Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik luister nu een Podcast De verhoorkamer van KRO NCRV"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Iemand anders nog die leuke Podcast weet?"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Is het wat?quote:Op maandag 24 april 2023 16:22 schreef Lovely het volgende:
Ik luister nu een Podcast De verhoorkamer van KRO NCRV“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb nog nooit een podcast gehoord.quote:Op maandag 24 april 2023 16:22 schreef Lovely het volgende:
Ik luister nu een Podcast De verhoorkamer van KRO NCRV![]()
Luister nog maar net, maar ik denk dat t wel interessant isquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
@FreshFruit vast welquote:Op maandag 24 april 2023 16:24 schreef Lovely het volgende:
Iemand anders nog die leuke Podcast weet?Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Chauffeur krijgt voorrang van de andere truck en vergeet naar rechts te kijken. Daarnaast zit hij veel hoger dan die fietser. Dit komt vaker voor dan je denkt en als fietser of voetganger moet je dan ook goed opletten dat de bestuurder jou ziet.quote:Op maandag 24 april 2023 16:21 schreef mario390 het volgende:
hij is niet lief vor hem![]()
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 24 april 2023 16:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bril even poetsen
Ik vind je toch helemaal geen bitch![]()
![]()
Mijn playlist van duizenden nummers begint met Destiny's child
Niet helemaal de vibe maar ben ook niet geïrriteerd...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Daar heb je wel uren luister plezier vanquote:Op maandag 24 april 2023 16:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mijn playlist van duizenden nummers begint met Destiny's child
Niet helemaal de vibe maar ben ook niet geïrriteerd...
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
We zijn weer door naar Nine inch nailsquote:Op maandag 24 april 2023 16:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daar heb je wel uren luister plezier van
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
maar hij moet kijken of hem goed gaatquote:Op maandag 24 april 2023 16:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Chauffeur krijgt voorrang van de andere truck en vergeet naar rechts te kijken. Daarnaast zit hij veel hoger dan die fietser. Dit komt vaker voor dan je denkt en als fietser of voetganger moet je dan ook goed opletten dat de bestuurder jou ziet.
das is rijdervlucht![]()
Zegt mij zo niks, ga even zoeken op YTquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Straks spinazie aardappel puree en een lekkerbekje.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
De dames hadden het net koud, terwijl ik vanochtend mijn jas thuis had gelaten omdat het dan steeds te warm wasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De original van Johnny cash zijn Hurt is van hunquote:Op maandag 24 april 2023 16:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zegt mij zo niks, ga even zoeken op YT
Maar
Niet voor iedereen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gezond bezigquote:Op maandag 24 april 2023 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Straks spinazie aardappel puree en een lekkerbekje.![]()
![]()
Dank uquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ikeaballen?quote:Op maandag 24 april 2023 16:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
Er wordt voor mij gekookt vanavondI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
LekkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Neequote:
Wel een Zweedse worst gehad bij de lunchHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Falukorv?quote:Op maandag 24 april 2023 16:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee
Wel een Zweedse worst gehad bij de lunchI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Of Sven?I'm surrounded by morons!
Ik was opeens uitgelogd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neequote:I'm surrounded by morons!
Van Hees?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja! Maar aan "hij moet kijken" heb je als fietser niet zo veel aan. In de USA moet je op sommige plaatsen gewoon dubbel opletten als fietser want mensen letten gewoon niet op.quote:Op maandag 24 april 2023 16:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar hij moet kijken of hem goed gaat
das is rijdervlucht![]()
Nee en neeI'm surrounded by morons!
Ik ook niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sven van Beek?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sven de HansworstI'm surrounded by morons!
Sven Väth?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh ja, ik zou denken over tipsquote:Op maandag 24 april 2023 16:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee
Wel een Zweedse worst gehad bij de lunchIk was er in 2007, dus ik denk dat bijna alle restaurants wel weg zijn. Ik ken me herinneren dat er bij de opera een kleine bar zat waar je redelijk goedkoop lekker "zweeds" eten kon krijgen. Zat bijna altijd vol, maar aan de bar was meestal wel plaats. Heb daar bv rendier gegeten.
Ze hebben heel veel museums, ik vond het moderne museum wel wat, maar je moet er van houden. Dat museum met die boot is ook wel leuk (Vasa denk ik)
Ik zat een maandje bij het Natuurhistorisch Rijksmuseum, maar als tourist zou ik het overslaan. Tenzij je er van houdt![]()
![]()
Hans de Svenworst.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dunno, de kaart zei Zweedse worst, dus ik vraag niet verderquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hundekorv.quote:Op maandag 24 april 2023 17:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dunno, de kaart zei Zweedse worst, dus ik vraag niet verderI'm surrounded by morons!
Jij onderschat misschien wat ik allemaal zou proberen als het beschikbaar isquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
👍They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vertel ons allesquote:Op maandag 24 april 2023 17:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jij onderschat misschien wat ik allemaal zou proberen als het beschikbaar is![]()
Heer Mikey.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
China is je landquote:Op maandag 24 april 2023 17:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jij onderschat misschien wat ik allemaal zou proberen als het beschikbaar isI'm surrounded by morons!
I'm surrounded by morons!
Mogen wij ook komenquote:Op maandag 24 april 2023 17:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar ben ik van plan om in 2025 heen te gaan.
Asado bij @:flipsen![]()
Welk deel?quote:Op maandag 24 april 2023 17:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar ben ik van plan om in 2025 heen te gaan.
Asado bij @:flipsenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Moet je aan @flipsen zelf vragen. Misschien kan ie nog wel een reisbureau aanraden.quote:
Ik ga bij https://www.tipica-reizen.nl/ boeken in ieder geval
Ten noorden van Buenos Aires.quote:
Patagonië lijkt teveel op thuis
Iedereen is welkom hoorMaar ik ga eerst zelf even naar Holanda eind mei. Zal zorgen op tijd (2025) weer terug te zijn, waarschijnlijk iets eerder
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Patagonië was mooi maar frisquote:Op maandag 24 april 2023 17:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ten noorden van Buenos Aires.
Patagonië lijkt teveel op thuis
Ik dacht dat ushuiaia just meer op thuis zou lijkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh kut, dit is geen SC maar een spel? Gauw uit mijn active topics mikken
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
We maken er gewoon een SC als we zin hebben hoorquote:Op maandag 24 april 2023 17:55 schreef flipsen het volgende:
Oh kut, dit is geen SC maar een spel? Gauw uit mijn active topics mikken![]()
Dan zit ik zelf in Noord-Noorwegen, Londen en ook een weekend weg in ‘eigen stad’ vanwege een concert.quote:Op maandag 24 april 2023 17:54 schreef flipsen het volgende:
Iedereen is welkom hoorMaar ik ga eerst zelf even naar Holanda eind mei. Zal zorgen op tijd (2025) weer terug te zijn, waarschijnlijk iets eerder
Ben je het eerste weekend van juni er ook nog?I'm surrounded by morons!
Omdat Modquote:Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Een SC met spelelement.quote:Op maandag 24 april 2023 17:55 schreef flipsen het volgende:
Oh kut, dit is geen SC maar een spel? Gauw uit mijn active topics mikken
* Fogel duikt snel wegI'm surrounded by morons!
Jup, maar in Drenthe (tenminste, 3 en 4 juni). 7 juni vlieg ik terug vanuit AMS.quote:Op maandag 24 april 2023 17:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan zit ik zelf in Noord-Noorwegen, Londen en ook een weekend weg in ‘eigen stad’ vanwege een concert.
Ben je het eerste weekend van juni er ook nog?Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Omdat iedereen te druk is met tietenfotos te DMen, dan hebben ze geen tijd om te bolken..quote:I'm surrounded by morons!
Hoezo zit jij mee te kijken op mijn telefoonquote:Op maandag 24 april 2023 17:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Omdat iedereen te druk is met tietenfotos te DMen, dan hebben ze geen tijd om te bolken..Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heeft met een verjaardag te maken.quote:Op maandag 24 april 2023 17:58 schreef Sked het volgende:
Ik kan niet eens een week plannen laat staan 2+ jaarI'm surrounded by morons!
Misschien dat ik toch nog effe blijf plakken hierquote:Op maandag 24 april 2023 17:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Omdat iedereen te druk is met tietenfotos te DMen, dan hebben ze geen tijd om te bolken..Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Welkom.quote:Op maandag 24 april 2023 18:01 schreef flipsen het volgende:
[..]
Misschien dat ik toch nog effe blijf plakken hier
Heeft u wensen en voorkeuren?quote:Op maandag 24 april 2023 18:01 schreef flipsen het volgende:
[..]
Misschien dat ik toch nog effe blijf plakken hierHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ich brauche punkte.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Klein maar fijnquote:Op maandag 24 april 2023 18:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heeft u wensen en voorkeuren?
* flipsen checkt DMIk hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Hoi.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zit in Zweden, is niet de gangbare maat hier, moet even zoekenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hoe issie met fruitig hapjeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dikke prima,en met u?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja lekker op vakantie he.quote:
Vandaag ABBA museum gedaan, was vermakelijk
Er is bewijs.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat is zeker leuk.quote:Op maandag 24 april 2023 18:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja lekker op vakantie he.
Er is bewijs.
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 24 april 2023 18:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja lekker op vakantie he.
Er is bewijs.![]()
Nou je het zegtquote:Op maandag 24 april 2023 18:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dacht dat jij het bewijs al had
Het kwartje viel laat![]()
Heitje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wil je mij wel even aaienThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Same maar heb m op browser gezet want wordt gillend gek van mobielquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Okequote:Op maandag 24 april 2023 18:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Same maar heb m op browser gezet want word gillend gek van mobiel![]()
Rinus.quote:![]()
Heb ik laatst geplaatst,werd niet gewaardeerd.
quote:Op maandag 24 april 2023 18:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
* loveislikeakiss aait de drLekker aaien op me rug.quote:
@FreshFruit blij dat hij er weer isThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hij wordt wel snel ouder.quote:Op maandag 24 april 2023 18:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Lekker aaien op me rug.
@:freshfruit blij dat hij er weer is“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is je hoofdpijn over?quote:Op maandag 24 april 2023 18:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Lekker aaien op me rug.
@:freshfruit blij dat hij er weer is![]()
Massage olie? Kaarsje? Zwoel muziekje?quote:Op maandag 24 april 2023 18:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Lekker aaien op me rug.
@:freshfruit blij dat hij er weer isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja zag het Deborah helemaalquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
bohbohquote:Op maandag 24 april 2023 18:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Massage olie? Kaarsje? Zwoel muziekje?![]()
Bourgondische mensen weten hoe je moet genietenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hir hirquote:Op maandag 24 april 2023 18:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Massage olie? Kaarsje? Zwoel muziekje?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat kan ik moeilijk ontkennenquote:Op maandag 24 april 2023 18:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Bourgondische mensen weten hoe je moet genieten![]()
Weer worst?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Smaklig måltid“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, had al worst bij ontbijt en lunch, nu gaan we voor burgersquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Goede bekomst.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja komt wel goed, metalmoontje heeft hard gewerktHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
eenmalige CAO uitkering van 450, ik dacht fantastisch! Gaat er een heffing van 222 af
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
er zit altijd een staartje aanquote:Op maandag 24 april 2023 18:49 schreef hemarookworst het volgende:
eenmalige CAO uitkering van 450, ik dacht fantastisch! Gaat er een heffing van 222 af
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Kon je verwachten.quote:Op maandag 24 april 2023 18:49 schreef hemarookworst het volgende:
eenmalige CAO uitkering van 450, ik dacht fantastisch! Gaat er een heffing van 222 af“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Brabantse nachten zijn langquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
die is oudquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Kenzy,ben jij het?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Laat maar.Wil je niet weten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo, vol is vol.I'm surrounded by morons!
Janmaat.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als mijn maag Geert zou heten wel.quote:I'm surrounded by morons!
hoe heet je maag dan?quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
dan weigert die zeker eten uit Islamitische landen?quote:Uw ADH vitamine Worst
Eigen maag eerst.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heeft geen naam.quote:I'm surrounded by morons!
Mijn maag heet Tummy.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
mijn maag heeft ook geen naam
alleen mijn hele lichaam heeft een naam
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
gestreste regenworm?quote:Op maandag 24 april 2023 19:19 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zoek nog een naam voor mijn endeldarmEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Paul.quote:Op maandag 24 april 2023 19:19 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zoek nog een naam voor mijn endeldarm“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, dit.quote:Op maandag 24 april 2023 19:17 schreef greysbones het volgende:
mijn maag heeft ook geen naam
alleen mijn hele lichaam heeft een naam
oehhh toepasselijkquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Iggy Pop.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat is een tekenfilmquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
die had ik al eens blinde darm genoemd dus die valt afquote:Uw ADH vitamine Worst
Er was ook een tijdschrift met die naam.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er was hier ook een speelgoed museum in een soort kelder grot, zelfde vibes als dit busjequote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En een saxofoniste hebben we ook nog.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
lekker nummerquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Candy Dulfer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe heet het?quote:Op maandag 24 april 2023 19:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Er was hier ook een speelgoed museum in een soort kelder grot, zelfde vibes als dit busjeUw ADH vitamine Worst
is ook een nummer voor @Borrelnootjequote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ze heeft twee eieren achter haar naamquote:Op maandag 24 april 2023 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
is ook een nummer voor @:BorrelnootjeUw ADH vitamine Worst
que?quote:Op maandag 24 april 2023 19:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze heeft twee eieren achter haar naamEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
hahaha serieus hequote:Op maandag 24 april 2023 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Borrelnootje00
ik wist dat er iets was met haar username
maar wist nier meer wat
thnx
ik zag je vorige post en ging inloggen om te zeggen, thats not me
this is me![]()
![]()
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
klinkt lekkerquote:
Borrel in tha house.quote:
quote:
quote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Veel daglicht daar?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moet elke keer hier aan denken als ik dit hoorquote:
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 24 april 2023 19:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moet elke keer hier aan denken als ik dit hoor![]()
![]()
geweldig
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Wait for the drop.quote:
Dat is zo mooi aan deze plaat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik krijg elke keer dat ik hem luister kippenvelquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Uw ADH vitamine Worst
Wat is de cd of plaat waarmee je echt blij bent dat je die hebt?
Of doen jullie niet meer daaraan en staat alles online?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
ik heb alles online staanquote:Op maandag 24 april 2023 20:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Wat is de cd of plaat waarmee je echt blij bent dan je die hebt?
Of doen jullie niet meer daaraan en staat alles online?
mijn allermooiste nummersEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik ben 28 wat denk je zelf Nootjequote:Op maandag 24 april 2023 20:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Of doen jullie niet meer daaraan en staat alles online?![]()
![]()
Nooit bang dat je het kwijtraakt?quote:Op maandag 24 april 2023 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb alles online staan
mijn allermooiste nummers'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Jij kan een twijfelgeval zijn, je bent nog met ipod en cd opgegroeid en wellicht ook de discmanquote:
neuhhquote:Op maandag 24 april 2023 20:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nooit bang dat je het kwijtraakt?
alles is weer op te zoeken tegenwoordigEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik had als kind een walkman maar ging al snel naar de mp3quote:Op maandag 24 april 2023 20:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jij kan een twijfelgeval zijn, je bent nog met ipod en cd opgegroeid en wellicht ook de discman![]()
discman
wat een flop was dat![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
de oude ipodquote:Op maandag 24 april 2023 20:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik had als kind een walkman maar ging al snel naar de mp3![]()
mp3 genot![]()
discman was niet zo ideaal'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Leftfield-Leftism.quote:Op maandag 24 april 2023 20:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Of doen jullie niet meer daaraan en staat alles online?
Felix-Don`t you want me.
4 cd`s van de Roxy.
Robert Miles- Dreamland.
ETC.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar viel ik net tussen. iPod Classic blijft mijn favorietquote:Op maandag 24 april 2023 20:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
de oude ipod![]()
mp3 genot![]()
discman was niet zo ideaal![]()
Nou ik voel mij niet aangesproken maar wil er toch wat over zeggenquote:
ik koop cd's en platen nog jonguh![]()
maar is wel leuk om iets tastbaar te hebben van je favorieten artiesten. Als je daar om geeft'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op maandag 24 april 2023 20:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar viel ik net tussen. iPod Classic blijft mijn favorietHij was perfect.
En vinyl is weer helemaal terug.quote:Op maandag 24 april 2023 20:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou ik voel mij niet aangesproken maar wil er toch wat over zeggen
maar is wel leuk om iets tastbaar te hebben van je favorieten artiesten. Als je daar om geeft“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
The Free Record Shop is helaas al een tijdje faillietquote:Op maandag 24 april 2023 20:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou ik voel mij niet aangesproken maar wil er toch wat over zeggen
maar is wel leuk om iets tastbaar te hebben van je favorieten artiesten. Als je daar om geeft![]()
Jep, ik ook.quote:Op maandag 24 april 2023 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik krijg elke keer dat ik hem luister kippenvel![]()
nu heb we online shoppenquote:Op maandag 24 april 2023 20:07 schreef Sked het volgende:
[..]
The Free Record Shop is helaas al een tijdje failliet
![]()
how about that![]()
![]()
liever in een echt winkelquote:Op maandag 24 april 2023 20:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nu heb we online shoppen
![]()
how about that![]()
![]()
niet voor alles hoor
maar de meeste dingen toch welEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Als ik er ruimte voor heb zou ik wel een kast met platen willenquote:Op maandag 24 april 2023 20:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nu heb we online shoppen
![]()
how about that![]()
![]()
![]()
Toch wel een best bijzondere ontwikkeling, na het omvallen van cd winkels heb je nu weer platenwinkelsUw ADH vitamine Worst
de zoektocht om iets te vinden en je vind het
en naja moeilijk vinden het opeens vinden dat is helemaal een goed gevoel
In kringloopwinkels door de bakken struinen.quote:Op maandag 24 april 2023 20:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nu heb we online shoppen
![]()
how about that![]()
![]()
Daar vindt je pareltjes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat voor muziek komt er dan in te staan?quote:Op maandag 24 april 2023 20:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Als ik er ruimte voor heb zou ik wel een kast met platen willen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Klopt jaquote:Op maandag 24 april 2023 20:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In kringloopwinkels door de bakken struinen.
Daar vindt je pareltjes.
maar ik ga meestal naar echte platenwinkels (ben geen snob ofzo maar ik koop al mijn platen nieuw wetende dat ik er goed mee omga, en ga ze natuurlijk nooooooooooooooit meer weg doen, zijn nu mijn babies)
maar dat is wel wat duurder, maar helemaal waard.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Alles, van klassiek tot heavy metalquote:Op maandag 24 april 2023 20:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wat voor muziek komt er dan in te staan?![]()
Wat heb je voor draaitafel Borrel?quote:Op maandag 24 april 2023 20:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Klopt ja
maar ik ga meestal naar echte platenwinkels (ben geen snob ofzo maar ik koop al mijn platen nieuw wetende dat ik er goed mee omga, en ga ze natuurlijk nooooooooooooooit meer weg doen, zijn nu mijn babies)
maar dat is wel wat duurder, maar helemaal waard.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb geen draaitafelquote:Op maandag 24 april 2023 20:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat heb je voor draaitafel Borrel?
wel een platenspeler, maar ik ga een andere kopen. Ik heb er nu een met gebroken kap, naald is oud en ik wil leuk meubel met ingebouwde platenspeler maar dat heeft geen haast.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ben je trouwens nog steeds Ernemmer?quote:Op maandag 24 april 2023 20:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik heb geen draaitafel
wel een platenspeler, maar ik ga een andere kopen. Ik heb er nu een met gebroken kap, naald is oud en ik wil leuk meubel met ingebouwde platenspeler maar dat heeft geen haast.![]()
en een lp kastje
en iets van leuk cd ding waar ok de cds in kan doen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Netflix filmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja semi woon in de buurt, maar wel op zoek naar iets in Ernhemquote:
Jij dan Sked? Koningsdag in Arnhem kan ik je spotten?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik heb mijn CD`s in mappen.Scheelt ruimte.quote:Op maandag 24 april 2023 20:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
en een lp kastje
en iets van leuk cd ding waar ok de cds in kan doen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan ben ik zeker te spottenquote:Op maandag 24 april 2023 20:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja semi woon in de buurt, maar wel op zoek naar iets in Ernhem
Jij dan Sked? Koningsdag in Arnhem kan ik je spotten?![]()
![]()
zo 2000quote:Op maandag 24 april 2023 20:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb mijn CD`s in mappen.Scheelt ruimte.
Wellicht kom ik je onbewust tegenquote:
het kan zomaar
en dan denk ik niks, want denk niet
hey dat is sked
Misschien moeten we voor die tijd dan nog maar even pics uitwisselenquote:Op maandag 24 april 2023 20:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wellicht kom ik je onbewust tegen
het kan zomaar
hey dat is sked![]()
ga je helemaal van god los of dat niet zoquote:
kalmpjes beetje feestvreugde hebben'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ga je lekker keihard feestenquote:Op maandag 24 april 2023 20:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wellicht kom ik je onbewust tegen
het kan zomaar
hey dat is skedUw ADH vitamine Worst
je woont in de buurtquote:Op maandag 24 april 2023 20:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja semi woon in de buurt, maar wel op zoek naar iets in Ernhem
Jij dan Sked? Koningsdag in Arnhem kan ik je spotten?
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op maandag 24 april 2023 20:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien moeten we voor die tijd dan nog maar even pics uitwisselen
semiquote:
werken beetje feesten volgende dag ook weer werken maar ga niet niks doen
me2quote:Op maandag 24 april 2023 20:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja beetje in de provincie maar dichtbij
half uurtje van ArnhemEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Free your mind is daar wel legendarisch.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: