Hup Mirthequote:Op woensdag 19 april 2023 12:49 schreef KinKiJan het volgende:
@:engine al gespot? Neem aan dat hij dit niet wil missen
Zwakkequote:Op woensdag 19 april 2023 12:58 schreef ChocoFan het volgende:
Oh mannen alleen 7 minuten, vrouwen record is minder.
Vrouwen 4 minuten dus ik snap het ook nietquote:Op woensdag 19 april 2023 12:58 schreef ChocoFan het volgende:
Oh mannen alleen 7 minuten, vrouwen record is minder.
Vaag gedoe weer terwijl ik het de dames wel zie volhouden 7 minuten maar de heren die zich hebben opgegeven niet.quote:Op woensdag 19 april 2023 13:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vrouwen 4 minuten dus ik snap het ook niet
Ik denk toch meer voor de lichtere, sterke, soepele mensen.quote:Op woensdag 19 april 2023 13:00 schreef Harry het volgende:
Dit is toch typisch een opdracht voor de sterke sportieve bro's zou je zeggen......
4 hebben ze nog niet gehaald.quote:Op woensdag 19 april 2023 13:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vaag gedoe weer terwijl ik het de dames wel zie volhouden 7 minuten maar de heren die zich hebben opgegeven niet.
Enige nadeel van Hello Fresh is dat ze zelf nog vlees er bij moeten kopenquote:Op woensdag 19 april 2023 13:00 schreef chufi het volgende:
3 dagen eten , maar niet zoveel als ze gewend zullen zijn
Die zijn niet soepelquote:Op woensdag 19 april 2023 13:00 schreef Harry het volgende:
Dit is toch typisch een opdracht voor de sterke sportieve bro's zou je zeggen......
Die hebben ook vlees en vis toch?quote:Op woensdag 19 april 2023 13:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Enige nadeel van Hello Fresh is dat ze zelf nog vlees er bij moeten kopen
Dat krijg je als je niet oefent.quote:
Serieus? Ik heb er verder geen ervaring mee...quote:Op woensdag 19 april 2023 13:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kan t toch schoonmaken, ze zitten zo vaak met hun reet ook op de tafelsquote:
Ik doe het haar niet na.quote:
Nee sorry ik was het vergeten , mijn zoon had ook een tijd die box , zat idd alles bijquote:Op woensdag 19 april 2023 13:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb er verder geen ervaring mee...
Het enige wat de tafel raakt zijn de neuzen van de schoenen. Wan draaaaamaaaaquote:Op woensdag 19 april 2023 13:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je kan t toch schoonmaken, ze zitten zo vaak met hun reet ook op de tafels
Nou echt héquote:Op woensdag 19 april 2023 13:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Het enige wat de tafel raakt zijn de neuzen van de schoenen. Wan draaaaamaaaa
Jij gebruikt je wc bril zeker ook als dienblad na schoonmaak. We hoeven het toch niet met elkaar eens te zijn?quote:Op woensdag 19 april 2023 13:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Het enige wat de tafel raakt zijn de neuzen van de schoenen. Wan draaaaamaaaa
Ik ookquote:Op woensdag 19 april 2023 13:05 schreef mootie het volgende:
Ik vind het een matige prijs voor een hele zware opdracht.
Nee hoor, maar aanstellen is ook een vak.quote:Op woensdag 19 april 2023 13:05 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Jij gebruikt je wc bril zeker ook als dienblad na schoonmaak. We hoeven het toch niet met elkaar eens te zijn?
Voor jou aanstellen, voor mij niet.quote:Op woensdag 19 april 2023 13:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee hoor, maar aanstellen is ook een vak.
Neuh, 1 voor iedereen dus ze hebben de prijs nu.quote:Op woensdag 19 april 2023 13:06 schreef chufi het volgende:
Klaar ... De rest hoeft nu toch niet meer of krijgen ze per record een pakket?
Ik ook!😂quote:Op woensdag 19 april 2023 13:07 schreef Harry het volgende:
Ik zat gewoon mee te wippen, merkte ik......
Neequote:Op woensdag 19 april 2023 13:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
Maar eunice moet weer boven mirthe komen, toch ?
Die wilde zelf al falen ,maar JW zei dat ze dat niet moest doenquote:Op woensdag 19 april 2023 13:09 schreef ChocoFan het volgende:
Eunice gun ik het niet om te halen.Die mag falen van mij.
Ook de oempaloempa klapte mee met een big smile op z'n gezichtquote:Op woensdag 19 april 2023 13:09 schreef engine het volgende:
Leuk ook al die aanmoediging en felicitaties!
En Mirthe lekker gewerkt![]()
![]()
Dat was wel grappig jaquote:Op woensdag 19 april 2023 13:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook de oempaloempa klapte mee met een big smile op z'n gezicht
Die worden ook steeds losser.quote:Op woensdag 19 april 2023 13:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tsss dan zeker moet ze falen en niet omdat ze er mee stopt maar omdat ze niet meer kan.quote:Op woensdag 19 april 2023 13:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die wilde zelf al falen ,maar JW zei dat ze dat niet moest doen
Het is ook een geweldige prestatiequote:Op woensdag 19 april 2023 13:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eunie heeft een Top conditiequote:Op woensdag 19 april 2023 13:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tsss dan zeker moet ze falen en niet omdat ze er mee stopt maar omdat ze niet meer kan.
Ze is begonnen iig.
dat is niet waar hoor, ligt er aan welk menu je kiest en t is goed vers eten. Ik heb geen aandelen hoor. Hoop dat ze t winnen voor zequote:Op woensdag 19 april 2023 13:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had dat al verbeterdquote:Op woensdag 19 april 2023 13:11 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dat is niet waar hoor, ligt er aan welk menu je kiest en t is goed vers eten. Ik heb geen aandelen hoor. Hoop dat ze t winnen voor ze
Mirthe heeft het gehaald, dus die prijs krijgen ze sowiesoquote:Op woensdag 19 april 2023 13:11 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dat is niet waar hoor, ligt er aan welk menu je kiest en t is goed vers eten. Ik heb geen aandelen hoor. Hoop dat ze t winnen voor ze
Deze oempa loempa is altijd wel aardig en maakt ook vaak een praatje met de bewoners en lacht ook als ze een opdracht halen. Je hebt er ook eentje bij die vertrekt nog geen spier en blijft met een stalen gezicht in houding staan.quote:Op woensdag 19 april 2023 13:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is die carrièretijger, de baas van het stel.quote:Op woensdag 19 april 2023 13:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Deze oempa loempa is altijd wel aardig en maakt ook vaak een praatje met de bewoners en lacht ook als ze een opdracht halen. Je hebt er ook eentje bij die vertrekt nog geen spier en blijft met een stalen gezicht in houding staan.
Onze Martijn.quote:Op woensdag 19 april 2023 13:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is die carrièretijger, de baas van het stel.
Ik noem hem altijd Miekequote:
Dank je wel he schat zegt JW er nog bij.quote:
Ja en ik ook niet hoor.quote:Op woensdag 19 april 2023 13:18 schreef lojanda het volgende:
Dus de mannen moeten 7 minuten? Dat zie ik ze eerlijk gezegd geen van drieën halen
Jeff doet het volgens mij meer voor zichzelfquote:Op woensdag 19 april 2023 13:18 schreef lojanda het volgende:
Dus de mannen moeten 7 minuten? Dat zie ik ze eerlijk gezegd geen van drieën halen
Lijkt me ook, hij had dit Martin style moeten doen.quote:
Heeft ie überhaupt ooit geoefend?quote:Op woensdag 19 april 2023 13:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jeff doet het volgens mij meer voor zichzelf
Hij doet het in ieder geval, kan je van de meesten niet zeggenquote:
die hoepel ziet er dik en zwaar uitquote:Op woensdag 19 april 2023 13:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De mannen moeten niet alleen langer, maar hebben ook een zwaardere hoepel
Ja ik vind het verschil wel heel erg groot vergeleken met de dames.quote:Op woensdag 19 april 2023 13:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ik ookquote:Op woensdag 19 april 2023 13:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja ik vind het verschil wel heel erg groot vergeleken met de dames.
alleen dat planken is al teringzwaarquote:Op woensdag 19 april 2023 13:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Niet gelukt.quote:Op woensdag 19 april 2023 13:22 schreef Puzzie het volgende:
Erik moet natuurlijk langer dan Jeff volhouden
Jaquote:Op woensdag 19 april 2023 13:24 schreef ChocoFan het volgende:
Die hoepel is bijna zwaarder dan Jasper.
quote:Op woensdag 19 april 2023 13:24 schreef ChocoFan het volgende:
Die hoepel is bijna zwaarder dan Jasper.
Ik heb ook liever de dame bovem.quote:Op woensdag 19 april 2023 13:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja ik vind het verschil wel heel erg groot vergeleken met de dames.
Die is wel handig met dit soort opdrachtenquote:
😂quote:Op woensdag 19 april 2023 13:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ook liever de dame bovem.
Hallo fresh heeft ook gewoon pakketten met vlees en vis het is maar welk abonnement je kiest/krijgt.quote:Op woensdag 19 april 2023 13:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Moesten ze er nu echt achter gaan zitten, kunnen toch ook voor haar of zijkant. Dit is hol lijken.quote:
Mirthe en Eunice zijn blij met de prijsjes die Wendy heeft geschonkenquote:
quote:Op woensdag 19 april 2023 13:29 schreef ledn81 het volgende:
[..]
pak heeft natuurlijk een week op het managerskantoor gestaan.. dat ga je toch ruiken
Lol, zou zo maar kunnen.quote:Op woensdag 19 april 2023 13:29 schreef ledn81 het volgende:
[..]
pak heeft natuurlijk een week op het managerskantoor gestaan.. dat ga je toch ruiken
Mirthe is een beetje raarquote:
Ze heeft er een neus voor denk ik....quote:Op woensdag 19 april 2023 13:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja die vond ik ook raar, hoe kan je ruiken dat het melk is.
Omdat ze het zoooooo graag wilde, rook ze het.quote:Op woensdag 19 april 2023 13:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze heeft er een neus voor denk ik....
Mooi!!🥰💖quote:Op woensdag 19 april 2023 13:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Prijs opgedragen aan Kim. we deden het voor haar![]()
Prijsje , net als de melk voor Mirthiequote:Op woensdag 19 april 2023 13:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik heb ff gemist waarom ze winterpenen krijgt
Eunice is gek op wortelen.quote:Op woensdag 19 april 2023 13:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
Alleen Eunice, omdat ze het gehaald heeft, heeft Wendy geregeld voor haar en Mirthe. Mirthe kreeg melk.quote:Op woensdag 19 april 2023 13:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
De melk snap ik want die wilde mirthe graag maar eu penenquote:Op woensdag 19 april 2023 13:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Prijsje , net als de melk voor Mirthie
Die eet Eunie graagquote:Op woensdag 19 april 2023 13:33 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
De melk snap ik want die wilde mirthe graag maar eu penen
Blah blah blah, ik wil die man niet verstaan dus hoor vaak dit bij hem als ik te laat ben met wisselen naar een andere stream waar hij niet is.quote:
Ja echt he, Mirthe zegt, ik heb je toch geknuffeld, je zweette....quote:Op woensdag 19 april 2023 13:35 schreef Puzzie het volgende:
Eunie ontkent dat ze zweette .. jezus egootje
Alleen Jasper mag haar stevig en lang knuffelen.quote:Op woensdag 19 april 2023 13:37 schreef ledn81 het volgende:
Bern knuffelt Sas, maar iets te hard.![]()
Sas weer piepen..
Heel leuk bedachtquote:Op woensdag 19 april 2023 13:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mirthe en Eunice zijn blij met de prijsjes die Wendy heeft geschonken
Hij wil niet afgaan denk ikquote:Op woensdag 19 april 2023 13:37 schreef ChocoFan het volgende:
Wat ik nou nooit snap, waarom doet Bern nooit mee, is toch een fokking sport leraar.
Nooit op, maar niet de combi waar ik trek van zou krijgenquote:Op woensdag 19 april 2023 13:38 schreef ChocoFan het volgende:
Haring in tomatensaus uit blik voor lunch![]()
Hmm dat zal dan wel maar toch raar, leerlingen zijn sowieso kut of ze zeggen je hebt met alles gefaald of waarom deed je niet mee en gaf je geen voorbeeld als sport leraar. Je doet het nooit goed.quote:
quote:Op woensdag 19 april 2023 13:38 schreef ChocoFan het volgende:
Haring in tomatensaus uit blik voor lunch![]()
Ik moet er niet aan denken, ik koop het wel eens voor mijn vriend maar ik blijf dan wel ff uit de buurt.quote:Op woensdag 19 april 2023 13:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nooit op, maar niet de combi waar ik trek van zou krijgen
Dat viel ook wel mee , datzelfde kan je ook zeggen van KimD over Mirthe , maar uiteindelijk mogen ze elkaar allemaal welquote:Op woensdag 19 april 2023 13:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze had toch een pest aan Kim?
Ik zie geen losers, maar personen die iets proberen en het helaas niet hebben gehaald.quote:
Ik lus helemaal geen haring. Vind het een smerige smaak hebben.quote:
Erik : "Dat er mensen zijn die dit niet lekker vinden"quote:Op woensdag 19 april 2023 13:41 schreef Varen het volgende:
Sasha vindt de haring in tomatensaus erg vies
Ik ookquote:Op woensdag 19 april 2023 13:41 schreef Varen het volgende:
Sasha vindt de haring in tomatensaus erg vies
De rest krijgt een week niets te eten.quote:
Hij is te laf, bang om af te gaan. Saai saai saaiquote:Op woensdag 19 april 2023 13:37 schreef ChocoFan het volgende:
Wat ik nou nooit snap, waarom doet Bern nooit mee, is toch een fokking sport leraar.
Mooi, zal ze lerenquote:Op woensdag 19 april 2023 13:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De rest krijgt een week niets te eten.
Ze mogen voor twee dagen een maaltijd kiezen en dan natuurlijk voor alle 18 de bewoners.quote:
'Tuurlijk.. het is weer eens wat anders dan geld geven voor een dom spelletjequote:Op woensdag 19 april 2023 13:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze mogen voor twee dagen een maaltijd kiezen en dan natuurlijk voor alle 18 de bewoners.
Inlevingsvermogen heeft hij totaal niet en het boeit hem ook weinig want waarschijnlijk denkt hij eb ik lekker meer..quote:Op woensdag 19 april 2023 13:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Erik : "Dat er mensen zijn die dit niet lekker vinden"
Erik kan er niet over uit. Erik kan zich erg slecht inleven in zijn medebewoners.. maar what else is new
Ik vind het wel erg lekker en dan vooral op een crackerquote:
Drie dagen toch?quote:Op woensdag 19 april 2023 13:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze mogen voor twee dagen een maaltijd kiezen en dan natuurlijk voor alle 18 de bewoners.
Allemaal sponsorsquote:Op woensdag 19 april 2023 13:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
'Tuurlijk.. het is weer eens wat anders dan geld geven voor een dom spelletje
Ik dacht ook drie dagen maar hoorde Mirthe net twee dagen zeggen. Oempa loempa noemde net drie datums waar uit ze kunnen kiezen en waarschijnlijk zit daar de vergissing.quote:
3 dagenquote:Op woensdag 19 april 2023 13:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik dacht ook drie dagen maar hoorde Mirthe net twee dagen zeggen. Oempa loempa noemde net drie datums waar uit ze kunnen kiezen en waarschijnlijk zit daar de vergissing.
Inlevingsvermogen is wel een dingetje bij mensen met autisme ja.quote:Op woensdag 19 april 2023 13:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Inlevingsvermogen heeft hij totaal niet en het boeit hem ook weinig want waarschijnlijk denkt hij eb ik lekker meer..
Wat hadden ze dan gehad als de mannen ook waren geslaagd?quote:Op woensdag 19 april 2023 13:46 schreef schizolientje het volgende:
echt, gaan ze zich weer allemaal bemoeien met de menukeuze. Voor 18 personen kunnen ze 1 menu uitkiezen natuurlijk .
Anderen overleggen ook niet met de groep wat ze gaan maken en ja die eisalade zou ook mijn neus uitkomen maar dat is wel goedkoop. Ze hebben toch met een budget te maken.quote:Op woensdag 19 april 2023 13:48 schreef pingu66 het volgende:
Typisch Erik,zijn kookdag is zìjn eten wat hìj lekker vindt niet wat de groep lekker vindt.
Neemt het naar mijn idee iets te letterlijk masr goed hij doet het wel samen met Janet. Met haar eeuwige eiersalade.
Toch leert Erik daar wel veel , ook in het sociale stuk .quote:Op woensdag 19 april 2023 13:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inlevingsvermogen is wel een dingetje bij mensen met autisme ja.
Inderdaad, dat valt echt op, naar de anderen toe en ook hoe hij de laatste paar keren mee staat de dansen op een feestje. Erik heeft al heel veel gewonnen.quote:Op woensdag 19 april 2023 13:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Toch leert Erik daar wel veel , ook in het sociale stuk .
Ja Erik is wel echt losgekomenquote:Op woensdag 19 april 2023 13:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, dat valt echt op, naar de anderen toe en ook hoe hij de laatste paar keren mee staat de dansen op een feestje. Erik heeft al heel veel gewonnen.
Dat zit er niet inquote:Op woensdag 19 april 2023 13:57 schreef spapaars het volgende:
Elk gesprek dat Sas en Bern samen voeren, proberen ze het naar een hoger niveau te tillen, en dat mislukt altijd.
Het is al een hele verbetering met in het begin idd, maar net kwamen Rupi en Ima aan bij tafel.. "wat is dit"quote:Op woensdag 19 april 2023 13:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Toch leert Erik daar wel veel , ook in het sociale stuk .
Slim, dan heeft Erik meerquote:Op woensdag 19 april 2023 14:00 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is al een hele verbetering met in het begin idd, maar net kwamen Rupi en Ima aan bij tafel.. "wat is dit"
haring in tomatensaus..
Erik : "Er zijn 8 mensen die hebben aangegeven iets anders te willen, de rest heeft haring in tomatensaus"
Rupi en Ima was niets gevraagd
Erik "Oh dan waren jullie er misschien niet"
Erik : "Dat er mensen zijn die dit niet lekker vinden, snap ik niet"![]()
8 van de 18 wilden wat anders en heb nu al aantal mensen gehoord die het neit gevraagd was of van niets wisten. Ergens is iets mis gegaan
Ja dat zag ikquote:Op woensdag 19 april 2023 14:00 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is al een hele verbetering met in het begin idd, maar net kwamen Rupi en Ima aan bij tafel.. "wat is dit"
haring in tomatensaus..
Erik : "Er zijn 8 mensen die hebben aangegeven iets anders te willen, de rest heeft haring in tomatensaus"
Rupi en Ima was niets gevraagd
Erik "Oh dan waren jullie er misschien niet"
Erik : "Dat er mensen zijn die dit niet lekker vinden, snap ik niet"![]()
8 van de 18 wilden wat anders en heb nu al aantal mensen gehoord die het neit gevraagd was of van niets wisten. Ergens is iets mis gegaan
GATVERDAMMEquote:Op woensdag 19 april 2023 14:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe had een puist op haar but, die heeft Ruppie uitgeknepen verteld ze net
JW is veel in Thailand geweestquote:Op woensdag 19 april 2023 14:21 schreef Wibehh het volgende:
Had niet verwacht dat een boer als JW zou vallen op zo'n exotisch type.
Shit gemistquote:Op woensdag 19 april 2023 14:22 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy blijft .. De stream ging van Jasper hangend in het ei naar het onderstaande korte gesprek
Kenzy: "Ik wilde namelijk ook misschien weg gaan maar ik heb besloten <onverstaanbaar>"
Babs: "Waarheen?"
Kenzy: "Naar huis"
Babs: Ow, vanaf wanneer heb je dat besloten?"
Kenzy: "Een maand geleden, maar ik heb me bedacht en ik blijf hier lekker <onverstaanbaar>"
Babs: Ga je daarom niet erbij? Om tot het eind te blij .." <streamwissel>
Nou ja het mag dan wel een boer zijn maar hij alles gezien ,is overal geweest en heeft ook daar gewoondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |