Jij kan een twijfelgeval zijn, je bent nog met ipod en cd opgegroeid en wellicht ook de discmanquote:
neuhhquote:Op maandag 24 april 2023 20:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nooit bang dat je het kwijtraakt?
Ik had als kind een walkman maar ging al snel naar de mp3quote:Op maandag 24 april 2023 20:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jij kan een twijfelgeval zijn, je bent nog met ipod en cd opgegroeid en wellicht ook de discman
de oude ipodquote:Op maandag 24 april 2023 20:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik had als kind een walkman maar ging al snel naar de mp3
Leftfield-Leftism.quote:Op maandag 24 april 2023 20:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Wat is de cd of plaat waarmee je echt blij bent dat je die hebt?
Of doen jullie niet meer daaraan en staat alles online?
Daar viel ik net tussen. iPod Classic blijft mijn favorietquote:Op maandag 24 april 2023 20:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
de oude ipod![]()
mp3 genot![]()
discman was niet zo ideaal
Nou ik voel mij niet aangesproken maar wil er toch wat over zeggenquote:
quote:Op maandag 24 april 2023 20:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar viel ik net tussen. iPod Classic blijft mijn favoriet
En vinyl is weer helemaal terug.quote:Op maandag 24 april 2023 20:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou ik voel mij niet aangesproken maar wil er toch wat over zeggen
ik koop cd's en platen nog jonguh![]()
maar is wel leuk om iets tastbaar te hebben van je favorieten artiesten. Als je daar om geeft
The Free Record Shop is helaas al een tijdje faillietquote:Op maandag 24 april 2023 20:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou ik voel mij niet aangesproken maar wil er toch wat over zeggen
ik koop cd's en platen nog jonguh![]()
maar is wel leuk om iets tastbaar te hebben van je favorieten artiesten. Als je daar om geeft
Jep, ik ook.quote:Op maandag 24 april 2023 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik krijg elke keer dat ik hem luister kippenvel
nu heb we online shoppenquote:Op maandag 24 april 2023 20:07 schreef Sked het volgende:
[..]
The Free Record Shop is helaas al een tijdje failliet
liever in een echt winkelquote:Op maandag 24 april 2023 20:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nu heb we online shoppen
![]()
how about that![]()
![]()
Als ik er ruimte voor heb zou ik wel een kast met platen willenquote:Op maandag 24 april 2023 20:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nu heb we online shoppen
![]()
how about that![]()
![]()
In kringloopwinkels door de bakken struinen.quote:Op maandag 24 april 2023 20:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nu heb we online shoppen
![]()
how about that![]()
![]()
Wat voor muziek komt er dan in te staan?quote:Op maandag 24 april 2023 20:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Als ik er ruimte voor heb zou ik wel een kast met platen willen
Klopt jaquote:Op maandag 24 april 2023 20:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In kringloopwinkels door de bakken struinen.
Daar vindt je pareltjes.
Alles, van klassiek tot heavy metalquote:Op maandag 24 april 2023 20:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wat voor muziek komt er dan in te staan?
Wat heb je voor draaitafel Borrel?quote:Op maandag 24 april 2023 20:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Klopt ja
maar ik ga meestal naar echte platenwinkels (ben geen snob ofzo maar ik koop al mijn platen nieuw wetende dat ik er goed mee omga, en ga ze natuurlijk nooooooooooooooit meer weg doen, zijn nu mijn babies)
maar dat is wel wat duurder, maar helemaal waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |