jij denktquote:
Mirthe en hebbenquote:
oh god het kind moet weer nieuwe nageltjes, zelf kan ze dit nietquote:
PSV-Ajax....quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:55 schreef Tuttebolleke het volgende:
Wat gaat morgen gebeuren ?
Oh wat weten we nog niet...
ZAT ze dus 20 uur voor paalquote:Op zaterdag 22 april 2023 23:58 schreef greysbones het volgende:
Zoe is me ook een lulverhaal aan het ophangen
ze is 20 uur bij GJ geweest met paal zitten
Dat liegt ze,en ik kan het weten.quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:58 schreef greysbones het volgende:
Zoe is me ook een lulverhaal aan het ophangen
ze is 20 uur bij GJ geweest met paal zitten
i knowquote:Op zaterdag 22 april 2023 23:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat liegt ze,en ik kan het weten.
nah... da's niet lief hoor, echt niet.... om zo over Mirthe te denken.... ze doet zo lief de nagels van Zoë, haar nieuwe groepsvriendin..... (hoewel... die wil momenteel vriendjes met alle vriendjes van Mirthe zijnquote:Op zaterdag 22 april 2023 23:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mirthe en hebben
nee joh!
die is echt niet zo
Zoals altijd heeft Zoë een bijzonder selectief geheugenquote:Op zondag 23 april 2023 00:01 schreef greysbones het volgende:
Zoe zei net dat GJ mirthe echt heel lief vond
die is toch 2 maanden woest geweest dat Mirthe er de laatste avond van alicia ook bij moest liggen
Die meiden zijn gestoord tot op het bot en ook niet van de eerste leugen gebarstenquote:Op zondag 23 april 2023 00:04 schreef greysbones het volgende:
Mirthe tegen Zoe
jij hebt principes
hoe krijg je het je strot uit mirthe![]()
whahahaha moet ze eerst uitleggen wat dat zijn, anders snapt Zoë het niet!!quote:Op zondag 23 april 2023 00:04 schreef FreshFruit het volgende:
Mirthe tegen Zoe: "Ik vind het mooi dat jij principes hebt."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |