Ik ben het zeker niet met hem eens hoor en hij heeft heel vaak dingen gezegd gedaan en ook pestgedrag vertoond en dan kots ik hem ook uit. Daarbij vindt hij alles wat hij heeft gedaan in zijn tijd als manager echt geweldig en is ook echt vol van zichzelf. Dit blijft hij ook herhalen tegen de andere bewoners Zijn gedrag naar Kim kan echt niet.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff kraamt meer rotzooi uit dan Sasha, maar toch kun je dan liever naar Jeff luisteren dan naar Sasha. Okay, dat kan.
En waarom zit ie er nog in? In de laatste uitzending leek ie op te geven.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ben het zeker niet met hem eens hoor en hij heeft heel vaak dingen gezegd gedaan en ook pestgedrag vertoond en dan kots ik hem ook uit. Daarbij vindt hij alles wat hij heeft gedaan in zijn tijd als manager echt geweldig en is ook echt vol van zichzelf. Dit blijft hij ook herhalen tegen de andere bewoners Zijn gedrag naar Kim kan echt niet.
Ik kan nog wel even doorgaan atuurlijk met wat er imo mis is met hem maar dan nog heb ik liever met hem te doen als met Sasha.
Waarschijnlijk door achter weer overgehaald.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:08 schreef Cirilico het volgende:
[..]
En waarom zit ie er nog in? In de laatste uitzending leek ie op te geven.
Staat daar wat tegenover?quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door achter weer overgehaald.
Hij zegt een man van zijn woord te zijn. Dat wat hij zegt ook echt doet.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:08 schreef Cirilico het volgende:
[..]
En waarom zit ie er nog in? In de laatste uitzending leek ie op te geven.
Dan is het toch nog steeds zijn eigen keusquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door achter weer overgehaald.
Dat weet ik niet want heb het gesprek gemistquote:
Uiteraard, de man die alles kan.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zegt een man van zijn woord te zijn. Dat wat hij zegt ook echt doet.![]()
Alleen met het weggaan houdt hij zich daar niet aan.
Hij wil weg maar wil ook niet opgeven daarom zit hij nog steeds daar
Zei ik van niet dan?quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het toch nog steeds zijn eigen keus
Dat zit niet meer lekker sinds gisterenquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:11 schreef lojanda het volgende:
Gezellig Babette en Marciano samen aan de afwas.. gezellig
Nee is erg ongemakkelijk voor beidenquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zit niet meer lekker sinds gisteren
Lijkt mij idd ook sterk.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zullen we nooit te weten komen denk ik. Maar denk wel dat hij buiten ook wel lomp is. Misschien iets minder als in de loods. Je kan nooit 7 maanden lang 24 uur per dag een ander zijn.
Jeff ploft recht in iemands gezicht, dat wordt hier toch altijd zo gewaardeerd ?quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ben het zeker niet met hem eens hoor en hij heeft heel vaak dingen gezegd gedaan en ook pestgedrag vertoond en dan kots ik hem ook uit. Daarbij vindt hij alles wat hij heeft gedaan in zijn tijd als manager echt geweldig en is ook echt vol van zichzelf. Dit blijft hij ook herhalen tegen de andere bewoners Zijn gedrag naar Kim kan echt niet.
Ik kan nog wel even doorgaan atuurlijk met wat er imo mis is met hem maar dan nog heb ik liever met hem te doen als met Sasha.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jeff ploft recht in iemands gezicht, dat wordt hier toch altijd zo gewaardeerd ?![]()
Sas ploft alleen tegen Bern over anderen![]()
nu weer klagen over Jeff bij Jappie
Viel mij ook al op, kan nooit schoon zijn op de manier hoe ze het doenquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:14 schreef Cirilico het volgende:
Het blijft onsmakelijk om te zien hoe anderen afwassen.
En bijna in alles faaltquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |