sc geliefd is.
Wie had dat kunnen bedenken
Snap die hype niet, komt het alleen door braddie of is het gewoon zo goed?quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:03 schreef Boze_Loopeend het volgende:
Mooie tt meet bij de admiraal in Hilversum.
Hangt ook af met welke aziatische vrouw hequote:Op dinsdag 25 april 2023 09:02 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Mannen die specifiek op Aziatische vrouwen, zijn wel triest om eerlijk te zijn. Zeker als je nooit een relatie met eentje hebt gehad. Vurig temperament.
Ik weet het ook niet, maar als iemand van 125 kg naar 160 kg of zo kan gaan op twee jaar tijd, dan moet het daar toch goed zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Snap die hype niet, komt het alleen door braddie of is het gewoon zo goed?
Ja dat wel, maar heb het idee dat meeste mannen altijd denken dat Aziatische vrouwen onderdanig zijn of zo.quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hangt ook af met welke aziatische vrouw he
Wel jammer hoe het met braddie is gegaan. Volgens mij ging hij richting de 10k subs en werd hij meerdere malen genoemd bij diverse youtube-kanalen zoals bij de bankzitters en roddelpraat.quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:10 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar als iemand van 125 kg naar 160 kg of zo kan gaan op twee jaar tijd, dan moet het daar toch goed zijn.
Hij was binnen, en toen werd alles verwijderd, omdat groepje hem lastig valt. Dat groepje zit volgens mij ook gewoon op fok. Maja wel triest die jongen had nu een Tesla kunnen rijden en uit de Wajong kunnen zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wel jammer hoe het met braddie is gegaan. Volgens mij ging hij richting de 10k subs en werd hij meerdere malen genoemd bij diverse youtube-kanalen zoals bij de bankzitters en roddelpraat.
Boeiend.quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:17 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Hij was binnen, en toen werd alles verwijderd, omdat groepje hem lastig valt. Dat groepje zit volgens mij ook gewoon op fok. Maja wel triest die jongen had nu een Tesla kunnen rijden en uit de Wajong kunnen zijn.
Is een ruitenwisser makkelijk te vervangen op een tesla?quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:17 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Hij was binnen, en toen werd alles verwijderd, omdat groepje hem lastig valt. Dat groepje zit volgens mij ook gewoon op fok. Maja wel triest die jongen had nu een Tesla kunnen rijden en uit de Wajong kunnen zijn.
wat is ditquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:17 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Prima gifjesmateriaal wel.quote:
Is hij overleden?quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wel jammer hoe het met braddie is gegaan. Volgens mij ging hij richting de 10k subs en werd hij meerdere malen genoemd bij diverse youtube-kanalen zoals bij de bankzitters en roddelpraat.
ben je scheidsrechter?quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:02 schreef Caland het volgende:
Ik kan via de KNVB nog twee kaarten krijgen voor zondag.
Mooi, even wat joden oplichten.
zouden er scheidsrechters zitten in VBL?quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg, maar wel via de voetbalclub.
@Coco is Mateu Lahozquote:Op dinsdag 25 april 2023 11:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zouden er scheidsrechters zitten in VBL?
Denk dat je dan toch een paar boeren moet zoeken.quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:02 schreef Caland het volgende:
Ik kan via de KNVB nog twee kaarten krijgen voor zondag.
Mooi, even wat joden oplichten.
lood/oud ijzerquote:Op dinsdag 25 april 2023 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat je dan toch een paar boeren moet zoeken.
Goeiemorgen. Net wortelkanaal behandeling gehad. Moeilijk kibbeling eten nu.quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:15 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Heb je tandpasta en tandenborstel meegenomen?
Denk dat de schaarste daar wat minder is.quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat je dan toch een paar boeren moet zoeken.
Dat is ook weer waar, de mensen die ik ken die gaan hebben er alleen verdomd weinig zin in.quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat de schaarste daar wat minder is.
Successupportersquote:Op dinsdag 25 april 2023 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar, de mensen die ik ken die gaan hebben er alleen verdomd weinig zin in.
Gek genoeg kon ik zelfs nog kopen voor een Ajax of PSV vak (zonder combi)quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar, de mensen die ik ken die gaan hebben er alleen verdomd weinig zin in.
Doet een mondhygienist dat ook al tegenwoordig?quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen. Net wortelkanaal behandeling gehad. Moeilijk kibbeling eten nu.
Ik dacht dat ik bij haar moest zijn. Maar wortelkanaalbehandeling moest worden afgemaakt. Was wel gruwelijk dat de radio op één of andere commerciële zender stond. Met een TOP-1000 van Nederlandstalige muziek en hij mee zong.quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Doet een mondhygienist dat ook al tegenwoordig?
Als de muziek op de radio hetgeen was dat jou bezighield dan viel de behandeling kennelijk mee. Of was het ellende 2quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik bij haar moest zijn. Maar wortelkanaalbehandeling moest worden afgemaakt. Was wel gruwelijk dat de radio op één of andere commerciële zender stond. Met een TOP-1000 van Nederlandstalige muziek en hij mee zong.
Niks van gevoeld. De spuit er in.quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als de muziek op de radio hetgeen was dat jou bezighield dan viel de behandeling kennelijk mee. Of was het ellende 2
Nee ben niet zoals je moederquote:Op dinsdag 25 april 2023 13:02 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Lacht @:tjacka als een zeehond?
CoolCat?quote:Op dinsdag 25 april 2023 15:27 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, we gaan kledingwinkel muziek luisteren.
MosselenWorst denk ik, bij Dina.quote:Op dinsdag 25 april 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Blindevink met aardappelpuree en broccoli.quote:Op dinsdag 25 april 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik eet bij mijn oudersquote:Op dinsdag 25 april 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Drie blikjes Red Bull en een blikje Coca Cola (Zero, @KingRoland, nasi met rijst) in m'n mik gegooid vandaag.quote:Op dinsdag 25 april 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Macron wants to reconnect with the French!
👉 The A69, a contraflow highway
👉 Inter-community racism: "My spouse's friends said of me: 'She's beautiful, but she's black'"
👉 AI: Under the fantasy of the ideal, the dictatorship is on the move
On sale Wednesday!
Rendangquote:Op dinsdag 25 april 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pad Thaiquote:Op dinsdag 25 april 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Speelgoedfabrikant Mattel breidt zijn poppenlijn uit met een barbiepop met het syndroom van Down. De nieuwe pop maakt deel uit van de Barbie Fashionistas-lijn. Die lijn heeft als doel stigma's rond verstandelijke en lichamelijke beperkingen tegen te gaan
Wtf nu al?quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 25 april 2023 20:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wtf nu al?
Ik moet morgen nog gewoon, vandaag wel iets eerder gestopt om uit eten te gaan voor m'n verjaardag
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 25 april 2023 20:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wtf nu al?
Ik moet morgen nog gewoon, vandaag wel iets eerder gestopt om uit eten te gaan voor m'n verjaardag
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 25 april 2023 20:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wtf nu al?
Van hartequote:Op dinsdag 25 april 2023 20:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wtf nu al?
Ik had nog nooit van saldodipje gehoord.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:04 schreef Bezsen het volgende:
WGR / Saldodipje inkomenstoetsing
Goed topic.
Jammer al weer gesloten
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van saldodipje gehoord.
Sloeberquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:10 schreef Caland het volgende:
Je premium account (abo) verloopt op 26-04-2023 20:52
@:yvonne doe jij eens effe verlengen wijffie
Feyenoord wordt zo kampioen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:10 schreef Caland het volgende:
Je premium account (abo) verloopt op 26-04-2023 20:52
@:yvonne doe jij eens effe verlengen wijffie
quote:
denk dat dat duurder is dan een slecht seizoenquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Feyenoord wordt zo kampioen.
Daar kan wel wat tegenover staan.
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:18 schreef onlogisch het volgende:
https://www.lbc.co.uk/new(...)turbated-sunderland/
Goed verhaal.
Alles ten Noorden van London is niet serieus te nemen vriend @onlogischquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:18 schreef onlogisch het volgende:
Goed verhaal.
Verbodenquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:18 schreef onlogisch het volgende:
Goed verhaal.
quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
https://decorrespondent.n(...)5d-3190-8a0e73a99f29
Ik vind dit niet verstandig.quote:En zo gaat het zes maanden door. Haar laatste lening van 600 euro betaalt ze niet terug, in de hoop dat ze ermee wegkomt. ‘Er komt geen einde aan,’ zegt ze.
quote:
als je dit leuk vindt kan ik je de podcast WEAPONIZED aanradenquote:
Ik ga dit ook proberen met de belastingdienst.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dan komt er inderdaad geen einde aan
Lex Immers was daar net buiten beeld op penalty's aan het trainen.quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:33 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik ga dit ook proberen met de belastingdienst.
Ik spreek een beetje straat Nederlandsquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:33 schreef Coco het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door Bezsen op 25-04-2023 21:30 ]
quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:33 schreef Coco het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door Bezsen op 25-04-2023 21:30 ]
Welke straat?quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:34 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik spreek een beetje straat Nederlands
Zeker.quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je hier weleens van gehoord?
https://twitter.com/christkameraden
de pedo's in het vaticaan zijn geen echte katholiekenquote:Op dinsdag 25 april 2023 22:04 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zeker.
Al zie ik meer in de KATHOLIEKE KAMERADEN
quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de pedo's in het vaticaan zijn geen echte katholieken
heb ik gehoord
nee ging meer over de tak van gelovige sport die ze beoefenenquote:
Het Vaticaan kan niet gekaapt worden.quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee ging meer over de tak van gelovige sport die ze beoefenen
een amerikaans maatje is er heilig van overtuigd dat het vaticaan gekaapt is
watquote:Op dinsdag 25 april 2023 22:38 schreef Tjacka het volgende:
@:bezsen en @:atypisch
ik schat jullie allebei in als zeer slimme jongens slimmer dan ik maar geloven jullie echt in die onzin?
Twee voor bekerfinale, EK geen ideequote:Op dinsdag 25 april 2023 22:37 schreef Tjacka het volgende:
@:caland kan je met oranje clubkaart 1 of twee tickets halen voor bekerfinale of voor aankomende ek? Ik vraag dit voor een vriend
wat moet jij daar en waarom noem je het amsiequote:Op dinsdag 25 april 2023 22:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zondag lekker de aanstaande bekeroverwinning in Amsie Ams vieren (hoop ik).
Ik heb een goede vriend in Amsterdam wonen, waarde Tjacka. Het zal je verbazen hoe het leven soms loopt.quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat moet jij daar en waarom noem je het amsie
oh dus je zegt heel stoer dat je in amsie ga kijken maar kijkt wel op iemands zolderkamer?quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb een goede vriend in Amsterdam wonen, waarde Tjacka. Het zal je verbazen hoe het leven soms loopt.
Een hele hoop aannames en passieve agressiviteit. Waar is dit allemaal voor nodig?quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh dus je zegt heel stoer dat je in amsie ga kijken maar kijkt wel op iemands zolderkamer?
sorry. mag ik het overnieuw proberen?quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een hele hoop aannames en passieve agressiviteit. Waar is dit allemaal voor nodig?
waar ga je kijken?quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een hele hoop aannames en passieve agressiviteit. Waar is dit allemaal voor nodig?
Dat mag je zeker. Jezus vergeeft al onze zonden, ook die van jij.quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sorry. mag ik het overnieuw proberen?
zie bovenstaande post misschien kan ik je advies gevenquote:Op dinsdag 25 april 2023 23:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat mag je zeker. Jezus vergeeft al onze zonden, ook die van jij.
In 2021 vloog ik via Amsterdam naar Dubai en toen kwam ik erachter dat ze geen McKroket hadden bij de McDonalds op Schiphol.quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb een goede vriend in Amsterdam wonen, waarde Tjacka. Het zal je verbazen hoe het leven soms loopt.
Ik kwam daar twee maanden geleden ook achter. Net zoals ik me kapot schrok om de kosten van cheeseburgers en hamburgers.quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:26 schreef Bezsen het volgende:
[..]
In 2021 vloog ik via Amsterdam naar Dubai en toen kwam ik erachter dat ze geen McKroket hadden bij de McDonalds op Schiphol.
Goed verhaal wederom.
dit wist ik nietquote:Op dinsdag 25 april 2023 23:26 schreef Bezsen het volgende:
[..]
In 2021 vloog ik via Amsterdam naar Dubai en toen kwam ik erachter dat ze geen McKroket hadden bij de McDonalds op Schiphol.
Goed verhaal wederom.
Ik was speciaal met KLM via schiphol gevlogen hiervoor.quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik kwam daar twee maanden geleden ook achter. Net zoals ik me kapot schrok om de kosten van cheeseburgers en hamburgers.
Niet bij de Mac op Schiphol dus!quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit wist ik niet
ik koop altijd mckrokets bij de Mac
Dat weet ik nog niet. Eerst maar eens hopen dat de beste jongen opknapt van het ziek zijn. We keken Union v Ajax in Bouwman.quote:
ik denk niet dat ik je advies kan geven dan.quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Eerst maar eens hopen dat de beste jongen opknapt van het ziek zijn. We keken Union v Ajax in Bouwman.
Haha, hoezo?quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik je advies kan geven dan.
Ik had gekund op de Oranje-kaart van m'n zus maar vriendelijk bedankt.quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:34 schreef Bezsen het volgende:
@:Caland schijnt nog van een paar kaarten af te moeten komen
ik kom daar niet. als ik met mijn vrienden ga eindig ik in de dichtstbijzijnde leuke kroeg (zeevaart) en toen ik nog in Amsterdam woonde en met mijn broertje ergens ging kijken gingen we naar de baarsjes of soms de Jordaan. dan is dit wel de andere kant opquote:
Oh, maar de beste jongen kent Amsterdam wel op zijn duimpje. Komt vast goed. Die donderdag kwamen we vanuit Den Haag dus hadden we weinig tijd om een betere plek op te zoeken. Zondag waarschijnlijk wat eerder in de stad.quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik kom daar niet. als ik met mijn vrienden ga eindig ik in de dichtstbijzijnde leuke kroeg (zeevaart) en toen ik nog in Amsterdam woonde en met mijn broertje ergens ging kijken gingen we naar de baarsjes of soms de Jordaan. dan is dit wel de andere kant op
heb wel het idee dat je het altijd moet opzoeken met dit soort wedstrijden. dus meer de wijken in. aangezien al die provencialen richting Wallen of Leidse gaan.quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oh, maar de beste jongen kent Amsterdam wel op zijn duimpje. Komt vast goed. Die donderdag kwamen we vanuit Den Haag dus hadden we weinig tijd om een betere plek op te zoeken. Zondag waarschijnlijk wat eerder in de stad.
Ik had gekund, maar met zijn tweeën. Van plan om met drie (en misschien meer) te kijken, en heb een gezellige middag/avond even hard nodig.quote:
hoezo vriend? met zijn tweeën is het beste met zijn drieën spreek je toch een iemand meer dan die anderquote:Op dinsdag 25 april 2023 23:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik had gekund, maar met zijn tweeën. Van plan om met drie (en misschien meer) te kijken, en heb een gezellige middag/avond even hard nodig.
quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
geweldige postsquote:Op dinsdag 25 april 2023 17:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Drie blikjes Red Bull en een blikje Coca Cola (Zero, @:KingRoland, nasi met rijst) in m'n mik gegooid vandaag.
Ik ga eerst m'n vriendin door de boxspring heen beuken weldra, en daarna zien we wel wat we in de pan gooien.
@:onlogisch
Zo'n heerluk oud hollandsch bolle jan avondje in de jordaan.quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik had gekund, maar met zijn tweeën. Van plan om met drie (en misschien meer) te kijken, en heb een gezellige middag/avond even hard nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 april 2023 07:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zo'n heerluk oud hollandsch bolle jan avondje in de jordaan.
Een Pikketanussie Een Pikketanussie Een PikketanussieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Nuchtere Nico![]()
quote:
Dit moet een grote indruk op je hebben achtergelaten!quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:26 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Goed verhaal wederom.
quote:
Wel milkshakes? #prayforbarneyquote:Op dinsdag 25 april 2023 23:26 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Goed verhaal wederom.
quote:Op woensdag 26 april 2023 07:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zo'n heerluk oud hollandsch bolle jan avondje in de jordaan.
Een Pikketanussie Een Pikketanussie Een PikketanussieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Hier, kun je je kennis nog verder bijspijkeren.Yea, she's on crack.
Moeten dood.quote:Op woensdag 26 april 2023 08:55 schreef KingRoland het volgende:
Wat vinden jullie van werner vogels?
Goedemorgen!quote:
Stukje 9/11quote:Op woensdag 26 april 2023 09:44 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle 676 6/6
⬜⬜⬜🟩⬜
⬜⬜⬜🟩🟩
⬜🟩⬜🟩🟩
⬜🟩⬜🟩🟩
⬜🟩⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Ik zou mijn kat niet meenemen naar m'n werkquote:Op woensdag 26 april 2023 12:26 schreef Coco het volgende:
Bijna helft Nederlanders met kater naar werk
@:Caland
@:tong80
@:Gurneyisbestoke
Een bijbaantje-collega ooit antwoordde steevast bij iemands zoektocht naar een medewerkster: Die zit met haar poes op de kattenbak.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik zou mijn kat niet meenemen naar m'n werk
quote:Op woensdag 26 april 2023 12:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 april 2023 12:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Leuke grap weer @GGMM !quote:Op woensdag 26 april 2023 12:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Het is maar net welke moderator je treft.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wat moet je eigenlijk doen voor een note?
De club staat in brand!quote:
Vandaag heeft hij al een note uitgedeeld, zijn werk zit er wel weer op voor vandaag.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is maar net welke moderator je treft.
Normaalgesproken doet moderator onlogisch niet zoveel.
Nou dat weet ik niet. Hij moet toch zijn matige werk als trainer toch ergens opvangen.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vandaag heeft hij al een note uitgedeeld, zijn werk zit er wel weer op voor vandaag.
Snap ik wel, je hebt het dan wel echt gemaakt als je moderator bent op Fok!. Dan hoef je niet meer te werken.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Normaalgesproken doet moderator onlogisch niet zoveel.
quote:Op woensdag 26 april 2023 14:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet. Hij moet toch zijn matige werk als trainer toch ergens opvangen.
het is erg mooi dat je er de moeite voor neemtquote:Op woensdag 26 april 2023 14:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we deze week vrij. (Dat scheelt een blamage)
Het is ook vooral een gebrek aan kwaliteit van de spelers. (Dit heb ik geleerd van @Lange_Lans )quote:Op woensdag 26 april 2023 14:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is erg mooi dat je er de moeite voor neemt
dat je er dan geen reet van kunt maakt niet zoveel uit denk ik
Kracht en data is het toverwoord! (zie het Ajax-topic)quote:Op woensdag 26 april 2023 14:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij hanteert ook de "wij winnen" "zij verliezen" methode?quote:Op woensdag 26 april 2023 14:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is ook vooral een gebrek aan kwaliteit van de spelers. (Dit heb ik geleerd van @:Lange_lans )
Trainingskamp.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat ik meestal het meeste baal van zo'n nederlaag. Die ventjes zijn dat eenmaal in de kleedkamer allang weer vergetenquote:Op woensdag 26 april 2023 14:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij hanteert ook de "wij winnen" "zij verliezen" methode?
Zou Alfred dit ook doorgemaakt hebben?quote:Op woensdag 26 april 2023 14:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat ik meestal het meeste baal van zo'n nederlaag. Die ventjes zijn dat eenmaal in de kleedkamer allang weer vergeten
ik had vroeger soms een teamgenootje die oprecht kon huilen tijdens en na de wedstrijd als het niet liepquote:Op woensdag 26 april 2023 14:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat ik meestal het meeste baal van zo'n nederlaag. Die ventjes zijn dat eenmaal in de kleedkamer allang weer vergeten
2 jaar geleden had ik er eentje die stond vrolijk bloemetjes te plukken tijdens een wedstrijd.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik had vroeger soms een teamgenootje die oprecht kon huilen tijdens en na de wedstrijd als het niet liep
Van de verkeerde kant gok ik.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2 jaar geleden had ik er eentje die stond vrolijk bloemetjes te plukken tijdens een wedstrijd.
Wat doe jij (in het geval jouw opvoeding volledig mislukt) en je dochter blijkt pot te zijn?quote:Op woensdag 26 april 2023 14:55 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Van de verkeerde kant gok ik.
Wat erg.
volgens mij nietquote:Op woensdag 26 april 2023 14:55 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Van de verkeerde kant gok ik.
Wat erg.
Wij hebben geen homofilie in de familiequote:Op woensdag 26 april 2023 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat doe jij (in het geval jouw opvoeding volledig mislukt) en je dochter blijkt pot te zijn?
Onterf je haar???
dat zijn de beste, zeker als de rest van het team het ook accepteertquote:Op woensdag 26 april 2023 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2 jaar geleden had ik er eentje die stond vrolijk bloemetjes te plukken tijdens een wedstrijd.
wel hemofilie toch in dat blauwe britse bloed?quote:Op woensdag 26 april 2023 14:57 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wij hebben geen homofilie in de familie
Dat is een Nederlandse tic
Starlink was gister al geloof ik.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:57 schreef onlogisch het volgende:
Nieuwe lancering van SpaceX is vannacht @:Scrummie
Niet met big fucking rocket maar een reguliere van Starlink geloof ik.
Zo zie je maar maat. Werken is nergens goed voor.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:59 schreef Bezsen het volgende:
Weer iemand in de zakelijke kring overleden.
Hartaanval
Eens maatquote:Op woensdag 26 april 2023 15:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo zie je maar maat. Werken is nergens goed voor.
Ik heb gezonde Poolse genenquote:Op woensdag 26 april 2023 14:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wel hemofilie toch in dat blauwe britse bloed?
Inso had het al over Szymanski voordat het concreet werdquote:Op woensdag 26 april 2023 15:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat is jouw mening over szymanski?
Altijd kopenquote:Op woensdag 26 april 2023 15:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat is jouw mening over szymanski?
Ik overweeg inmiddels hem zelf maar te kopen.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
@:DombohetOlifantje1 en ik zouden er zelfs 15 miljoen voor betalen
Ja, van een aantal ga je natuurlijk niets horen als ze overlijden, van familie of iets dergelijks.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:04 schreef onlogisch het volgende:
Denk dat MPC60 ook gegaan is in de coronatijd. Postte altijd volop in het Feyenoord topic maar is er in april 2020 mee gestopt. Had ook iets met zijn hart
Dat was de periode die wij speelden toch?quote:Op woensdag 26 april 2023 15:10 schreef Bezsen het volgende:
Mensen die niet lekker wow speelde tijdens de eerste corona golf kan ik niet serieus nemen
Zeker.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was de periode die wij speelden toch?
ik kan dat echt niet meerquote:Op woensdag 26 april 2023 15:10 schreef Bezsen het volgende:
Mensen die niet lekker wow speelde tijdens de eerste corona golf kan ik niet serieus nemen
Zonde van bitcoin maat.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:07 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik overweeg inmiddels hem zelf maar te kopen.
2 mentions weggekliktquote:Op woensdag 26 april 2023 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Och, hij maakt een foutje. Wat kinderachtig hierover te beginnen zeg.
Pak hem aan maat.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Och, hij maakt een foutje. Wat kinderachtig hierover te beginnen zeg.
Dan heb je nooit geraid met onlogisch (onder de tank in dps), knut (bezig met duelling tijdens de raid) en LR (gokken voor 1000en gold tijdens de raid)quote:
haha. Hoe heette die vorm van gokken ook alweer?quote:Op woensdag 26 april 2023 15:15 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dan heb je nooit geraid met onlogisch (onder de tank in dps), knut (bezig met duelling tijdens de raid) en LR (gokken voor 1000en gold tijdens de raid)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |