Ik werd wel vrolijk van de voorspelling voor volgende week, 18/19 graden met flink wat zon.quote:Op maandag 24 april 2023 14:36 schreef fetX het volgende:
Ik word langzamerhand wel echt chagrijnig van dit weer. Voor mijn gevoel is het al 7 maanden zo met afgelopen weken heel af en toe een zonnetje maar alsnog flink koud.
Straks met een beetje mazzel 3 maanden warm weer en we gaan weer de grijze massa met regen in.
Moet je maar niet buiten Den Helder wonen.quote:Op maandag 24 april 2023 14:36 schreef fetX het volgende:
Ik word langzamerhand wel echt chagrijnig van dit weer. Voor mijn gevoel is het al 7 maanden zo met afgelopen weken heel af en toe een zonnetje maar alsnog flink koud.
Straks met een beetje mazzel 3 maanden warm weer en we gaan weer de grijze massa met regen in.
Welke bron gebruik je? Ik gebruik alleen maar weer.nl (lol) en daar staat voor de komende twee weken overwegend regen.quote:Op maandag 24 april 2023 14:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik werd wel vrolijk van de voorspelling voor volgende week, 18/19 graden met flink wat zon.
Maar goed, we weten allebei dat dit voor het weekend nog weer gaat veranderen naar druilerig en fris.
Weeronline.nlquote:Op maandag 24 april 2023 14:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Welke bron gebruik je? Ik gebruik alleen maar weer.nl (lol) en daar staat voor de komende twee weken overwegend regen.
Maar die lange termijn voorspellingen neem ik eigenlijk zelden serieus. Die zitten er nog vaker naast dan Rafael vd Vaart.
Kans is groter om straks wederom tig maanden op rij bovengemiddelde temperaturen te hebben met aanhoudende droogte.quote:Op maandag 24 april 2023 14:36 schreef fetX het volgende:
Ik hoop op een vroege winter lekker eind oktober de diepvries in met een stevige wind, fuck het plebs in een ongeisoleerde woning en een contract voor 2 eu de kuub als ik maar KOU hebquote:Op maandag 24 april 2023 14:36 schreef fetX het volgende:
quote:Op maandag 24 april 2023 16:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik hoop op een vroege winter lekker eind oktober de diepvries in met een stevige wind, fuck het plebs in een ongeisoleerde woning en een contract voor 2 eu de kuub als ik maar KOU heb
Als ik dan mocht kiezen, dan eerder dat dan deze zielige vertoning. Dit is echt een ellendige treurnisquote:Op maandag 24 april 2023 15:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kans is groter om straks wederom tig maanden op rij bovengemiddelde temperaturen te hebben met aanhoudende droogte.
Liever nu bovengemiddeld dan over een paar maandenquote:Op maandag 24 april 2023 15:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kans is groter om straks wederom tig maanden op rij bovengemiddelde temperaturen te hebben met aanhoudende droogte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |