Tuurlijk niet! Ik snapte al niet dat die 2 elkaar leken te begrijpenquote:
De 3e spleet tussen de matrassenquote:Op zondag 23 april 2023 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
wordt gewoonte... welke spleet wordt er gemeden?
Die had ik langs zien komen ja, dus Eunice doet een soort Chantal Blijft Slapen.quote:
En zo brengt Babette hem 'vrolijk' naar de finale..... ?quote:Op zondag 23 april 2023 22:20 schreef KinKiJan het volgende:
Babs: "Vanmorgen kwam hij (Jeff) bij mij, 'Goh Babette, wat hebben we gelachen, dat had ik echt effe nodig, kan er de hele week op teren' en ik dacht 'Yes! Eindelijk' want tussendoor komen alle klagers en het is ook een stuk show dat weet je wel, maar hij zegt 'als het zo is hou ik het nog 4 maanden vol'.
Eunie werkt in de kas op provisiebasis?quote:Op zondag 23 april 2023 22:25 schreef chufi het volgende:
Zei Erik nou dat ie condooms van Bern had gekregen ?
Dan moet Sasha ? of bedoelen we Myrthe !?quote:Op zondag 23 april 2023 22:26 schreef pingu66 het volgende:
Maar hoe moet Erik zijn bed opmaken nu? Want aan de muurkant ligt die rolmops of Sasha
Twee betweters in de kas, dat wordt een dolle boelquote:Op zondag 23 april 2023 22:27 schreef pingu66 het volgende:
Benieuwd wat Eunice allemaal gaat vragen aan haar kas gasten. Ik zou gewoon gaa slapen en niet antwoorden.
Sasha of bern want ze faan om de vijf dagen ruilen. Mirthe is ed Sasha Kenzy in d'r eigen bed en Bern in Myŕtes bed met Sasha.quote:Op zondag 23 april 2023 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet Sasha ? of bedoelen we Myrthe !?
Er was ooit eens iemand met een wekelijkse talkshow waarbij de kijkcijfers lager lagen dan het aantal bewonersquote:Op zondag 23 april 2023 22:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ook gelijk een soort Anti-Eliminatie agenda? Altijd iets in de toekomst houden, je weet nooit
Wat een gedoe... dat zou ik niet aan mn bed willen ... denk dat Erik daar nog van terugkomtquote:Op zondag 23 april 2023 22:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Sasha of bern want ze faan om de vijf dagen ruilen. Mirthe is ed Sasha Kenzy in d'r eigen bed en Bern in Myŕtes bed met Sasha.
Even een droomsapje erin en vertrokken zijn wequote:Op zondag 23 april 2023 22:27 schreef pingu66 het volgende:
Benieuwd wat Eunice allemaal gaat vragen aan haar kas gasten. Ik zou gewoon gaa slapen en niet antwoorden.
Ja want stel je voor dat ...!!quote:Op zondag 23 april 2023 22:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neemt blijkbaar zijn doos vol heerlijkheden mee..
[ afbeelding ]
Ja dat hoop ik ook maar ja Erik wil Mirthe pleasen denk ik.quote:Op zondag 23 april 2023 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat een gedoe... dat zou ik niet aan mn bed willen ... denk dat Erik daar nog van terugkomt
Eunice < Chantalquote:Op zondag 23 april 2023 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die had ik langs zien komen ja, dus Eunice doet een soort Chantal Blijft Slapen.
Eunie stond 'm net al keihard uit te lachen met haar heksengekrijsquote:Op zondag 23 april 2023 22:31 schreef pingu66 het volgende:
Erik vindt het allemaal toch wel stressvol achteraf.
Van mij zou ze een bezemsteel krijgenquote:Op zondag 23 april 2023 22:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eunie stond 'm net al keihard uit te lachen met haar heksengekrijs
27 flesjes met 6 personenquote:Op zondag 23 april 2023 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Het gaat al fokking drie dagen over dat anderhalve kratje bier
Dat anderhalf had inderdaad tussen haakjes gekundquote:
Hoe gaan Rupi en Ima eigenlijk naar het toilet? Ook samen?quote:
Kon ie 'nee' zeggen dan? Het feestje was al gaande!quote:Op zondag 23 april 2023 22:31 schreef pingu66 het volgende:
Erik vindt het allemaal toch wel stressvol achteraf.
Mensen die steeds zeggen dat ze oprecht zijn zijn dat meestal nietquote:Op zondag 23 april 2023 22:40 schreef Kakadylo het volgende:
Babbel praat 'echt, oprecht' met iedereen maar tegelijk kijkt ze neer op 'die mensen'
Ikzelf ben oprechtquote:Op zondag 23 april 2023 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
Mensen die steeds zeggen dat ze oprecht zijn zijn dat meestal niet
"Ja hoor". zegt Erik vol 'enthousiasme'quote:Op zondag 23 april 2023 22:39 schreef 5thencounter het volgende:
Eunie weet het wel... Erik paaien met een VreetKasNacht![]()
Vraagt of Erik er wel zin in heeft... buiten zijn comfortzone
[ afbeelding ]
Ja want Kenzy .......quote:Op zondag 23 april 2023 22:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kon ie 'nee' zeggen dan? Het feestje was al gaande!
Leuk spontaanzo'n gesprekje waarbij ze alles gaat opschrijven en quoten uit " de buuk"quote:Op zondag 23 april 2023 22:44 schreef 5thencounter het volgende:
Erik moet nog effe wat opwarmen...
Ik ze je daar hé? Eunie verliest nu al haar geduld![]()
[ afbeelding ]
Dat mag hij vinden....Geen onzin.quote:Op zondag 23 april 2023 22:57 schreef pingu66 het volgende:
Erik vindt dat als hij het schoner vindt dan bij hem thuis hij niet hoeft schoon te maken,....onzin
Alleen het Eunie Egootje telt, dat is wel duidelijk na al die maanden, er is niets leuks aan dat mensquote:Op zondag 23 april 2023 23:03 schreef pingu66 het volgende:
Altijd van die vragen met een vervelend ondertoontje.
En belerend commentaar.
Totaal geen interesse maar theoretisch geluk vanuit "een buuk"
Zoe had haar Ī300 al besteed bij Zalando en kwam er toen achter dat ze nog wimpers nodig had. De oude prijs was Ī24. Zoals ze het zei begreep ik dat ze die misschien van achter krijgt, en anders wil ze het van Isaac of uit de pot, dat was me niet helemaal duidelijk.quote:Op zondag 23 april 2023 23:09 schreef Varen het volgende:
Wat was dat stukje nou tussen Jeffrey, Isaac en Zoë? Wil Zoë geld lenen?
quote:Op zondag 23 april 2023 23:15 schreef pingu66 het volgende:
Hahahaaaaaaa( Eunice lach) " wij hebben niet iets maar wel iets" kir,kir. Wij hebben klik Jan Wielem en iek maken grapjes.... jaja tuurlijk joh.
quote:Op zondag 23 april 2023 23:22 schreef 5thencounter het volgende:
Breaking News!!
Erik gaat geen sex hebben met Babbel.. gaat niet gebeuren
Dat was het al vanaf het begin .. zelfs voordat Herr Bern dr overnamquote:Op zondag 23 april 2023 23:26 schreef pingu66 het volgende:
Erik wil Wanda nog wel zien na de loods.
En Sasha als ze vrijgezel is (dat was een grap met een serieuze ondertoon)
Hoe zit het met die kom !!? Kom op @FEBO Zoë gooide gewoon echt gewoon keihard dat bord/kommetje kapot .... daar was niet per ongeluks aan ... dusquote:Op zondag 23 april 2023 23:28 schreef Harry het volgende:
Zoe: Mexx fluisterde in mijn oor, echt waar, dat zij met dat glas had gegooid.
Kennelijk heeft JW met de laatste opdracht dingen voorgezegd, 'de 4' die het net over gele kaarten hadden verwacht dat hij er een kaart voor zou krijgen.quote:Op zondag 23 april 2023 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe zit het met die kom !!? Kom op @:FEBO Zoë gooide gewoon echt gewoon keihard dat bord/kommetje kapot .... daar was niet per ongeluks aan ... dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |