Doet een mondhygienist dat ook al tegenwoordig?quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen. Net wortelkanaal behandeling gehad. Moeilijk kibbeling eten nu.
Ik dacht dat ik bij haar moest zijn. Maar wortelkanaalbehandeling moest worden afgemaakt. Was wel gruwelijk dat de radio op één of andere commerciële zender stond. Met een TOP-1000 van Nederlandstalige muziek en hij mee zong.quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Doet een mondhygienist dat ook al tegenwoordig?
Als de muziek op de radio hetgeen was dat jou bezighield dan viel de behandeling kennelijk mee. Of was het ellende 2quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik bij haar moest zijn. Maar wortelkanaalbehandeling moest worden afgemaakt. Was wel gruwelijk dat de radio op één of andere commerciële zender stond. Met een TOP-1000 van Nederlandstalige muziek en hij mee zong.
Niks van gevoeld. De spuit er in.quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als de muziek op de radio hetgeen was dat jou bezighield dan viel de behandeling kennelijk mee. Of was het ellende 2
Nee ben niet zoals je moederquote:Op dinsdag 25 april 2023 13:02 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Lacht @:tjacka als een zeehond?
CoolCat?quote:Op dinsdag 25 april 2023 15:27 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, we gaan kledingwinkel muziek luisteren.
MosselenWorst denk ik, bij Dina.quote:Op dinsdag 25 april 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Blindevink met aardappelpuree en broccoli.quote:Op dinsdag 25 april 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik eet bij mijn oudersquote:Op dinsdag 25 april 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Drie blikjes Red Bull en een blikje Coca Cola (Zero, @KingRoland, nasi met rijst) in m'n mik gegooid vandaag.quote:Op dinsdag 25 april 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Macron wants to reconnect with the French!
👉 The A69, a contraflow highway
👉 Inter-community racism: "My spouse's friends said of me: 'She's beautiful, but she's black'"
👉 AI: Under the fantasy of the ideal, the dictatorship is on the move
On sale Wednesday!
Rendangquote:Op dinsdag 25 april 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pad Thaiquote:Op dinsdag 25 april 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Speelgoedfabrikant Mattel breidt zijn poppenlijn uit met een barbiepop met het syndroom van Down. De nieuwe pop maakt deel uit van de Barbie Fashionistas-lijn. Die lijn heeft als doel stigma's rond verstandelijke en lichamelijke beperkingen tegen te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |