29 , 30 aprilquote:Op donderdag 20 april 2023 08:08 schreef Frummelie het volgende:
Zohejj de lichten zijn al aan.. gezellie...
Ik moet er altijd om lachen. Tikje aan de muur en weer verderquote:Op donderdag 20 april 2023 08:10 schreef Frummelie het volgende:
Erik staat al naast z'n bed... om te gaan speedsporten...
Thnxx..quote:Op donderdag 20 april 2023 08:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
29 , 30 april
1 mei
Eten van hello fresh
op 29 april is er 24 uur loop van ice wel rare datum om dan dat eten te laten komen , en op 30 april is er bbq afscheid van wendy als managerquote:Op donderdag 20 april 2023 08:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
29 , 30 april
1 mei
Eten van hello fresh
Thnxquote:Op donderdag 20 april 2023 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet er altijd om lachen. Tikje aan de muur en weer verder
van bern ja die krijgt zijn viool , welke stelling wilde bep dan doenquote:Op donderdag 20 april 2023 08:37 schreef Frummelie het volgende:
Zijn die stellingen van gisteren er nog uitgegaan... die van Babette en Bern? Enzz
Ik bedoel die spelcomputer en Babette had iets van strandbedjes...quote:Op donderdag 20 april 2023 08:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
van bern ja die krijgt zijn viool , welke stelling wilde bep dan doen
God God wat ben ik aan het doen zegt in zittend in de kasquote:Op donderdag 20 april 2023 08:43 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoor elke keer een kreuntje door m'n Ipad heen.... help Eunice dringt binnen...
nee is nog niks van gekomenquote:Op donderdag 20 april 2023 08:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik bedoel die spelcomputer en Babette had iets van strandbedjes...
begint ze nu al te kirren oh jee dat belooftquote:Op donderdag 20 april 2023 08:45 schreef Dotteke het volgende:
All kirrend zegt ze oké en lacht.
Ondertussen heeft Erik de kleren aan
Mirthe komt van toilet en was haar handen.
Ze heeft wel lol ze lacht, kirt en kreunt en zegt "O mijn God echt"quote:Op donderdag 20 april 2023 08:46 schreef cinsan het volgende:
[..]
begint ze nu al te kirren oh jee dat belooft
Ooh doelend op JW zeker...quote:Op donderdag 20 april 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
God God wat ben ik aan het doen zegt in zittend in de kas
Eigenlijk......... zegt ze........... stilte
Ze is verliefd...quote:Op donderdag 20 april 2023 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft wel lol ze lacht, kirt en kreunt en zegt "O mijn God echt"
Nee dat zien wij verkeerd. Is alleen lol wat ze samen hebbenquote:
Muziekquote:Op donderdag 20 april 2023 08:55 schreef Dotteke het volgende:
De box is er al zegt Eunice? Welke box?
Ik zie het, dat die steeds weg moet, deze gebruiken ze toch wel vaker?quote:Op donderdag 20 april 2023 08:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Muziek
Voor de tantra yoga met mirthe
Jajajaja...quote:Op donderdag 20 april 2023 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat zien wij verkeerd. Is alleen lol wat ze samen hebben
ze kuunen blijven vertellen allen goede vrienden vooral eunice zegt dat maar streamers zien dat toch andersquote:Op donderdag 20 april 2023 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat zien wij verkeerd. Is alleen lol wat ze samen hebben
Ooh krijgen we dat weer...quote:Op donderdag 20 april 2023 08:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Muziek
Voor de tantra yoga met mirthe
Ik laat ze in hun waardequote:Op donderdag 20 april 2023 08:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze kuunen blijven vertellen allen goede vrienden vooral eunice zegt dat maar streamers zien dat toch anders
yep bijna de hele morgen streams met eunice, in de namiddag komt jw erbij ............................. boeiende streams tochquote:
Dan is hopelijk de andere stream wel boeiend...ahummquote:Op donderdag 20 april 2023 08:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
yep bijna de hele morgen streams met eunice, in de namiddag komt jw erbij ............................. boeiende streams toch
En eieren omnomnomnom...quote:Op donderdag 20 april 2023 08:59 schreef Dotteke het volgende:
Brood en crackers, er is weer eten Isaac legt alles klaar.
Ah dat vind ik zielig...quote:Op donderdag 20 april 2023 09:06 schreef Dotteke het volgende:
Er vliegt volgens mij een vogeltje in de keuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |