Gebruik ik veel in gerechtenquote:Op woensdag 19 april 2023 18:13 schreef Ebinas het volgende:
Er komt nog diepvriesgroente bij.
iig doperwtjes
😂😂😂😂 🤢🤮quote:Op woensdag 19 april 2023 18:13 schreef Ebinas het volgende:
iig doperwtjes
De mais suddert al.quote:Op woensdag 19 april 2023 18:13 schreef Ebinas het volgende:
iig doperwtjes
Ohhhhh wat erg ! ! Dit kan echt niet !quote:Op woensdag 19 april 2023 18:13 schreef ledn81 het volgende:
Ik schrijf mee Macaroni Bolognese ala Erik
- macaroni grote boogjes
- ui (rustig snijden)
- augurk in plakjes of in 4en (afhankelijk of Sjenet in de buurt is)
- hamblokjes
- tomatenpurree
- gehakt
- mais
- doperwtjes
Dat wist je van te voren al... met Janet valt ook niet lekker te werken hoor.... het moet eigenijk zoals zij het wil..quote:Op woensdag 19 april 2023 18:08 schreef engine het volgende:
Nu is Erik koppig....gewoon die kruiden er door terwijl Janet anders wilZe zijn het weinig met elkaar eens.
Ja precies , ontdooit al minderquote:Op woensdag 19 april 2023 18:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja uit de diepvries lekker, zijn ze nog knapperig, zo klaar en gezond
Ook handig als je iets gekneusd hebt.quote:Op woensdag 19 april 2023 18:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja uit de diepvries lekker, zijn ze nog knapperig, zo klaar en gezond
In de pastasaus ???quote:Op woensdag 19 april 2023 18:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vind ze ook lekker uit de diepvries.
Alleen wel knapperig houden
Bemoeialquote:Op woensdag 19 april 2023 18:13 schreef engine het volgende:
Janet: de doperwtjes mag je er wel bij gooien erik....duurt lang voor die gaar zijn
Erik: ja die moeten een beetje knapperig zijn
Ok datquote:Op woensdag 19 april 2023 18:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook handig als je iets gekneusd hebt.
Jupquote:Op woensdag 19 april 2023 18:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat wist je van te voren al... met Janet valt ook niet lekker te werken hoor.... het moet eigenijk zoals zij het wil..
Ik geloof niet dat ze blijft, denk eerder dat ze het verrassingsmoment van haar vertrek moet verbloemen omdat ze haar mond voorbij gesproken heeftquote:Op woensdag 19 april 2023 18:18 schreef Puzzie het volgende:
Maar goed , Ice weet nog niet dat Conjokenzy blijft?
Wat ik ook mooi vind is dat ze Erik vragen stelt hoe hij het wil maar helemaal niet naar de antwoorden luistertquote:Op woensdag 19 april 2023 18:16 schreef Flow3r het volgende:
Constant die opmerkingen om de baas te spelen![]()
"Je moet straks wel even proeven om te kijken of er nog bouillonblokjes bij moeten "
weet hij ook wel, het is zijn gerecht ?![]()
doperwtjes en lang duren voordat ze gaar zijn pffffquote:Op woensdag 19 april 2023 18:13 schreef engine het volgende:
Janet: de doperwtjes mag je er wel bij gooien erik....duurt lang voor die gaar zijn
Erik: ja die moeten een beetje knapperig zijn
ja , irritant mens wil de regie over zijn gerecht hebbenquote:Op woensdag 19 april 2023 18:19 schreef engine het volgende:
[..]
Wat ik ook mooi vind is dat ze Erik vragen stelt hoe hij het wil maar helemaal niet naar de antwoorden luistert
Ze bedoelt het goed maar zo komt het niet over...quote:Op woensdag 19 april 2023 18:19 schreef engine het volgende:
[..]
Wat ik ook mooi vind is dat ze Erik vragen stelt hoe hij het wil maar helemaal niet naar de antwoorden luistert
Janet luistert nooit naar iemand.quote:Op woensdag 19 april 2023 18:19 schreef engine het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 april 2023 18:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ohhhhh wat erg ! ! Dit kan echt niet !
Heeft ze vandaag gerend?quote:Op woensdag 19 april 2023 18:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze blijft, denk eerder dat ze het verrassingsmoment van haar vertrek moet verbloemen omdat ze haar mond voorbij gesproken heeft
Ze is ook wel overdreven haastig. Wat maakt het uit als het een uur later klaar is...quote:Op woensdag 19 april 2023 18:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze bedoelt het goed maar zo komt het niet over...
NEE,niet de plastic bak.quote:Op woensdag 19 april 2023 18:22 schreef Ebinas het volgende:
Ja Janet, nu past het niet.
Zou die plastic bak maar pakken dan
quote:
omdat er in een boek iets stond dat ze anders moest doen of verkeerd deed?quote:
Ik dus ook.quote:Op woensdag 19 april 2023 18:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt vaak de meeste lol om keukenstreams
Ziekelijk jaquote:Op woensdag 19 april 2023 18:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
omdat er in een boek iets stond dat ze anders moest doen of verkeerd deed?
Ik word een beetje moe van Eunice
En stroopwafels.quote:Op woensdag 19 april 2023 18:25 schreef pingu66 het volgende:
Gelukkig gaan de augurken niet door de macaroni. Maar augurken los bij macaroni is dat Hollands,?
TT klopt.quote:Op woensdag 19 april 2023 18:26 schreef engine het volgende:
En in één klap gerecht verpest![]()
[ afbeelding ]
Zou liever een paar happen minder hebben dan die zooi op eten.
een beetje???????quote:Op woensdag 19 april 2023 18:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
omdat er in een boek iets stond dat ze anders moest doen of verkeerd deed?
Ik word een beetje moe van Eunice
Oh nu toch koude blokjes ham eroverquote:Op woensdag 19 april 2023 18:26 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Ja precies dat...quote:Op woensdag 19 april 2023 18:17 schreef engine het volgende:
[..]
Jup
Tegelijk is het ook maar goed dat Erik wat hulp krijgt. Maar Esther had veel meer geduld met hem toen ze samen kookten.
Ik zou wel met Janet kunnen werken maar die moet je ook af en toe even gewoon zeggen dat ze weg moet wezen. Dan maar het risico om een fout te maken.
Dat vond ik ook vreemd, zo die koude smac erinquote:Op woensdag 19 april 2023 18:26 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Is geen ham.quote:
quote:Op woensdag 19 april 2023 18:26 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lig in een deuk met Ebi.quote:Op woensdag 19 april 2023 18:28 schreef Kakadylo het volgende:
Jullie kijken dus eigenlijk naar twee streams die om te janken zijn
Wat een kleine porties..quote:Op woensdag 19 april 2023 18:29 schreef Flow3r het volgende:
ziet er prima uit, ik heb hongerrrrrrrrrr![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 april 2023 18:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog voor degene die willen een tweede keer
Ben benieuwd straks.quote:
Oh ja getverquote:Op woensdag 19 april 2023 18:33 schreef engine het volgende:
Aaaaan tafel!!![]()
![]()
Benieuwd of iemand er mayo bij gaat doen![]()
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op woensdag 19 april 2023 18:36 schreef Tuttebolleke het volgende:
Sommige doen sambal over de pasta …..het moet niet gekker worden
Het ziet er in ieder geval prima uit.quote:Op woensdag 19 april 2023 18:34 schreef engine het volgende:
Zo ziet het er toch echt best wel smakelijk uit![]()
Als ik niet zou weten dat die smack er in zit zou ik het eten
[ afbeelding ]
Lekker pittigquote:Op woensdag 19 april 2023 18:36 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ja altijdquote:Op woensdag 19 april 2023 18:36 schreef Tuttebolleke het volgende:
Gezever ..niet om aan te horenquote:Op woensdag 19 april 2023 18:38 schreef Charmian het volgende:
Kan iemand dat gebrabbel van eunice verstaan?
Het is Erik zijn receptquote:Op woensdag 19 april 2023 18:39 schreef Tuttebolleke het volgende:
Jullie zitten mij in de zeik te nemen, hoop ik….
Chilipoeder hoor ik en sambal……tis toch pasta ?
En daar kan best wel wat sambal doorheen.quote:Op woensdag 19 april 2023 18:39 schreef Tuttebolleke het volgende:
Je vergeet de verse pepers nogquote:Op woensdag 19 april 2023 18:39 schreef Tuttebolleke het volgende:
quote:
Door pasta kan prima sambal. Mijn vrouw doet er ook altijd wat sambal doorheen. Niets mis meequote:
Als het lekker is is het lekker toch?quote:Op woensdag 19 april 2023 18:39 schreef Tuttebolleke het volgende:
omdat die jurk te klein is en haar bh amper bedektquote:Op woensdag 19 april 2023 18:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Waarom zit ze in d'r bh, kon ze niet ff een badjas aantrekken?
Ik niet hoor , ik ben sambal freakquote:Op woensdag 19 april 2023 18:39 schreef Tuttebolleke het volgende:
Tiano gaat voor een 2e rondequote:Op woensdag 19 april 2023 18:40 schreef Tuttebolleke het volgende:
Maar ze vinden het lekker en dat is belangrijk !
Eet ik ff lekker mijn minestrone soep 😁
We hebben dan ook allemaal chef-kok users hierquote:Op woensdag 19 april 2023 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het lekker is is het lekker toch?
quote:
Ja sowieso. Maar soms wil ik wel weten waar dat gezever over gaat. Ze mist thuis, ze doet niets goed of zoiets?quote:
Stond in het boek ofzow .. ik kan er slecht naar luisterenquote:Op woensdag 19 april 2023 18:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
Waarom zit ze in d'r bh, kon ze niet ff een badjas aantrekken?
[..]
Ja sowieso. Maar soms wil ik wel weten waar dat gezever over gaat. Ze mist thuis, ze doet niets goed of zoiets?
Gelukkig hebben ze hem wat voer gebracht.quote:Op woensdag 19 april 2023 18:44 schreef greysbones het volgende:
Heeft JW het voor elkaar
Een huilende Eunice
quote:Op woensdag 19 april 2023 18:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
We hebben dan ook allemaal chef-kok users hier
prima recept hoorquote:Op woensdag 19 april 2023 18:39 schreef Tuttebolleke het volgende:
Het moet bolognese zijnquote:Op woensdag 19 april 2023 18:46 schreef Charmian het volgende:
Overigens pasta puttanesca is pittig. Dus een pittige saus is niet raar.
Kenzi heef ook jeuk?quote:Op woensdag 19 april 2023 18:48 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat nou Kenzy die Jappie masseert terwijl hij eet, of wat gebeurt hier?
Een soort Isaac dusquote:Op woensdag 19 april 2023 18:47 schreef xsaskiax het volgende:
ik vind de sfeer aan tafel ook zo lekker gemoedelijk (op Zoë na die zo nodig allerlei namen van zaken overal tussendoor 'moet' gooien om te laten merken dat ze ergens geweest is/of er over gelezen heeft)
Als het beestje maar een naam heeft.quote:
Is ook genoeg geld uitgeven, dan kunnen die 4 kratten er ook nog wel bij. Vind het zelfs nog karig gezien de uitgaven.quote:
Dan gebruik je peperoncino,lekker, maar sambal in not done( italiaanse keuken) maar dit is een puur hollandse pot zo te zien.quote:Op woensdag 19 april 2023 18:46 schreef Charmian het volgende:
Overigens pasta puttanesca is pittig. Dus een pittige saus is niet raar.
Eten en drank kan niet uit de prijzenpot hèquote:Op woensdag 19 april 2023 18:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is ook genoeg geld uitgeven, dan kunnen die 4 kratten er ook nog wel bij. Vind het zelfs nog karig gezien de uitgaven.
Ach boeien, geld zatquote:Op woensdag 19 april 2023 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eten en drank kan niet uit de prijzenpot hè
Zat me net te bedenkenquote:Op woensdag 19 april 2023 18:52 schreef Silves het volgende:
[..]
Mijn vader, maar sta hem vaak bij in de keuken..al zo,n 30 jaar
4 kratten p.pquote:Op woensdag 19 april 2023 18:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is ook genoeg geld uitgeven, dan kunnen die 4 kratten er ook nog wel bij. Vind het zelfs nog karig gezien de uitgaven.
Ik ben heeeel rustigquote:Op woensdag 19 april 2023 18:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja ja, je hebt gelijk, rustig maar
Natuurlijk, dit is toch geen Italiaans gerecht, met Smacquote:Op woensdag 19 april 2023 18:50 schreef Silves het volgende:
[..]
Dan gebruik je peperoncino,lekker, maar sambal in not done( italiaanse keuken) maar dit is een puur hollandse pot zo te zien.
Okay, cool. Altijd lekkere pot dusquote:Op woensdag 19 april 2023 18:52 schreef Silves het volgende:
[..]
Mijn vader, maar sta hem vaak bij in de keuken..al zo,n 30 jaar
Noem je @Silves nou 'n lekkere pot?quote:Op woensdag 19 april 2023 18:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Okay, cool. Altijd lekkere pot dus
Mirthe mag likkenquote:Op woensdag 19 april 2023 18:54 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]Babs en Jeff maken de sambal wat pittiger
En mirthe heeft het lepeltje afgeliktquote:Op woensdag 19 april 2023 18:54 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]Babs en Jeff maken de sambal wat pittiger
als ik hoor met wie ze bevriend is, zal ze waarschijnlijk ooit zijn komen eten..quote:Op woensdag 19 april 2023 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zat me net te bedenken
Misschien komt Babs straks bij jullie eten.
quote:Op woensdag 19 april 2023 18:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Noem je @:Silves nou 'n lekkere pot?
Putta nesca? Haha grappige naamquote:Op woensdag 19 april 2023 18:50 schreef Silves het volgende:
[..]
Dan gebruik je peperoncino,lekker, maar sambal in not done( italiaanse keuken) maar dit is een puur hollandse pot zo te zien.
ja ze doen maar, maar mij niet bellen..ging me hier om de naam van het gerecht, dit vind ik niet kunnen..quote:Op woensdag 19 april 2023 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, dit is toch geen Italiaans gerecht, met Smac
Maar het smaakt ze allemaal prima en dat is het belangrijkste.
Schelden in de Italiaanse keuken.quote:Op woensdag 19 april 2023 18:56 schreef Silves het volgende:
[..]
ja ze doen maar, maar mij niet bellen..ging me hier om de naam van het gerecht, dit vind ik niet kunnen..
Mirthe heeft een vingertopje van het mes geproefd en het toen in de afwas gedaan omdat het schijnbaar echt heel pittig isquote:Op woensdag 19 april 2023 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
En mirthe heeft het lepeltje afgelikt
Ik zag haar gezicht vertrekkenquote:Op woensdag 19 april 2023 18:58 schreef engine het volgende:
[..]
Mirthe heeft een vingertopje van het mes geproefd en het toen in de afwas gedaan omdat het schijnbaar echt heel pittig is
Loop je achter met de streams. Het eten is allang aan het verterenquote:Op woensdag 19 april 2023 18:57 schreef KinKiJan het volgende:
Nou ben ik benieuwd wie de eerste is die een flinke smak sambal over z'n eten gooit
Typisch een JW antwoordquote:Op woensdag 19 april 2023 18:54 schreef Flow3r het volgende:
"Niet iedereen zit aan mijn billen, niemand "
JW : ach wat maakt dat nou uit, is ook Eunice, toch ?
Als ze het ook nog eens meteen in de koelkast zet is nie goed niequote:Op woensdag 19 april 2023 18:58 schreef xsaskiax het volgende:
JW zit volgens mij te bedenken hoe hij aan een tweede bord eten kan komen voordat het de koelkast in gaat![]()
Janet gooit het trouwens in een grote plastic bak, gelijk met de deksel erop....... (ik laat het eerst altijd ff afkoelen)
Hohoquote:Op woensdag 19 april 2023 18:59 schreef greysbones het volgende:
Erik kan 2 recepten
Dit en Chili con carne
Neem van mij aan, dat er kerels zijn die helemaal niet kunnen of willen koken. Bern wel eens zien kokenquote:Op woensdag 19 april 2023 18:59 schreef greysbones het volgende:
Erik kan 2 recepten
Dit en Chili con carne
Het ging mij om het pittige, of dat nou van worst komt of sambal /carequote:Op woensdag 19 april 2023 18:50 schreef Silves het volgende:
[..]
Hij heeft een keer pannenkoeken gebakken dat zag er goed en soepel uit.quote:Op woensdag 19 april 2023 19:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Neem van mij aan, dat er kerels zijn die helemaal niet kunnen of willen koken. Bern wel eens zien koken
Nee maar daar ging het ook niet omquote:Op woensdag 19 april 2023 19:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat is ook lekker maar niet in de macaroni
Ja grappig hequote:
Nee, in feite juist voorquote:Op woensdag 19 april 2023 18:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Loop je achter met de streams. Het eten is allang aan het verteren
Dat vind ik wel leukquote:Op woensdag 19 april 2023 19:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja grappig heweet weinig van koken maar wel heeft wel kennis over pepers.
In het begin heeft ie erover vertelt. hij kweekte veel verschillende pepers thuis. En die droogde ie dan geloof ik enzo.quote:Op woensdag 19 april 2023 19:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja grappig heweet weinig van koken maar wel heeft wel kennis over pepers.
Erikquote:Op woensdag 19 april 2023 19:08 schreef engine het volgende:
Wie heeft die rugleuning gemaakt trouwens? Best netjes gedaan.
Huidhonger.quote:
Echt hoor en al die streamtijd die ze krijgt.quote:Op woensdag 19 april 2023 19:08 schreef KinKiJan het volgende:
Kan Eunice de bezem niet pakken en de poort uit vliegen? JW achterop, allemaal helemaal primaa!
Ik denk zijn meest geslaagde klus project tot nu toe danquote:
Ja wat is Bern aan het doen dan?quote:
Deze staat al een tijdje.quote:
Ja dat begrijp ik ( putta) maar ik dacht verzonnen door jou geen officiële benamingquote:Op woensdag 19 april 2023 19:03 schreef Silves het volgende:
[..]
Euh nee, dit is de betekenis van deze saus..puttanesca
jawel dit is niet door mij verzonnen..maar een eeuwenoud recept die door heel Italie wordt genoemd en gemaakt..quote:Op woensdag 19 april 2023 19:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik ( putta) maar ik dacht verzonnen door jou geen officiële benaming
En zo gaan hangen dat ze omhoog moet kijken om JW te zien dat deed ESTHER ook altijd. Zoals een puppies, op de grondgaal lissen hoofddje schuin en kwispelenquote:Op woensdag 19 april 2023 19:14 schreef xsaskiax het volgende:
Eunice, het kindvrouwtje is weer helemaal blij, ze wordt over haar bolletje geaaid en ze gaat even verzitten zodat ze gemakkelijker zichzelf veren in haar achterste kan steken, want het gaat over de challenge van vanmiddag.......
Oke nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 19 april 2023 19:18 schreef Silves het volgende:
[..]
jawel dit is niet door mij verzonnen..maar een eeuwenoud recept die door heel Italie wordt genoemd en gemaakt..
Zo ziet hij zijn vrouwtjes ook het liefste denk ik zo langzamerhandquote:Op woensdag 19 april 2023 19:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En zo gaan hangen dat ze omhoog moet kijken om JW te zien dat deed ESTHER ook altijd. Zoals een puppies, op de grondgaal lissen hoofddje schuin en kwispelen
Vrouwtjes is best treffend.quote:Op woensdag 19 april 2023 19:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zo ziet hij zijn vrouwtjes ook het liefste denk ik zo langzamerhand
Ik heb daar zo'n pleuris hekel aan, mijn buurman beneden heeft het ook altijd over zijn "vrouwtje"quote:
Vandaar mijn post.quote:Op woensdag 19 april 2023 19:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb daar zo'n pleuris hekel aan, mijn buurman beneden heeft het ook altijd over zijn "vrouwtje"
alsof dat mens 1.40 groot is
quote:Op woensdag 19 april 2023 19:21 schreef greysbones het volgende:
Goed
Weten we ook meteen hoe Bern klinkt als hij komt
Fritsie ik HAAT het als een man zo over een vrouw praatquote:Op woensdag 19 april 2023 19:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb daar zo'n pleuris hekel aan, mijn buurman beneden heeft het ook altijd over zijn "vrouwtje"
quote:
Dat dus, noem haar bij de naam of hou anders je muil.quote:Op woensdag 19 april 2023 19:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Fritsie ik HAAT het als een man zo over een vrouw praat
Hij zegt ook vast meisjequote:Op woensdag 19 april 2023 19:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kom maar meisje...quote:
Doe maar 'n 72 uurs opdracht of 'n week paalzitten..... heeft Eunice geen moeite meequote:Op woensdag 19 april 2023 19:24 schreef xsaskiax het volgende:
Mooi zo, allemaal tevreden bewoners met goed gevulde buikjes..... een prachtige tijd om de zoemer/het alarm er ff in te gooien voor een 24 uurs opdracht!!!!
quote:Op woensdag 19 april 2023 19:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Doe maar 'n 72 uurs opdracht of 'n week paalzitten..... heeft Eunice geen moeite mee
Kom maar bij pappa.quote:
quote:
Nee.quote:Op woensdag 19 april 2023 19:27 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Veel erger gaat het in ieder geval niet meer worden.
Gestruikeld over zijn 3e been?quote:Op woensdag 19 april 2023 19:27 schreef greysbones het volgende:
Bern is morgen geblesseerd waarschijnlijk
Arme Iemiediemiequote:Op woensdag 19 april 2023 19:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee nee nee die wil dan tot augustus blijven zitten!!
Zijn ego is al gekneusd door de stellingenquote:Op woensdag 19 april 2023 19:27 schreef greysbones het volgende:
Bern is morgen geblesseerd waarschijnlijk
Maar wel een viool.quote:Op woensdag 19 april 2023 19:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zijn ego is al gekneusd door de stellingen
Volgens mij een half uur ofzoquote:Op woensdag 19 april 2023 19:28 schreef engine het volgende:
Wat is het record eigenlijk dat hij probeert te verbreken? Hoeveel minuten?
Volgens mij een paar uurquote:Op woensdag 19 april 2023 19:28 schreef engine het volgende:
Wat is het record eigenlijk dat hij probeert te verbreken? Hoeveel minuten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |