Eunie werkt in de kas op provisiebasis?quote:Op zondag 23 april 2023 22:25 schreef chufi het volgende:
Zei Erik nou dat ie condooms van Bern had gekregen ?
Dan moet Sasha ? of bedoelen we Myrthe !?quote:Op zondag 23 april 2023 22:26 schreef pingu66 het volgende:
Maar hoe moet Erik zijn bed opmaken nu? Want aan de muurkant ligt die rolmops of Sasha
Twee betweters in de kas, dat wordt een dolle boelquote:Op zondag 23 april 2023 22:27 schreef pingu66 het volgende:
Benieuwd wat Eunice allemaal gaat vragen aan haar kas gasten. Ik zou gewoon gaa slapen en niet antwoorden.
Sasha of bern want ze faan om de vijf dagen ruilen. Mirthe is ed Sasha Kenzy in d'r eigen bed en Bern in Myŕtes bed met Sasha.quote:Op zondag 23 april 2023 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet Sasha ? of bedoelen we Myrthe !?
Er was ooit eens iemand met een wekelijkse talkshow waarbij de kijkcijfers lager lagen dan het aantal bewonersquote:Op zondag 23 april 2023 22:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ook gelijk een soort Anti-Eliminatie agenda? Altijd iets in de toekomst houden, je weet nooit
Wat een gedoe... dat zou ik niet aan mn bed willen ... denk dat Erik daar nog van terugkomtquote:Op zondag 23 april 2023 22:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Sasha of bern want ze faan om de vijf dagen ruilen. Mirthe is ed Sasha Kenzy in d'r eigen bed en Bern in Myŕtes bed met Sasha.
Even een droomsapje erin en vertrokken zijn wequote:Op zondag 23 april 2023 22:27 schreef pingu66 het volgende:
Benieuwd wat Eunice allemaal gaat vragen aan haar kas gasten. Ik zou gewoon gaa slapen en niet antwoorden.
Ja want stel je voor dat ...!!quote:Op zondag 23 april 2023 22:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neemt blijkbaar zijn doos vol heerlijkheden mee..
[ afbeelding ]
Ja dat hoop ik ook maar ja Erik wil Mirthe pleasen denk ik.quote:Op zondag 23 april 2023 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat een gedoe... dat zou ik niet aan mn bed willen ... denk dat Erik daar nog van terugkomt
Eunice < Chantalquote:Op zondag 23 april 2023 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die had ik langs zien komen ja, dus Eunice doet een soort Chantal Blijft Slapen.
Eunie stond 'm net al keihard uit te lachen met haar heksengekrijsquote:Op zondag 23 april 2023 22:31 schreef pingu66 het volgende:
Erik vindt het allemaal toch wel stressvol achteraf.
Van mij zou ze een bezemsteel krijgenquote:Op zondag 23 april 2023 22:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eunie stond 'm net al keihard uit te lachen met haar heksengekrijs
27 flesjes met 6 personenquote:Op zondag 23 april 2023 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Het gaat al fokking drie dagen over dat anderhalve kratje bier
Dat anderhalf had inderdaad tussen haakjes gekundquote:
Hoe gaan Rupi en Ima eigenlijk naar het toilet? Ook samen?quote:
Kon ie 'nee' zeggen dan? Het feestje was al gaande!quote:Op zondag 23 april 2023 22:31 schreef pingu66 het volgende:
Erik vindt het allemaal toch wel stressvol achteraf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |