Je hebt je bier op het veld gegooid?quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:03 schreef Tjacka het volgende:
Zaterdagavond en ik ben nog nuchter. Wat is dit.
Ik heb ook nog niks gedronken, ik heb zelfs nog koffie.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:03 schreef Tjacka het volgende:
Hier ook, zelfs twee keer gesport vandaagquote:Op zaterdag 22 april 2023 22:03 schreef Tjacka het volgende:
Dat is na 7 uur niet heel verstandig nielsquote:Op zaterdag 22 april 2023 22:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niks gedronken, ik heb zelfs nog koffie.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niks gedronken, ik heb zelfs nog koffie.
Jemig. Morgen ben ik ook om drie uur dronken denk ik.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier ook, zelfs twee keer gesport vandaag
Morgen wel vol gas, maandag weer dramaandag @:coco
Ik ben niet anders gewend.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is na 7 uur niet heel verstandig niels
Nee. Doe jij zeker wel tegen de aartsvijand Arsenal?quote:
Het leek even wat bij Vitesse omdat Cillessen er vorige week zo'n potje van maakte. Maar eigenlijk is het gewoon niet veel.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:36 schreef TLC het volgende:
Dat is niet om aan te zien.
Kan iemand in het Gelredome een bekertje met bier tegen iemand aangooien aub ?
Cocu is weer terug. Dat lijkt me geen toeval.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het leek even wat bij Vitesse omdat Cillessen er vorige week zo'n potje van maakte. Maar eigenlijk is het gewoon niet veel.
Mooi zo.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Groningen gaat in elk geval wel in stijl degraderen, met alweer een speelronde waarin echt alles mis gaat voor ze.
quote:Op zondag 23 april 2023 07:18 schreef de_boswachter het volgende:
Ben benieuwd na hoeveel minuten PSV - Ajax gestaakt gaat worden.
quote:Op zondag 23 april 2023 10:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
hadden die scheids met iets scherpers moeten raken dan zo'n stom plastic bekertje
quote:Op zondag 23 april 2023 10:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
afschaffen deze schijtregel van meteen staken, wat een woke zooitje is die knvb geworden![]()
![]()
allemaal sinds die flop nigel de jong daar werkt
Mond, spraak, arm? Beroerte-alarm.quote:Op zondag 23 april 2023 10:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
PSV - Ajax wordt ook een ellende dat kan je nu al zien aankomen
na 5 minuten misschien al, want ja van de Nazi-KNVB mag je niks meer
Denk het niet want PSV wint.quote:Op zondag 23 april 2023 10:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
PSV - Ajax wordt ook een ellende dat kan je nu al zien aankomen
na 5 minuten misschien al, want ja van de Nazi-KNVB mag je niks meer
Ook een baksteen op Leonne of zijn er vrouwen die mogen blijven leven?quote:Op zondag 23 april 2023 11:21 schreef Zipportal het volgende:
Bakstenen op Aletha en Fresia. @:caland
Ze is een Ajacied, dus die mag niet ontsnappen.quote:Op zondag 23 april 2023 11:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook een baksteen op Leonne of zijn er vrouwen die mogen blijven leven?
Geboren in Rotterdam, gespeeld bij Ajax maar momenteel werkzaam bij psv.quote:Op zondag 23 april 2023 11:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ze is een Ajacied, dus die mag niet ontsnappen.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:35 schreef Caland het volgende:
Als het in Eindhoven een gelijkspelletje wordt ben ik morgen voor Utrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |