Daar lijkt ze me ook wel een type voor, hoewel ik me niet kan voorstellen dat iemand langer dan een paar minuten naar haar muziek te luisteren en niet bloednerveus te worden.quote:Op maandag 24 april 2023 12:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Niet van Diamanda Galas denk je?
Ehh, waarom moet iemand uitleggen hoe ze eruit ziet?quote:Op maandag 24 april 2023 11:39 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
toch een opvallende verschijning, lijkt me dat ze er vaak opmerkingen over krijgt, en ik vraag het me af of ze het ooit heeft uitgelegd. mag toch?
Taghi zoekt berouw.quote:
Die lijkt mij inderdaad eerder in het wereldbeeld van Inez passen. Siouxie was meer een slachtoffer. Diamanda was veel meer een strijder.quote:Op maandag 24 april 2023 12:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Niet van Diamanda Galas denk je?
Dat is ook precies de bedoeling van Diamanda.quote:Op maandag 24 april 2023 12:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Daar lijkt ze me ook wel een type voor, hoewel ik me niet kan voorstellen dat iemand langer dan een paar minuten naar haar muziek te luisteren en niet bloednerveus te worden.
Dat kan ook niet anders. Je kunt moeilijk iemand verdedigen als je zelf in voorarrest zit.quote:
Ik vind dit een raar bericht. Volgens mij zit ze namelijk in beperkingen.quote:
quote:Op maandag 24 april 2023 13:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik vind dit een raar bericht. Volgens mij zit ze namelijk in beperkingen.
Waar komt dat bericht dan vandaan?
quote:Dat hebben haar advocaten Rob Baumgardt en Fébe Schoolderman bekend gemaakt.
In de ad-link in de twitterpost staat dat haar advocaten dat bekend hebben gemaakt.quote:Op maandag 24 april 2023 13:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik vind dit een raar bericht. Volgens mij zit ze namelijk in beperkingen.
Waar komt dat bericht dan vandaan?
Klopt.quote:Op maandag 24 april 2023 11:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat moet eerst nog maar eens bewezen worden dacht ik.
quote:Advocaat Inez Weski blijft twee weken langer vastzitten
AMSTERDAM - Advocaat Inez Weski blijft twee weken langer in voorarrest. Dat heeft de rechter-commissaris van de rechtbank in Rotterdam maandag besloten, meldt het Openbaar Ministerie.
Zo dan.... en Roethof vrijdag nog heel hoopgevend dat ze in principe maar 3 dagen vastgehouden kon worden, tenzij... maar daar leek hij niet vanuit te gaan.quote:
Ben wel benieuwd of er nog advocaten zijn die het aandurven dat figuur te verdedigen.quote:
Ja. Twee.quote:Op maandag 24 april 2023 14:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of er nog advocaten zijn die het aandurven dat figuur te verdedigen.
Niet per se. Onderzoek loopt volop en zij is nu uit de roulatie. Omdat ze in beperking zit kan ze lastig in de weg lopen en bewijs laten verdwijnen.quote:Op maandag 24 april 2023 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Verlenging van 2 weken is behoorlijk pittig, dan hebben ze echt wel wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |