Kan ik me heel goed voorstellen en zeker als je daar moet zitten met Mirthe en Zoë die uren zitten te zoeken en uiteindelijk alles weer wissen en de volgende dag weer uren op kantoor zitten om vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wendy is er maar klaar mee dat iedereen voor 300 euro mag bestellen.
Ja dat zijn de ergstenquote:Op vrijdag 21 april 2023 17:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen en zeker als je daar moet zitten met Mirthe en Zoë die uren zitten te zoeken en uiteindelijk alles weer wissen en de volgende dag weer uren op kantoor zitten om vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen.
Vind het ook vreemd dat ze daar bij moet blijven zitten.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen en zeker als je daar moet zitten met Mirthe en Zoë die uren zitten te zoeken en uiteindelijk alles weer wissen en de volgende dag weer uren op kantoor zitten om vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen.
Er mag niemand het kantoor binnen zonder de manager.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het ook vreemd dat ze daar bij moet blijven zitten.
Ja dat weet ik maar ze zouden in dit soort gevallen een uitzondering moeten maken eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er mag niemand het kantoor binnen zonder de manager.
Ze drinken daar allemaal van die bochtquote:
Het zou de manager veel tijd schelen dat is zeker.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar ze zouden in dit soort gevallen een uitzondering moeten maken eigenlijk.
Met Mirthe en Zoë al dagenquote:Op vrijdag 21 april 2023 17:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als ik Wendy was, zou ik zeggen, half uur p.p en dan moet je maar klaar zijn. Ze zit met sommigen wel een paar uur op kantoor
Ja echt goedkoopste (en slapste) bubbels bij de Jquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar moet je van tevoren al gelijk korte metten mee maken ja want mensen zijn onbewust best asociaal op zulke vlakkenquote:Op vrijdag 21 april 2023 17:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als ik Wendy was, zou ik zeggen, half uur p.p en dan moet je maar klaar zijn. Ze zit met sommigen wel een paar uur op kantoor
Waarom zou ze ook.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:25 schreef lojanda het volgende:
De boodschappen van Babette zijn binnen. Lach me rot als ze denken dat ze het gaat delen met de groep.
quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt goedkoopste (en slapste) bubbels bij de JOMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Dat, je wordt hier toch gek van.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik geloof jequote:Op vrijdag 21 april 2023 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dronk al Cava voordat hun geboren waren ...
Snap ook niet waarom ze geen pinot grigio bestellen want ook de goedkopere zijn oké te drinken.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze drinken daar allemaal van die bochtmaar ach het is weer eens wat anders als wijn uit een pak
Ik zei ook al dat ze van mij niets kregen.. ze lopen continue te zeiken over haar. Lekker samen met Wendy van genieten op kantoor en de deur dichtquote:
Ik zou lekker uitgebreid gaan zitten met mijn wijntje en kaasjes 😁quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zei ook al dat ze van mij niets kregen.. ze lopen continue te zeiken over haar. Lekker samen met Wendy van genieten op kantoor en de deur dicht
Is dat ook bij Jumbo te verkrijgen? Misschien kennen ze niet echt wijnen die goedkoop maar toch lekker zijn.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:35 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ze geen pinot grigio bestellen want ook de goedkopere zijn oké te drinken.
Een evenveel tegenstandersquote:Op vrijdag 21 april 2023 17:37 schreef Frummelie het volgende:
Babette heeft vanavond weer een hoop vriendjes...
En zo is dat, niks, nada delen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zei ook al dat ze van mij niets kregen.. ze lopen continue te zeiken over haar. Lekker samen met Wendy van genieten op kantoor en de deur dicht
quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:37 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik zou lekker uitgebreid gaan zitten met mijn wijntje en kaasjes 😁
Ik dacht dat ze net zei dat door het gezeur ze geen zin heeft om dit te delen/gezellig samen te doen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:37 schreef Frummelie het volgende:
Dat dus.. dan zal iedereen haar wel weer geweldig en aardig vinden en morgen gaat ze weer negatief over de tong..quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:37 schreef Frummelie het volgende:
En dan een likkebaardende groep om je heen?quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:37 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik zou lekker uitgebreid gaan zitten met mijn wijntje en kaasjes 😁
Zie het al helemaal voor me.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:38 schreef engine het volgende:
Lijkt mij lachen vanavond....jij wel....jij niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |