Voor deze blauwe (ik draag schoenen tot ze op zijn dan pas een paar nieuwe van dat merkquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:41 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb al een paar jaar lichtblauwe Allstars, maar durf ze niet te dragen omdat ze vast binnen 1u helemaal vies zijn
Hebben jullie in het dorp/stad een fb weggeef pagina? Werkt hier als een tierelier. Morgen komt iemand hier een plantenbak ophalen (en als ik er 6 had gehad waren ze ook zo weg)quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:46 schreef AnneX het volgende:
Niks van dat alles. Geen martens, all stars of vans. Ook geen kleinkinderen.
Vandaag is A. met haar zoon(14) uit Oekraïne verhuisd naar een ‘echt’ huis als eerste van de 8 die volgen en nog druk klussen.
Voor morgenochtend hebben haar eerste opvang en ik voor haar een ontbijtbox samengesteld met croissantjes, broodjes, jus, jam, kaas, thee etc.
Wij zijn alleen nog op zoek naar een tafelmodel koelkast en vrieskast. Gratiszzzz.
Dan weer verder met Nederlands verbeteren en baan opties in de gaten houden.
Tientallen pagina’s met vacatures: allemaal ict.
Heel lastig, vals zingen als je goed kan zingenquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:51 schreef derLudolf het volgende:
Even tot hier, zingt een mij onbekend nummer, maar het is enorm vals en gaat over valse beloften.
Zal vast de ESF inzending zijn
Ja zeker. Die wordt in de gaten gehouden.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hebben jullie in het dorp/stad een fb weggeef pagina? Werkt hier als een tierelier. Morgen komt iemand hier een plantenbak ophalen (en als ik er 6 had gehad waren ze ook zo weg)
Vermoedelijk zingen ze door een geluid heen, ze hebben toch een koptel. op.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:04 schreef Blues het volgende:
[..]
Heel lastig, vals zingen als je goed kan zingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren misten we het verkeer vooral. Het is zo druk hier, en vooral op zaterdag bij de Hornbach.quote:Op zondag 23 april 2023 08:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ben beneiuwd: wat mis je al van jullie eiland? Of is het best om weer thuiste zijn…
Oeh dank voor de reminder. Even een was aanzetten zo.quote:Op zondag 23 april 2023 08:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ochtend!
Eerste wasje in de machine, is die mooi klaar als ik terugkom van zwemmen en vergadering (met vlaai).
Er is zon
Niet in slaap vallen in de zon.quote:Op zondag 23 april 2023 08:47 schreef Lonaa het volgende:
Bonjour. Mogelijk heb ik een heel klein katertje.
In de schaduw! Slapen in de zon is al vrij gevaarlijk, met een kater extra.quote:
Ja, I know. Het slapen gebeurt toch niet, het idee is fijnquote:Op zondag 23 april 2023 09:02 schreef sigme het volgende:
[..]
In de schaduw! Slapen in de zon is al vrij gevaarlijk, met een kater extra.
Het is heerlijkquote:Op zondag 23 april 2023 09:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier weer wat tuinieren tot de regen, dan huishouden en binnen voorzaaien. Heb er zin in, het ziet er heerlijk uit buiten.
Hier na 14.00 dus we hebben ook nog wel wat uren. Op de agenda: 2 bloembakken onkruidvrij maken en er schors in strooien, gras maaien, 1 rij bessenstruiken omkisten. Maar eerst nog even wat admin voor mij, straks heb ik daar geen zin meer in.quote:Op zondag 23 april 2023 09:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is heerlijk![]()
Hier zeggen ze dat de regen pas na 5 komt dus dat is genieten
quote:Op zondag 23 april 2023 00:26 schreef AnneX het volgende:
@:Myraela en anderen in regio Rotterdam: denk je aan de vintage markt:Ik had het in m’n agenda gezet na jouw tip. Maar kan helaas toch niet gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet opruimen en inpakken even in een lager standje doen omdat m’n buik nog veel pijn doet, dus dat staat vandaag op de planning. Volgende week laatste weekje in dit huis.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:23 schreef fietsie het volgende:
Weet iemand waar je legaal gratis The Young Ones kunt terugkijken?
quote:Op zondag 23 april 2023 09:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had het in m’n agenda gezet na jouw tip. Maar kan helaas toch niet gaan.Ik moet opruimen en inpakken even in een lager standje doen omdat m’n buik nog veel pijn doet, dus dat staat vandaag op de planning. Volgende week laatste weekje in dit huis.
Geen katerquote:Op zondag 23 april 2023 08:47 schreef Lonaa het volgende:
Bonjour. Mogelijk heb ik een heel klein katertje.
De sufheid in mn kop trekt ietsje op. Zo even kijken of we nog iets wellness-achtigs kunnen boeken en lunchen aan het strand. Ook nog even supermarkt struinen.quote:Op zondag 23 april 2023 10:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Geen kater
Also geen zon
Also geannuleerde plannen
Dit klinkt wel als een perfecte kater-dag.quote:Op zondag 23 april 2023 11:01 schreef Lonaa het volgende:
Zo even kijken of we nog iets wellness-achtigs kunnen boeken en lunchen aan het strand. Ook nog even supermarkt struinen.
Als de rook om je hoofd is verdwenen.quote:Op zondag 23 april 2023 11:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De sufheid in mn kop trekt ietsje op. Zo even kijken of we nog iets wellness-achtigs kunnen boeken en lunchen aan het strand. Ook nog even supermarkt struinen.
Flanerenquote:Op zondag 23 april 2023 11:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De sufheid in mn kop trekt ietsje op. Zo even kijken of we nog iets wellness-achtigs kunnen boeken en lunchen aan het strand. Ook nog even supermarkt struinen.
Wat zijn mannen toch goede dingen.quote:Op zondag 23 april 2023 11:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
De man
kwam first brekkie bezorgen op bed. Warme flap
quote:
Weer helemaal opgeknapt? Fijnquote:Op zondag 23 april 2023 11:54 schreef AnneX het volgende:
Ei-ei…
@:Myraela succes met de laatste dozen en de buik. Helpen simpele pijnstillers als pcm niet?
De ontbijtdoos was een grote verrassing, zoals bedoeld. Kreeg gelijk een leuk appie.
Weer opgeknapt ligt er toch achterstand, dus dat werd bed verschonen, zomerdekbed erop, was draaien, en huishouden.
Toen pas brunch. Nu droog en zon, eens even kalk strooien en bloemetjes zaaien ergens. Dan de kranten.
Zondag voorbij.
Fijn dat je weer bent opgeknapt!quote:Op zondag 23 april 2023 11:54 schreef AnneX het volgende:
Ei-ei…
@:Myraela succes met de laatste dozen en de buik. Helpen simpele pijnstillers als pcm niet?
De ontbijtdoos was een grote verrassing, zoals bedoeld. Kreeg gelijk een leuk appie.
Weer opgeknapt ligt er toch achterstand, dus dat werd bed verschonen, zomerdekbed erop, was draaien, en huishouden.
Toen pas brunch. Nu droog en zon, eens even kalk strooien en bloemetjes zaaien ergens. Dan de kranten.
Zondag voorbij.
Het is zaaalig buitenquote:Op zondag 23 april 2023 11:48 schreef Tuindier het volgende:
Ik hang al anderhalf uur met een tijdschrift in de zon in mijn ei
Rustig aan en lief voor je lijf zijnquote:Op zondag 23 april 2023 12:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Fijn dat je weer bent opgeknapt!En bed verschonen is het allerlekkerste nadat je net ziek bent geweest, maar wel een beetje rustig aan doen met jezelf he.
Pcm helpt wel iets, dus die neem ik ook wel. Maar het blijft een vervelende pijn, vooral zodra ik wat ga doen. Ik denk dat ik vandaag al iets teveel heb gedaan door m'n keukenkastjes uit te zoeken.
Klinkt interessant dat artikeltje.quote:Op zondag 23 april 2023 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Gestofzuigd, lege flessen weggebracht, gevulde koeken gehaald, artikeltje over het über zeldzame Deventer noodgeld geschreven voor in een Amerikaans blad. Ik vind het wel even prima zoHelaas net weer wolken voor de zon
Basicly gaat het hierover: https://www.papermoneyfor(...)y-home-town-12443328 maar dan wat verder uitgewerkt.quote:
Ik deed hetzelfde maar dan met een boek.quote:Op zondag 23 april 2023 11:48 schreef Tuindier het volgende:
Ik hang al anderhalf uur met een tijdschrift in de zon in mijn ei
Interestingquote:Op zondag 23 april 2023 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Basicly gaat het hierover: https://www.papermoneyfor(...)y-home-town-12443328 maar dan wat verder uitgewerkt.
Goed zeg!quote:Op zondag 23 april 2023 12:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Sifan Hassan wint (bij debuut) de London Marathon (wanneer ik de Engelse uitspraak van haar naam goed versta)
Ja dus, goed verstaan![]()
Dank jequote:
Wel wat meer hoorquote:In Houten waren ook 2(?) stands met biljetjes, heb ik begrepen.
Ja leuk heaquote:De vuistbijl is inderdaad nogmaals 500.000 jaar oud bevonden. +/- 1000 vermoed ik.
Mn.X kwam thuis met een steentje van het begin van de aarde![]()
![]()
Buurman is expert en wandelde daar ook rond. Die gaat op vakantie zee-egels zoeken in Normandië.
Wat een diverse hobby’s en interesses zijn er toch.
Ik wist niet of jullie interesse hadden in verdere date-verslagen en het was niet 's werelds meest interessante date.quote:Op zondag 23 april 2023 12:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is dat nu alle verslag doe we krijgen over de wandeldate?
Watsdeze
Ahja, de categorie, ik heb een leuk gesprek omdat ik een keileuke gesprekspartner ben. Aah well!quote:Op zondag 23 april 2023 13:05 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik wist niet of jullie interesse hadden in verdere date-verslagen en het was niet 's werelds meest interessante date.
We hadden bij de rivier afgesproken, mooi om te wandelen maar wel in de bewoonde wereld want ik ben wel zo verstandig. Bleek dat hij er eigenlijk nooit kwam dus ik mocht de weg wijzen voor de wandelroute![]()
Hij deed me qua uiterlijk en kledingstijl een beetje denken aan een van mijn vrienden met wie ik vrijwilligerswerk doe, met wie ik tijdens vrijwilligerswerk eigenlijk altijd mot heb, dus dat was niet per se positief. Maar hij lijkt qua persoonlijkheid gelukkig totaal anders. (Die jongen van vrijwilligerswerk is een enorme pietlut en daar word ik ongeduldig van)
We hebben een beetje gekletst over wat voor werk we doen, waar we vandaan komen, vakanties, sport. Het viel me op dat hij niet uit zichzelf superveel informatie geeft, je moet wel doorvragen. Als je mij de kans geeft dan ratel ik er van alles uit, dus ik moest een beetje uitkijken dat ik niet het hele gesprek overnamdat was wel jammer, ik heb liever iemand die ook een beetje een kletskous is. Maar misschien komt hij nog los.
Al met al leuk, maar weer eentje waarvan ik denk, ik kijk het nog een tijdje aan maar ben er niet zeker van of het echt wat wordt.
Bij een nieuwe moet je maar weer afwachten of ze ontbijt op bed komen brengenquote:Op zondag 23 april 2023 13:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had gisteren wel weer even de baaltjes (gesloten) getrouwd te zijn. Niet dat ik nou allemaal superhotjes tegenkwam, maar de gezelligeventipsyzoenenvibemeter sloeg erg hoog uit.
Kwark, ei en thee?quote:Op zondag 23 april 2023 11:27 schreef Blues het volgende:
Zon hier!
Dus zo na mijn late ontbijtje met kwark ei en thee wasje erin gooien, dan ff een wandeling.
Koffie in de zon hopelijk.
Wasje ophangen.
Krant/boek/buiten als kan.
Pasta salade maken.
Eten, dutje en naar de schouwburg
Die eindsprintquote:Op zondag 23 april 2023 12:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Sifan Hassan wint (bij debuut) de London Marathon (wanneer ik de Engelse uitspraak van haar naam goed versta)
Die zag ik dus pas in de herhaling, ik zag wel dat iemand gewonnen had, maar haar naam werd zo apart uitgesproken dat ik er niet uithaalde dat ze gewonnen had (toen ik eerder keek liep ze een stuk achterop)quote:
Een bakkie kwark met wat noten.quote:Op zondag 23 april 2023 13:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kwark, ei en thee?
Snap ik
Kwarkei en thee?
Wada?
Geweldigquote:Op zondag 23 april 2023 12:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Muis?quote:Op zondag 23 april 2023 14:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Onze tuinklussen zijn gedaan voor deze week. Het gaat zo lekker nu. Dat mag ook wel na jaren klungelen, afraffelen en haasten. Er worden nu eindelijk dingen helemaal afgemaakt en onderhouden.
Het knaagdier dat een nest bouwt onder de vensterbank in de woonkamer is ook weer terug zo te horen. Het geknaag en geschuif klinkt toch wat verontrustend. Piep is ook in opperste staat van paraatheid.
Waar had hij die bijl gevonden danquote:Op zondag 23 april 2023 12:59 schreef AnneX het volgende:
De vuistbijl is inderdaad nogmaals 500.000 jaar oud bevonden. +/- 1000 vermoed ik.
Mn.X kwam thuis met een steentje van het begin van de aarde![]()
![]()
ff lezenquote:Op zondag 23 april 2023 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Basicly gaat het hierover: https://www.papermoneyfor(...)y-home-town-12443328 maar dan wat verder uitgewerkt.
Lijkt er geloof ik ook op . De diva's hadden jarenlang ook veel interesse in de onderkant van de balkondeur. Pas toen ik zelf een muis zag viel bij mij het kwartje, zij hoorden het natuurlijk al lang.quote:
Ontzettend balen dit weerquote:Op zondag 23 april 2023 14:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Net even slikken, bij het UWV aangegeven dat ik per 31/5 geen werk heb. Had dat nog even laten liggen omdat ik toch wel wat gesprekken had. Maar nu toch maar de stap genomen.
Ja, dat ik daar weg ga vind ik echt niet erg, maar geen werk is een stuk minder leuk.quote:Op zondag 23 april 2023 14:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Ontzettend balen dit weer![]()
Hopelijk vind je toch wel weer snel iets leuks!
Vervelend zeg.quote:Op zondag 23 april 2023 15:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, dat ik daar weg ga vind ik echt niet erg, maar geen werk is een stuk minder leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door AnneX op 23-04-2023 15:18:46 ]
Van nu waarschijnlijk 500-600 netto.quote:Op zondag 23 april 2023 15:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vervelend zeg.![]()
Ga je er nu weer (veel) op achteruit? t.o.v. de originele functie.
Twee uurtjes tuin en wat gezaaid. Er is geen beginnen aan met zevenblad.😢
Eens even googlen hoe snel iemand kan werken na een liesbreuk operatie.
Toen ik het las sprong die vraag mijn hoofd in.quote:Op zondag 23 april 2023 14:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Een bakkie kwark met wat noten.
Gekookt eitje apart
Koppie thee er naast.
Doe je dit expres of zo?
Stel je niet zo aan. 🍀quote:Op zondag 23 april 2023 15:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Toen ik het las sprong die vraag mijn hoofd in.
Mensen eten hier wel gekkere dingen (chocosinaasappels). Je kunt het maar zeker weten.
Het staat eenieder die het niet kan volgen dan vrij om te vragen wat ik bedoelquote:Op zondag 23 april 2023 15:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. 🍀
Jij post vaker in grotere raadselen dan een ander, in je eigen taaltje.
Maar wel meer tijd voor geldbesparende activiteiten of werkt dat bij jou niet zo?quote:
Kan inderdaad nu wat vaker rondfietsen voor goedkopere boodschappen of bedoel je dat niet zo?quote:Op zondag 23 april 2023 15:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar wel meer tijd voor geldbesparende activiteiten of werkt dat bij jou niet zo?
Dit herken ik welquote:Op zondag 23 april 2023 15:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kan inderdaad nu wat vaker rondfietsen voor goedkopere boodschappen of bedoel je dat niet zo?
En ik denk/hoop dat ik ook meer energie krijg. Dit werk was/is zo slopend, niet fysiek maar geestelijk. Heb al in geen weken een boek uitgelezen, niets voor mij.
Ja dat. Boodschappen, anders koken, dat soort dingenquote:Op zondag 23 april 2023 15:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kan inderdaad nu wat vaker rondfietsen voor goedkopere boodschappen of bedoel je dat niet zo?
En ik denk/hoop dat ik ook meer energie krijg. Dit werk was/is zo slopend, niet fysiek maar geestelijk. Heb al in geen weken een boek uitgelezen, niets voor mij.
Geen idee wat je hier zegt weer.quote:Op zondag 23 april 2023 16:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja dat. Boodschappen, anders koken, dat soort dingen
Heb het nu al. Afgesproken om naar vrienden te gaan, contact opgenomen met een naaidocente om weer wat meer dingen te leren (heb nog cadeaubonnen voor zo'n 10 lessen). Dat soort dingen.quote:Op zondag 23 april 2023 16:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja dat. Boodschappen, anders koken, dat soort dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |