abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 april 2023 @ 20:46:04 #1
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208879201
  zondag 23 april 2023 @ 20:59:01 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208879308
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 20:37 schreef Bami het volgende:

[..]
Thanks! 23k aan posts en geregistreerd in mei 2011, dus dat gaat ergens mis dan denk ik. :D
Het zou kunnen dat er ook nog iets is als recent gepost...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208880053
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2023 20:46 schreef amaranta het volgende:
[ afbeelding ]
Vakantiebankje! O+
pi_208880264
Laat die vakantie maar weg :') Hoewel, die bank ook want ik zit nu op een stoel :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_208880338
Vakantie??? Voor mij helaas niet. Ik mag morgen weer aan het werk.. woensdag en vrijdag ben ik wel vrij. Volgende week ben ik alleen vrijdag vrij
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 24 april 2023 @ 07:16:21 #6
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_208881601
Was er hier nog iemand die dit jaar naar Legoland Billund en met name naar Lego House gaat?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_208881618
Hier ook geen vakantie, maar wel een kind minder thuis, dus het voelt vast een beetje als vakantie :P
pi_208881667
Ik had eigenlijk 2 weken vakantie maar heb een gedeelte ingetrokken. Mijn gezin wilde niet op vakantie naar warmere oorden en om nou 2 weken thuis te gaan zitten met dit trieste weer leek me ook geen aanrader. :')
pi_208881753
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 07:16 schreef Ynske het volgende:
Was er hier nog iemand die dit jaar naar Legoland Billund en met name naar Lego House gaat?
@exode
pi_208881832
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 07:53 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
@:exode
Ooooh dat zou ik wel willen ja O+ maar nee staat niet op de planning.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 24 april 2023 @ 08:16:13 #11
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_208881862
lego 40504 O+
Op legobeurs gister 100 euro meer als verkoopprijs :o
Op Marktplaats meer dan 70 euro extra :'(
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_208881867
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2023 07:36 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik had eigenlijk 2 weken vakantie maar heb een gedeelte ingetrokken. Mijn gezin wilde niet op vakantie naar warmere oorden en om nou 2 weken thuis te gaan zitten met dit trieste weer leek me ook geen aanrader. :')
Huhhhh? :? :P
Protège moi de mes désirs.
pi_208881958
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 08:16 schreef Ynske het volgende:
lego 40504 O+
Op legobeurs gister 100 euro meer als verkoopprijs :o
Op Marktplaats meer dan 70 euro extra :'(
Dan moet je wel naar Billund, zit niets anders op.
pi_208881974
Ik sta deze week qua werk in de spaarstand. Vandaag werken, morgen vrij, woensdag werk ik alleen als het werk het vraagt, dus duimen dat het rustig blijft en vanaf donderdag heb ik 1,5 week vrij.

Woensdag mogen de kinderen een uitje kiezen, maar dat vinden ze lastig dus ze zijn een grabbelton aan het maken. Er zitten dingen in zoals bioscoop en jaja, wederom, midgetgolf.
pi_208882012
Verzopen rondje BSO gefietst ^O^
Mag gelukkig nu tot 10 uur opdrogen en O+ alleen ontbijten O+

Vrijdagnacht vertrekken we naar Hongarije en daar zien de voorspellingen er redelijk uit. Wel steeds beter ook, dus misschien trekt het wel door naar een week echt lenteweer :o
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_208882101
Man wat een triest weer... we hebben besloten dat we vandaag maar eens een rondje gaan poetsen, samen.
Maar iedereen ligt nog in bed te meuren, dus ik heb het rijk beneden voor mij alleen :).
Fake it till you make it...
pi_208882115
Geen vakantie hier. Vandaag al vroeg begonnen op kantoor, en de rest van de week werk ik vanuit huis.
Enige familie vakantie die we hebben gepland dit jaar is een week in de zomer. Verder doen we een paar reisjes in andere samenstellingen, 1 ouder, met 1 of 2 kinderen.
Andere wensen en ook financieel komt het beter uit.
Met een meidenkwartet
  maandag 24 april 2023 @ 09:06:04 #18
35189 Troel
scherp en bot
pi_208882151
Hier ook geen vakantie, maar alle regen die nu valt, valt donderdag niet O-)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 24 april 2023 @ 09:30:19 #19
56471 pinquit
oh my lama!
pi_208882411
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2023 09:06 schreef Troel het volgende:
Hier ook geen vakantie, maar alle regen die nu valt, valt donderdag niet O-)
Als je pech hebt wordt het tussen nu en donderdag nog even warmer en verdampt de regen die nu valt tot wolk en valt de regen die nu valt donderdag gewoon nog eens :+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_208882927
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 09:30 schreef pinquit het volgende:

[..]
Als je pech hebt wordt het tussen nu en donderdag nog even warmer en verdampt de regen die nu valt tot wolk en valt de regen die nu valt donderdag gewoon nog eens :+
Jij bent lekker optimistisch :D

Laten we duimen voor een droge donderdag. Toch echt geen zin om in baggerweer kleedjes af te gaan want dan blijven we thuis :{

Kan het gras ook niet maaien nu met dit zeikweer. Kan wel maar dan wordt het plakkerig en das dan veul meer werk. ook al geen zin in :')

Ook geen zin in werk maar ook dat moet gebeuren -O-

En oh, moet straks naar fysio. Raad eens? :+
If they say
  Moderator maandag 24 april 2023 @ 10:31:35 #21
382129 crew  Donna
pi_208882955
Ik heb geen vakantie, maar wel elke middag vrij zoals normaal. En mijn kinderen zijn op de opvang en vakantie BSO.
Hurray! :B
  maandag 24 april 2023 @ 10:35:12 #22
35189 Troel
scherp en bot
pi_208882993
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 09:30 schreef pinquit het volgende:

[..]
Volgens de verwachtingen niet :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 24 april 2023 @ 10:41:05 #23
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208883063
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 10:28 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]

En oh, moet straks naar fysio. Raad eens? :+
Het paard heette Vrijdag?
pi_208883153
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2023 10:41 schreef amaranta het volgende:

[..]
Het paard heette Vrijdag?
:D
Ach, het helpt wel. Geen arm tintelingen meer, nu tintelt alleen nog mijn hand. Zou fijn zijn als het blijft zakken :+

Hoe ist met jouw vingers?
If they say
  maandag 24 april 2023 @ 10:54:25 #25
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208883236
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 10:48 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Ach, het helpt wel. Geen arm tintelingen meer, nu tintelt alleen nog mijn hand. Zou fijn zijn als het blijft zakken :+

Hoe ist met jouw vingers?
Ik hoop met je mee.

Ik ben zelf enigszins gefrustreerd over mijn vingers.
Ringvinger = bijna pijnvrij
Middelvinger… Ik had op meerdere plaatsen pijn. Maar op de mri - scan was maar op een plaats zo’n glomus tumor te zien. Ik heb dat bij de aanvang van de operatie ook aangegeven. En hij heeft waar ik bij stond de mri-scan nog eens erbij genomen. Geen verklaring waarom het op meer plaatsen pijn doet. Dus uiteindelijk alleen de plek geopereerd waar daadwerkelijk die tumor zat. Maar nu heb ik dus nog steeds pijn op die andere plaatsen in de middelvinger. De arts dacht dat het misschien uitstralingspijn was. Nou dan is dat niet verholpen nu. Maar ik ga echt niet nog een keer opereren. In ieder geval voorlopig niet. Vier x in een jaar vind ik wel genoeg.

Oh en dan heb ik nog mijn hechting trauma. Ik dacht dat ze oplosbaar waren. Zo zien ze er niet uit. Dus dan gaan we vrijdag meemaken.
  maandag 24 april 2023 @ 10:57:33 #26
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208883282
Wat een ellende joh, ben je na alles nog niet pijnvrij :{
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_208883340
Jemig @amaranta en dan nog blijf je pijn houden ;( Je gaat er toch van uit dat het na zoveel keer opereren wel klaar zou zijn... Sterkte, ook voor vrijdag :*
If they say
pi_208883343
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2023 08:17 schreef arvensis het volgende:

[..]
Huhhhh? :? :P
Ja écht. Zelfs de kinderen waren niet voor mijn geplande rondreis door Kroatië te porren. Het is ergens goed misgegaan in de opvoeding. }:|

Sterkte @amaranta , wat een gedoe zo. :{
pi_208883357
Dat klinkt echt pijnlijk Amaranta! Je ben zo 'onthand' als je pijn hebt aan je vingers.

B is nog steeds doodmoe, dat wordt wat met zomerkamp wat 4 nachten is.....maar hij is wel weer schoon. :D En boos dat ie morgen naar de vakantie BSO gaat.
pi_208883603
@Leandra misschien mosterd na de maaltijd maar denk ook aan het uittreksel van de GBA en gezagsregister.

Voor die laatste kun je gewoon de rechtbank bellen of mailen en dan sturen ze het kosteloos op.
Voor het GBA uittreksel kan ik hier ook online een aanvraag doen bij de gemeente maar is langsgaan vele malen sneller al weet ik niet of dat nu voor jou en optie is.
  maandag 24 april 2023 @ 11:39:13 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208883654
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 11:33 schreef Roosje84 het volgende:
@:Leandra misschien mosterd na de maaltijd maar denk ook aan het uittreksel van de GBA en gezagsregister.

Voor die laatste kun je gewoon de rechtbank bellen of mailen en dan sturen ze het kosteloos op.
Voor het GBA uittreksel kan ik hier ook online een aanvraag doen bij de gemeente maar is langsgaan vele malen sneller al weet ik niet of dat nu voor jou en optie is.
Op het formulier stond kopie van paspoorten ouders, een eventueel probleem zal het vooral zijn als ze uit NL vertrekken, maar dan ben ik nog in de buurt ;)

Er is uiteraard sowieso geen sprake van gezag, dat heeft mijn vader niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 24 april 2023 @ 11:52:51 #32
35189 Troel
scherp en bot
pi_208883765
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2023 11:39 schreef Leandra het volgende:

[..]
Op het formulier stond kopie van paspoorten ouders, een eventueel probleem zal het vooral zijn als ze uit NL vertrekken, maar dan ben ik nog in de buurt ;)

Als wij als ouders met de kinderen anar het buitenland gaan, gebruiken we gewoon zo'n kant en klaar formulier. Wij hebben nog NOOIT het uittreksel van de rechtbank mee hoeven sturen, omdat we inderdaad gewoon elkaar toestemming geven. Dat formulier kun je gewoon overal vinden. Nou is jouw vader natuurlijk geen gezaghebbende ouder en dergelijke, maar dat formulier is wel geschikt voot jullie situatie.

https://www.rijksoverheid(...)-naar-het-buitenland
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208883785
@Leandra gezagsregister staat ook in de lijst met documenten. Had de marechaussee erover gebeld en die stond erop dat er een uittreksel van bij zou zitten.
Man en ik zijn er toen voor naar de rechtbank geweest waar we werden weggestuurd want, getrouwd :')

Er is nooit naar dat pak papier gevraagd, btw. Maar beter met dan zonder.
If they say
pi_208883787
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2023 11:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik snap dat je vader het gezag niet heeft maar het is juist om jouw gezag aan te tonen.
Op het formulier dat ik de laatste keren heb ingevuld, half jaar geleden voor het laatst, werd daarom ook om een uittreksel van het gezagsregister gevraagd zodat ze kunnen zien dat de ouder(S) die toestemming hebben gegeven ook wel het gezag hebben om die toestemming te geven.
pi_208884010
Algemene tip;

Als een van ons naar het buitenland gaat dan zorg ik er altijd voor dat we dus een toestemmingsformulier plus kopie paspoort etc klaar hebben liggen.
Enige wat dan nog ingevuld moet worden is exacte verblijflocatie en vluchtnummer.

Dit dat mocht er iets gebeuren de ouder in Nederland zonder veel extra gedoe met de kinderen snel naar de andere ouder kan vliegen. Nu wordt het anders ook wel geregeld alleen kan het wel langer duren of meer rompslomp opleveren bij de marechaussee.
  maandag 24 april 2023 @ 12:24:39 #36
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208884054
Ik heb zo vaak met de kinderen alleen gevlogen. Nog nooit een document meegenomen anders dan hun paspoort.
  maandag 24 april 2023 @ 12:27:52 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208884087
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 11:54 schreef Roosje84 het volgende:

[..]
Ik snap dat je vader het gezag niet heeft maar het is juist om jouw gezag aan te tonen.
Op het formulier dat ik de laatste keren heb ingevuld, half jaar geleden voor het laatst, werd daarom ook om een uittreksel van het gezagsregister gevraagd zodat ze kunnen zien dat de ouder(S) die toestemming hebben gegeven ook wel het gezag hebben om die toestemming te geven.
Ik ga niet mee... hij reist zonder beide gezaghebbende ouders.
Maar goed, hij is 12 en redelijk intelligent, hij kan zelf ook gewoon vertellen dat er niets raars aan de hand is.
Het is geen 4-jarige die door opa meegenomen wordt naar India, ze gaan 3 dagen naar Londen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 24 april 2023 @ 12:29:50 #38
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208884100
Als iemand dr shit goed regelt is het wel leandra. Geloof wel dat het goed komt met alle formulieren.
pi_208884110
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 12:27 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik ga niet mee... hij reist zonder beide gezaghebbende ouders.
Het kopie van jouw paspoort zit bijgevoegd als bewijs. Zonder bewijs van gezag zou dat een willekeurig paspoort kunnen zijn.
pi_208884178
Ik moest naar Londen laten zien dat ik mijn kind mee mocht nemen. De hele rambam moest uit mijn tas, dus ik was blij dat ik ook een uittreksel uit het gezagsregister bij me had.
Maar misschien trof ik een lesbofobe beambte.

Wel een belangrijke note is dat onze gemeente er een zooitje van had gemaakt omdat ik B pas na 6 weken kon erkennen. Iets met een vergeten vinkje.

En wat gaaf dat ze dat samen gaan doen Leandra!
  maandag 24 april 2023 @ 12:39:04 #41
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208884183

Ik zie geen reden waarom het een situatie zou zijn waarin een uitdraai van het gezagsregister, of welke van de aanvullende genoemde zaken dan ook, nodig zou zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_208884194
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2023 12:29 schreef amaranta het volgende:
Als iemand dr shit goed regelt is het wel leandra.
O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 24 april 2023 @ 12:43:17 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208884208
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 12:31 schreef Elleska het volgende:

[..]
Het kopie van jouw paspoort zit bijgevoegd als bewijs. Zonder bewijs van gezag zou dat een willekeurig paspoort kunnen zijn.
Ja, behalve dat daar ook e/v naam man in staat.

Kopie van het paspoort van N zit erbij, kopie mijn paspoort met e/v N, Soneal heeft dezelfde achternaam als N en ik heb dezelfde achternaam als mijn vader, verder wonen Soneal, N en ik alledrie op hetzelfde adres, ik verwacht niet dat daar spannende zaken uit komen, of dat het gezien wordt als een situatie waarbij een uitdraai van het gezagsregister nodig is.

Daarbij: 12 en redelijk mondig, zowel in het NL als Engels...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_208884221
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2023 12:43 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja, behalve dat daar ook e/v naam man in staat.

Kopie van het paspoort van N zit erbij, kopie mijn paspoort met e/v N, Soneal heeft dezelfde achternaam als N en ik heb dezelfde achternaam als mijn vader, verder wonen Soneal, N en ik alledrie op hetzelfde adres, ik verwacht niet dat daar spannende zaken uit komen, of dat het gezien wordt als een situatie waarbij een uitdraai van het gezagsregister nodig is.

Daarbij: 12 en redelijk mondig, zowel in het NL als Engels...
Ze kunnen toch ook gewoon zien wie het gezag heeft? In het systeem bedoel ik.
Maar goed, voor mij is het alweer 3 jaar geleden dat ik het opgezocht heb.
  maandag 24 april 2023 @ 12:47:17 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208884232
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 12:45 schreef exode het volgende:

[..]
Ze kunnen toch ook gewoon zien wie het gezag heeft? In het systeem bedoel ik.
Maar goed, voor mij is het alweer 3 jaar geleden dat ik het opgezocht heb.
Ik heb geen flauw idee wat ze wel en niet kunnen zien, maar ik denk dat toestanden met een gezagsregister in een simpele zaak als deze alleen maar verwarring zouden opleveren.
Of verdenkingen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_208884414
Lijkt mij ook allemaal niet nodig hoor, Londen is ook geen risico uitreisland ofzo.
Maargoed een kopie van een paspoort is nu eenmaal geen bewijs van ouderschap/gezag dus het kan nog steeds elk willekeurig paspoort. Dat was het punt.

quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 12:38 schreef exode het volgende:
Wel een belangrijke note is dat onze gemeente er een zooitje van had gemaakt omdat ik B pas na 6 weken kon erkennen. Iets met een vergeten vinkje.
In mijne staat geen "echtgenoot van" meer door stom vinkje bij de gemeente. Geen plannen om naar het buitenland te gaan dus komt de volgende keer wel weer.
pi_208884737
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 12:47 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik heb geen flauw idee wat ze wel en niet kunnen zien, maar ik denk dat toestanden met een gezagsregister in een simpele zaak als deze alleen maar verwarring zouden opleveren.
Of verdenkingen.
Als je 'gewoon' in een (hetero)relatie een kind hebt gekregen en door die relatie automatisch gezag is, staat er sowieso niets in dat register.
Alleen bij bijzondere situaties, tenminste dat was waarom ik eruit werd gepikt.

En eens met amaranta, klinkt als goed geregeld en voorbereid.

Dat wordt echt een toptripje :)
  maandag 24 april 2023 @ 13:42:38 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208885024
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2023 12:29 schreef amaranta het volgende:
Als iemand dr shit goed regelt is het wel leandra. Geloof wel dat het goed komt met alle formulieren.
Ik realiseer me dat ik afgelopen zomer 2 keer alleen met Soneal naar Keulen ben geweest, niets mee, alleen zijn ID-kaart en mijn paspoort :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 24 april 2023 @ 13:47:09 #49
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208885109
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 13:24 schreef exode het volgende:

[..]
Als je 'gewoon' in een (hetero)relatie een kind hebt gekregen en door die relatie automatisch gezag is, staat er sowieso niets in dat register.
Alleen bij bijzondere situaties, tenminste dat was waarom ik eruit werd gepikt.

En eens met amaranta, klinkt als goed geregeld en voorbereid.

Dat wordt echt een toptripje :)
Niet helemaal, want wij zijn pas getrouwd toen Soneal bijna 3 was, dus vanaf zijn geboorte had ik alleen het gezag, maar N had hem tijdens de zwangerschap al erkend en een paar weken/maanden na de geboorte heeft hij ook het gezag gekregen nadat ik dat toestemmingsformulier had ingevuld.
Dus in principe zou er wel wat in moeten staan, maar dan juist van 1 ouder gezag naar beide ouders gezamenlijk gezag.

Over gezag gesproken: weten jullie dat ik in 1991 nog een toeziend voogd voor mijn oudste moest aanwijzen, want een moeder die toen alleen het gezag (destijds nog voogdij) over een kind had, dat kon niet....
Dat is pas veranderd vanaf 1 januari 1998, toen je ook de achternaam van het kind kon kiezen.
Overigens veranderde toen ook dat erkenning niet automatisch gezag betekende, wat voor die tijd wel zo was.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 24 april 2023 @ 13:58:16 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208885309
Als we samen reizen (met z'n drieën dus) dan vraagt niemand of wij zijn ouders wel zijn, dat neemt men dan maar gewoon aan, ik gok dat de broer van N samen met zijn vriendin makkelijker met Soneal naar het buitenland zou kunnen reizen dan ik alleen, als er sprake is van een paspoortcontrole.
Want dan zijn het een man en vrouw van een leeftijd om een kind van die leeftijd te hebben en het kind heeft dezelfde achternaam als de man.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_208885528
Een vriendin is een jaar geleden naar Londen gegaan met haar neefje. Dat was de eerste keer in jaren dat ze niet uit een rij werd gehaald. Zij is altijd de sjaak op vliegvelden. Dus nu wil ze alleen nog met een minderjarig kind reizen ;)

Ik ben er zelf dus ook tussenuit gehaald, ook toen ik nog alleen reisde, zowel op Schiphol als in het buitenland. Ik zie er onbetrouwbaar uit denk ik. >:)
Overigens stelde die keer met B niet zoveel voor, ze wilden gewoon de formulieren zien. Daarna mocht ik door. Andere keren mocht ik kamertjes in :{
  maandag 24 april 2023 @ 14:13:20 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208885601
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 14:09 schreef exode het volgende:
Een vriendin is een jaar geleden naar Londen gegaan met haar neefje. Dat was de eerste keer in jaren dat ze niet uit een rij werd gehaald. Zij is altijd de sjaak op vliegvelden. Dus nu wil ze alleen nog met een minderjarig kind reizen ;)

Ik ben er zelf dus ook tussenuit gehaald, ook toen ik nog alleen reisde, zowel op Schiphol als in het buitenland. Ik zie er onbetrouwbaar uit denk ik. >:)
Overigens stelde die keer met B niet zoveel voor, ze wilden gewoon de formulieren zien. Daarna mocht ik door. Andere keren mocht ik kamertjes in :{
Zo verdacht, een alleenreizende vrouw?

Ik heb het nog nooit meegemaakt trouwens, niet als ik alleen naar het buitenland vloog, niet als ik met mijn oudste naar het buitenland ging (en dat was ook altijd alleen), maar goed, toen was er sowieso nog weinig controle op de identiteit van de volwassene die met het kind reisde, hoewel er in mijn geval ook geen gezag/voogdij bij een ander lag, na 01-01-1998 iig, tot die datum was mijn vader toeziend voogd.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_208885697
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 14:13 schreef Leandra het volgende:

[..]
Zo verdacht, een alleenreizende vrouw?

Ik heb het nog nooit meegemaakt trouwens, niet als ik alleen naar het buitenland vloog, niet als ik met mijn oudste naar het buitenland ging (en dat was ook altijd alleen), maar goed, toen was er sowieso nog weinig controle op de identiteit van de volwassene die met het kind reisde, hoewel er in mijn geval ook geen gezag/voogdij bij een ander lag, na 01-01-1998 iig, tot die datum was mijn vader toeziend voogd.
1 x toen ik naar Egypte vloog om een vriendin te bezoeken, bij aankomst in Egypte mocht ik ook weer mee komen en terug hetzelfde verhaal.

1 x toen ik terug kwam uit Thailand, na een reis van 2,5 maand, mijn hele koffer is toen ook ondersteboven gehaald.

Amerika toen we met zijn 2en waren, ook een heel kruisverhoor apart van elkaar.

Pfoeh even denken, oh ja, Madrid met groep vrienden. Zelfs vlucht gemist daardoor. Ik en een vriendin waren de sjaak.

Vroeger, toen ik nog andere vakanties deed dan in een Landal park zitten ;) :P
  maandag 24 april 2023 @ 14:21:32 #54
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208885722
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 14:19 schreef exode het volgende:

[..]
1 x toen ik naar Egypte vloog om een vriendin te bezoeken, bij aankomst in Egypte mocht ik ook weer mee komen en terug hetzelfde verhaal.

1 x toen ik terug kwam uit Thailand, na een reis van 2,5 maand, mijn hele koffer is toen ook ondersteboven gehaald.

Amerika toen we met zijn 2en waren, ook een heel kruisverhoor apart van elkaar.

Pfoeh even denken, oh ja, Madrid met groep vrienden. Zelfs vlucht gemist daardoor. Ik en een vriendin waren de sjaak.

Vroeger, toen ik nog andere vakanties deed dan in een Landal park zitten ;) :P
Odd... ik ben nog nooit uit een rij gehaald, alleen bij het (alleen) naar de VS reizen toen ik jong was (18-22) wel wat vragen gehad, maar gewoon in de rij en volgens mij ook redelijk standaard.
En terug naar NL al helemaal niet :N
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_208885848
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 14:21 schreef Leandra het volgende:

[..]
Odd... ik ben nog nooit uit een rij gehaald, alleen bij het (alleen) naar de VS reizen toen ik jong was (18-22) wel wat vragen gehad, maar gewoon in de rij en volgens mij ook redelijk standaard.
En terug naar NL al helemaal niet :N
'Are you smuggling gold?'

Het antwoord
'I hate gold' was niet goed, ik moest even mee. Dat was in Cairo.
Dat je achteraf denkt ik had alleen maar 'No, sir' moeten zeggen.

Maar Egypte stond er toen wel om bekend, ook vanuit Nederland. Dus ik kreeg vragen waar mijn man was en waarom ik alleen ging en wat ik ging doen en waar ik zou slapen etc.

En Thailand heeft natuurlijk ook wel een reputatie, het waren vooral drugsvragen die gesteld werden.
  maandag 24 april 2023 @ 16:23:30 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208887503
Onze keukenmuren moeten echt opnieuw geverfd. Niet afwasbaar olijfgroen vol met vetvlekken van kookspatten is niet echt charmant.
Maar wat dan wel... ik loop al weken te dralen en te tutten daarover en nu heb ik de knoop doorgehakt en ben meteen naar de Gamma gereden. *O* Blijkt de Flexa keukenverf ook nog eens in de aanbieding te zijn. Scheelt 12 euro (of zo lijkt het althans, ik weet niet wat een blik 2 weken terug kostte. ;)

Anyway, Binti Camel it is! *O*
Nu eerst even heel grondig ontvetten en morgen de pubers aan het werk zetten. :7
Mam... heb je nog een klusje waar we geld mee kunnen verdienen?
Nou eh... jawel hoor...

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 24-04-2023 18:44:24 ]
pi_208887626
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 14:09 schreef exode het volgende:

Ik werd er vroeger ook altijd uitgepikt toen ik alleen reisde naar Turkije. Áltijd extra vragen bij de douane en áltijd m’n koffer moeten openen. Sinds ik als gezin reis gebeurt dat ook niet meer idd.
Protège moi de mes désirs.
  Manager PR/Moderator maandag 24 april 2023 @ 17:22:16 #58
269689 crew  Viv
pi_208888106
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2023 16:37 schreef arvensis het volgende:

[..]
Ik werd er vroeger ook altijd uitgepikt toen ik alleen reisde naar Turkije. Áltijd extra vragen bij de douane en áltijd m’n koffer moeten openen. Sinds ik als gezin reis gebeurt dat ook niet meer idd.
Goeie dekmantel, die koters. :7
pi_208888788
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 17:22 schreef Viv het volgende:

[..]
Goeie dekmantel, die koters. :7
Worden ook regelmatig zo gebruikt, dat is de jammere kant van het verhaal.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208888793
Ik werd trouwens nooit uit de rij gepikt. Ik oog heel betrouwbaar *)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208889072
Hum. Door jullie vraag ik me opeens af of ik nu voor onze volgende vakantie ook papieren mee moet nemen. Mijn kind reist dan wel met beide ouders, maar dat is niet aan het paspoort van moeder 2 af te lezen.
pi_208889074
Kwartet
pi_208889161
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2023 18:56 schreef Vanyel het volgende:
Hum. Door jullie vraag ik me opeens af of ik nu voor onze volgende vakantie ook papieren mee moet nemen. Mijn kind reist dan wel met beide ouders, maar dat is niet aan het paspoort van moeder 2 af te lezen.
Dat zal toch niet? Wij doen dat ook niet en aan mijn paspoort en die van de jongens is ook niet af te lezen dat ik hun moeder ben :P en dan is er ook nog eens eentje hartstikke blond :')
pi_208889340
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2023 19:05 schreef Aure het volgende:

[..]
Dat zal toch niet? Wij doen dat ook niet en aan mijn paspoort en die van de jongens is ook niet af te lezen dat ik hun moeder ben :P en dan is er ook nog eens eentje hartstikke blond :')
Wij reizen alleen wel met 2 vrouwen en niet met een normaal gezin. En de echte moeder heeft niet zijn naam.
pi_208889405
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2023 19:16 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wij reizen alleen wel met 2 vrouwen en niet met een normaal gezin. En de echte moeder heeft niet zijn naam.
Ah ja, ik snap je. Hoewel ik het zelf flauw vind als dat een reden is om jullie er uit te pikken, maar ik werk helaas niet bij de douane :P Maar goed, misschien kleine moeite om het voor de zekerheid mee te nemen dan?
pi_208889434
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2023 19:19 schreef Aure het volgende:

[..]
Ah ja, ik snap je. Hoewel ik het zelf flauw vind als dat een reden is om jullie er uit te pikken, maar ik werk helaas niet bij de douane :P Maar goed, misschien kleine moeite om het voor de zekerheid mee te nemen dan?
We kwamen net bij een snelle scan al de adoptiepagina van het uittreksel uit het geboorteregister tegen. Nog even denken of dat meegaat of een scan/foto
pi_208889677
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2023 19:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]
We kwamen net bij een snelle scan al de adoptiepagina van het uittreksel uit het geboorteregister tegen. Nog even denken of dat meegaat of een scan/foto
Waar gaan jullie heen? Dat maakt ook verschil natuurlijk.
Zo gaan wij naar een hoop landen niet omdat ik de kinderen niet geadopteerd maar erkend heb.
pi_208890621
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 19:34 schreef exode het volgende:

[..]
Waar gaan jullie heen? Dat maakt ook verschil natuurlijk.
Zo gaan wij naar een hoop landen niet omdat ik de kinderen niet geadopteerd maar erkend heb.
Nee de onze zijn wel geadopteerd. En we blijven gewoon in Europa maar ik heb geen zin in conservatieve sjappies die moeilijk gaan doen.
  maandag 24 april 2023 @ 20:24:47 #69
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_208890655
Mijn man is altijd de klos want in zijn paspoort staat Curacao maar hij is blank op de eea manier is dat over het algemeen de reden. Dan zien ze ook zijn achternaam en die is Zwitsers 🙈. Ja mijn schoonvader was een broer van die bekende Antil. schrijver met de Zwitserse roots.
If you can dream it, you can do it...
pi_208890875
Ik kreeg hier in Engeland wel de vraag of de kinderen van mij waren. Daarna de vraag of we getrouwd waren en of we “bewijs” daarvan bij ons hadden. Toen ik zie van niet, maar dat ik wel de foto’s had mochten we door. We waren erg streng bij de grens dit keer, misschien door de kroning ofzo..

Het engste wat wij hebben meegemaakt is dat we op Phnom Penh in Cambodja aankwamen. Alle niet Cambodjanen (en wij dus ook) werden in een hal gezet en moesten onze paspoorten afgeven. Die paspoorten gingen vervolgens zo’n tien paspoort controleurs langs, die ze allemaal controleerden. In de tussentijd stonden er 6 mannen met geweren in hun hand om de groep (van +/- 40 man) heen. Mijn vriend (nu man) kreeg heel snel zijn paspoort terug, maar mijn paspoort, die tegelijk was gegeven, kwam maar niet terug. Manlief moest weglopen, dus ik stond daar ook alleen. Op een gegeven moment stond ik daar met nog 4 mannen en die bewakers om ons heen en kwamen er nog 2 bewakers aan. Als allerlaatste kreeg ik mijn paspoort terug en mocht ik doorlopen, die andere 4 mannen moesten allemaal met 2 bewakers mee. Dat was echt even spannend..
  Moderator maandag 24 april 2023 @ 20:49:08 #71
382129 crew  Donna
pi_208890993
Ik heb in Toronto als 21 jarige (mijn eerste vlucht ooit met een mooi leeg en hagelnieuw paspoort) een paar uren op het vliegveld in zo'n kamertje gezeten. Ik had maar een ticket voor een week en dat riep nogal wat vragen op. Terwijl ik gewoon op familiebezoek ging (ik had mijn broers vriendin en zijn kind nog nooit gezien). Schijnbaar moet je dan meteen 4 weken blijven ofzo.
Hele koffer en alles over de kop. Wat een drama. :R

Was ook een hele vreemde eerste ontmoeting toen de hele familie dat kamertje binnen kwam. Lekker janken omdat ik die baby nog nooit gezien had en zulks. :'(
  Moderator maandag 24 april 2023 @ 20:49:24 #72
382129 crew  Donna
pi_208890998
Had ik vanmiddag vrij en was ik kindloos? Yes.
Heb ik nog iets gedaan? No.
pi_208891608
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 20:49 schreef Donna het volgende:
Had ik vanmiddag vrij en was ik kindloos? Yes.
Heb ik nog iets gedaan? No.
Goed zo :*
Heb je er van genoten?
  Moderator maandag 24 april 2023 @ 21:27:10 #74
382129 crew  Donna
pi_208891629
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2023 21:25 schreef LeSage het volgende:

[..]
Goed zo :*
Heb je er van genoten?
Nee helaas, het was een negatieve 'niks gedaan'. Ik wilde borduren, maar heb dom op de bank zitten scrollen. Morgen nog een kans, haha.
  maandag 24 april 2023 @ 21:35:29 #75
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208891794
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 21:27 schreef Donna het volgende:

[..]
Nee helaas, het was een negatieve 'niks gedaan'. Ik wilde borduren, maar heb dom op de bank zitten scrollen. Morgen nog een kans, haha.
Ponduren bedoel je? Dat zei mijn dochter vroeger.

Nog leuke TikToks gezien?
  maandag 24 april 2023 @ 21:37:27 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208891834
Zo, laagje 1 zit erop! *O* Morgen nog een laagje en dan doe ik wel een voor en na.
/dagboek

@Donna zo heerlijk niksen is toch ook fantastisch!
Ik heb van de week uren doorgebracht met een podcast op mijn hoofd ( @trui De Kwak Kwaakt. Interessant om te luisteren idd! ) en dan sudoku's op mijn telefoon. Zalig! O+

@amaranta https://vm.tiktok.com/ZGJmCB463/ (deze kreeg ik toevallig net door in de appgroep waar 2 vrienden van mij allerlei tiktokongein delen )
  Moderator maandag 24 april 2023 @ 21:57:39 #77
382129 crew  Donna
pi_208892253
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2023 21:35 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ponduren bedoel je? Dat zei mijn dochter vroeger.

Nog leuke TikToks gezien?
Awww haha schattig.

Insta it is haha. Ik zit niet op Tiktok. En veel zwijmelen bij patronen op Etsy. En mezelf dan inhouden. :(
pi_208892488
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 21:27 schreef Donna het volgende:

[..]
Maar ook dat is toch gewoon heerlijk soms. Helemaal niets.
  Moderator maandag 24 april 2023 @ 22:17:32 #79
382129 crew  Donna
pi_208892539
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2023 22:13 schreef LeSage het volgende:

[..]
Maar ook dat is toch gewoon heerlijk soms. Helemaal niets.
Soms zeker wel. Maar het voelde nu niet zo fijn. Maar had er even de kracht niet voor om echt iets te gaan doen.
pi_208892542
Verdorie Donna, dat was je kans om spekkoek te bakken :P
pi_208892950
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 20:41 schreef Loj het volgende:
Ik kreeg hier in Engeland wel de vraag of de kinderen van mij waren. Daarna de vraag of we getrouwd waren en of we “bewijs” daarvan bij ons hadden. Toen ik zie van niet, maar dat ik wel de foto’s had mochten we door. We waren erg streng bij de grens dit keer, misschien door de kroning ofzo..

Het engste wat wij hebben meegemaakt is dat we op Phnom Penh in Cambodja aankwamen. Alle niet Cambodjanen (en wij dus ook) werden in een hal gezet en moesten onze paspoorten afgeven. Die paspoorten gingen vervolgens zo’n tien paspoort controleurs langs, die ze allemaal controleerden. In de tussentijd stonden er 6 mannen met geweren in hun hand om de groep (van +/- 40 man) heen. Mijn vriend (nu man) kreeg heel snel zijn paspoort terug, maar mijn paspoort, die tegelijk was gegeven, kwam maar niet terug. Manlief moest weglopen, dus ik stond daar ook alleen. Op een gegeven moment stond ik daar met nog 4 mannen en die bewakers om ons heen en kwamen er nog 2 bewakers aan. Als allerlaatste kreeg ik mijn paspoort terug en mocht ik doorlopen, die andere 4 mannen moesten allemaal met 2 bewakers mee. Dat was echt even spannend..
Jakkes wat eng :o!

Het enige nare moment dat ik op dat gebied heb meegemaakt, was in Peru. We zaten in een bus met locals op weg naar een klein dorpje dat in de Lonely Planet werd aangeraden. We zaten eerst al in de verkeerde bus, die kwam wel langs dat plaatsje, maar zou er niet stoppen. Na veel gedoe mochten we toch even uitstappen (we zouden anders ook echt ver doorrijden nog). Het dorpje was helemaal zo leuk niet, en vervolgens konden we de officiële busstop voor de terugweg niet vinden. De locals spraken geen Spaans, maar alleen Quechua. We waren redelijk in paniek omdat we bang waren daar de nacht door te moeten brengen als we de bus niet op tijd zouden vinden.

Maar uiteindelijk toch gelukt, we zaten in de bus *O*. Komt er halverwege politiecontrole. Bus aan de kant, in the middle of nowhere, en iedereen moet zijn paspoort laten zien. En laat ik die nou net niet bij me hebben… :@ :'( Ik had hem in het hotel laten liggen. Ik moest met tas en al de bus uit, hoop geschreeuw tegen me door politie met indrukwekkende geweren. Ik zat in dubio of geld aanbieden nou een goed of heel slecht idee was, toen ik me ineens bedacht dat ik wél mijn rijbewijs bij me had. Politie nog mopperen waarom ik dat niet gelijk had gezegd en toen mocht ik door. Echt, wat een klotedag was dat :'). Het was verder wel een toffe reis hoor! :D Maar een volgende keer sla ik het gebied rond het Titicacameer mooi over.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Moderator dinsdag 25 april 2023 @ 06:39:31 #82
382129 crew  Donna
pi_208893897
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2023 22:17 schreef Aure het volgende:
Hahahah :X
Zie, heb je het al!
pi_208894352
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2023 22:17 schreef Aure het volgende:
Spekkoek O+
  Moderator dinsdag 25 april 2023 @ 08:31:04 #84
382129 crew  Donna
pi_208894371
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2023 08:28 schreef LeSage het volgende:

[..]
Spekkoek O+
Ik had spekkoek op Insta. Zei dat ik het misschien wel eens zelf wilde bakken op een regenachtige middag. Dat had dus gisteren wel gekund haha. :lijstje:

Vanmiddag nog een kans. Niet voor spekkoek trouwens, want heb midden op de middag een afspraak met de diëtist. Goeie overgang van spekkoek naar diëtist dit ook. 8-)
pi_208894584
Zo, wat een verhaal Phaidra!

Onze kinderen gaan zo naar de vakantie BSO, wij gaan shoppppppeeeen. We zouden naar de sauna gaan maar onze beide cyclussen waren het daar niet mee eens :{
Heerlijk even met zijn 2en zonder die 2 blondies, dat is echt een eeuwigheid geleden.
pi_208894847
*O* *O* *O* *O* Ik heb vakantie, 6-7 weken lang *O* *O* *O* *O*
Eind deze week gaan we op vakantie naar Zuid-Limburg.
Ik ben nu in dubio of ik lekker ga relaxen of ga proberen het hele huis schoon te maken voordat we met vakantie gaan.

Simon is ziek, hij ligt als een ziek vogeltje op de bank. Hij is megaverkouden en heeft last (pijn) van zijn hoofd, vermoedelijk iets met zijn holtes (pijn bij hoesten en snuiten ed) en lichte verhoging denk ik.
  dinsdag 25 april 2023 @ 09:54:53 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208895147
Done! *O* O+

Voor:

Na:

Ik heb nog flink wat over dus het kan zomaar zijn dat ik een dezer dagen ook een muurtje in de gang mee pak! O-) *O*
  dinsdag 25 april 2023 @ 09:55:24 #88
149959 SQ
snelle trees
pi_208895151
Hey wat mooi zeg! Veel warmer O+
disclaimer
  dinsdag 25 april 2023 @ 09:58:16 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208895186
Nou he!

Oh, maar wil je eens meedenken dan?
Wacht ff
  dinsdag 25 april 2023 @ 10:01:31 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208895218
Wat doe ik met het andere stuk groen?

Ergens wil ik die ook camel doen, maar ik ben bang voor een overkill.

De bank is nl ook bruin:

(De bank staat diagonaal in de andere hoek v d kamer tov het groene muurtje. De bank staat tegen dezelfde muur als waar de bruine kast op foto 1 tegenaan staat.)
  dinsdag 25 april 2023 @ 10:04:39 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_208895251
Ik zou dat wel doen ja. Nu voelt het groene muurtje een beetje als een plaat onafgewerkt mdf. Het past niet meer in de ruimte zo.
disclaimer
  dinsdag 25 april 2023 @ 10:05:56 #92
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208895264
Ja, doen! Dat camel past juist heel mooi bij de andere tinten bruin (bank/eettafel) ^O^
  dinsdag 25 april 2023 @ 10:06:28 #93
35189 Troel
scherp en bot
pi_208895268
Ik zou het ook dezelfde kleur doen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 25 april 2023 @ 10:07:17 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208895280
O+ Tx!
Ga ik daar later vandaag of morgen mee aan de slag. *O*

Eerst even werken. :+
  dinsdag 25 april 2023 @ 10:42:03 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208895628
Update toestemmingsformulier:

Ik, toen ik gezien had dat ze door de douane waren:
Moesten ze het toestemmingsformulier nog zien?
Soneal:
Ja, maar we konden het niet vinden en lieten ons er wel gwn door

Ook echt hè, alles wat ze nodig hadden keurig bij elkaar in een vak in zijn rugtas (maar een ander vak dan zijn paspoort)... :')
Nou ja, als het een issue was geweest dan hadden ze me gewoon kunnen bellen, ik was nog in de buurt zeg maar :D
Wullie bin KOEL © Soneal
  Manager PR/Moderator dinsdag 25 april 2023 @ 10:42:38 #96
269689 crew  Viv
pi_208895633
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 10:42 schreef Leandra het volgende:

Soneal:
pi_208895660
@BE mooie kleur O+ en idd, dat muurtje ook :Y

Och, beterschap voor Simon @TolstoiFan Dat hij maar gauw beter is zodat jullie naar zuid Limburg kunnen :*

Veel plezier @exode !

Zoon en ik gaan morgen shoppen.
Sorry, spoiler want gaat niet over mij en ik haal het straks weer weg :') :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Mushanga71 op 26-04-2023 09:40:36 ]
If they say
pi_208895682
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 10:42 schreef Leandra het volgende:

Soneal:

Ook echt hè, alles wat ze nodig hadden keurig bij elkaar in een vak in zijn rugtas (maar een ander vak dan zijn paspoort)... :')
Nou ja, als het een issue was geweest dan hadden ze me gewoon kunnen bellen, ik was nog in de buurt zeg maar :D
Ach ja :D

Schoonzus ging toen alleen met kind naar Pakistan maar mooi niet dat ze erdoor kwamen. Gelukkig was zwager nog op Schiphol :')
If they say
  dinsdag 25 april 2023 @ 10:49:23 #99
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208895692
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2023 10:46 schreef Mushanga71 het volgende:
@:BE mooie kleur O+ en idd, dat muurtje ook :Y

Och, beterschap voor Simon @:TolstoiFan Dat hij maar gauw beter is zodat jullie naar zuid Limburg kunnen :*

Veel plezier @:exode !

Zoon en ik gaan morgen shoppen.
Sorry, spoiler want gaat niet over mij en ik haal het straks weer weg :') :@
Wat leuk! Gefeliciteerd! :*
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 25 april 2023 @ 10:50:37 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208895700
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 10:48 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Ach ja :D

Schoonzus ging toen alleen met kind naar Pakistan maar mooi niet dat ze erdoor kwamen. Gelukkig was zwager nog op Schiphol :')
Dat is dan idd mazzel.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')