oh ja, erik weer blijquote:Op maandag 24 april 2023 14:50 schreef lojanda het volgende:
Liefdesnestje kan weer worden afgebroken na één nachtje.
Wraakquote:Op maandag 24 april 2023 14:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe fluisterend : Ik zorg dat ie eruit gaat!
quote:Op maandag 24 april 2023 14:51 schreef KinKiJan het volgende:
Wendy: "Dan kun je in ieder geval lekker slapen"
quote:Op maandag 24 april 2023 14:51 schreef engine het volgende:
En zo is team bro weer een beetje sterker geworden. Wederom erg zonde.
Ik geniet vanavond wel na met de filmpjesquote:Op maandag 24 april 2023 14:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]En het was ineens spannend en dan heb je dat gemist. Arme jij.
Roepert? want daar heeft ze een grote hekel aan.quote:Op maandag 24 april 2023 14:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe fluisterend : Ik zorg dat ie eruit gaat!
Genietonquote:Op maandag 24 april 2023 14:51 schreef lojanda het volgende:
Nou ben bang dat we de rest van de dag weer naar een vloekende Sasha mogen kijken.
Zij maken tv en dus het programma. 👍🏻quote:Op maandag 24 april 2023 14:51 schreef engine het volgende:
En zo is team bro weer een beetje sterker geworden. Wederom erg zonde.
aannamequote:Op maandag 24 april 2023 14:51 schreef lojanda het volgende:
Nou ben bang dat we de rest van de dag weer naar een vloekende Sasha mogen kijken.
quote:Op maandag 24 april 2023 14:51 schreef KinKiJan het volgende:
Wendy: "Dan kun je in ieder geval lekker slapen"
zooooooooooooooo flauw dit maar als t je oplucht lekker bloijven doen die opmerkingenquote:
Zegt wie?quote:Op maandag 24 april 2023 14:51 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff is door het oog van de naald gekropen
Dat is echt maar een mening.quote:Op maandag 24 april 2023 14:52 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Zij maken tv en dus het programma. 👍🏻
jef is gewoon grote lafbekquote:Op maandag 24 april 2023 14:53 schreef utopia2.0 het volgende:
Jeff is een echte kerel gebleken. Wanneer hij een grote jongen was geweest en zijn woorden waar had gemaakt, had hij gezegd, stem op mij, ik wil deze opdracht uitvoeren. Maar niets bleek minder waar. Blaffende honden bijten niet. Jeff
Dat kun je wel zeggenquote:Op maandag 24 april 2023 14:51 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff is door het oog van de naald gekropen
ik ken maar een tering hond en die heet Sasquote:Op maandag 24 april 2023 14:52 schreef Sociologica het volgende:
Satan Sas naar buiten koffer halen voor Kenzy. ‘Vieze vuile tering honden’ roept ze over iets dat ze buiten ziet(?)
Het begint alquote:Op maandag 24 april 2023 14:52 schreef Sociologica het volgende:
Satan Sas naar buiten koffer halen voor Kenzy. ‘Vieze vuile tering honden’ roept ze over iets dat ze buiten ziet(?)
Ja ze houden nu nog ff de aandacht voor Kenzy maar dit wordt nog een storm aan gekonkel de rest vd dagquote:
Dat was mij al vanaf ik het proggie volg bekendquote:
Die afspraak is ze morgen weer vergetenquote:Op maandag 24 april 2023 14:54 schreef Puzzie het volgende:
Mirthie gaat zorgen dat Kenzy's doel bereikt wordt
Nou Mirthe is behoorlijk wraakzuchtigquote:Op maandag 24 april 2023 14:55 schreef IkFok het volgende:
[..]
Die afspraak is ze morgen weer vergeten
Moet ze gaan huppelen en springen als een vriendin moet vertrekken?quote:
Klopt maar wel vaak héél kort.quote:Op maandag 24 april 2023 14:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou Mirthe is behoorlijk wraakzuchtig
quote:Op maandag 24 april 2023 14:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Die is ff pissig.
Het is nou niet alsof het ongebruikelijk is dat mensen schelden daar…
Het lijkt me ook niet meer dan normaal. Flink opgebouwde spanning en het had gehaald kunnen worden.quote:Op maandag 24 april 2023 14:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Die is ff pissig.
Het werd opeens wel heel erg spannend want iedere pijl 'een matchpoint' met nog vier pogingen te gaanquote:
Dat kloptquote:
quote:Op maandag 24 april 2023 14:51 schreef lojanda het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, net het omgedraaide het is een stille feeks, die wraak hoog op haar lijst heeft staan..quote:
Is ook logisch, maar sommigen kijken door een roze(Jeff)brilquote:Op maandag 24 april 2023 14:56 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt me ook niet meer dan normaal. Flink opgebouwde spanning en het had gehaald kunnen worden.
Dus logisch dat er wat frustratie is nu, en verdriet bij een aantal bewoners.
Sommige schelden idd maar bij Sasha heb ik het gevoel of er iets van een duivel in haar zit. Je kan het ook zonder schelden doen en dan kun je ook je punt maken.. neem Babette bijvoorbeeldquote:Op maandag 24 april 2023 14:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Die is ff pissig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |