In de schaduw! Slapen in de zon is al vrij gevaarlijk, met een kater extra.quote:
Ja, I know. Het slapen gebeurt toch niet, het idee is fijnquote:Op zondag 23 april 2023 09:02 schreef sigme het volgende:
[..]
In de schaduw! Slapen in de zon is al vrij gevaarlijk, met een kater extra.
Het is heerlijkquote:Op zondag 23 april 2023 09:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier weer wat tuinieren tot de regen, dan huishouden en binnen voorzaaien. Heb er zin in, het ziet er heerlijk uit buiten.
Hier na 14.00 dus we hebben ook nog wel wat uren. Op de agenda: 2 bloembakken onkruidvrij maken en er schors in strooien, gras maaien, 1 rij bessenstruiken omkisten. Maar eerst nog even wat admin voor mij, straks heb ik daar geen zin meer in.quote:Op zondag 23 april 2023 09:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is heerlijk![]()
Hier zeggen ze dat de regen pas na 5 komt dus dat is genieten
quote:Op zondag 23 april 2023 00:26 schreef AnneX het volgende:
@:Myraela en anderen in regio Rotterdam: denk je aan de vintage markt:Ik had het in m’n agenda gezet na jouw tip. Maar kan helaas toch niet gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet opruimen en inpakken even in een lager standje doen omdat m’n buik nog veel pijn doet, dus dat staat vandaag op de planning. Volgende week laatste weekje in dit huis.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:23 schreef fietsie het volgende:
Weet iemand waar je legaal gratis The Young Ones kunt terugkijken?
quote:Op zondag 23 april 2023 09:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had het in m’n agenda gezet na jouw tip. Maar kan helaas toch niet gaan.Ik moet opruimen en inpakken even in een lager standje doen omdat m’n buik nog veel pijn doet, dus dat staat vandaag op de planning. Volgende week laatste weekje in dit huis.
Geen katerquote:Op zondag 23 april 2023 08:47 schreef Lonaa het volgende:
Bonjour. Mogelijk heb ik een heel klein katertje.
De sufheid in mn kop trekt ietsje op. Zo even kijken of we nog iets wellness-achtigs kunnen boeken en lunchen aan het strand. Ook nog even supermarkt struinen.quote:Op zondag 23 april 2023 10:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Geen kater
Also geen zon
Also geannuleerde plannen
Dit klinkt wel als een perfecte kater-dag.quote:Op zondag 23 april 2023 11:01 schreef Lonaa het volgende:
Zo even kijken of we nog iets wellness-achtigs kunnen boeken en lunchen aan het strand. Ook nog even supermarkt struinen.
Als de rook om je hoofd is verdwenen.quote:Op zondag 23 april 2023 11:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De sufheid in mn kop trekt ietsje op. Zo even kijken of we nog iets wellness-achtigs kunnen boeken en lunchen aan het strand. Ook nog even supermarkt struinen.
Flanerenquote:Op zondag 23 april 2023 11:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De sufheid in mn kop trekt ietsje op. Zo even kijken of we nog iets wellness-achtigs kunnen boeken en lunchen aan het strand. Ook nog even supermarkt struinen.
Wat zijn mannen toch goede dingen.quote:Op zondag 23 april 2023 11:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
De man
kwam first brekkie bezorgen op bed. Warme flap
quote:
Weer helemaal opgeknapt? Fijnquote:Op zondag 23 april 2023 11:54 schreef AnneX het volgende:
Ei-ei…
@:Myraela succes met de laatste dozen en de buik. Helpen simpele pijnstillers als pcm niet?
De ontbijtdoos was een grote verrassing, zoals bedoeld. Kreeg gelijk een leuk appie.
Weer opgeknapt ligt er toch achterstand, dus dat werd bed verschonen, zomerdekbed erop, was draaien, en huishouden.
Toen pas brunch. Nu droog en zon, eens even kalk strooien en bloemetjes zaaien ergens. Dan de kranten.
Zondag voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |