Dunno, de kaart zei Zweedse worst, dus ik vraag niet verderquote:
Hundekorv.quote:Op maandag 24 april 2023 17:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dunno, de kaart zei Zweedse worst, dus ik vraag niet verder
Jij onderschat misschien wat ik allemaal zou proberen als het beschikbaar isquote:
Vertel ons allesquote:Op maandag 24 april 2023 17:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jij onderschat misschien wat ik allemaal zou proberen als het beschikbaar is
Heer Mikey.quote:
China is je landquote:Op maandag 24 april 2023 17:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jij onderschat misschien wat ik allemaal zou proberen als het beschikbaar is
Mogen wij ook komenquote:Op maandag 24 april 2023 17:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar ben ik van plan om in 2025 heen te gaan.
Asado bij @:flipsen
Welk deel?quote:Op maandag 24 april 2023 17:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar ben ik van plan om in 2025 heen te gaan.
Asado bij @:flipsen
Moet je aan @flipsen zelf vragen. Misschien kan ie nog wel een reisbureau aanraden.quote:
Ten noorden van Buenos Aires.quote:
Patagonië was mooi maar frisquote:Op maandag 24 april 2023 17:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ten noorden van Buenos Aires.
Patagonië lijkt teveel op thuis
We maken er gewoon een SC als we zin hebben hoorquote:Op maandag 24 april 2023 17:55 schreef flipsen het volgende:
Oh kut, dit is geen SC maar een spel? Gauw uit mijn active topics mikken
Dan zit ik zelf in Noord-Noorwegen, Londen en ook een weekend weg in ‘eigen stad’ vanwege een concert.quote:Op maandag 24 april 2023 17:54 schreef flipsen het volgende:
Iedereen is welkom hoorMaar ik ga eerst zelf even naar Holanda eind mei. Zal zorgen op tijd (2025) weer terug te zijn, waarschijnlijk iets eerder
Omdat Modquote:
Een SC met spelelement.quote:Op maandag 24 april 2023 17:55 schreef flipsen het volgende:
Oh kut, dit is geen SC maar een spel? Gauw uit mijn active topics mikken
Jup, maar in Drenthe (tenminste, 3 en 4 juni). 7 juni vlieg ik terug vanuit AMS.quote:Op maandag 24 april 2023 17:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan zit ik zelf in Noord-Noorwegen, Londen en ook een weekend weg in ‘eigen stad’ vanwege een concert.
Ben je het eerste weekend van juni er ook nog?
Omdat iedereen te druk is met tietenfotos te DMen, dan hebben ze geen tijd om te bolken..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |