oh ja, erik weer blijquote:Op maandag 24 april 2023 14:50 schreef lojanda het volgende:
Liefdesnestje kan weer worden afgebroken na één nachtje.
Wraakquote:Op maandag 24 april 2023 14:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe fluisterend : Ik zorg dat ie eruit gaat!
quote:Op maandag 24 april 2023 14:51 schreef KinKiJan het volgende:
Wendy: "Dan kun je in ieder geval lekker slapen"
quote:Op maandag 24 april 2023 14:51 schreef engine het volgende:
En zo is team bro weer een beetje sterker geworden. Wederom erg zonde.
Ik geniet vanavond wel na met de filmpjesquote:Op maandag 24 april 2023 14:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]En het was ineens spannend en dan heb je dat gemist. Arme jij.
Roepert? want daar heeft ze een grote hekel aan.quote:Op maandag 24 april 2023 14:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe fluisterend : Ik zorg dat ie eruit gaat!
Genietonquote:Op maandag 24 april 2023 14:51 schreef lojanda het volgende:
Nou ben bang dat we de rest van de dag weer naar een vloekende Sasha mogen kijken.
Zij maken tv en dus het programma. 👍🏻quote:Op maandag 24 april 2023 14:51 schreef engine het volgende:
En zo is team bro weer een beetje sterker geworden. Wederom erg zonde.
aannamequote:Op maandag 24 april 2023 14:51 schreef lojanda het volgende:
Nou ben bang dat we de rest van de dag weer naar een vloekende Sasha mogen kijken.
quote:Op maandag 24 april 2023 14:51 schreef KinKiJan het volgende:
Wendy: "Dan kun je in ieder geval lekker slapen"
zooooooooooooooo flauw dit maar als t je oplucht lekker bloijven doen die opmerkingenquote:
Zegt wie?quote:Op maandag 24 april 2023 14:51 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff is door het oog van de naald gekropen
Dat is echt maar een mening.quote:Op maandag 24 april 2023 14:52 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Zij maken tv en dus het programma. 👍🏻
jef is gewoon grote lafbekquote:Op maandag 24 april 2023 14:53 schreef utopia2.0 het volgende:
Jeff is een echte kerel gebleken. Wanneer hij een grote jongen was geweest en zijn woorden waar had gemaakt, had hij gezegd, stem op mij, ik wil deze opdracht uitvoeren. Maar niets bleek minder waar. Blaffende honden bijten niet. Jeff
Dat kun je wel zeggenquote:Op maandag 24 april 2023 14:51 schreef Kakadylo het volgende:
ik ken maar een tering hond en die heet Sasquote:Op maandag 24 april 2023 14:52 schreef Sociologica het volgende:
Satan Sas naar buiten koffer halen voor Kenzy. ‘Vieze vuile tering honden’ roept ze over iets dat ze buiten ziet(?)
Het begint alquote:Op maandag 24 april 2023 14:52 schreef Sociologica het volgende:
Satan Sas naar buiten koffer halen voor Kenzy. ‘Vieze vuile tering honden’ roept ze over iets dat ze buiten ziet(?)
Ja ze houden nu nog ff de aandacht voor Kenzy maar dit wordt nog een storm aan gekonkel de rest vd dagquote:
Dat was mij al vanaf ik het proggie volg bekendquote:
Die afspraak is ze morgen weer vergetenquote:Op maandag 24 april 2023 14:54 schreef Puzzie het volgende:
Mirthie gaat zorgen dat Kenzy's doel bereikt wordt
Nou Mirthe is behoorlijk wraakzuchtigquote:Op maandag 24 april 2023 14:55 schreef IkFok het volgende:
[..]
Die afspraak is ze morgen weer vergeten
Moet ze gaan huppelen en springen als een vriendin moet vertrekken?quote:
Klopt maar wel vaak héél kort.quote:Op maandag 24 april 2023 14:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou Mirthe is behoorlijk wraakzuchtig
quote:Op maandag 24 april 2023 14:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Die is ff pissig.
Het is nou niet alsof het ongebruikelijk is dat mensen schelden daar…
Het lijkt me ook niet meer dan normaal. Flink opgebouwde spanning en het had gehaald kunnen worden.quote:Op maandag 24 april 2023 14:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Die is ff pissig.
Het werd opeens wel heel erg spannend want iedere pijl 'een matchpoint' met nog vier pogingen te gaanquote:
Dat kloptquote:
quote:Op maandag 24 april 2023 14:51 schreef lojanda het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, net het omgedraaide het is een stille feeks, die wraak hoog op haar lijst heeft staan..quote:
Is ook logisch, maar sommigen kijken door een roze(Jeff)brilquote:Op maandag 24 april 2023 14:56 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt me ook niet meer dan normaal. Flink opgebouwde spanning en het had gehaald kunnen worden.
Dus logisch dat er wat frustratie is nu, en verdriet bij een aantal bewoners.
Sommige schelden idd maar bij Sasha heb ik het gevoel of er iets van een duivel in haar zit. Je kan het ook zonder schelden doen en dan kun je ook je punt maken.. neem Babette bijvoorbeeldquote:Op maandag 24 april 2023 14:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Die is ff pissig.
En de zgn. hebbert Mirte geeft haar eigen parfum mee, en wil dat Kenzi lekker haar eigen kleren meeneemt.quote:Op maandag 24 april 2023 14:57 schreef Was-beer het volgende:
Janet staat er weer als een aasgier bij als er spullen ingepakt worden
quote:Op maandag 24 april 2023 14:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]Dat is wat Jeff er bijna dagelijks uitkraamt, dus snap de verbazing niet zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
[..]Maar bij Sasha is het geen act maar gewoon wie ze is en dus hoe ze praatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Nee dat is nou weer het tegenovergesteldequote:Op maandag 24 april 2023 14:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moet ze gaan huppelen en springen als een vriendin moet vertrekken?
Daar zit ook de duivel in maar die komt niet scheldend naar buiten?quote:Op maandag 24 april 2023 14:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Sommige schelden idd maar bij Sasha heb ik het gevoel of er iets van een duivel in haar zit. Je kan het ook zonder schelden doen en dan kun je ook je punt maken.. neem Babette bijvoorbeeld
En het was nog wel zijn droomopdracht hij wilde graag ze het spel verlatenquote:Op maandag 24 april 2023 14:51 schreef Kakadylo het volgende:
Ik denk niet dat ze thuis zo praat, een beetje het Jeff verhaalquote:Op maandag 24 april 2023 14:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar bij Sasha is het geen act maar gewoon wie ze is en dus hoe ze praat
het is gewoon sneu voor mirthe, die is nu haar maatje kwijt.quote:Op maandag 24 april 2023 14:58 schreef mootie het volgende:
[..]
En de zgn. hebbert Mirte geeft haar eigen parfum mee, en wil dat Kenzi lekker haar eigen kleren meeneemt.
Beiden losersquote:Op maandag 24 april 2023 14:58 schreef Sociologica het volgende:
Ice en Jeff maken de balans op. Weer een eliminatie overleefd, ik speel graag met vuur.
Prachtig, dat achteraf gelul.quote:Op maandag 24 april 2023 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En het was nog wel zijn droomopdracht hij wilde graag ze het spel verlaten
Nu zegt hij ik heb weer een eliminatie overleeft, ik speel graag met vuur.
A okay. Thx, dat wist ik nog niet.quote:Op maandag 24 april 2023 14:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee dat is nou weer het tegenovergestelde
vergeten we dan effe andere grote schelder fucking den hartogquote:Op maandag 24 april 2023 14:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Sommige schelden idd maar bij Sasha heb ik het gevoel of er iets van een duivel in haar zit. Je kan het ook zonder schelden doen en dan kun je ook je punt maken.. neem Babette bijvoorbeeld
Ik ben ook blij met de uitkomstquote:Op maandag 24 april 2023 14:59 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Volgens mij is Kenzy atm de loser. Ik ben blij met deze uitkomst
En straks zeker weer roepen dat ie nu bij Kim had kunnen zijnquote:Op maandag 24 april 2023 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
-knip-quote:Op maandag 24 april 2023 14:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is wat Jeff er bijna dagelijks uitkraamt, dus snap de verbazing niet zo
[..]HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb haar nog nooit horen schelden.. is gewoon van een ander niveau.quote:Op maandag 24 april 2023 14:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar zit ook de duivel in maar die komt niet scheldend naar buiten?
Die heeft Bern en Sas nog. Eunice en Erik kan ze het ook goed mee vindenquote:Op maandag 24 april 2023 14:59 schreef Verida het volgende:
[..]
het is gewoon sneu voor mirthe, die is nu haar maatje kwijt.
Omdat het moet...nou dat...quote:Op maandag 24 april 2023 15:01 schreef mikekomen het volgende:
Waarom zitten mensen hier continu hun favoriet te verdedigen?
Ice?quote:Op maandag 24 april 2023 15:01 schreef mikekomen het volgende:
Waarom zitten mensen hier continu hun favoriet te verdedigen?
hoop dat hij snel zijn 10 vingers verbrandquote:Op maandag 24 april 2023 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is Jeff. Blaffen, maar niet bijten.quote:
Dat is dan jouw meningquote:Op maandag 24 april 2023 14:57 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Want Sas, Bern, Janet, Mirthe, Kenzy, Ima, Marciano, Jasper maken tv? Stelletje saaie pieten.
K zeg toch dat er meerdere schelden.quote:Op maandag 24 april 2023 14:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
vergeten we dan effe andere grote schelder fucking den hartog
Dan moeten ze haar maar eens op die stip zetten want ze faalt gegarandeerdquote:
Dus jij vergelijkt het gedrag van Kenzy, met die van Jeffquote:Op maandag 24 april 2023 14:59 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Volgens mij is Kenzy atm de loser. Ik ben blij met deze uitkomst
Alsof ze dezelfde maat hebbenquote:Op maandag 24 april 2023 14:58 schreef mootie het volgende:
[..]
En de zgn. hebbert Mirte geeft haar eigen parfum mee, en wil dat Kenzi lekker haar eigen kleren meeneemt.
Heb er helemaal niks meequote:Op maandag 24 april 2023 15:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die zit daar ook te lang, mag er ook wel uit. Wordt steeds zuurder.
Nee. Jij noemt Jeff en Ice beide losers door hun game talk van zojuist. Ik geef aan dat Kenzy volgens mij op dit moment de loser is die net de eliminatie heeft verloren. Dat het tegen kamp daar dan even blij mee is en over praat vind ik niet gelijk staan aan een loser zijn.quote:Op maandag 24 april 2023 15:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus jij vergelijkt het gedrag van Kenzy, met die van Jeff
Elke dag fysio?quote:Op maandag 24 april 2023 15:02 schreef Silves het volgende:
Weet het wel zeker dat kamer 5 ook best blij is, elke dag fysio, elke dag gezeur als ze achter is, haar eisen en wensen...dag Rolmops in de mayo..
Zou leuk zijn als ze er morgen weer een eliminatie in gooienquote:Op maandag 24 april 2023 15:02 schreef Sociologica het volgende:
Ice nu tegen Imi: door de oog van de naald
Imi: ja dat is echt zo. Nu hebben we weer een kleine voorsprong. Volgende keer wil ik zo eentje, weet je… je denkt dat je alles kan, laat maar zien
Ice: 100% man. Volgende keer hoog, hoog. Judas, Jappie of Erik
Schelden niet, maar mensen manipuleren en achterbaks zijn, zijn haar niet vreemd. Die Babette toch, het is een scheetjequote:Op maandag 24 april 2023 15:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit horen schelden.. is gewoon van een ander niveau.
Sow, die zag ik van de week op tv, wat een loeder. Op stream ontwijk ik haar schijnbaar of krijgen we het niet te zien.quote:
Scheelt weer een paar potten mayonaise in de weekquote:Op maandag 24 april 2023 15:02 schreef Silves het volgende:
Weet het wel zeker dat kamer 5 ook best blij is, elke dag fysio, elke dag gezeur als ze achter is, haar eisen en wensen...dag Rolmops in de mayo..
Moraimaquote:Op maandag 24 april 2023 15:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan moeten ze haar maar eens op die stip zetten want ze faalt gegarandeerd
Als het dat aangaat zijn het allemaal scheetjesquote:Op maandag 24 april 2023 15:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Schelden niet, maar mensen manipuleren en achterbaks zijn, zijn haar niet vreemd. Die Babette toch, het is een scheetje
en kilo's zout!quote:Op maandag 24 april 2023 15:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Scheelt weer een paar potten mayonaise in de week
Rolmops in de mayo. Kwam die uit je eigen volwassen vingers?quote:Op maandag 24 april 2023 15:02 schreef Silves het volgende:
Alsof er ook maar iemand die naar de streams kijkt geïnteresseerd is in het wel en wee van Janetquote:Op maandag 24 april 2023 15:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sow, die zag ik van de week op tv, wat een loeder. Op stream ontwijk ik haar schijnbaar of krijgen we het niet te zien.
En er mag weer gelachen worden, en muziek worden gedraaid, het budget wordt veel meer nu de kreng thuis is..quote:Op maandag 24 april 2023 15:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Scheelt weer een paar potten mayonaise in de week
Nee Jeff is het scheetje.quote:Op maandag 24 april 2023 15:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als het dat aangaat zijn het allemaal scheetjes
Hoe de fuck heeft dit invloed op het budget? Dat is 5 euro per dag meer ongeveer.quote:Op maandag 24 april 2023 15:07 schreef Silves het volgende:
[..]
En er mag weer gelachen worden, en muziek worden gedraaid, het budget wordt veel meer nu de kreng thuis is..
Nee, daarom was ik ook verbaasd dat ze in de uitzending voorbij kwam en ik serieus ff geluisterd heb ernaar, wel weer vergeten waar het over ging, alleen dat ik het een nog groter loeder vond.quote:Op maandag 24 april 2023 15:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Alsof er ook maar iemand die naar de streams kijkt geïnteresseerd is in het wel en wee van Janet
quote:Op maandag 24 april 2023 15:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Alsof er ook maar iemand die naar de streams kijkt geïnteresseerd is in het wel en wee van Janet
Weet ik niet..???? Wie weet het wel???? We gaan het zien…!!!!quote:Op maandag 24 april 2023 15:08 schreef xsaskiax het volgende:
Goh ik ben wel benieuwd tot wie Mirthe nu haar toevlucht neemt..... Eunice (wordt het constant plakken en bovenop elkaar liggen???)..... wordt ze weer hetero (zoals ze constant beweerd heeft te zijn???).... hoe lang zal het gaan duren tot ze Kenzy 'vergeten' is????
In de keuken vragen ze zich af of Kenzy nog zal willen eten....... ze denken van wel
Jappie is de klos....quote:Op maandag 24 april 2023 15:08 schreef xsaskiax het volgende:
Goh ik ben wel benieuwd tot wie Mirthe nu haar toevlucht neemt..... Eunice (wordt het constant plakken en bovenop elkaar liggen???)..... wordt ze weer hetero (zoals ze constant beweerd heeft te zijn???).... hoe lang zal het gaan duren tot ze Kenzy 'vergeten' is????
In de keuken vragen ze zich af of Kenzy nog zal willen eten....... ze denken van wel
zo, dat is een goeie!!!!quote:Op maandag 24 april 2023 15:07 schreef FreshFruit het volgende:
Let iemand even op dat ze haar boeken en calculator niet meeneemt.
weet zoe wel hoe een rekenmachine werktquote:Op maandag 24 april 2023 15:09 schreef Kakadylo het volgende:
Geef die rekenmachine maar aan Zoe want die zal ze nog hard nodig hebben
marciano wil kenzy er al vanaf ongeveer dag 1 er uit, vanwege kim/k3 is hij daar een tijdje vanaf gestapt. ben wel nieuwsgierig naar wat hij gaat zeggenquote:Op maandag 24 april 2023 15:07 schreef ChocoFan het volgende:
Kenzy noemt Marciano een verrader omdat ie op haar heeft gestemd, hij gaat het haar dadelijk nog ff uitleggen.
Ik denk dat ze ermee gaat proberen te bellenquote:Op maandag 24 april 2023 15:10 schreef cinsan het volgende:
[..]
weet zoe wel hoe een rekenmachine werkt
hahahaha oke, in m'n 'enthousiasme' wel heel veel ??? he, sorry!quote:Op maandag 24 april 2023 15:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet ik niet..???? Wie weet het wel???? We gaan het zien…!!!!
Je kunt het beter omdraaienquote:Op maandag 24 april 2023 15:10 schreef cinsan het volgende:
[..]
weet zoe wel hoe een rekenmachine werkt
quote:Op maandag 24 april 2023 15:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ermee gaat proberen te bellen
Oh echt en ik vrees dat wij dat niet gaan horen, zal wel een fluistersessie zijn.quote:Op maandag 24 april 2023 15:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
marciano wil kenzy er al vanaf ongeveer dag 1 er uit, vanwege kim/k3 is hij daar een tijdje vanaf gestapt. ben wel nieuwsgierig naar wat hij gaat zeggen
Ze roddelen allemaal en ze proberen ook allemaal te manipuleren, stuk voor stuk. Er zijn er die schelden en vloeken en er zijn er die dat niet doen.. achterbaks zijn ze ook allemaalquote:
Op mij komt het vooral heel dwingend en kwaad overquote:Op maandag 24 april 2023 15:11 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahahaha oke, in m'n 'enthousiasme' wel heel veel ??? he, sorry!
Misschien wil Zoe meedoen nu ze zich van Wendy en Babette probeert los te wekenquote:Op maandag 24 april 2023 15:10 schreef ChocoFan het volgende:
Ahw dungions and dragons of hoe je dat schrijft wordt nu weer lastig, ach gos, arme Bern. Ahhhhwwww.
Die kon nog wel eens naar Zoe toe gaan trekken. Zag je de laatste dagen toch al meer.quote:Op maandag 24 april 2023 15:08 schreef xsaskiax het volgende:
Zoe is weer in de gratie bij Bep.quote:Op maandag 24 april 2023 15:11 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Die kon nog wel eens naar Zoe toe gaan trekken. Zag je de laatste dagen toch al meer.
quote:Op maandag 24 april 2023 15:11 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Misschien wil Zoe meedoen nu ze zich van Wendy en Babette probeert los te weken
foute inschatting, kan gebeuren Mootie, is oke hoorquote:Op maandag 24 april 2023 15:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Op mij komt het vooral heel dwingend en kwaad over
Is geen inschatting, maar hoe het voor mij voelt.quote:Op maandag 24 april 2023 15:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
foute inschatting, kan gebeuren Mootie, is oke hoor
Ze wilde eigenlijk al weg , dus ik kan me voorstellen dat ze opgelucht isquote:
Jeetje, kan het ook een keer een tikje beschaafderquote:Op maandag 24 april 2023 15:15 schreef freaky40 het volgende:
Zeker een jongetje van begin 20 achter de knoppen bij de Febo, steeds dat shot op die zure KUT van Kenzy...
Zal wel iets zijn van, dit is mijn spel blah blah en ik moet bij hun blah blah dus ik heb je verraden blah blah maar ik vind je wel heel lief/leuk blah blah.quote:Op maandag 24 april 2023 15:16 schreef lojanda het volgende:
Marciano wil nog even vijf minuutjes met Kenzy praten voordat ze weggaat. Nou benieuwd hoe hij ijn stem uit gaat leggen.
quote:Op maandag 24 april 2023 15:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zag net ook een boel tats op haar rug, was me nog nooit opgevallen
ik moest wel, anders is mijn kop die eraf gaat...quote:Op maandag 24 april 2023 15:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal wel iets zijn van, dit is mijn spel blah blah en ik moet bij hun blah blah dus ik heb je verraden blah blah maar ik vind je wel heel lief/leuk blah blah.
Heel simpel bij winst stemt ze Jef er uitquote:Op maandag 24 april 2023 15:16 schreef lojanda het volgende:
Marciano wil nog even vijf minuutjes met Kenzy praten voordat ze weggaat. Nou benieuwd hoe hij ijn stem uit gaat leggen.
Neen.quote:Op maandag 24 april 2023 15:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Jeetje, kan het ook een keer een tikje beschaafder![]()
Of volwassener.
Blijkbaar het Jeff niveauquote:Op maandag 24 april 2023 15:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze roddelen allemaal en ze proberen ook allemaal te manipuleren, stuk voor stuk. Er zijn er die schelden en vloeken en er zijn er die dat niet doen.. achterbaks zijn ze ook allemaal
Maar dan is het nog een verschil voor mij op welk niveau
Leugenaarquote:Op maandag 24 april 2023 15:19 schreef ChocoFan het volgende:
Ze wilden eerst op opa gaan, Kenzy wil weten van wie het kwam maar Marciano weet dat niet, wie Kenzy erop wilde.
Yeah rightquote:Op maandag 24 april 2023 15:19 schreef Puzzie het volgende:
Marciano heeft tot het laatst geprobeerd Kenzy eraf te houden
[ afbeelding ]
Mooi gezicht, vreselijk figuur.quote:Op maandag 24 april 2023 15:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Absoluut.
En met de goede kleding aan ziet ze er ook gewoon goed uit.
Tats? Wat is dat?quote:Op maandag 24 april 2023 15:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zag net ook een boel tats op haar rug, was me nog nooit opgevallen
Ze vind het ook niet erg dat ze naar huis moet gaan.quote:
Komt echt door de kleding, ja ze is niet slank maar met de goede kleding is ze gewoon een mooie jonge dame.quote:
Als jij dat denkt is het primaquote:
Dat is ook wel waar..quote:Op maandag 24 april 2023 15:19 schreef Puzzie het volgende:
Marciano heeft tot het laatst geprobeerd Kenzy eraf te houden
[ afbeelding ]
Het was wat warrig eerst maar hij heeft zelf nu de bevestiging gegeven dat ie op Kenzy heeft gestemd.quote:Op maandag 24 april 2023 15:22 schreef Sociologica het volgende:
Tiano dus wel meegestemd met de bro’s
Dacht eigenlijk echt van niet
Als Kenzy leuke (een beetje afkledende) kleding draagt ziet ze er echt wel leuk uitquote:Op maandag 24 april 2023 15:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Komt echt door de kleding, ja ze is niet slank maar met de goede kleding is ze gewoon een mooie jonge dame.
Dan lag hij waarschijnlijk uit het groepje dus ongunstig voor hemzelfquote:Op maandag 24 april 2023 15:22 schreef OmaJacky het volgende:
Ik kon de beslissende call niet maken , ik heb gedrukt voor mezelf.
Hoe achterbaks ben je dan.
Had dan een loze stem gedaan als je weet dat ze allemaal op Kenzy gaan.
Hij kon ook niet andersquote:Op maandag 24 april 2023 15:22 schreef Sociologica het volgende:
Tiano dus wel meegestemd met de bro’s
Dacht eigenlijk echt van niet
Zo is het toch. Het zou je sieren om het toe te gevenquote:
Dat wolwitte gebreide kabelrokje tot over d'r middenrif, die kleed pas afquote:Op maandag 24 april 2023 15:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als Kenzy leuke (een beetje afkledende) kleding draagt ziet ze er echt wel leuk uit![]()
Alleen die lach en dat boeren.... en vaak die veel te strakke kleding, zo jammer
Karma is a biatch. Uiteindelijk komt dit allemaal door Wanda. Dit is the aftermath....quote:
Zou juist een hele stomme zet zijn geweest want op dit soort momenten denk je drie stappen vooruitquote:Op maandag 24 april 2023 15:22 schreef OmaJacky het volgende:
Ik kon de beslissende call niet maken , ik heb gedrukt voor mezelf.
Hoe achterbaks ben je dan.
Had dan een loze stem gedaan als je weet dat ze allemaal op Kenzy gaan.
Nee, dat begrijp je verkeerd.quote:Op maandag 24 april 2023 15:23 schreef freaky40 het volgende:
Wilde Kenzy JW er uit gooien als ze had gewonnen begrijp ik dat goed?
Kunnen ze dadelijk haar kwade geest nog verdrijven.quote:
quote:Op maandag 24 april 2023 15:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat wolwitte gebreide kabelrokje tot over d'r middenrif, die kleed pas af
Ik geloof ook dat Miertje haar lesbo weer afzet nu Kenzz weg is, wie haar volgende kleefaan gaat worden is moeilijk te schatten, niet veel keuze meerquote:Op maandag 24 april 2023 15:08 schreef xsaskiax het volgende:
ook die uitstraling van jan prut is niet bepaald een pluspunt, vind ikquote:Op maandag 24 april 2023 15:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als Kenzy leuke (een beetje afkledende) kleding draagt ziet ze er echt wel leuk uit![]()
Alleen die lach en dat boeren.... en vaak die veel te strakke kleding, zo jammer
Die moet verbrand worden.quote:Op maandag 24 april 2023 15:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mwa, nog zoveel stappen doen is wel veel gevraagd.quote:Op maandag 24 april 2023 15:25 schreef utopia2.0 het volgende:
En Moraima is weer een stapje dichterbij de prijzenpot
Die lacht niet voor niets zo uitbundig elke dagquote:Op maandag 24 april 2023 15:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Die komt steeds dichterbij ja want de 'tegenpartij' heeft te weinig stemmen en ze zal ook niet individueel weggestuurd wordenquote:Op maandag 24 april 2023 15:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Als Kenzy die 3de pijl erin had geschoten, waren er nu 30 streamers afgehaaktquote:Op maandag 24 april 2023 15:23 schreef freaky40 het volgende:
Wilde Kenzy JW er uit gooien als ze had gewonnen begrijp ik dat goed?
quote:Op maandag 24 april 2023 15:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Mwa, nog zoveel stappen doen is wel veel gevraagd.
Behalve de die hardsquote:Op maandag 24 april 2023 15:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als Kenzy die 3de pijl erin had geschoten, waren er nu 30 streamers afgehaakt
Hing aan een zijde draadje anders was het over en uit dus de Febo zit ook aan de champagne.quote:Op maandag 24 april 2023 15:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En dát mogen de programmamakers zichzelf volledig aanrekenenquote:Op maandag 24 april 2023 15:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja, toen ze een jurkje in wilde pakken ‘ooooh die wilde ik morgen net lenen’.quote:Op maandag 24 april 2023 15:27 schreef Puzzie het volgende:
Kenzy mist haar zilveren jurkje nog ,maar Janet wil die morgen aan
Ze komt er ver mee. Ze krijgt zelfs applaus, wanneer ze weer eens faalt bij een verdienopdrachtquote:Op maandag 24 april 2023 15:27 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Die lacht niet voor niets zo uitbundig elke dag
Joh , het is een spel , het is niet dat ze elkaar allemaal hatenquote:
In heeft het wel tot het laatst tegengehouden. Ze willen al meerdere keren op haar gaan.quote:
Nou dat had ze veel eerder mogen doenquote:Op maandag 24 april 2023 15:28 schreef ChocoFan het volgende:
Kenzy is helemaal blij dat ze straks naar de rotishop kan gaan.
Belachelijk van Janetquote:Op maandag 24 april 2023 15:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, toen ze een jurkje in wilde pakken ‘ooooh die wilde ik morgen net lenen’.
Ja, jammer veur je!
En dat kan niet in combinatie met uitgaan?quote:Op maandag 24 april 2023 15:29 schreef Silves het volgende:
Wat is dat toch met die jeugd, ik ga naar dit en dat, elk festival...ik zou maar eens werk gaan zoeken en eens bewegen om geld te verdienen..lui wezen.
Dat heeft ze toch wel ingepakt zodat we daar niet meer naar hoeven kijkenquote:Op maandag 24 april 2023 15:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat, alleen Za en Zo uitslapen, rest van de week om 6 uur opquote:Op maandag 24 april 2023 15:29 schreef Silves het volgende:
Wat is dat toch met die jeugd, ik ga naar dit en dat, elk festival...ik zou maar eens werk gaan zoeken en eens bewegen om geld te verdienen..lui wezen.
Is gewoon van de groep.. mag ze niet meenemen.quote:
Jappie.quote:Op maandag 24 april 2023 15:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Met wie gaat Mirthe nou vingerverven?
Naar welk festival gaat Kenzi? We hebben dezelfde muzieksmaak dus wellicht kom ik haar nog tegenquote:Op maandag 24 april 2023 15:29 schreef Silves het volgende:
Graag ook boven het bed van Sashaquote:Op maandag 24 april 2023 15:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kunnen ze dadelijk haar kwade geest nog verdrijven.
Weg negativiteit, weg negativiteit, weg negativiteit, uitroken die handel.
Vanuit Mirthe zeker nietquote:
Kennie! Je moet werken, en niks andersquote:Op maandag 24 april 2023 15:31 schreef engine het volgende:
[..]
Naar welk festival gaat Kenzi? We hebben dezelfde muzieksmaak dus wellicht kom ik haar nog tegen
Nul blijft nulquote:Op maandag 24 april 2023 15:30 schreef Was-beer het volgende:
Erik schat zijn kansen met Mirthe weer wat hoger in nu Kenzy vertrekt
Berend organiseert meet & greets.quote:Op maandag 24 april 2023 15:30 schreef roenketoenk het volgende:
Isaac "Buiten gaan we elkaar zien"
Dat zeggen ze allemaal. De enige waarvan ik het geloof zijn
Mexx/Martin
Wanda/Jappie of Sas/Jappie
Jeff/Kim
Eunice/JW
JW/Erik (die hebben ook wel een goeie klik)
En misschien Kenzy en Mirthe. Maar verder kan ik mij niet voorstellen dat zelfs Marciano en Isaac en gaan zien.
Voor de rest gaat het allemaal doodbloeden as usual.
Ik gun het hem niet en zeker niet zo'n mooie dame als Mirthe.quote:Op maandag 24 april 2023 15:31 schreef roenketoenk het volgende:
[..]
Erik die ook iets aanpapt met iemand in de loodsZou hilarisch zijn. Maar ik gun 't em!
Die zag ik niet aankomen.. Jappie de loslopende allespakker...quote:
en zelfs daar slaagt Berend niet in..quote:Op maandag 24 april 2023 15:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Berend organiseert meet & greets.
Rupert?quote:Op maandag 24 april 2023 15:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Wie o wie loopt daar buiten?
Rillingen lopen over mijn rug nu elke keer als ik eraan denk.quote:Op maandag 24 april 2023 15:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vanuit Mirthe zeker niet![]()
Maar ik denk dat Erik wel wat moves wil maken
Grote kansquote:Op maandag 24 april 2023 15:34 schreef Was-beer het volgende:
Sasha gaat straks pas huilen als Kenzy weg is. Ja dan moet Bern het weer ontgelden
Neequote:Op maandag 24 april 2023 15:36 schreef pingu66 het volgende:
Moet Bern nu ook hard huilen zoals bij Wanda?
ja kunnen we hier 20 x lezen dat bern lelijk kan huilenquote:Op maandag 24 april 2023 15:36 schreef pingu66 het volgende:
Moet Bern nu ook hard huilen zoals bij Wanda?
Jawel, als ze zich maar niet gaat afreageren op Bern, dat is het valse gedeelte van haar, verdriet mag ze gewoon hebben maar dat heeft ze niet gewoon want dan wordt ze gewoon een vals loeder.quote:[ afbeelding ] Op maandag 24 april 2023 15:34 schreef Was-beer het volgende:
Sasha gaat straks pas huilen als Kenzy weg is. Ja dan moet Bern het weer ontgelden
[/quote
mag ze niet huilen als er een vriendin weggaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |