Kan ik me heel goed voorstellen en zeker als je daar moet zitten met Mirthe en Zoë die uren zitten te zoeken en uiteindelijk alles weer wissen en de volgende dag weer uren op kantoor zitten om vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wendy is er maar klaar mee dat iedereen voor 300 euro mag bestellen.
Ja dat zijn de ergstenquote:Op vrijdag 21 april 2023 17:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen en zeker als je daar moet zitten met Mirthe en Zoë die uren zitten te zoeken en uiteindelijk alles weer wissen en de volgende dag weer uren op kantoor zitten om vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen.
Vind het ook vreemd dat ze daar bij moet blijven zitten.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen en zeker als je daar moet zitten met Mirthe en Zoë die uren zitten te zoeken en uiteindelijk alles weer wissen en de volgende dag weer uren op kantoor zitten om vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen.
Er mag niemand het kantoor binnen zonder de manager.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het ook vreemd dat ze daar bij moet blijven zitten.
Ja dat weet ik maar ze zouden in dit soort gevallen een uitzondering moeten maken eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er mag niemand het kantoor binnen zonder de manager.
Ze drinken daar allemaal van die bochtquote:
Het zou de manager veel tijd schelen dat is zeker.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar ze zouden in dit soort gevallen een uitzondering moeten maken eigenlijk.
Met Mirthe en Zoë al dagenquote:Op vrijdag 21 april 2023 17:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als ik Wendy was, zou ik zeggen, half uur p.p en dan moet je maar klaar zijn. Ze zit met sommigen wel een paar uur op kantoor
Ja echt goedkoopste (en slapste) bubbels bij de Jquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar moet je van tevoren al gelijk korte metten mee maken ja want mensen zijn onbewust best asociaal op zulke vlakkenquote:Op vrijdag 21 april 2023 17:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als ik Wendy was, zou ik zeggen, half uur p.p en dan moet je maar klaar zijn. Ze zit met sommigen wel een paar uur op kantoor
Waarom zou ze ook.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:25 schreef lojanda het volgende:
De boodschappen van Babette zijn binnen. Lach me rot als ze denken dat ze het gaat delen met de groep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |