jawel dit is niet door mij verzonnen..maar een eeuwenoud recept die door heel Italie wordt genoemd en gemaakt..quote:Op woensdag 19 april 2023 19:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik ( putta) maar ik dacht verzonnen door jou geen officiële benaming

En zo gaan hangen dat ze omhoog moet kijken om JW te zien dat deed ESTHER ook altijd. Zoals een puppies, op de grondgaal lissen hoofddje schuin en kwispelenquote:Op woensdag 19 april 2023 19:14 schreef xsaskiax het volgende:
Eunice, het kindvrouwtje is weer helemaal blij, ze wordt over haar bolletje geaaid en ze gaat even verzitten zodat ze gemakkelijker zichzelf veren in haar achterste kan steken, want het gaat over de challenge van vanmiddag.......

Oke nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 19 april 2023 19:18 schreef Silves het volgende:
[..]
jawel dit is niet door mij verzonnen..maar een eeuwenoud recept die door heel Italie wordt genoemd en gemaakt..

Zo ziet hij zijn vrouwtjes ook het liefste denk ik zo langzamerhandquote:Op woensdag 19 april 2023 19:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En zo gaan hangen dat ze omhoog moet kijken om JW te zien dat deed ESTHER ook altijd. Zoals een puppies, op de grondgaal lissen hoofddje schuin en kwispelen

Vrouwtjes is best treffend.quote:Op woensdag 19 april 2023 19:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zo ziet hij zijn vrouwtjes ook het liefste denk ik zo langzamerhand

Ik heb daar zo'n pleuris hekel aan, mijn buurman beneden heeft het ook altijd over zijn "vrouwtje"quote:

Vandaar mijn post.quote:Op woensdag 19 april 2023 19:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb daar zo'n pleuris hekel aan, mijn buurman beneden heeft het ook altijd over zijn "vrouwtje"
alsof dat mens 1.40 groot is

quote:Op woensdag 19 april 2023 19:21 schreef greysbones het volgende:
Goed
Weten we ook meteen hoe Bern klinkt als hij komt

Fritsie ik HAAT het als een man zo over een vrouw praatquote:Op woensdag 19 april 2023 19:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb daar zo'n pleuris hekel aan, mijn buurman beneden heeft het ook altijd over zijn "vrouwtje"

quote:

Dat dus, noem haar bij de naam of hou anders je muil.quote:Op woensdag 19 april 2023 19:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Fritsie ik HAAT het als een man zo over een vrouw praat

Hij zegt ook vast meisjequote:Op woensdag 19 april 2023 19:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |