https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Een fiscalist en een vermogensplanner en hele tribune vol met gold diggersquote:
Humor om te lachen jongensquote:Op maandag 24 april 2023 20:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Een fiscalist en een vermogensplanner en hele tribune vol met gold diggers![]()
En een paar oplichters aan de bar
Was het maar om te lachenquote:
Ik ga weer eens een keertje kijken.quote:
Kwaadaardige leugens. Weg ermee.quote:Op maandag 24 april 2023 22:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Luister eens Johan, het zijn geen meningen, het zijn gewoon leugens.
Beste programma nadat Koot en Bie 20 jaar geleden zijn gestopt.quote:
Op haar pols. Ooit gezien.quote:
Vond De Kwis echt leuk, het eerste seizoen van even tot hier kut, daarna gewoon goed maar de laatste tijd vind ik dat het wat zuur en negatief is.quote:Op maandag 24 april 2023 22:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beste programma nadat Koot en Bie 20 jaar geleden zijn gestopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kwis nooit gezien. Even tot hier pas na het winnen van de T ring.quote:Op maandag 24 april 2023 22:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vond De Kwis echt leuk, het eerste seizoen van even tot hier kut, daarna gewoon goed maar de laatste tijd vind ik dat het wat zuur en negatief is.
Bedoel je niet Kopspijkers?quote:Op maandag 24 april 2023 22:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beste programma nadat Koot en Bie 20 jaar geleden zijn gestopt.
Vooruit. Die in de TOP-5quote:
quote:
Val jij daar ook onder?quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Toch doet het me altijd wel goed dat er nog zoveel normale mensen zijn in dit land.
Ja, maar ze moeten echt eens ophouden met wielrennen door ons strot duwen bij vandaag insidequote:
Eensquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja, maar ze moeten echt eens ophouden met wielrennen door ons strot duwen bij vandaag inside
Vind het best een leuke meid.quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Meisje Vollering heeft nog niks kunnen zeggen.
Ja ik begreep al dat jullie het niets vonden. Kijk er liever naar dan die dochter van Kneteman.quote:
True.quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja ik begreep al dat jullie het niets vonden. Kijk er liever naar dan die dochter van Kneteman.
Dood kleinzoon.quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:18 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom Kraaij en Boskamp er niet meer zitten, omdat ze alleen maar over voetbal zouden kunnen praten. En er wel steeds domme wielrendozen mogen aanschuiven.
Hij zit wel bij Veronica Insidequote:
Derksen wilde ze niet meer in de uitzending hebben omdat het breder zou gaan worden dan voetbal. En vervolgens nodigen ze dan wel regelmatig Valentijn Driessen uit om de een of andere reden.quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:18 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom Kraaij en Boskamp er niet meer zitten, omdat ze alleen maar over voetbal zouden kunnen praten. En er wel steeds domme wielrendozen mogen aanschuiven.
Het was meer retorisch eigenlijk. Maar het slaat idd allemaal nergens op.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:22 schreef Mike het volgende:
[..]
Derksen wilde ze niet meer in de uitzending hebben omdat het breder zou gaan worden dan voetbal. En vervolgens nodigen ze dan wel regelmatig Valentijn Driessen uit om de een of andere reden.
De dagjesmensen hier weten niet dat je die vraag zo'n beetje elke keer stelt als dat kind er zitquote:Op woensdag 26 april 2023 16:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was meer retorisch eigenlijk. Maar het slaat idd allemaal nergens op.
rustigquote:Op woensdag 26 april 2023 21:58 schreef Raw85 het volgende:
Ophoeren met die Wierd en z’n Kremlinpraatjes
Die gebieden zijn helemaal niet pro-russisch. Dat zijn regelrechte Kremlin leugens. Wierd is van de verkeerde kant.quote:Op woensdag 26 april 2023 21:58 schreef Raw85 het volgende:
Ophoeren met die Wierd en z’n Kremlinpraatjes
Exactquote:Op woensdag 26 april 2023 22:00 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Die gebieden zijn helemaal niet pro-russisch. Dat zijn regelrechte Kremlin leugens. Wierd is van de verkeerde kant.
Door het uitnodigen van Driessen blijft VI bijna dagelijks op krantenkoppen villen op Telegraaf-side. In de zin van, hoe creëer je nieuws, dat er eigenlijk niet is.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:22 schreef Mike het volgende:
[..]
Derksen wilde ze niet meer in de uitzending hebben omdat het breder zou gaan worden dan voetbal. En vervolgens nodigen ze dan wel regelmatig Valentijn Driessen uit om de een of andere reden.
Was deze extremist er?quote:
VI is dan ook net zo extreem rechts als de Telegraaf. Ik gebruik extreem omdat normaal rechts momenteel al te gruwelijk is.quote:Op donderdag 27 april 2023 15:17 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Door het uitnodigen van Driessen blijft VI bijna dagelijks op krantenkoppen villen op Telegraaf-side. In de zin van, hoe creëer je nieuws, dat er eigenlijk niet is.
Normaal enkel als ze dronken is en haar hart laat spreken maar dit was gewoon een kaars grapje op Koningsdag.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Marieke is goed in tweets verwijderen
Was notabene gisteren in de uitzending?quote:Op donderdag 27 april 2023 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Normaal enkel als ze dronken is en haar hart laat spreken maar dit was gewoon een kaars grapje op Koningsdag.
Ruud de Wildquote:Op donderdag 27 april 2023 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was even afgedwaald, wie doet genee na?
Haha in dat witte shirt jaquote:Op donderdag 27 april 2023 22:24 schreef Eagles89 het volgende:
Die vent op de achtergrond links naast Johan in beeld ging echt he-le-maal stuk toen Rene met Turks nep haar in beeld kwam, die kreeg bijna een toeval haha. Mooi om mensen in het publiek soms helemaal stuk te zien gaan.
Ik verbaas me toch altijd over deze commands, wie zit hier achter?quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:05 schreef Wereldgozer het volgende:
We gaan naar de COMMANDS @:zipportal
[..]
Geneetje zit wat beter in zijn vel nu RoddelPraat 'm meer links laat liggenquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die Genee begint echt te denken dat die leuk is heen dat ongemak van René tijdens die afkondiging 🤣 “doei doei”
haha ja vastquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:52 schreef ISVV het volgende:
[..]
Geneetje zit wat beter in zijn vel nu RoddelPraat 'm meer links laat liggen
Denk je van niet? Toen zij zoveel met hem bezig waren sliep ie ineens ook niet meer. En laatst begon Erik Dijkstra over Schouten en toen lulde Genee er ook snel overheen.quote:
Werkelijk niemand neemt dat programma serieus.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:01 schreef ISVV het volgende:
[..]
Denk je van niet? Toen zij zoveel met hem bezig waren sliep ie ineens ook niet meer. En laatst begon Erik Dijkstra over Schouten en toen lulde Genee er ook snel overheen.
Mwa, ze hebben best wel wat invloed. Grote, fanatieke aanhang. En ze gingen maar door over zijn privéleven (ladyshave). Staan ook filmpjes op internet dat RoddelPraat-fans hem zo noemen waar zijn vrouw bijstaat. Ik denk niet dat het de enige reden is, maar het speelde waarschijnlijk wel mee.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Werkelijk niemand neemt dat programma serieus.
Behalve jij dan blijkbaar
Vast en zeker kameraadquote:Op vrijdag 28 april 2023 14:40 schreef ISVV het volgende:
[..]
Mwa, ze hebben best wel wat invloed. Grote, fanatieke aanhang. En ze gingen maar door over zijn privéleven (ladyshave). Staan ook filmpjes op internet dat RoddelPraat-fans hem zo noemen waar zijn vrouw bijstaat. Ik denk niet dat het de enige reden is, maar het speelde waarschijnlijk wel mee
Nou nou nou nou nouquote:Op vrijdag 28 april 2023 14:51 schreef ISVV het volgende:
[..]
Jezus, jammer dat ik de moeite genomen heb om erop in te gaan. Zielig gedrag voor een modje.
quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:51 schreef ISVV het volgende:
[..]
Jezus, jammer dat ik de moeite genomen heb om erop in te gaan. Zielig gedrag voor een modje.
Daar gaat het mij niet zozeer om. Meer dat ik de indruk heb dat Genee wel last had van die beschuldigingen over vreemdgaan en dergelijke. Dat werd ook door andere sites overgenomen dus begon wel te leven.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:21 schreef timmmmm het volgende:
Is het nou werkelijk nodig onaardig te worden omdat iemand jouw mening niet deelt dat roddelpraat invloedrijk is en een grote schare fans heeft
Heb het nu door jaquote:Op vrijdag 28 april 2023 21:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit overzicht is voor onze seniele medemens
Zonder ook, ik kom uit een muzikale familiequote:Op vrijdag 28 april 2023 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met autotune kan jij ook zuiver zingen
https://www.essh.nl/quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:28 schreef Gehrman het volgende:
Waar kun je je aanmelden voor sexlessen bij deze vrouw? Vraag dit voor een vriend.
Ik voel mij hier iets te oud voor.quote:
Zo is dat. Anders gaat Johan weer verhalen verzinnen en komt er weer een rel.quote:Op zaterdag 29 april 2023 09:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat moet je niet doen. Leuk voor n keer
Niet alles serieus nemen, het is kroeg praat.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:10 schreef Za het volgende:
Ik vind het onvoorstelbaar dat deze moraalloze figuren elke dag hun onzin ten gehore mogen brengen, voor een riant inkomen ook nog.
Derksen die Duncan Laurence dagelijks uitmaakt voor talentloos jongetje, kwalletje, eikeltje etc. Terwijl het een fantastisch artiest is, met geestelijke problemen, dus voorzichtigheid zou gepast zijn.
Maar ook het bespotten van Ruud de Wildt, zelfs Wilfred Guine die hem gaat na doen. Nav een docu over zijn ziekte? WTF?
Ook de ouders van Nouri haalden ze meermaals door het slijk.
Het haar van collega Eus in zijn afwezigheid vergelijken met schaamhaar.
Roethof een paardenlul noemen.
Het is alleen maar mensen grof afzeiken en beledigen.
En dan dat continue keihard onbedaarlijk lachen om werkelijk niets, WTF?
Gijp is de beroerdste niet, ooit was het voorgesprekje altijd met hem. En dat was leuk. Hij heeft een fijne stem en vertelt leuk.
Maar wat is er geworden van wat dit ooit was, wat is dit voor banale tv, met talentloze mensen die zonder enige kennis van zaken hun mening geven over om het even wat, of eigenlijk is het niet eens een mening, van tevoren staat al vast dat alles ruk is.
Het is vulgair en zielig, en een beetje zonde want Gijp heeft het potentieel om leuke gesprekken te voeren.
Hahaha mooi momentje. Johan wilde ook iets ordinairs zeggen, kon zichzelf net corrigeren.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:25 schreef Regilio_ het volgende:
Wilfred toch even sneaky over Joep en Hélène.
Eerst ff je hand in een rubberen penis steken, daarna contractje tekenen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |