De ratten verlaten het zinkende schip?quote:Op donderdag 20 april 2023 22:33 schreef borisz het volgende:
[ twitter ]
En dat de vierde deze week....
Je baantje zeker stellen nu het nog kanquote:Op donderdag 20 april 2023 22:33 schreef borisz het volgende:
[ twitter ]
Helemaal als je de Kamer verlaat voor een rol als Adje (!) interim dus.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De ratten verlaten het zinkende schip?
Geurts treft hier overigens een interessante partijgenoot als raadslid: Sjors Pardoel, die in een dronken bui een pony op een terras in Den Bosch achterliet. En overigens niet wordt vervolgd, omdat hij niets strafbaars gedaan heeft.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:33 schreef borisz het volgende:
[ twitter ]
En als Kamerlid was hij ook nog voorzitter van de Cie. Landbouw. Dus er speelt daar wel wat meerquote:Op donderdag 20 april 2023 22:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Helemaal als je de Kamer verlaat voor een rol als Adje (!) interim dus.
Dan moet je wel heel snel weg willen.
Waarnemer, dat is met een paar telefoontjes geregeld. Dit is niet iets waar een procedure van maanden aan vooraf gaat. Je zou het wel denken.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De ratten verlaten het zinkende schip?
Ik ken wel een Vedder met een goede smoel. hoor.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:14 schreef borisz het volgende:
Uitgaande dat Mona en anderen nu geen andere keuze maken.
Eline Vedder komt de Kamer in. CDA statenlid te Drenthe, boerin en LTO-dame.
Moet dat nu smoel geven aan de TK-fractie?
ik ben 70 en ik vind het leven helemaal primaquote:Op donderdag 20 april 2023 22:23 schreef Hawkxyz het volgende:
Apartementjes, Thuiszorg, Mantelzorg, Bejaardentehuis....
Als ik over mezelf mag spreken wil ik dit allemaal niet, ik wil dan gewoon dood.
Wat een idioot.quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:22 schreef alpeko het volgende:
Wiersma in opspraak.
https://nos.nl/artikel/24(...)egen-zijn-ambtenaren
Niet heel schokkend allemaal maar wel weer een slechte beurt. Een Van Nieuwkerkje.
Ik vind de passage “geregeld door het lint ging en dat hij kon ontsteken in razernij” genoeg om iemand in die positie een idioot te vinden.quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat er is gebeurd.
Daar staat concreet helemaal niets.quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik vind de passage “geregeld door het lint ging en dat hij kon ontsteken in razernij” genoeg om iemand in die positie een idioot te vinden.
Ok, Mark.quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Daar staat concreet helemaal niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |