abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 25 april 2023 @ 13:05:46 #126
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_208896825
Ook bijzonder dat Biden net zo oud is als mijn moeder, nou is mijn moeder nog kwiek maar ik haar nou niet een land runnen over een jaar en dan nog vier langer.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_208896912
quote:
88s.gif Op dinsdag 25 april 2023 13:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Ook wel bijzonder hoe onzichtbaar die veelbelovende vice president blijkt.
Ja die stelt wel teleur, kans werd destijds best groot geacht dat zij het stokje nu zou overnemen (was op papier ook logisch geweest).
  dinsdag 25 april 2023 @ 13:17:55 #128
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_208896933
quote:
88s.gif Op dinsdag 25 april 2023 13:02 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch bijzonder dat het al weer bijna drie/vier jaar geleden is dat de verkiezingen waren, lijkt veel korter.
De corona jaren duurden lang toen we er midden in zaten, maar terugkijkend voelt het erg kort.
Géén kloon van tvlxd!
  Moderator dinsdag 25 april 2023 @ 14:23:09 #129
54278 crew  Tijger_m
42
pi_208897418
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2023 13:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Ja die stelt wel teleur, kans werd destijds best groot geacht dat zij het stokje nu zou overnemen (was op papier ook logisch geweest).
Het zou mij niet verbazen als Biden voor een andere VP kiest bij deze verkiezingen.

Ik snap dat Biden een 2e termijn wil maar eigenlijk zou hij plaats moeten maken voor iemand die jonger is. Gemiste kans wel, denk ik.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 25 april 2023 @ 14:51:59 #130
408813 crew  trein2000
pi_208897657
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 14:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Het zou mij niet verbazen als Biden voor een andere VP kiest bij deze verkiezingen.

Ik snap dat Biden een 2e termijn wil maar eigenlijk zou hij plaats moeten maken voor iemand die jonger is. Gemiste kans wel, denk ik.
twitter

Dan is Kamala zelf daar nog niet van op de hoogte in ieder geval.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_208897710
quote:
Op dinsdag 25 april 2023 13:02 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch bijzonder dat het al weer bijna drie/vier jaar geleden is dat de verkiezingen waren, lijkt veel korter.
Is het ook. Nog geen 2,5 jaar geleden.
Het circus begint gewoon steeds vroeger.
pi_208899087
Mooi dat Biden voor weer een termijn gaat. Hij is een van de effectiefste presidenten van de afgelopen decennia.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  dinsdag 25 april 2023 @ 17:41:58 #134
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_208899594
quote:
81s.gif Op dinsdag 25 april 2023 03:30 schreef Kijkertje het volgende:
DeSantis Surgeon General heeft met vaccinatie-data geknoeid:

[ twitter ]
Niet dat het me verbaast. DeSantis nam destijds ook niet voor niets het Corona dashboard in eigen hand, ontsloeg hij zijn SG en nam Ladapo aan.
En die dame die dit al aankaartte (al dan niet wat eigengereid) werd met de grond gelijk gemaakt...haar naam is me even ontschoten.

Ja, heb haar al gevonden.
twitter


[ Bericht 38% gewijzigd door GarlandBriggs op 25-04-2023 18:28:38 (.) ]
  Moderator dinsdag 25 april 2023 @ 18:08:30 #135
54278 crew  Tijger_m
42
pi_208899903
Voor de geinteresseerden een heel lang interview met Dr Fauci in de NY Times, de raakvlakken met politiek lijken mij ruimschoots aanwezig:

quote:
Dr. Fauci Looks Back: ‘Something Clearly Went Wrong’

In his most extensive interview yet, Anthony Fauci wrestles with the hard lessons of the pandemic — and the decisions that will define his legacy.

https://www.nytimes.com/i(...)-fauci-pandemic.html
De cijfers over de VS zijn dramatisch slecht als het om COVID gaat, overigens maar dat zal niemand verbazen en dat er een politiek aspect zelfs is aan overleven of sterven is ook een feit. Schokkend feit mischien wel:

quote:
According to a study published by the National Bureau of Economic Research in September 2022, rates of excess deaths were 76 percent higher among Republicans than Democrats throughout the pandemic. The gap was much smaller in 2020; it then grew almost sevenfold with the arrival of vaccines.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 25 april 2023 @ 18:25:02 #136
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_208900070
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 18:08 schreef Tijger_m het volgende:
De cijfers over de VS zijn dramatisch slecht als het om COVID gaat, overigens maar dat zal niemand verbazen en dat er een politiek aspect zelfs is aan overleven of sterven is ook een feit. Schokkend feit mischien wel:

Misschien is dat de verklaring waarom de laatste midterms meevielen voor de democraten. Er waren gewoon een heleboel republikeinse kiezers dood.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_208900127
quote:
88s.gif Op vrijdag 21 april 2023 04:23 schreef Kijkertje het volgende:
Nu Biden president is moet er natuurlijk bezuinigd worden van de Republikeinen. Het (gedeeltelijk) kwijtschelden van studieschulden moet van de baan aldus McCarthy.
En terecht. Ga schulden aan en later verwachten dat ze kwijtgescholden worden. :')
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_208900152
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 13:07 schreef Basp1 het volgende:
En bij de democraten gaan ze waarschijnlijk weer voor Biden. :')

E armoede van het totaal verziekte Amerikaanse kies systeem.
Alsjeblief Butiggieg. Maar ja, homo, dus kansloos. Conservatieve bende. :r
Maar: wel duidelijk gemaakt dat-ie nog niet snapt hoe het spelletje werkt.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_208900176
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 16:58 schreef DestroyerPiet het volgende:
Mooi dat Biden voor weer een termijn gaat. Hij is een van de effectiefste presidenten van de afgelopen decennia.
De man is 86 dan, houd op.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_208900475
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 18:30 schreef nostra het volgende:

[..]
En terecht. Ga schulden aan en later verwachten dat ze kwijtgescholden worden. :')
Het ligt wat ingewikkelder. Mensen die de schuld af kunnen betalen na hun studie ja natuurlijk moeten die dat doen maar het gaat om mensen die (door omstandigheden) dat niet kunnen en daar hun hele leven aan vast blijven zitten. In het bedrijfsleven kan je je dan failliet laten verklaren maar bij een studieschuld is dat (door een fout in het opstellen van die wet) niet mogelijk. Daarbij gaat het om leningen die makkelijk afgesloten worden maar waarvan de meeste jongeren als ze eraan beginnen niet beseffen hoe belachelijk hoog die lening kan oplopen in de loop van de tijd.

Ik zag er een docu over die het allemaal uitlegt:

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208900494
quote:
85s.gif Op dinsdag 25 april 2023 18:36 schreef nostra het volgende:

[..]
De man is 86 dan, houd op.
So what? Hij hoeft geen marathon te lopen of zo ...
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 25 april 2023 @ 19:13:35 #142
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_208900507
quote:
81s.gif Op dinsdag 25 april 2023 19:12 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
So what? Hij hoeft geen marathon te lopen of zo ...
Je wil wel dat iemand mentaal scherp is, nu zit ik niet in het haha Biden is dement kamp, maar hij komt publiekelijk vaak zat niet heel helder over.

Vaak zat ook weer wel trouwens.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_208900508
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 april 2023 19:09 schreef Kijkertje het volgende:
Het ligt wat ingewikkelder. Mensen die de schuld af kunnen betalen na hun studie ja natuurlijk moeten die dat doen maar het gaat om mensen die (door omstandigheden) dat niet kunnen en daar hun hele leven aan vast blijven zitten.
Keuzes hebben consequenties.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_208900533
quote:
81s.gif Op dinsdag 25 april 2023 19:12 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
So what? Hij hoeft geen marathon te lopen of zo ...
Je moet toch fysiek in topstaat zijn, mentaal fit en scherp. En nee, dat ben je niet op je 86e (ok, uitzondering Fauci); Maar je ziet nu al de aftakeling.

En sowieso, kom met verjonging, breng iets nieuws. Als je niet uitkijkt, wint die gek van een Trump (ook al op leeftijd) nog.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_208900589
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 19:13 schreef nostra het volgende:

[..]
Keuzes hebben consequenties.
.
Het zijn alleen belachelijk hoge leningen tegenwoordig. Kan wat aan gedaan worden natuurlijk maar dat willen de Republikeinen niet.

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208900612
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 19:16 schreef nostra het volgende:
En sowieso, kom met verjonging, breng iets nieuws. Als je niet uitkijkt, wint die gek van een Trump (ook al op leeftijd) nog.
Denk dat ze daar juist bang voor zijn, dat bij een ander Trump misschien kans maakt, waar Biden eerder heeft laten zien dat hij Trump versloeg.

Persoonlijk zou ik ook liever een jonger persoon zien.

Je moet er trouwens ook niet aan denken dat hij bv. wel de verkiezing wint in november, maar dan in de tijd na de verkiezing en voor de inauguratie sterft ... ik meen dat de procedure niet goed vast ligt dan.
pi_208900627
quote:
82s.gif Op dinsdag 25 april 2023 19:22 schreef Kijkertje het volgende:
Het zijn alleen belachelijk hoge leningen tegenwoordig. Kan wat aan gedaan worden natuurlijk maar dat willen de Republikeinen niet.

Dus er is blijkbaar vraag naar. Wat is het grafiekje van de huizenprijzen? De aandelenkoersen? Je kan niet alles inflatiefixed maken en al helemaal niet roepen als dat niet gebeurt, dat dan maar terugbetaald (of zelfs kwijtgescholden) moet worden.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_208900662
Hoewel ik het ermee eens ben dat één van de weinige taken van de overheid een vrije toegang tot onderwijs zou moeten zijn. Dát moet echt veranderen in de US.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_208900699
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 april 2023 19:29 schreef nostra het volgende:
Hoewel ik het ermee eens ben dat één van de weinige taken van de overheid een vrije toegang tot onderwijs zou moeten zijn. Dát moet echt veranderen in de US.
Ik had nog een artikel aan mijn post toegevoegd en kijk anders die docu even hoe het daar allemaal zo uit de hand is gelopen in de VS met die studieleningen.

Geen tijd meer om het uit te leggen. Moet weg :W
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208900791
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 april 2023 19:32 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ik had nog een artikel aan mijn post toegevoegd en kijk anders die docu even hoe het daar allemaal zo uit de hand is gelopen in de VS met die studieleningen.

Geen tijd meer om het uit te leggen. Moet weg :W
C'est le système actuel. Je kan het willen veranderen, maar niet met terugwerkende kracht terugdraaien.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')