29 , 30 aprilquote:Op donderdag 20 april 2023 08:08 schreef Frummelie het volgende:
Zohejj de lichten zijn al aan.. gezellie...
Ik moet er altijd om lachen. Tikje aan de muur en weer verderquote:Op donderdag 20 april 2023 08:10 schreef Frummelie het volgende:
Erik staat al naast z'n bed... om te gaan speedsporten...
Thnxx..quote:Op donderdag 20 april 2023 08:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
29 , 30 april
1 mei
Eten van hello fresh
op 29 april is er 24 uur loop van ice wel rare datum om dan dat eten te laten komen , en op 30 april is er bbq afscheid van wendy als managerquote:Op donderdag 20 april 2023 08:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
29 , 30 april
1 mei
Eten van hello fresh
Thnxquote:Op donderdag 20 april 2023 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet er altijd om lachen. Tikje aan de muur en weer verder
van bern ja die krijgt zijn viool , welke stelling wilde bep dan doenquote:Op donderdag 20 april 2023 08:37 schreef Frummelie het volgende:
Zijn die stellingen van gisteren er nog uitgegaan... die van Babette en Bern? Enzz
Ik bedoel die spelcomputer en Babette had iets van strandbedjes...quote:Op donderdag 20 april 2023 08:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
van bern ja die krijgt zijn viool , welke stelling wilde bep dan doen
God God wat ben ik aan het doen zegt in zittend in de kasquote:Op donderdag 20 april 2023 08:43 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoor elke keer een kreuntje door m'n Ipad heen.... help Eunice dringt binnen...
nee is nog niks van gekomenquote:Op donderdag 20 april 2023 08:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik bedoel die spelcomputer en Babette had iets van strandbedjes...
begint ze nu al te kirren oh jee dat belooftquote:Op donderdag 20 april 2023 08:45 schreef Dotteke het volgende:
All kirrend zegt ze oké en lacht.
Ondertussen heeft Erik de kleren aan
Mirthe komt van toilet en was haar handen.
Ze heeft wel lol ze lacht, kirt en kreunt en zegt "O mijn God echt"quote:Op donderdag 20 april 2023 08:46 schreef cinsan het volgende:
[..]
begint ze nu al te kirren oh jee dat belooft
Ooh doelend op JW zeker...quote:Op donderdag 20 april 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
God God wat ben ik aan het doen zegt in zittend in de kas
Eigenlijk......... zegt ze........... stilte
Ze is verliefd...quote:Op donderdag 20 april 2023 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft wel lol ze lacht, kirt en kreunt en zegt "O mijn God echt"
Nee dat zien wij verkeerd. Is alleen lol wat ze samen hebbenquote:
Muziekquote:Op donderdag 20 april 2023 08:55 schreef Dotteke het volgende:
De box is er al zegt Eunice? Welke box?
Ik zie het, dat die steeds weg moet, deze gebruiken ze toch wel vaker?quote:Op donderdag 20 april 2023 08:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Muziek
Voor de tantra yoga met mirthe
Jajajaja...quote:Op donderdag 20 april 2023 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat zien wij verkeerd. Is alleen lol wat ze samen hebben
ze kuunen blijven vertellen allen goede vrienden vooral eunice zegt dat maar streamers zien dat toch andersquote:Op donderdag 20 april 2023 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat zien wij verkeerd. Is alleen lol wat ze samen hebben
Ooh krijgen we dat weer...quote:Op donderdag 20 april 2023 08:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Muziek
Voor de tantra yoga met mirthe
Ik laat ze in hun waardequote:Op donderdag 20 april 2023 08:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze kuunen blijven vertellen allen goede vrienden vooral eunice zegt dat maar streamers zien dat toch anders
yep bijna de hele morgen streams met eunice, in de namiddag komt jw erbij ............................. boeiende streams tochquote:
Dan is hopelijk de andere stream wel boeiend...ahummquote:Op donderdag 20 april 2023 08:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
yep bijna de hele morgen streams met eunice, in de namiddag komt jw erbij ............................. boeiende streams toch
En eieren omnomnomnom...quote:Op donderdag 20 april 2023 08:59 schreef Dotteke het volgende:
Brood en crackers, er is weer eten Isaac legt alles klaar.
Ah dat vind ik zielig...quote:Op donderdag 20 april 2023 09:06 schreef Dotteke het volgende:
Er vliegt volgens mij een vogeltje in de keuken
Ik vind het dan wel weer mooi vind dat hij mooi haar heeftquote:Op donderdag 20 april 2023 09:05 schreef Frummelie het volgende:
Sorry hoor als ik iemand kwets... maar ik vind dat losse haar bij Bern afschuwelijk.
Ik vind het wel leuk...vond het jeff ook leuk staan..vind die krullen bij jeff niet zo leuk!quote:Op donderdag 20 april 2023 09:05 schreef Frummelie het volgende:
Sorry hoor als ik iemand kwets... maar ik vind dat losse haar bij Bern afschuwelijk.
Als het is een staart zit, prima te doen hi.. en ik vind het mooi dat hij het ook wil doneren...quote:Op donderdag 20 april 2023 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het dan wel weer mooi vind dat hij mooi haar heeft
1 eitje
2 (of3) sneetjes brood p/p schrijgt Isaac op een kartonnetje
1 crackertje
Jeff vind ik een lekker ding met lang haar...maar bij Bern kweetnie...quote:Op donderdag 20 april 2023 09:14 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk...vond het jeff ook leuk staan..vind die krullen bij jeff niet zo leuk!
Het is nog vroeg hé Dot...quote:Op donderdag 20 april 2023 09:13 schreef Dotteke het volgende:
Dan spreid ze beide benen zo ver mogelijk naar buiten en maakt bewegingen met haar bekken dat als JW er onder zou zitten hij naar hogere sferen zou worden gebracht
Dar staat geen tijd voorquote:
Daar heb je ook gelijk in ouwe snoepert...quote:Op donderdag 20 april 2023 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dar staat geen tijd voor![]()
Ondertussen is Mirthe aangeschoven bij Eunice
En volgens Jasper is het nog de tijd niet dat Sas de loods moet verlaten
omdat bern uitslaaptquote:Op donderdag 20 april 2023 09:22 schreef Dotteke het volgende:
Normaal wandelde Sas met Bern, maar vandaag heeft Jasper de taak overgenomen om met haar te wandelen
Sas wandelt al met Jappie sinds Wanda weg isquote:Op donderdag 20 april 2023 09:22 schreef Dotteke het volgende:
Normaal wandelde Sas met Bern, maar vandaag heeft Jasper de taak overgenomen om met haar te wandelen
soms later op de dag met bernquote:Op donderdag 20 april 2023 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sas wandelt al met Jappie sinds Wanda weg is
foutjequote:Op donderdag 20 april 2023 09:14 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk...vond het jeff ook leuk staan..vind die krullen bij jeff niet zo leuk!
Of JW houd er 'n bloedblaar aan overquote:Op donderdag 20 april 2023 09:13 schreef Dotteke het volgende:
Dan spreid ze beide benen zo ver mogelijk naar buiten en maakt bewegingen met haar bekken dat als JW er onder zou zitten hij naar hogere sferen zou worden gebracht
Jaquote:Op donderdag 20 april 2023 09:29 schreef pingu66 het volgende:
Sprak Jasper weleens met Wanda over Ice speedway?
quote:Op donderdag 20 april 2023 09:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of JW houd er 'n bloedblaar aan over
Ik ga voor de potloden 😁quote:Op donderdag 20 april 2023 09:40 schreef Dotteke het volgende:
Erik gaat oefenen met potloden recht op zetten En de dames in kamer 4 gaan de zonnegroet doen
Ik las hamster stringquote:Op donderdag 20 april 2023 09:43 schreef pingu66 het volgende:
Is de hamstring van JW al weer genezen?
Zo komt ze nooit bij de marine…. Of wilt ze de administratie gaan doen want dat kan ookquote:Op donderdag 20 april 2023 09:53 schreef humpty het volgende:
Kenzie doet een beste smak mayonaise op haar brood en daar komt een gebakken ei op
Die kwakt overal mayonaise op... bahquote:Op donderdag 20 april 2023 09:53 schreef humpty het volgende:
Kenzie doet een beste smak mayonaise op haar brood en daar komt een gebakken ei op
kenzy is verslaafd aan mayoquote:Op donderdag 20 april 2023 09:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die kwakt overal mayonaise op... bah
En ze eet nooit vet thuis zegt ze.quote:Op donderdag 20 april 2023 09:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die kwakt overal mayonaise op... bah
Die droom is over ? Wat wilt ze nu ?quote:Op donderdag 20 april 2023 10:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En ze eet nooit vet thuis zegt ze.
Maar ja bij de marine
Wil ze ook niet meer dus wat maakt het uit.
Ejvjl afmaken ( en winnen)quote:Op donderdag 20 april 2023 10:04 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Die droom is over ? Wat wilt ze nu ?
Er zijn al langer vermoedens dat Babbel een man is of wasquote:Op donderdag 20 april 2023 10:05 schreef greysbones het volgende:
Tiano probeert Babs bed te krijgen
Een man in de avond is ook een man in de ochtend
En ik maar denken dat Babs een vrouw is
Waarom wil jij haar (in) bed krijgen?quote:Op donderdag 20 april 2023 10:05 schreef greysbones het volgende:
Tiano probeert Babs bed te krijgen
Een man in de avond is ook een man in de ochtend
En ik maar denken dat Babs een vrouw is
Haha nou ik geloof haar niet..quote:Op donderdag 20 april 2023 10:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En ze eet nooit vet thuis zegt ze.
Maar ja bij de marine
Wil ze ook niet meer dus wat maakt het uit.
Uitquote:Op donderdag 20 april 2023 10:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Waarom wil jij haar (in) bed krijgen?
quote:Op donderdag 20 april 2023 10:07 schreef engine het volgende:
[..]
Er zijn al langer vermoedens dat Babbel een man is of was
ze zouden tantra gaan doen maar dat is dit nietquote:Op donderdag 20 april 2023 10:30 schreef pingu66 het volgende:
Wat is de bedoeling van dat gehannis wat Mirthe en Eunice aan het doen zijn?
D'r zou wel weer een voorstelling uitrollen ofzo of misschien alleen voor de leuk.quote:Op donderdag 20 april 2023 10:30 schreef pingu66 het volgende:
Is gewoon een vorm van yoga toch?quote:Op donderdag 20 april 2023 10:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
D'r zou wel weer een voorstelling uitrollen ofzo of misschien alleen voor de leuk.
opvallenquote:Op donderdag 20 april 2023 10:30 schreef pingu66 het volgende:
Heb jij in je glazen bol gekeken?...quote:Op donderdag 20 april 2023 10:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tussen 11.00 en ongeveer 13.00 uur...
denk het maar ligt soms nogal wat stof opquote:Op donderdag 20 april 2023 10:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Heb jij in je glazen bol gekeken?...
Nee maar er zit een patroon in, dus....quote:Op donderdag 20 april 2023 10:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Heb jij in je glazen bol gekeken?...
Het is acro yogaquote:Op donderdag 20 april 2023 10:33 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
ze zouden tantra gaan doen maar dat is dit niet
Denk je serieus dat ze dit doen om op te vallen? Voor de streamers ofzo?quote:
Ze wandelt smorgens meestal met Jasper, voorheen met Gertjan, omdat Bern meestaluitslaapt.quote:Op donderdag 20 april 2023 09:22 schreef Dotteke het volgende:
Vind het altijd wel leuk om te zien je ziet dat ze steeds een stapje verder gaan.quote:Op donderdag 20 april 2023 10:30 schreef pingu66 het volgende:
Wat zei wie ?quote:Op donderdag 20 april 2023 10:55 schreef pingu66 het volgende:
Babbet,Moira en Zoë een sneer naar Wendy.....natuurlijk niet tegen haarzelf.
Op een verongelijkt toontje.quote:Op donderdag 20 april 2023 11:00 schreef danaqui het volgende:
Snap geen kut van wat Babs zegt, slikt de helft van haar woorden in en maakt haar zinnen niet af.
Babs geld is niet x 25quote:Op donderdag 20 april 2023 11:00 schreef mootie het volgende:
Rupi had tegen Wendy gezegd dat hij van beps geld een kratje bier mocht bestellen. X25.
j tikt het en ik dacht hetquote:Op donderdag 20 april 2023 11:06 schreef greysbones het volgende:
Is JW niet helemaal goed ofzo ?
Erik praat tegen hem
En hij zit met zijn mond open te staren
Het boeit hem niet...quote:Op donderdag 20 april 2023 11:06 schreef greysbones het volgende:
Is JW niet helemaal goed ofzo ?
Erik praat tegen hem
En hij zit met zijn mond open te staren
Niet goed te verstaan ( want metteen fluisteren,dan weet je dat Bep iets negatiefs zegt)iets over dat als Wendy boos is of gestressed,als manager.quote:
Zoë is elke x over de mensen die haar nemen zoals ze is aan het naar praten. Zo jammer.quote:Op donderdag 20 april 2023 11:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Niet goed te verstaan ( want metteen fluisteren,dan weet je dat Bep iets negatiefs zegt)iets over dat als Wendy boos is of gestressed,als manager.
Zoë: gelukkig nog maar twee weken.
Die droom moet ze laten varen. Die is daar totaal niet capabel voor.quote:Op donderdag 20 april 2023 11:16 schreef Tuttebolleke het volgende:
Denkt Zoë nog steeds dat ze manager kan zijn ?
Heeft Kenzy 10.000 gekost ?quote:Op donderdag 20 april 2023 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
Wendy: "Waarom moeten hun altijd alles duur?!"
Wendy: "Ja dat denken ze ja. En dan denk ik ben je vergeten dat je al 10000 hebt gekost, hou je bek dicht... hou je mond dicht, sorry"
Nee ging over Ice en Marciano (Zal het er even bij zetten voor de duidelijkheid, thanks!quote:
dat denkt zoe nog , maar oa bep en wendy willen dat nietquote:Op donderdag 20 april 2023 11:16 schreef Tuttebolleke het volgende:
Denkt Zoë nog steeds dat ze manager kan zijn ?
Die zien de (huil)bui natuurijk al hangen. Als het allemaal toch lastiger is kunnen zij haar weer opvangen.quote:Op donderdag 20 april 2023 11:21 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat denkt zoe nog , maar oa bep en wendy willen dat niet
Zoe gaat er al vanuitquote:Op donderdag 20 april 2023 11:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die zien de (huil)bui natuurijk al hangen. Als het allemaal toch lastiger is kunnen zij haar weer opvangen.
en zoe denkt mss mooi dan dank ik ice veel om hulp gaan vragen als ik manager wordquote:Op donderdag 20 april 2023 11:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe gaat er al vanuit
Dat wordt ook nog wat
Maar ze hebben haar nog niet gezegd dat ze dat niet kanquote:Op donderdag 20 april 2023 11:21 schreef cinsan het volgende:
[..]
Die gaat een burn-out krijgen door manager zijnquote:Op donderdag 20 april 2023 11:24 schreef freaky40 het volgende:
Babbel wil manager worden begrijp ik.
Zoe de stoorzenderquote:Op donderdag 20 april 2023 11:16 schreef greysbones het volgende:
Oh my
Mori op kantoor
En wie komt er weer bij
Zoe
En ook dat zou prima zijn..quote:Op donderdag 20 april 2023 10:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben Eunice moequote:Op donderdag 20 april 2023 10:30 schreef pingu66 het volgende:
Dat ze af en toe gewoon even dr mond moest houdenquote:Op donderdag 20 april 2023 11:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik heb net ff gemist wat Mori en Wendy tegen Zoë zeiden
Iets van je kan dat niet zomaar zeggen…..
en Zoe luistert niet en praat er gewoon overheen. ze levert graag commentaar ,maar heeft moeite iets aan te nemenquote:Op donderdag 20 april 2023 11:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ze is echt gek hoor als ze daar aan begint.. laat haar daar lekker sigaretten van kopen is van al het gezeik af. Babette wil teveel iedereen pleasen.. en achteraf krijgt ze nog steeds gezeik.quote:Op donderdag 20 april 2023 11:00 schreef Frummelie het volgende:
Die Rupie is ook een uitgenaste zeg... gaat ervan uit dat Babette wel effe een kratje bier koopt voor het groepje.. als je daaraan begint is het eind zoek..
Babette en zenders is geen matchquote:Op donderdag 20 april 2023 11:01 schreef Harry het volgende:
Babette in het kantoor klagen over Kenzy.
Babette: ze had last van een feestje....
Wendy: joh, laat gaan.....
Babette: weet je wat er vannacht is gebeurd? Mijn zender was in de wc gevallen.
Jeffrey: je kost wat, en levert ook heel veel op, hoofdpijn.
Zeer zekerquote:
vast en zeker uit een boekje geleerdquote:Op donderdag 20 april 2023 11:32 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice: "Ik wil zelf iets naaien"
Janet: "Ja dat kan"
E: "Maar ik moet ook leren"
J: "Ja maar als geen naaimachine hebt thuis"
E: "Ik heb een naaimachine, tuurlijk! De basis heb ik HAHAHA!hahahahHAHA! mezelf aangeleerd! HAhaaha!"
Gaat zo'n dag worden denk ik.
Waarom omdat ze zo groot is en een forse bouw heeft.? Ik heb foto s op haar fb gezien daar lijkt ze verre van dat ze ooit een man zou zijn geweest.quote:Op donderdag 20 april 2023 10:07 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kind is echt toxic. Sluit me verder aan bij dit betoog.quote:Op donderdag 20 april 2023 11:36 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh![]()
Die Zoë op kantoor met haar grote steekneus hangend over het bureau.... ze bemoeit zich overal mee!!!
Ze heeft de muis al in beslag genomen, maakt constant opmerkingen richting Moraima, zit een beetje popi te doen....
en waarom?????
1. Zoë voelt zich zo belangrijk, heeft zich ingebeeld dat ze nu 'nodig' is
2. Zoë voelt zich een styliste, dat hoor je aan haar vaak domme opmerkingen met verkeerd uitgesproken teksten
3. Zoë moet eens een keertje op haar plaats gezet worden, teruggefloten worden
4. Iedereen laat Zoë maar een beetje gaan, met als resultaat dat Zoë zichzelf geweldig vindt
5. Isaac zou eindelijk zijn mond eens open moeten trekken, want dit gaat ECHT nog een keer uit de klauwen lopen, Zoë leeft wat hem betreft in een fantasiewereld (de uitval van laatst is ze schijnbaar al vergeten en/of heeft ze voor haarzelf goedgepraat)
en zo kunnen we nog wel even doorgaan (over hoe mooi, knap, geweldig zij zichzelf vindt en tjaaaa ik kan niet rekenen he, dat weet iedereen..... en dat lacht ze weg)
quote:Op donderdag 20 april 2023 11:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat kind is echt toxic. Sluit me verder aan bij dit betoog.
ik had als ik wendy was zooi stante pede uit kantoor gezetquote:Op donderdag 20 april 2023 11:41 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë is koopverslaafd (mijn woorden), ze doet niets liever dan dagenlang met die muis in haar handen Zalando doorspitten en kopen, kopen, kopen.......
Nu voor Moraima, als het aan Zoë ligt worden de meest vreemde dingen aangeschaft, tot de laatste cent van Moraima op is.
Het is dat Wendy er telkens inspringt en Moraima ook commentaar heeft, anders had het winkelmandje al vol gezeten!
En mannelijke uitstraling in het gezicht. Maar het is een flauw grapje dus niet te serieus nemen.quote:Op donderdag 20 april 2023 11:40 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Waarom omdat ze zo groot is en een forse bouw heeft.? Ik heb foto s op haar fb gezien daar lijkt ze verre van dat ze ooit een man zou zijn geweest.
Zeker te weten! alleen gaat het zoals het met alles gaat.... ze tolereren Zoë omdat ze 'het kleine zusje' is, een grote bek heeft, doet of ze verstand van 'fashionnnnnnn' (zoals zij het noemt) heeft....quote:Op donderdag 20 april 2023 11:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik had als ik wendy was zooi stante pede uit kantoor gezet
Was ze dat maar....ze is veel gehaaider dan veel bewoners inschatten, stoken en manipuleren e.d.quote:
Misschien omdat anders de groep van Isaac 1 iemand minder zal hebben?quote:Op donderdag 20 april 2023 11:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
Waarom wilt niemand Zoë eruit stemmen ?
Maar wie moet het dan worden?quote:Op donderdag 20 april 2023 11:21 schreef cinsan het volgende:
[..]
Makkelijk persoon om in de finale te verslaanquote:Op donderdag 20 april 2023 11:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Misschien omdat anders de groep van Isaac 1 iemand minder zal hebben?
Ze hobbelt achter Babette en Isaac aan
Dan zit er maar 1 ding op, 1 van de 2 elimineren en dan lijkt Babette het beste...Daar hangt ze echt aan. Dus doe haar daar mee pijn.quote:Op donderdag 20 april 2023 11:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Misschien omdat anders de groep van Isaac 1 iemand minder zal hebben?
Ze hobbelt achter Babette en Isaac aan
Denk dat ze daarbij vergeet dat ze door (opnieuw) te switchen juist een makkelijker doelwit voor beide kanten zou kunnen zijn. Het is niet haar eerste switch en dat hebben ze daar ook wel in de gaten.quote:Op donderdag 20 april 2023 11:33 schreef Harry het volgende:
Babbete zei eerder buiten, dat hun groep nu een mannengroep is. Zij, Wendy en Zoe zijn de enige vrouwen.
Ze suggereerde om naar de andere groep te verhuizen. Ze vindt daar alleen Kenzy een vraagteken.
Babbette: voor nu is het nog goed.....
Ja precies... ze wil heus wel iets voor de groep doen net als gisteren maar wanneer zij dat wil en terecht...quote:Op donderdag 20 april 2023 11:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze is echt gek hoor als ze daar aan begint.. laat haar daar lekker sigaretten van kopen is van al het gezeik af. Babette wil teveel iedereen pleasen.. en achteraf krijgt ze nog steeds gezeik.
Was het maar waar, je ziet de bewoners ze ook steeds meer 'wegwapperen' bij het eten vandaanquote:Op donderdag 20 april 2023 11:54 schreef freaky40 het volgende:
Die vliegen komen op de een of andere manier altijd naar die camera's toe. Geen idee waarom dat is.
Het zijn net kleine monstertjes... ieuwww zo vies.quote:Op donderdag 20 april 2023 11:54 schreef xsaskiax het volgende:
Worden jullie ook zo 'eng' van al die vliegen op de camera's en in de keuken?
Waarom wordt er geen hordeur/horgordijn geplaatst..... het ziet er zo ranzig uit (en het zal alleen nog maar erger worden)
Warmtequote:Op donderdag 20 april 2023 11:54 schreef freaky40 het volgende:
Die vliegen komen op de een of andere manier altijd naar die camera's toe. Geen idee waarom dat is.
Ging over dat zoe hardop geschreeuwd zou hebben dat iemand al over de 300 euro zou zitten.quote:Op donderdag 20 april 2023 11:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
Toch knap hoe Moraima het doet, en maar blijven hijgen en kletsenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 kiloquote:Op donderdag 20 april 2023 12:19 schreef Setje72 het volgende:
Benieuwd wat Morrie al is afgevallen met al dat geloop
Dit was de mooiste bocht tot nu toequote:Op donderdag 20 april 2023 12:23 schreef greysbones het volgende:
Ik moet er echt om lachen
Mori huffend en puffend
En lachend door de bochten
Mooi hè 🤩💖quote:Op donderdag 20 april 2023 12:23 schreef greysbones het volgende:
Ik moet er echt om lachen
Mori huffend en puffend
En lachend door de bochten
Moet ze ook van Jeff, anders telt de ronde niet en moet ze er 1 extraquote:
😁quote:Op donderdag 20 april 2023 12:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moet ze ook van Jeff, anders telt de ronde niet en moet ze er 1 extra
Geef Eunice alle boeken uit de loods, zet haar ergens neer, kan ze mooi leren en de mond ff een tijdje dichthoudenquote:Op donderdag 20 april 2023 12:25 schreef D. het volgende:
[..]
Eunice
Volgens mij zijn er nog managementboeken aanwezig, kan ze zich vat inleren
Warmte?quote:Op donderdag 20 april 2023 11:54 schreef freaky40 het volgende:
Probleem is dat ze ook elke keer anderen denkt iets te moeten lerenquote:Op donderdag 20 april 2023 12:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geef Eunice alle boeken uit de loods, zet haar ergens neer, kan ze mooi leren en de mond ff een tijdje dichthouden
Ach, beter Eunice aanhoren dan Babette, al is de lach bij allebei niet om aan te horenquote:Op donderdag 20 april 2023 12:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geef Eunice alle boeken uit de loods, zet haar ergens neer, kan ze mooi leren en de mond ff een tijdje dichthouden
Ik gok Bern....tadaaaaaquote:Op donderdag 20 april 2023 12:53 schreef greysbones het volgende:
het eten is bijna klaar
en wie popt er op in de keuken
Bern
ice heeft de pik op bernquote:Op donderdag 20 april 2023 12:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Isaac, wie koopt er een gameboy, mompelent"voor dat geld". Dat Marciano een rolex wilt is hij gemakshalve even vergeten.
Moet het allemaal nog zien. Het veranderd per dag. Speculatiesquote:Op donderdag 20 april 2023 13:03 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij wil bern er zo snel mogelijk uitwerken en ook jef wil dat
A okay, klinkt logisch. verhelderend antwoordquote:
Dan is dat maar duidelijk.quote:Op donderdag 20 april 2023 13:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
A okay, klinkt logisch. verhelderend antwoord
Ik vraag me af hoe Isaac dat weet want volgens mij heeft Bern nog niet z'n stelling geplaatst... of heb ik iets gemist.quote:
nee is nog niet geplaast wel over gepraat en mss ice ter ore gekomenquote:Op donderdag 20 april 2023 13:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe Isaac dat weet want volgens mij heeft Bern nog niet z'n stelling geplaatst... of heb ik iets gemist.
ze hadden het er net over in de keukenquote:Op donderdag 20 april 2023 13:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe Isaac dat weet want volgens mij heeft Bern nog niet z'n stelling geplaatst... of heb ik iets gemist.
Nintendo switchquote:Op donderdag 20 april 2023 13:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hadden het er net over in de keuken
dat Bern een gameconsole wil
Ooh oké.quote:Op donderdag 20 april 2023 13:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee is nog niet geplaast wel over gepraat en mss ice ter ore gekomen
Sasha ergert zich nu weer behoorlijk aan Bern.quote:Op donderdag 20 april 2023 13:12 schreef Daana316 het volgende:
Las net ergens anders (tweettweet), dat Sas gisteravond weer lelijk bezig was tegen Bern. En weer naar Jappie. Heb er op COS niets over gelezen. Vanmorgen zat ze alleen in de kas. Is er weer ruzie tussen beide?
nee , maar was gister op tv dat ze zo kattig deed tegen bern , en nee geen ruziequote:Op donderdag 20 april 2023 13:12 schreef Daana316 het volgende:
Las net ergens anders (tweettweet), dat Sas gisteravond weer lelijk bezig was tegen Bern. En weer naar Jappie. Heb er op COS niets over gelezen. Vanmorgen zat ze alleen in de kas. Is er weer ruzie tussen beide?
Sasha is tegen iedereen aardig, Bern is haar uitlaatklep. Bern moet eens van zich afbijten. Niet alles accepteren wat Sasha uitkraamt tegen hem. Bern is te zacht.quote:Op donderdag 20 april 2023 13:12 schreef Varen het volgende:
Sasha is weer kattig tegen Bern over de pannenkoeken
Nieuwe ruzie of nasleep gister? Zie vraagje eerder.quote:Op donderdag 20 april 2023 13:12 schreef Varen het volgende:
Sasha is weer kattig tegen Bern over de pannenkoeken
Gooi er een liter wijn in en het kijkt meteen vrolijkerquote:
geen ruzie , geen nasleep, als het tweet was ging het over tv uitzending van gisterenquote:Op donderdag 20 april 2023 13:14 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Nieuwe ruzie of nasleep gister? Zie vraagje eerder.
quote:Op donderdag 20 april 2023 13:14 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff: "Had Martin geen rijbewijs?!"
Marciano: "Nee"
Jasper: "Echt niet? Wist ik ook niet"
Jeff: "Hij kon niet bij het pedaal"
Maricano: "Hahaha, Imi heb jij rijbewijs?"
Imi: "Ja, ook motor"
Marciano: "Heb jij ook motorrijbewijs, ohhhh <straattaal>"
Jeff: "Dat kopieerapparaat van hem heeft ook overuren gemaakt! Huphuphup heb ik!"
Jasper: "Hahaha, vrachtwagenrijbewijs? Heb ik ook!"
Twitter is soms verwarrend, over het algemeen gaat het wel over de streams, maar dan meestal tijdens/na de uitzendingen komen de tv-kijkers klagen over dingen die ze daarin gezien hebbenquote:Op donderdag 20 april 2023 13:12 schreef Daana316 het volgende:
stel je voor dat een ander gaat kaartenquote:Op donderdag 20 april 2023 13:16 schreef Frummelie het volgende:
De rozijnen hangen nog in je strot en er moet als de brandweer gelijk weer gekaart worden...
BRRRquote:Op donderdag 20 april 2023 13:16 schreef Aggie46 het volgende:
KIP het meest veel zijdige stukje vlees KIP
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 april 2023 13:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
stel je voor dat een ander gaat kaarten
Oké, thanks. Dan doen ze daar dus de live en tv door elkaar. Ga dat dan niet meer volgen, krijg je dan verkeerde info door.quote:Op donderdag 20 april 2023 13:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
geen ruzie , geen nasleep, als het tweet was ging het over tv uitzending van gisteren
Thanks 👍 had het inmiddels al begrepen.quote:Op donderdag 20 april 2023 13:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Twitter is soms verwarrend, over het algemeen gaat het wel over de streams, maar dan meestal tijdens/na de uitzendingen komen de tv-kijkers klagen over dingen die ze daarin gezien hebben
Nou, het ziet er goed uit.quote:Op donderdag 20 april 2023 13:16 schreef Aggie46 het volgende:
KIP het meest veel zijdige stukje vlees KIP
[ afbeelding ]
Dat kaarten mogen ze ook wel eens blokkeren. Er moet veel meer spelelement inkomen vanuit de Febo. Meer 24uurs opdrachten, meer entertainment.quote:Op donderdag 20 april 2023 13:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ooh ja dat is ook weer veranderd.quote:Op donderdag 20 april 2023 13:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 april 2023 13:18 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Oké, thanks. Dan doen ze daar dus de live en tv door elkaar. Ga dat dan niet meer volgen, krijg je dan verkeerde info door.
jepquote:Op donderdag 20 april 2023 13:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat kaarten mogen ze ook wel eens blokkeren. Er moet veel meer spelelement inkomen vanuit de Febo. Meer 24uurs opdrachten, meer entertainment.
quote:Op donderdag 20 april 2023 13:18 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Oké, thanks. Dan doen ze daar dus de live en tv door elkaar. Ga dat dan niet meer volgen, krijg je dan verkeerde info door.
Ik denk dat ze lui zijnquote:Op donderdag 20 april 2023 13:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep
FEBO is lui
heel lui
lezen jullie mee FEBO
jullie zijn LUI!!!
Isaac en Marciano zijn van die boys die altijd het beste van het beste willen dus waarom geen Rolex? Dat je die tegenwoordig niet meer in het openbaar kunt dragen is bijzaak.quote:Op donderdag 20 april 2023 12:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Isaac, wie koopt er een gameboy, mompelent"voor dat geld". Dat Marciano een rolex wilt is hij gemakshalve even vergeten.
Ze mogen toch maar een uur kaarten? en dat 1 x per dag of heb ik weer de heflt gemistquote:Op donderdag 20 april 2023 13:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat kaarten mogen ze ook wel eens blokkeren. Er moet veel meer spelelement inkomen vanuit de Febo. Meer 24uurs opdrachten, meer entertainment.
die was gisteren ook weer het feestbeest en de meest vrolijke in de loods in de uitzendingquote:
ice vergeet heeft dat de andere bro tato ding heeft gekregen en er niks mee doet sta te verstoffenquote:Op donderdag 20 april 2023 13:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Isaac en Marciano zijn van die boys die altijd het beste van het beste willen dus waarom geen Rolex? Dat je die tegenwoordig niet meer in het openbaar kunt dragen is bijzaak.
Het is een statement, wanneer je zo'n patser draagt en idd, men vergeet er gemakshalve bij, dat je een pistool tegen je hoofd aankrijgt tegenwoordig om dat ding af te staan.quote:Op donderdag 20 april 2023 13:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Isaac en Marciano zijn van die boys die altijd het beste van het beste willen dus waarom geen Rolex? Dat je die tegenwoordig niet meer in het openbaar kunt dragen is bijzaak.
Ik zie ze de hele dag kaartenquote:Op donderdag 20 april 2023 13:22 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze mogen toch maar een uur kaarten? en dat 1 x per dag of heb ik weer de heflt gemist
Kaarten valt nu ook onder bordspellen en daarvan mag er 1 gespeeld worden door een groepje, de rest die iets anders wil doen heeft nu pechquote:Op donderdag 20 april 2023 13:22 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze mogen toch maar een uur kaarten? en dat 1 x per dag of heb ik weer de heflt gemist
verleden week die oud f1 coureur doornbosquote:Op donderdag 20 april 2023 13:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is een statement, wanneer je zo'n patser draagt en idd, men vergeet er gemakshalve bij, dat je een pistool tegen je hoofd aankrijgt tegenwoordig om dat ding af te staan.
Dezelfde regels als met de bordspelen, ik geloof 2 uurtjes perdag of het een of het ander dacht ikquote:Op donderdag 20 april 2023 13:22 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Die 2 hebben steeds opnieuw ruzie en dan rent die trut naar haar nieuwe maatje met de cowboyhoed.quote:Op donderdag 20 april 2023 13:12 schreef Daana316 het volgende:
Yupquote:Op donderdag 20 april 2023 13:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
verleden week die oud f1 coureur doornbos
Het mag niet meer is ik dacht eergisteren gezegd.quote:
Dan maar naar huis....quote:Op donderdag 20 april 2023 13:14 schreef Aggie46 het volgende:
En ik mag geen game console
[ afbeelding ]
De bewoners moeten meer aan de streamers denken? Omgekeerde wereld. Als er iemand aan de streamer moet denken is het de Febo wel. Die moeten juist meer denken aan de bewoner, want ook die willen meer spelelementen in het programma en als die er komen, worden wij als streamer ook op onze wenken bediend. Zo simpel kan het zijn.quote:Op donderdag 20 april 2023 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het mag niet meer is ik dacht eergisteren gezegd.
Ze moesten meer aan de streamers denken
Dat werd tijd, maar dan moeten ze zelf meer content geven aan ze. Zo simpel is het.quote:Op donderdag 20 april 2023 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het mag niet meer is ik dacht eergisteren gezegd.
Ze moesten meer aan de streamers denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |