Je hebt je bier op het veld gegooid?quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:03 schreef Tjacka het volgende:
Zaterdagavond en ik ben nog nuchter. Wat is dit.
Ik heb ook nog niks gedronken, ik heb zelfs nog koffie.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:03 schreef Tjacka het volgende:
Hier ook, zelfs twee keer gesport vandaagquote:Op zaterdag 22 april 2023 22:03 schreef Tjacka het volgende:
Dat is na 7 uur niet heel verstandig nielsquote:Op zaterdag 22 april 2023 22:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niks gedronken, ik heb zelfs nog koffie.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niks gedronken, ik heb zelfs nog koffie.
Jemig. Morgen ben ik ook om drie uur dronken denk ik.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier ook, zelfs twee keer gesport vandaag
Morgen wel vol gas, maandag weer dramaandag @:coco
Ik ben niet anders gewend.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is na 7 uur niet heel verstandig niels
Nee. Doe jij zeker wel tegen de aartsvijand Arsenal?quote:
Het leek even wat bij Vitesse omdat Cillessen er vorige week zo'n potje van maakte. Maar eigenlijk is het gewoon niet veel.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:36 schreef TLC het volgende:
Dat is niet om aan te zien.
Kan iemand in het Gelredome een bekertje met bier tegen iemand aangooien aub ?
Cocu is weer terug. Dat lijkt me geen toeval.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het leek even wat bij Vitesse omdat Cillessen er vorige week zo'n potje van maakte. Maar eigenlijk is het gewoon niet veel.
Mooi zo.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Groningen gaat in elk geval wel in stijl degraderen, met alweer een speelronde waarin echt alles mis gaat voor ze.
quote:Op zondag 23 april 2023 07:18 schreef de_boswachter het volgende:
Ben benieuwd na hoeveel minuten PSV - Ajax gestaakt gaat worden.
quote:Op zondag 23 april 2023 10:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
hadden die scheids met iets scherpers moeten raken dan zo'n stom plastic bekertje
quote:Op zondag 23 april 2023 10:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
afschaffen deze schijtregel van meteen staken, wat een woke zooitje is die knvb geworden![]()
![]()
allemaal sinds die flop nigel de jong daar werkt
Mond, spraak, arm? Beroerte-alarm.quote:Op zondag 23 april 2023 10:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
PSV - Ajax wordt ook een ellende dat kan je nu al zien aankomen
na 5 minuten misschien al, want ja van de Nazi-KNVB mag je niks meer
Denk het niet want PSV wint.quote:Op zondag 23 april 2023 10:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
PSV - Ajax wordt ook een ellende dat kan je nu al zien aankomen
na 5 minuten misschien al, want ja van de Nazi-KNVB mag je niks meer
Ook een baksteen op Leonne of zijn er vrouwen die mogen blijven leven?quote:Op zondag 23 april 2023 11:21 schreef Zipportal het volgende:
Bakstenen op Aletha en Fresia. @:caland
Ze is een Ajacied, dus die mag niet ontsnappen.quote:Op zondag 23 april 2023 11:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook een baksteen op Leonne of zijn er vrouwen die mogen blijven leven?
Geboren in Rotterdam, gespeeld bij Ajax maar momenteel werkzaam bij psv.quote:Op zondag 23 april 2023 11:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ze is een Ajacied, dus die mag niet ontsnappen.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:35 schreef Caland het volgende:
Als het in Eindhoven een gelijkspelletje wordt ben ik morgen voor Utrecht
Niet overal wordt het raak gooien van personen met bier genormaliseerd.quote:Op zondag 23 april 2023 12:34 schreef Dagoduck het volgende:
Is de wedstrijd al gestaakt vanwege een beker bier of niet?
Wiequote:Op zondag 23 april 2023 12:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik moet nog wennen aan het feit dat Maken de beste Nederlandse aanvaller is.
Ik mag hopen dat het gooien van personen niet genormaliseerd wordt inderdaadquote:Op zondag 23 april 2023 12:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet overal wordt het raak gooien van personen met bier genormaliseerd.
Hopelijk degradeert dat lelijke Fortuna zo nog.quote:Op zondag 23 april 2023 12:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
En dan verliest Twente over 2 weken gewoon weer uit bij Emmen. Je kunt het onderhand uittekenen.
Dat zou heel mooi zijnquote:Op zondag 23 april 2023 12:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
En dan verliest Twente over 2 weken gewoon weer uit bij Emmen. Je kunt het onderhand uittekenen.
Waarom is er geen sfeer in die graftombe?quote:
Anders de kuipquote:Op zondag 23 april 2023 13:05 schreef Slobeend het volgende:
Stel Sparta haalt de ECL playoffs, hopelijk mogen ze dan wel op Het Kasteel spelen.
Wat triest. Er gebeurt ook eigenlijk geen ene kut in Eindhoven, behalve als er een grote club op bezoek komt zie je ze daar allemaal staan uit de dorpen buiten eindhoven.quote:
Welke dan?quote:Op zondag 23 april 2023 13:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat triest. Er gebeurt ook eigenlijk geen ene kut in Eindhoven, behalve als er een grote club op bezoek komt.
Blijkbaar tegen wie ze nu spelen. Anders zou je niet honderden mensen daar buiten zien toch? Lijkt me sterk dat ze dat zouden doen voor een kleine clubquote:
Ajax troep. Small club.quote:Op zondag 23 april 2023 13:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Blijkbaar tegen wie ze nu spelen. Anders zou je niet honderden mensen daar buiten zien toch? Lijkt me sterk dat ze dat zouden doen voor een kleine club
Die bakt er ook niks meer van tweede seizoenshelft.quote:Op zondag 23 april 2023 13:01 schreef Caland het volgende:
Gelukkig maar dat ze Zerrouki niet naar een concurrent (hahahahahahaha) hebben laten gaan
Gewoon die Conference League winnen johquote:Op zondag 23 april 2023 13:18 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is echt een slechte uitslag. Doe maar even gelijk spelen.
Lijkt me een prima uitslagquote:Op zondag 23 april 2023 13:18 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is echt een slechte uitslag. Doe maar even gelijk spelen.
Als je die 2 penalties in de CL zag bij Bayern deze week dan was dit ook gewoon hands.quote:Op zondag 23 april 2023 13:31 schreef fetX het volgende:
Niemand snapt de toepassing van de handsregel nog.
Zal best maar blijft een hele beperkte ‘voetballer’.quote:Op zondag 23 april 2023 13:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Snap ik wel, je kan niet met Guti en Veerman spelen in zo'n wedstrijd.
Misschien ook een optie voor ons als we merken dat we erg vermoeid zijn vanmiddag.quote:
Nu straffen ze niet alleen Groningen fans die in het stadion zaten en niks deden maar ook nog fans die via TV keken. Fantastisch gedaan door de KNVBquote:
Stukje provoceren.quote:
Maar niet als Kooij fluit, dan krijgt de speler rood.quote:"Als voorwerpen op het veld worden gegooid, dan besluit de scheidsrechter het spel stil te leggen en gaan de teams en scheidsrechters naar de kleedkamers. Als zij de wedstrijd hervatten en er worden opnieuw voorwerpen op het veld gegooid, dan besluit de scheidsrechter de wedstrijd definitief te staken", zo valt te lezen in de aangescherpte reglementen van de KNVB.
quote:Op zondag 23 april 2023 14:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De wedstrijd uit willen spelen zonder publiek lijkt mij juist slim
Nee, wel dat je geel kan krijgen vermoed ik.quote:
Liever nog 10 minuten erbijquote:
Nee, dat is definitief staken. Missen is tijdelijk staken.quote:
De kerk roept je.quote:Op zondag 23 april 2023 14:12 schreef KingRoland het volgende:
Waar komen al die extra minuten vandaan joh
Fluit af mongool
Ah, oepsquote:
quote:Op zondag 23 april 2023 14:13 schreef Zorro het volgende:
Gooien is geel. Raken is rood.
2x geel is rood, dus 2x gooien zonder raken is ook staken.
Schijnt dat de blessuretijd niet helemaal zonder incidenten verliepquote:Op zondag 23 april 2023 14:12 schreef KingRoland het volgende:
Fluit af mongool
10 geboden weer eens niet gelezen vanmorgen zeker. Achterlijke act.quote:Op zondag 23 april 2023 14:12 schreef KingRoland het volgende:
Fluit af mongool
Het is niet consequent. Het is 1 grote grap.quote:Op zondag 23 april 2023 14:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Om nu te zeiken als de regels juist naar redelijkheid worden toegepast
Uh, okequote:Op zondag 23 april 2023 14:13 schreef Zorro het volgende:
Gooien is geel. Raken is rood.
2x geel is rood, dus 2x gooien zonder raken is ook staken.
Ik vind het best vermakelijkquote:Op zondag 23 april 2023 14:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Niemand zit te wachten om de wedstrijd tot de 100e min te laten spelen
Dat kon hiervoor ook al. Toen ze werden gepresenteerd leek het juist alsof het een absolute regel was zonder nuancesquote:Op zondag 23 april 2023 14:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Om nu te zeiken als de regels juist naar redelijkheid worden toegepast
Het is wel de KNVB he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |