"Isaac zet verdubbelaar in"quote:Op zaterdag 22 april 2023 10:38 schreef Dotteke het volgende:
Wist geen TT er is niet op de streams te zien wat interessant genoeg is voor een TT
Zou niet weten wat het betekend, maar heb het in de TT gezetquote:
Hij was deze ochtend tot ieders verbazing op twee streams tegelijk te zien.quote:Op zaterdag 22 april 2023 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou niet weten wat het betekend, maar heb het in de TT gezet
O die cap heb ik gezien, ik denk dat een van die streams achterliep. Heb dat ook wel eens gehadquote:Op zaterdag 22 april 2023 10:43 schreef Harry het volgende:
[..]
Hij was deze ochtend tot ieders verbazing op twee streams tegelijk te zien.
Omdat 1 stream achter liep?quote:Op zaterdag 22 april 2023 10:43 schreef Harry het volgende:
[..]
Hij was deze ochtend tot ieders verbazing op twee streams tegelijk te zien.
Die waren gisteren al lang aan het praten dus verbaasd mij nietsquote:Op zaterdag 22 april 2023 10:47 schreef schizolientje het volgende:
Zoe en Sasha aan het "bonden"???? Moet niet gekker worden
Top, je werkt bij de regie en doet je werk , elke dag weer opnieuw dezelfde beelden schietenquote:Op zaterdag 22 april 2023 10:49 schreef spapaars het volgende:
Nou de regie heeft weer een shot van een neus leeg vretende Erik, gefeliciteerd jongens en meiden.
Wat is er nu weer?quote:Op zaterdag 22 april 2023 10:59 schreef Dotteke het volgende:
A Kenzy weer boos. IK heb de hele nacht niet geslapen, je moet je gedragen als je op de slaapkamer komt
Ze zegt het tegen iemand.
Ik vermoed dat JW niet zachtjes genoeg gedaan heeftquote:
Misschien moet ze overdag wat actiever zijn zodat ze savonds moe isquote:Op zaterdag 22 april 2023 11:04 schreef danaqui het volgende:
Eric moet van Kenzi tegen JW zeggen dat hij zachtjes moet doen met de deuren, wat dacht je er van om het zelf te doen draak
jw slaat toch op k1 en niet k2quote:Op zaterdag 22 april 2023 11:02 schreef Dotteke het volgende:
Erik jij weet ook dat de deur op onze slaapkamer zachtjes dicht moet dat kan je ook aan JW zeggen
Het ligt aan de manier hoe je het zegt, zegt Erik
Hij moet gewoon rekening houden ik heb de hele nacht niet geslapen zegt ze.
Is alleen maar extra afwasquote:Op zaterdag 22 april 2023 11:08 schreef schizolientje het volgende:
ik zie ze weer happen van hele boterhammen waarom geen vork en mes??? Veel zitten hele flappen naar binnen te schuiven
Zoe gaat maar lekker bonden met Sas, lekker claimenquote:Op zaterdag 22 april 2023 11:11 schreef Dotteke het volgende:
Babs en Wendy hebben het over Zoë dat ze niets doet en niets wil. ALles wat haar aangedragen wordt vindt ze niet goed.
moet bep nu niet over gaan zeuren , dat wist ze al langer maar nooit iets van gezegd alttijd zooi maar pamperen en sussen , wendy is daar anders inquote:Op zaterdag 22 april 2023 11:11 schreef Dotteke het volgende:
Babs en Wendy hebben het over Zoë dat ze niets doet en niets wil. ALles wat haar aangedragen wordt vindt ze niet goed.
En de eerste "Dat is toch treurig" kwam al voorbij en een heerlijke lach met haar net wakker stemquote:Op zaterdag 22 april 2023 11:24 schreef Dotteke het volgende:
En Babette weer fluisteren, dit keer met Moraima die nog in haar nest ligt hallo het is 11.24 uur
Typisch Babette die doet niet anders dan klagen en zeuren.quote:
Voor zover bekend nietquote:Op zaterdag 22 april 2023 11:35 schreef spapaars het volgende:
Staat daar nog wat op de agenda vandaag?
bep klinkt als jw , zeueren maar hij vind ook alles primaquote:Op zaterdag 22 april 2023 11:38 schreef Dotteke het volgende:
Babette vindt het allemaal prima maar vraagt zich af waarom ze steeds de lul is.
Passen ze mooi bij elkaar.quote:Op zaterdag 22 april 2023 11:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
bep klinkt als jw , zeueren maar hij vind ook alles prima
EErst een soundlock, we mochten niet horen wat hij te vertellen hadquote:
gelukkig hoef zijn gebral niet te horenquote:Op zaterdag 22 april 2023 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EErst een soundlock, we mochten niet horen wat hij te vertellen had
Sorry maar ik geloof er niets vanquote:Op zaterdag 22 april 2023 11:58 schreef Varen het volgende:
Sasha Bern en Mirthe ontbijten samen. Ze hebben het over dromen. Sasha droomt vaak over de dood. Dat ze iemand dood maakt of iemand dood ziet gaan
quote:Op zaterdag 22 april 2023 11:59 schreef Varen het volgende:
Sasha heeft Bern ook al eens doodgeschoten in haar droom.
Mirthe: daarom slapen jullie niet samen
Die is niet goed hoorquote:Op zaterdag 22 april 2023 11:59 schreef Varen het volgende:
Sasha heeft Bern ook al eens doodgeschoten in haar droom.
Mirthe: daarom slapen jullie niet samen
Dat ze vermoord werd droomde ze ookquote:Op zaterdag 22 april 2023 11:58 schreef Varen het volgende:
Sasha Bern en Mirthe ontbijten samen. Ze hebben het over dromen. Sasha droomt vaak over de dood. Dat ze iemand dood maakt of iemand dood ziet gaan
Echt fraai ziet het er niet uit iddquote:Op zaterdag 22 april 2023 12:13 schreef Dotteke het volgende:
Moraima al weer die roze ik zie al je vetkwabbels broek aan
Dat zou nou iemand tegen haar moeten zeggen even, ik zou wel gewaarschuwd willen worden als iets er echt niet uit zietquote:Op zaterdag 22 april 2023 12:13 schreef Dotteke het volgende:
Moraima al weer die roze ik zie al je vetkwabbels broek aan
Ik snap dat ook niet hoor, net zoals Kenzy met die rokjes en dan die trui er in of de naveltruitjesquote:Op zaterdag 22 april 2023 12:16 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Dat zou nou iemand tegen haar moeten zeggen even, ik zou wel gewaarschuwd willen worden als iets er echt niet uit ziet
Dat is niet handig😄quote:Op zaterdag 22 april 2023 12:17 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en iedereen negeert dit gezeur
aandacht vragenquote:Op zaterdag 22 april 2023 12:17 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en iedereen negeert dit gezeur
He bahquote:Op zaterdag 22 april 2023 12:20 schreef Dotteke het volgende:
De vliegen zijn al weer op de kamer, zegt Janet. Ze had er vanmorgen al weer een op haar neus.
Zal wel wat worden van de zomer als alles openstaat.quote:
Vreselijkquote:Op zaterdag 22 april 2023 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal wel wat worden van de zomer als alles openstaat.
quote:
Heeft Babette kinderen??quote:Op zaterdag 22 april 2023 12:22 schreef Dotteke het volgende:
Babette wil de maand sept nog in Nederland blijven. Vast wel de nodige interviews hebben zegt ze. Jeff denkt dat dat wel zal meevallen.
Maar dan blijft ze nog een maandje voor haar kinderen en moeder en dan gaat ze toch wel weer de hort op.
Neequote:Op zaterdag 22 april 2023 12:25 schreef Harry het volgende:
[..]
Heeft Babette kinderen??
En, waar halen ze dat toch vandaan, dat er veel interviews volgen na een exit? Kim W vertrok ook op die manier.
Janet bedoel jequote:Op zaterdag 22 april 2023 12:22 schreef Dotteke het volgende:
Babette wil de maand sept nog in Nederland blijven. Vast wel de nodige interviews hebben zegt ze. Jeff denkt dat dat wel zal meevallen.
Maar dan blijft ze nog een maandje voor haar kinderen en moeder en dan gaat ze toch wel weer de hort op.
Ik denk dat daar Janet moet staanquote:Op zaterdag 22 april 2023 12:25 schreef Harry het volgende:
[..]
Heeft Babette kinderen??
En, waar halen ze dat toch vandaan, dat er veel interviews volgen na een exit? Kim W vertrok ook op die manier.
Ik zit naar Jeff en Janet te luisteren en ik zie Babette in op de streamsquote:Op zaterdag 22 april 2023 12:25 schreef Harry het volgende:
[..]
Heeft Babette kinderen??
Juistquote:
JW slaapt toch niet op die kamer?quote:Op zaterdag 22 april 2023 11:04 schreef danaqui het volgende:
Eric moet van Kenzi tegen JW zeggen dat hij zachtjes moet doen met de deuren, wat dacht je er van om het zelf te doen draak
Geen idee, maar hij kan wel op die kamer komen of hij gooit de deur van zijn eigen kamer dicht en het dreunt door kan ookquote:
Het gaat om het uren goedpraten van wat ze gedaan hebben, het rekken en trekken. Het zich in allerlei bochtenwringen om het goed te pratenquote:Op zaterdag 22 april 2023 12:42 schreef schizolientje het volgende:
ik snap de clou van t verhaal niet, één van jullie?
Aaah wat zielig.quote:Op zaterdag 22 april 2023 12:41 schreef Dotteke het volgende:
We hebben een man verloren door hun kutactie
Ik heb gisteren met die man gelopen hij gaat zijn eigenkant
Ze lopen te kutten waardoor Marciano zijn eigen weg gaan lopen
wou jw bezoekje brengen bij eunice mss die slaapt op k2quote:Op zaterdag 22 april 2023 12:44 schreef danaqui het volgende:
[..]
Klopt maar di heeft vannacht lopen klieren deuren hard dichtslaan enzo volgens Kenzi
Weest gewoon eerlijk en zit niet te draaien is zijn motto. Dat is wat Babette de hele dag heeft gedaan gisteren daar valt hij overquote:Op zaterdag 22 april 2023 12:46 schreef Puzzie het volgende:
Ice over zijn broer Marciano![]()
[ afbeelding ]
Maar ik ben het wel eens met Ice : wie zijn billen brandt moet de op de blaren zitten
En terecht dat hij daar over valtquote:Op zaterdag 22 april 2023 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weest gewoon eerlijk en zit niet te draaien is zijn motto. Dat is wat Babette de hele dag heeft gedaan gisteren daar valt hij over
De actie van de pajasietos gistermorgen.quote:
Ze hebben eergisteren nacht met 6 man een krat bier, 3 flesjes bier en een fles wijn opgedronkenquote:
Wat is dat dan?quote:Op zaterdag 22 april 2023 12:48 schreef engine het volgende:
[..]
De actie van de pajasietos gistermorgen.
Ik denk clownsquote:
quote:Op zaterdag 22 april 2023 12:48 schreef engine het volgende:
[..]
De actie van de pajasietos gistermorgen.
oke, dat kreeg ik wel mee maar geen idee dat dit nog steeds een hot item is, hooguit t liegen en achteraf betalen enz, Maar ze schrijft t op denk ik , verboden briefjesquote:Op zaterdag 22 april 2023 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben eergisteren nacht met 6 man een krat bier, 3 flesjes bier en een fles wijn opgedronken
Daarna in kommen geschreven
In de kas werd er ook over Babette gepraat door Marciano en Sasha. Jasper kwam storenquote:Op zaterdag 22 april 2023 12:48 schreef Harry het volgende:
Ja dus, Zoe en Babette hebben het gesprek van Isaac en Moraima afgeluisterd.
Zoe heeft inmiddels Isaac op een openstaande deur gewezen.
Zoe tegen Babette: Isaac zei, iedereen mag alles van mij weten.
En precies dit vind ik dan ook triest gedrag...quote:Op zaterdag 22 april 2023 12:53 schreef engine het volgende:
Nu is Ice ineens teleurgesteld in Ciano. Rollercoaster aan inzichten bij die man.
Gisteren zei hij nog heel wat anders tegen Tiano en Jasper.quote:Op zaterdag 22 april 2023 12:54 schreef Puzzie het volgende:
Ice is teleurgesteld in Marciano zegt hij nou een soort van
Slappe lul is het dus
[ afbeelding ]
Dat snap ik ook niet , het is allemaal wel zwaar over de top reageren om niets begrijp ik uit het hele verhaalquote:Op zaterdag 22 april 2023 12:57 schreef pingu66 het volgende:
Warmt een heisa om een kratje bier van 5 euro.
Alsof die Marciano geen eigen spullen heeft gekocht tijdens zijn managerschap. En die zweerpakken waarom koopt hij die niet van zijn 300 Euro?
En Marciano en gezonde voeding nou dat was wel aan het eten op de filmmarathon te zien.
Bovendien heeft die nep streetboy telkens op groen gestaan voor het roken ( met zijn grotexhart kwaal)
tja , dat is Isaac, zijn we inmiddels wel gewend van hem, zo de wind waait, waait mijn rokjequote:Op zaterdag 22 april 2023 12:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Gisteren zei hij nog heel wat anders tegen Tiano en Jasper.
Ja daarom vind ik het ook zwaar hypocriet allemaalquote:Op zaterdag 22 april 2023 12:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Gisteren zei hij nog heel wat anders tegen Tiano en Jasper.
Rupi en Immi maken zelf wel uit of ze straight zijn. 😉quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:03 schreef Puzzie het volgende:
Isaac is ready for whatever , mensen moeten gewoon straight zijn
[ afbeelding ]
Is het ook. Isaac vertelt in iedere kamer een ander verhaal.quote:Op zaterdag 22 april 2023 12:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En precies dit vind ik dan ook triest gedrag...
Ja nasty gedragquote:Op zaterdag 22 april 2023 13:07 schreef engine het volgende:
[..]
Is het ook. Isaac vertelt in iedere kamer een ander verhaal.
Lult met iedereen mee,gisteren met Tiano over circus Jeff en nu met Jeff lullen over Tiano.quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:07 schreef engine het volgende:
[..]
Is het ook. Isaac vertelt in iedere kamer een ander verhaal.
Heeft Zoe dat niet kapot gegooid ?quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy zoekt naar het schaaltje waar dat op zou staan van lekker vreten varken (iets wat Zoe had gezegd) maar ze zegt, het staat nergens
Ze noemde meer nare teksten, maar die zijn er niet. Ik hoorde Babet gistermorgen alle teksten voorlezen en dat niet gehoordquote:
Het gaat om de boodschap van de mededelingquote:
Alles uit het boekquote:Op zaterdag 22 april 2023 13:21 schreef ledn81 het volgende:
Eunice heb iets gelezen in een managementboek en stelt haar 300 euro ter beschikking voro evenementen. JW doet ook mee.
Waar haal je dat vandaan. Misschien is het ook wel om de rest wakker te schudden en niet zo materialistisch te zijn.quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:21 schreef Judiwi het volgende:
Belachelijk Eunice en JW. Hopen zo langer in de loods te blijven.
Staat Jeff zijn ¤300 ook af?quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:24 schreef utopia2.0 het volgende:
A okay, het was Jeff zijn idee. Waarom kom je er dan zelf niet mee
Wanneer pinksteren en pasen op één dag valtquote:
Dus het was het idee van Jeff, maar hij doet het zelf nietquote:Op zaterdag 22 april 2023 13:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wanneer pinksteren en pasen op één dag valt
Hij claimt, dat het zijn idee was, maar de uitvoering word nu door een ander geplaatst en dan kan onze Jeff moeilijk verteren lijkt hetquote:Op zaterdag 22 april 2023 13:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus het was het idee van Jeff, maar hij doet het zelf niet
@Hoempah, filmpje dat Marciano de camera's checkt voordat hij dat spul op zijn haren gebruikt om kale plekken te verbloemen ?quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:25 schreef Flow3r het volgende:
Beetje zwarte verf op zijn kop spuiten
[ afbeelding ]
We hebben het over Moraima, maar Kenzy gaat al redelijk dezelfde kant op.quote:
Zwart spul?quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:25 schreef Flow3r het volgende:
Beetje zwarte verf op zijn kop spuiten
[ afbeelding ]
Niets mis meequote:Op zaterdag 22 april 2023 13:31 schreef Hoempah het volgende:
Leiderschap leren en dan alleen jezelf aanmoedigen om de prijzenpot te beschermen
OMGquote:Op zaterdag 22 april 2023 13:32 schreef Hoempah het volgende:
[ link | afbeelding ]
18-04-23 | #1 | Marciano en Wendy - iets tegen kaalheid [04 min 02 sec]
-
WTFquote:Op zaterdag 22 april 2023 13:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
weet niet of het echt verf is, maar dat is van dat spul dat kale plekken verdoezelt
[ afbeelding ]
Owoquote:Op zaterdag 22 april 2023 13:32 schreef Hoempah het volgende:
[ link | afbeelding ]
-
Het gaat om het idee daarachter.quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:33 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Dan had ze lekker dat hele argument achterwege moeten laten.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik zag hem net heel stiekem de camera's checken en toen snel opspuiten
Babet heeft de hele groep van haar geld getrakteerd op vlaai en heeft voor meerder mensen iets persoonlijks gekocht.quote:
dat zie ik niet , zij gaat het gesprek aan , dat is wat andersquote:
Moeten ze Babette nu aanbiddenquote:Op zaterdag 22 april 2023 13:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Babet heeft de hele groep van haar geld getrakteerd op vlaai en heeft voor meerder mensen iets persoonlijks gekocht.
Ze gaat idd het gesprek aan, waar de rest straks achter de rug het gesprek aangaan. Iets waar Babette trouwens ook goed in is.quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
dat zie ik niet , zij gaat het gesprek aan , dat is wat anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij staat er geen beeldje van Eunice op het altaar, maar haar idee erachter is wel goed. Toch?quote:
Ze praten allemaal over elkaar en achter elkaars rug ,maar wat dat met dit heeft te maken snap ik niet , want jij had het over indekkenquote:Op zaterdag 22 april 2023 13:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze gaat idd het gesprek aan, waar de rest straks achter de rug het gesprek aangaan. Iets waar Babette trouwens ook goed in is.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:38 schreef Flow3r het volgende:
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Heb je ook van vandaag dat ie het spul heeft en opspuit? Rond 13.24quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:32 schreef Hoempah het volgende:
[ link | afbeelding ]
-
Zo wow! Dat is max. 2 vlaaien geweestquote:Op zaterdag 22 april 2023 13:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Babet heeft de hele groep van haar geld getrakteerd op vlaai en heeft voor meerder mensen iets persoonlijks gekocht.
Zeker wel, ik vind het een mooi gebaar van JW en Eunice.quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze gaat idd het gesprek aan, waar de rest straks achter de rug het gesprek aangaan. Iets waar Babette trouwens ook goed in is.
Mosterd na de maaltijd van Jeff. Had hij met het plan moeten komen. Niet achteraf lullen. Makkelijkste wegquote:Op zaterdag 22 april 2023 13:41 schreef Hoempah het volgende:
Zoals jeffrey aangeeft had aan iedereen gevraagd om een x bedag van de 300 euro af te staan aan de huishoud pot.
Als iedereen bijv 50 euro deed hadden ze zelfs meer dan 600 euro.
Daar hadden ze mooie boodschappen voor kunnen kopenquote:Op zaterdag 22 april 2023 13:41 schreef Hoempah het volgende:
Zoals jeffrey aangeeft had aan iedereen gevraagd om een x bedag van de 300 euro af te staan aan de huishoud pot.
Als iedereen bijv 50 euro deed hadden ze zelfs meer dan 600 euro.
Dat is gedaan maar wilden ze nietquote:Op zaterdag 22 april 2023 13:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mosterd na de maaltijd van Jeff. Had hij met het plan moeten komen. Niet achteraf lullen. Makkelijkste weg
Heel mooi gebaar en zet de groep ook aan het denkenquote:Op zaterdag 22 april 2023 13:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeker wel, ik vind het een mooi gebaar van JW en Eunice.
Dat mag niet uitgeven aan etenquote:Op zaterdag 22 april 2023 13:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mosterd na de maaltijd van Jeff. Had hij met het plan moeten komen. Niet achteraf lullen. Makkelijkste weg
Dan gaat die stelling van die 50,- toch in de kast. Ook geen nut om dat dan weer aan te halen.quote:
Vooral omdat er blijkbaar bij zijn die niet eens ¤50 af wilden staan, maar ik denk dat denken teveel gevraagd is.quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heel mooi gebaar en zet de groep ook aan het denken
Het gaat om evenementen en niet om eten.quote:
Wow, nu snap ik het ook ja. Flinke gaten. Dat gefriemel elke minuut helpt ook niet erg mee denk ik.quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:38 schreef Flow3r het volgende:
[spoiler]Ik snap Marciano wel![]()
[ afbeelding ]
ook hier de camera checken
50,- Zalando is ook belangrijker, dan wat fun met de groepquote:Op zaterdag 22 april 2023 13:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooral omdat er blijkbaar bij zijn die niet eens ¤50 af wilden staan, maar ik denk dat denken teveel gevraagd is.
Via een omweg zet Eunice de mensen aan het denken door het niet direct te zeggen. Maar gewoon zelf een beslissing om haar 300 euro af te staan. Jeffrey gooit het in de groep en stelde die vraag direct tijdens zijn manager periode.quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan gaat die stelling van die 50,- toch in de kast. Ook geen nut om dat dan weer aan te halen.
Er staat doneren in de huishoudpotquote:Op zaterdag 22 april 2023 13:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het gaat om evenementen en niet om eten.
En toen hebben ze tegen gestemd, dan is het Eunice toch vrij om haar 300,- ter beschikking te stellen voor de groep. Wat is daar mis mee? Ow wacht, het was Jeff zijn idee. Toch?quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:46 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Via een omweg zet Eunice de mensen aan het denken door het niet direct te zeggen. Maar gewoon zelf een beslissing om haar 300 euro af te staan. Jeffrey gooit het in de groep en stelde die vraag direct tijdens zijn manager periode.
Heb je de speech gevolgd van Eunice?quote:
Het is net, alsof ze het masker wat ze gister op had nu weer heeft opgezetquote:
quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:50 schreef Shrien het volgende:
[..]
Bekijk op je telefoon, dan heb je er geen last van 🤡
Ik heb wel het idee dat het vandaag minder opgeblazen lippen zijn dan de afgelopen tijd. Misschien dat ze toch een beetje geluisterd heeft.quote:
Ja, zo had ik het ook begrepen dat de 300 euro niet voor eten gebruikt mocht worden dus helpt storten in de huishoudpot niet om meer eten in huis te halen.quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:52 schreef Silves het volgende:
Esther, Eunice de volgers van Jw..gaan en gingen voor manager, Jw is er nog steeds niet bovenop dat hij heeft verloren toen.en de verstokte roodstemmer laat zijn vrouwtje alles doen nu..
Wat doet ze met die lippen dan dat ze zo opgeblazen zijn?quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat het vandaag minder opgeblazen lippen zijn dan de afgelopen tijd. Misschien dat ze toch een beetje geluisterd heeft.
Er schijnt lippenstift te zijn, waar je lippen van opzwellen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat doet ze met die lippen dan dat ze zo opgeblazen zijn?
Zitten er dan ventieltjes aan de binnenkant, dat ze die lippen opblazen of leeg laten lopen?quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat het vandaag minder opgeblazen lippen zijn dan de afgelopen tijd. Misschien dat ze toch een beetje geluisterd heeft.
Ik ken het spul, maar dat ze daar zo van opblazenquote:Op zaterdag 22 april 2023 13:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er schijnt lippenstift te zijn, waar je lippen van opzwellen.
Ik wist het bestaan ervan niet eensquote:Op zaterdag 22 april 2023 13:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken het spul, maar dat ze daar zo van opblazen
Voor over iemand slecht praten?quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:58 schreef Silves het volgende:
Zooi weer slecht praten over Jef..wacht op het moment dat ze het zegt in zijn gezicht,,moet toch wel geel worden voor Zooi.
Zooi moet gewoon naar Jef gaan en zeggen wat ze zit rond te spreiden, Ik ga op je stemmen omdat...ect.quote:Op zaterdag 22 april 2023 14:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor over iemand slecht praten?
Dan had Jef al thuis gezeten.
Sterker, de halve ploeg
Het is een mooi gebaar maar tegelijk lachen ze je gewoon uit want dan kun je net zo goed meerdere stellingen erin gooien. Ze halen namelijk als huishoudelijke producten vanuit de prijzenpot en zo kun je dat ook met aankleding voor evenementen doen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heel mooi gebaar en zet de groep ook aan het denken
Het gaat om het idee erachterquote:Op zaterdag 22 april 2023 14:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is een mooi gebaar maar tegelijk lachen ze je gewoon uit want dan kun je net zo goed meerdere stellingen erin gooien. Ze halen namelijk als huishoudelijke producten vanuit de prijzenpot en zo kun je dat ook met aankleding voor evenementen doen.
Ow ja, want dat zeggen ze allemaal in elkaar gezichtquote:Op zaterdag 22 april 2023 14:06 schreef Silves het volgende:
[..]
Zooi moet gewoon naar Jef gaan en zeggen wat ze zit rond te spreiden, Ik ga op je stemmen omdat...ect.
Tot het bot. De almachtige Jeffquote:Op zaterdag 22 april 2023 14:06 schreef Silves het volgende:
[..]
Zooi moet gewoon naar Jef gaan en zeggen wat ze zit rond te spreiden, Ik ga op je stemmen omdat...ect.
Wilde het niet zeggenquote:Op zaterdag 22 april 2023 14:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja, want dat zeggen ze allemaal in elkaar gezicht
Owwquote:Op zaterdag 22 april 2023 14:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan zit je op de verkeerde plek daar in de loods
JW is bovendien totally in de ban van Eunice dus die volgt slaafsquote:
Roddelen doen die anderen net zo hard, en die zeggen ook nooit tegen de persoon dat hij of zij op hem of haar zal stemmen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 14:06 schreef Silves het volgende:
[..]
Van mij mag ze laat haar de boodschappen doen en geniet van het moment dat er plotseling 20.000 minder in de prijzenpot zitquote:Op zaterdag 22 april 2023 14:13 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe als manager gaat alle perken te buiten en lijken wel NK-praktijken waarbij een jonge telg per se op de troon moet
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 22 april 2023 14:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
JW is bovendien totally in de ban van Eunice dus die volgt slaafs
De één doet het meer dan de anderquote:Op zaterdag 22 april 2023 14:17 schreef Kakadylo het volgende:
Iedereen praat daar over mekaar maar het gaat erom met welke intentie en hoe je het doet
JW is een ruggengraatloze, durft zijn mond niet open te trekken, vandaar dat Esther ook nog steeds aan hem vastplakte totdat ze weg ging, omdat hij de ballen niet had om er iets over te zeggen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 14:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
JW is bovendien totally in de ban van Eunice dus die volgt slaafs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |