abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208871823
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2023 11:54 schreef AnneX het volgende:
Ei-ei…

@:Myraela succes met de laatste dozen en de buik. Helpen simpele pijnstillers als pcm niet?

De ontbijtdoos was een grote verrassing, zoals bedoeld. Kreeg gelijk een leuk appie.

Weer opgeknapt ligt er toch achterstand, dus dat werd bed verschonen, zomerdekbed erop, was draaien, en huishouden.
Toen pas brunch. Nu droog en zon, eens even kalk strooien en bloemetjes zaaien ergens. Dan de kranten.
Zondag voorbij.
Fijn dat je weer bent opgeknapt! O+ En bed verschonen is het allerlekkerste nadat je net ziek bent geweest, maar wel een beetje rustig aan doen met jezelf he.

Pcm helpt wel iets, dus die neem ik ook wel. Maar het blijft een vervelende pijn, vooral zodra ik wat ga doen. Ik denk dat ik vandaag al iets teveel heb gedaan door m'n keukenkastjes uit te zoeken.
pi_208871886
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2023 11:48 schreef Tuindier het volgende:
Ik hang al anderhalf uur met een tijdschrift in de zon in mijn ei O+
Het is zaaalig buiten :Y
pi_208871892
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 12:10 schreef Myraela het volgende:

[..]
Fijn dat je weer bent opgeknapt! O+ En bed verschonen is het allerlekkerste nadat je net ziek bent geweest, maar wel een beetje rustig aan doen met jezelf he.

Pcm helpt wel iets, dus die neem ik ook wel. Maar het blijft een vervelende pijn, vooral zodra ik wat ga doen. Ik denk dat ik vandaag al iets teveel heb gedaan door m'n keukenkastjes uit te zoeken.
Rustig aan en lief voor je lijf zijn :*
pi_208871903
quote:
14s.gif Op zondag 23 april 2023 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Gestofzuigd, lege flessen weggebracht, gevulde koeken gehaald, artikeltje over het über zeldzame Deventer noodgeld geschreven voor in een Amerikaans blad. Ik vind het wel even prima zo *O* Helaas net weer wolken voor de zon :')
Klinkt interessant dat artikeltje.
pi_208871921
Onderzoek naar slaap in de VK levert alweer andere inzichten op.
Joh :')
Elk artikel, onderzoek lees je weer andere dingen :D
  zondag 23 april 2023 @ 12:25:47 #156
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208872015
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2023 12:17 schreef Blues het volgende:

[..]
Klinkt interessant dat artikeltje.
Basicly gaat het hierover: https://www.papermoneyfor(...)y-home-town-12443328 maar dan wat verder uitgewerkt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_208872218
Bezoek is na het ontbijt vertrokken en toen was er net een window of opportunity voor een rondje bos in de zon O+ terwijl de vaatwasser en robotzuiger gun werk deden. De rest van de middag hangen en Picard afkijken.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 23 april 2023 @ 12:42:23 #158
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208872264
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2023 11:48 schreef Tuindier het volgende:
Ik hang al anderhalf uur met een tijdschrift in de zon in mijn ei O+
Ik deed hetzelfde maar dan met een boek. O+
pi_208872333
Sifan Hassan wint (bij debuut) de London Marathon (wanneer ik de Engelse uitspraak van haar naam goed versta)
Ja dus, goed verstaan _O_

[ Bericht 19% gewijzigd door Kaatje1 op 23-04-2023 12:52:53 ]
We have far more in common than that which devides us..
pi_208872389
Ik was sinds vanochtend 7:10 al buiten - eerst 18 km hardgelopen, toen thuis snel gedoucht en omgekleed, daarna wandeldate. Nu 27k stappen op de teller en de huid van m'n gezicht trekt een beetje. Oeps :o

@Myraela :* laat je inspireren door de dutjes, tijdschriften in eieren en boeken ;)
@AnneX fijn dat je weer beter bent, rustig aan hoor!
@sigme horrortulp terug! :o *G*
pi_208872491
Is dat nu alle verslag doe we krijgen over de wandeldate?

Watsdeze :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_208872520
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Basicly gaat het hierover: https://www.papermoneyfor(...)y-home-town-12443328 maar dan wat verder uitgewerkt.
Interesting (8>

In Houten waren ook 2(?) stands met biljetjes, heb ik begrepen.
De vuistbijl is inderdaad nogmaals 500.000 jaar oud bevonden. +/- 1000 vermoed ik.
Mn.X kwam thuis met een steentje van het begin van de aarde :? O-)

Buurman is expert en wandelde daar ook rond. Die gaat op vakantie zee-egels zoeken in Normandië.

Wat een diverse hobby’s en interesses zijn er toch. :B
pi_208872528
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2023 12:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Sifan Hassan wint (bij debuut) de London Marathon (wanneer ik de Engelse uitspraak van haar naam goed versta)
Goed zeg! _O_
  zondag 23 april 2023 @ 13:03:25 #164
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208872591
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2023 12:59 schreef AnneX het volgende:

[..]
Interesting (8>
Dank je :P
quote:
In Houten waren ook 2(?) stands met biljetjes, heb ik begrepen.
Wel wat meer hoor :D maar er zat deze keer dus helemaal niks voor mij bij. Ook bijzonder.
quote:
De vuistbijl is inderdaad nogmaals 500.000 jaar oud bevonden. +/- 1000 vermoed ik.

Buurman is expert en wandelde daar ook rond. Die gaat op vakantie zee-egels zoeken in Normandië.

Wat een diverse hobby’s en interesses zijn er toch. :B
Ja leuk hea *O*
pi_208872621
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 12:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is dat nu alle verslag doe we krijgen over de wandeldate?

Watsdeze :(
Ik wist niet of jullie interesse hadden in verdere date-verslagen en het was niet 's werelds meest interessante date. :')

We hadden bij de rivier afgesproken, mooi om te wandelen maar wel in de bewoonde wereld want ik ben wel zo verstandig. Bleek dat hij er eigenlijk nooit kwam dus ik mocht de weg wijzen voor de wandelroute ^O^

Hij deed me qua uiterlijk en kledingstijl een beetje denken aan een van mijn vrienden met wie ik vrijwilligerswerk doe, met wie ik tijdens vrijwilligerswerk eigenlijk altijd mot heb, dus dat was niet per se positief. Maar hij lijkt qua persoonlijkheid gelukkig totaal anders. (Die jongen van vrijwilligerswerk is een enorme pietlut en daar word ik ongeduldig van)

We hebben een beetje gekletst over wat voor werk we doen, waar we vandaan komen, vakanties, sport. Het viel me op dat hij niet uit zichzelf superveel informatie geeft, je moet wel doorvragen. Als je mij de kans geeft dan ratel ik er van alles uit, dus ik moest een beetje uitkijken dat ik niet het hele gesprek overnam :P dat was wel jammer, ik heb liever iemand die ook een beetje een kletskous is. Maar misschien komt hij nog los.

Al met al leuk, maar weer eentje waarvan ik denk, ik kijk het nog een tijdje aan maar ben er niet zeker van of het echt wat wordt.
pi_208872675
“Liever zo dan andersom”…@Tele6 w/

Als in enthousiast en dan een tegenvaller *insert reden.
pi_208872757
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 13:05 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik wist niet of jullie interesse hadden in verdere date-verslagen en het was niet 's werelds meest interessante date. :')

We hadden bij de rivier afgesproken, mooi om te wandelen maar wel in de bewoonde wereld want ik ben wel zo verstandig. Bleek dat hij er eigenlijk nooit kwam dus ik mocht de weg wijzen voor de wandelroute ^O^

Hij deed me qua uiterlijk en kledingstijl een beetje denken aan een van mijn vrienden met wie ik vrijwilligerswerk doe, met wie ik tijdens vrijwilligerswerk eigenlijk altijd mot heb, dus dat was niet per se positief. Maar hij lijkt qua persoonlijkheid gelukkig totaal anders. (Die jongen van vrijwilligerswerk is een enorme pietlut en daar word ik ongeduldig van)

We hebben een beetje gekletst over wat voor werk we doen, waar we vandaan komen, vakanties, sport. Het viel me op dat hij niet uit zichzelf superveel informatie geeft, je moet wel doorvragen. Als je mij de kans geeft dan ratel ik er van alles uit, dus ik moest een beetje uitkijken dat ik niet het hele gesprek overnam :P dat was wel jammer, ik heb liever iemand die ook een beetje een kletskous is. Maar misschien komt hij nog los.

Al met al leuk, maar weer eentje waarvan ik denk, ik kijk het nog een tijdje aan maar ben er niet zeker van of het echt wat wordt.
Ahja, de categorie, ik heb een leuk gesprek omdat ik een keileuke gesprekspartner ben. Aah well!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_208872927
Ik had gisteren wel weer even de baaltjes (gesloten) getrouwd te zijn. Niet dat ik nou allemaal superhotjes tegenkwam, maar de gezelligeventipsyzoenenvibemeter sloeg erg hoog uit.
pi_208872989
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 13:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had gisteren wel weer even de baaltjes (gesloten) getrouwd te zijn. Niet dat ik nou allemaal superhotjes tegenkwam, maar de gezelligeventipsyzoenenvibemeter sloeg erg hoog uit.
Bij een nieuwe moet je maar weer afwachten of ze ontbijt op bed komen brengen :(
pi_208873150
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 11:27 schreef Blues het volgende:
Zon hier!
Dus zo na mijn late ontbijtje met kwark ei en thee wasje erin gooien, dan ff een wandeling.
Koffie in de zon hopelijk.
Wasje ophangen.
Krant/boek/buiten als kan.
Pasta salade maken.
Eten, dutje en naar de schouwburg *G*
Kwark, ei en thee?
Snap ik
Kwarkei en thee?
Wada?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 23 april 2023 @ 13:56:12 #171
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208873235
Blackout Ring of Ice hier. Proost allen! :9
pi_208873355
quote:
Die eindsprint _O_ _O_ _O_
pi_208873566
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 14:06 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Die zag ik dus pas in de herhaling, ik zag wel dat iemand gewonnen had, maar haar naam werd zo apart uitgesproken dat ik er niet uithaalde dat ze gewonnen had (toen ik eerder keek liep ze een stuk achterop)
We have far more in common than that which devides us..
pi_208873572
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 14:06 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ja wow O+
pi_208873993
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2023 13:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Kwark, ei en thee?
Snap ik
Kwarkei en thee?
Wada?
Een bakkie kwark met wat noten.
Gekookt eitje apart :9
Koppie thee er naast.

Doe je dit expres of zo?
:')
  zondag 23 april 2023 @ 14:51:13 #176
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208874029
Onze tuinklussen zijn gedaan voor deze week. Het gaat zo lekker nu. Dat mag ook wel na jaren klungelen, afraffelen en haasten. Er worden nu eindelijk dingen helemaal afgemaakt en onderhouden.

Het knaagdier dat een nest bouwt onder de vensterbank in de woonkamer is ook weer terug zo te horen. Het geknaag en geschuif klinkt toch wat verontrustend. Piep is ook in opperste staat van paraatheid.
Spoilers!
pi_208874039
quote:
Geweldig *O* Met pijn en onderweg strekken van die heup/dat been, flesje water moeten pakken van de andere kant van de weg, echt wat een heldin _O_
pi_208874050
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2023 14:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Onze tuinklussen zijn gedaan voor deze week. Het gaat zo lekker nu. Dat mag ook wel na jaren klungelen, afraffelen en haasten. Er worden nu eindelijk dingen helemaal afgemaakt en onderhouden.

Het knaagdier dat een nest bouwt onder de vensterbank in de woonkamer is ook weer terug zo te horen. Het geknaag en geschuif klinkt toch wat verontrustend. Piep is ook in opperste staat van paraatheid.
Muis?
pi_208874064
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2023 12:59 schreef AnneX het volgende:

Waar had hij die bijl gevonden dan :? Of ook gekocht eerst?
pi_208874101
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
ff lezen :)
Bijzonder verhaal dat ik niet kende ^O^

[ Bericht 8% gewijzigd door Blues op 23-04-2023 15:00:17 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')