Jaap Stam wel.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:44 schreef TLC het volgende:
Zou bij Chelsea de naam 'Heitinga' weleens door hun hoofd schieten als de nieuwe trainer ?
Nee, hij kan er eigenlijk geen reet van.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:45 schreef Caland het volgende:
Er is eindelijk een neger die écht goed kan keepen
Kampioenschap zet Napels letterlijk in vuur en vlamquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:47 schreef DeeBee het volgende:
Napoli naar de Brienenoord
Die winnen geen pot meer dit seizoen
Stukje vuilnis.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Kampioenschap zet Napels letterlijk in vuur en vlam
Eigen schuld van Napoli. Hadden ze maar niet moeten scoren, dan hadden ze meer tijd gehad voor...quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:58 schreef DeeBee het volgende:
Leuke rubriek, 2 minuten tijdrekken bij een goal en geen tijd bij tellen
AC Milan is de club van Napoli.quote:Op dinsdag 18 april 2023 23:01 schreef KingRoland het volgende:
Serie A nemen we niet meer serieus @:zipportal
Ik denk het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 18 april 2023 23:03 schreef TLC het volgende:
Dus de winnaar van Real - City wint de Sjampions Liek
Kan. Maar beetje appels en peren dit.quote:Op dinsdag 18 april 2023 23:06 schreef 3rr0r het volgende:
Als NBA spelers onder druk vrije worpen kunnen raak schieten kunnen voetballers ook door te trainen een penalty erin knallen.
Nba is geen sportquote:Op dinsdag 18 april 2023 23:06 schreef 3rr0r het volgende:
Als NBA spelers onder druk vrije worpen kunnen raak schieten kunnen voetballers ook door te trainen een penalty erin knallen.
Wat is nbaquote:Op dinsdag 18 april 2023 23:06 schreef 3rr0r het volgende:
@Koffieplanterquote:Op dinsdag 18 april 2023 23:06 schreef 3rr0r het volgende:
Je hebt een poppetje in het doel ja maar als je gewoon goed mikt kan die er nooit bij dus is gewoon vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 18 april 2023 23:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan. Maar beetje appels en peren dit.
Staat niet ingeschreven in het toernooi toch?quote:Op dinsdag 18 april 2023 23:06 schreef Tjacka het volgende:
Hoop dat ZlatanGOD nog fit gaat worden voor de CL finale.
Welke gaan we kijken?quote:Op woensdag 19 april 2023 12:55 schreef 3rr0r het volgende:
Woensdag 19 april
21:00 uur | Bayern München – Manchester City | RTL 7, ZS Voetbal
21:00 uur | Internazionale – Benfica | ZS Select
Aangezien ik pas laat thuis ben pik ik de verlenging van Bayern-City wel mee.quote:
Dat lijkt me ook wel de leukste, ik denk dat ik overschakel bij een verrassende stand.quote:
ik heb hem op bayern staan en als het bij de ander spannend wordt schakel ik overquote:Op woensdag 19 april 2023 21:07 schreef AFCNiels het volgende:
Wel jammer dat er vanavond twee wedstrijden zijn die al gespeeld zijn.
RIP lichaam.quote:Op woensdag 19 april 2023 20:58 schreef KingRoland het volgende:
Als Bayern doorgaat dan drink ik een blik coca cola zero
Nog niet bijna.quote:Op woensdag 19 april 2023 21:08 schreef KingRoland het volgende:
@:de_boswachter drinkt dan ook een blik (330ml) coca cola zero als bayern doorgaat
Ik kan het me alleen niet voorstellen dat dit nog gaat gebeuren.quote:Op woensdag 19 april 2023 21:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb hem op bayern staan en als het bij de ander spannend wordt schakel ik over
[ afbeelding ]
dan ga ik in de rust wat anders doenquote:Op woensdag 19 april 2023 21:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kan het me alleen niet voorstellen dat dit nog gaat gebeuren.
Ik neem straks nog een kopje koffie (wit)!quote:
we hebben gekkere dingen gezienquote:Op woensdag 19 april 2023 21:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Guardiola heeft overdenken tot kunst verheven. City heeft een knock-out-duel pas gewonnen als ze in de bus naar huis zitten.quote:Op woensdag 19 april 2023 21:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
City had inderdaad minstens een CL gewonnen als Pep vanaf de halve finale terugwedstrijden alle opstellingen dronken zou maken.quote:Op woensdag 19 april 2023 21:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Guardiola heeft overdenken tot kunst verheven. City heeft een knock-out-duel pas gewonnen als ze in de bus naar huis zitten.
Barça v Bayern en Bayern v Atlético waren zware pech. De rest heeft hij zelf schuld aan. Door zijn OCD en de vrijheid die hij aan Lahm gaf in 2014, komt het nooit meer goed. Voor eeuwig controle en overdenken.quote:Op woensdag 19 april 2023 21:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
City had inderdaad minstens een CL gewonnen als Guardiola vanaf de halve finale terugwedstrijden alle opstellingen dronken zou maken.
Ik vind het nog ruim dat je geen 0/10 geeft.quote:
Sta ik nu op de foe-lijst?quote:
zou toch mooi zijn als ze ook geen kampioen wordenquote:Op woensdag 19 april 2023 21:23 schreef hhh38 het volgende:
Tuchel gaat het einde van de wedstrijd sowieso niet halen.
RACISTISCHquote:Op woensdag 19 april 2023 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu nog iemand die een banaan op het veld gooit en de chaos is compleet
En een ramadangebaar.quote:Op woensdag 19 april 2023 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu nog iemand die een banaan op het veld gooit en de chaos is compleet
Napoleoncomplex genotquote:Op woensdag 19 april 2023 21:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Clement Turpin is weer lekker Clement Turpin aan het zijn.
Ja dat noemen ze psychologische oorlogsvoering.quote:Op woensdag 19 april 2023 21:24 schreef KingRoland het volgende:
Ik gun Haaland nu wel een blessure als je gaat juichen voor een rode kaart, hoe triest.
Vergeeft God de zonden van de Cyborg niet?quote:Op woensdag 19 april 2023 21:24 schreef KingRoland het volgende:
Ik gun Haaland nu wel een blessure als je gaat juichen voor een rode kaart, hoe triest.
Hij kijkt alleen iets minder bang uit z'n ogen.quote:Op woensdag 19 april 2023 21:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Fijn dat hij in negen jaar geen steek veranderd is.
Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig?quote:Op woensdag 19 april 2023 21:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja dat noemen ze psychologische oorlogsvoering.
Is meestal wel effectief.
voetbal is een schone sportquote:Op woensdag 19 april 2023 21:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Goretzka heeft geen controle over zijn anabole steroïden-opgepompte lichaam.
Het buitenland betwijfel ik, maar in Nederland zeker, hier doen alle sporters het op een broodje pindakaas.quote:
quote:Op woensdag 19 april 2023 21:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Goretzka heeft geen controle over zijn anabole steroïden-opgepompte lichaam.
dan moet ie wel zondag naar de kerkquote:Op woensdag 19 april 2023 21:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vergeeft God de zonden van de Cyborg niet?
Ik wens je meer naastenliefde toe.quote:Op woensdag 19 april 2023 21:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dan moet ie wel zondag naar de kerk
Ik ga met dombo.quote:Op woensdag 19 april 2023 21:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dan moet ie wel zondag naar de kerk
vrij debiel deze scheids. je wacht toch of die vlag omhoog gaat eerst (al ging ie best vrij laat omhoog, fair enough), maar in plaats daarvan direct rood.quote:Op woensdag 19 april 2023 21:30 schreef hhh38 het volgende:
Die buitenspeltechnologie is toch een mooie uitvinding
Nee, maar ja.quote:Op woensdag 19 april 2023 21:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig?
Op deze manier ga je echt niet winnen neequote:
Heequote:Op woensdag 19 april 2023 21:38 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Op deze manier ga je echt niet winnen nee
quote:Op woensdag 19 april 2023 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is gespeeld…nu moet Bayern 5 keer scoren
Downamecanoquote:Op woensdag 19 april 2023 21:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Upamecano heeft na dit tweeluik de meest professionele nazorg nodig die mogelijk is.
quote:
Komt door stikstof.quote:Op woensdag 19 april 2023 21:41 schreef TLC het volgende:
De penalties gaan er niet meer zo makkelijk in blijkbaar, dus het is niet alleen een Memvis probleem
Ik heb hem in mijn Fantasy.quote:Op woensdag 19 april 2023 21:42 schreef Vis1980 het volgende:
Mensen, lachen, verder schiet hij er nog minimaal 20 in dit seizoen op alle fronten.
Gelukkig speel ik alleen Eredivisie Scorito.quote:Op woensdag 19 april 2023 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb hem in mijn Fantasy.
Dit is dus helemaal niet leuk.
Wat is jouw favoriete nummer van Mecano?quote:Op woensdag 19 april 2023 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb hem in mijn Fantasy.
Dit is dus helemaal niet leuk.
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op woensdag 19 april 2023 21:43 schreef Marcoss het volgende:
Het is tijd voor een hereniging van het illustere centrale duo De Ligt/Blind
Niet meer de FOK! Voetbalmanager?quote:Op woensdag 19 april 2023 21:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gelukkig speel ik alleen Eredivisie Scorito.
We kijken nu naar het koddig duo Te Ligt/Te Donkerquote:Op woensdag 19 april 2023 21:43 schreef Marcoss het volgende:
Het is tijd voor een hereniging van het illustere centrale duo De Ligt/Blind
Ik ben tegen racisme.quote:Op woensdag 19 april 2023 21:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
We kijken nu naar het koddig duo Te Ligt/Te Donker
Geen haat op Capo's!!quote:
https://managers.fok.nl/voetbal/2022-2023/profile/id/482297quote:Op woensdag 19 april 2023 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet meer de FOK! Voetbalmanager?
Ik moest hier harder om lachen dan mijn biertje grappig vond.quote:
de hoofd Capo van Eisern Union zou ik nog overwegenquote:Op woensdag 19 april 2023 21:45 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Make him an offer he can't refuse.
Ik ben tegen homohaat.quote:Op woensdag 19 april 2023 21:46 schreef byah het volgende:
Die Grealish zou je toch helemaal de tyfus in schoppen met z'n loopje
Die was in z'n laatste jaar bij City al een stuk minder (en vaak geblesseerd volgens mij)quote:Op woensdag 19 april 2023 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sané vind ik maar matig sinds ie bij City weg is.
Daar was ie echt smerig goed.
Toen was ie lang blessa jaquote:Op woensdag 19 april 2023 21:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die was in z'n laatste jaar bij City al een stuk minder (en vaak geblesseerd volgens mij)
Speeltuin voetballerquote:Op woensdag 19 april 2023 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sané is bij Bayern altijd een drama geweest. 0 rendement.quote:Op woensdag 19 april 2023 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor die achterlijke tekening in zijn nek zou ie standaard geel moeten krijgen.quote:Op woensdag 19 april 2023 21:49 schreef -XOR- het volgende:
Gele kaarten voor Ederson zijn altijd terecht.
Die smileytatoeage achter zijn oor is voor mij het breekpunt.quote:Op woensdag 19 april 2023 21:50 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Voor die achterlijke tekening in zijn nek zou ie standaard geel moeten krijgen.
ga ik wijselijk mijn mond houden?quote:
GMTAquote:
Doe eens gekquote:Op woensdag 19 april 2023 21:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
ga ik wijselijk mijn mond houden?
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2022 22:25 schreef Lonaa het volgende:
Lieverds, ik wil al jullie staven niet vanavond.
Jij weet heeeeeel goed wat ik dacht Skedjequote:
Kimmich is toch gewoon de beste speler in dit team?quote:Op woensdag 19 april 2023 21:52 schreef DeeBee het volgende:
Kimmich, die had de schoenen van Kahn nog niet eens mogen strikken in dat team.
Bayern is niet meer wat het geweest is.
Als dat even de aankomende zes competitiedagen in de Bundesliga voortzet ben ik contentquote:
Dat zegt genoeg.quote:Op woensdag 19 april 2023 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kimmich is toch gewoon de beste speler in dit team?
Ja je mist 2 of 3 spelers waarvoor je naar het stadion komt, maar Kimmich is de enige die top van Europa echt mee zou komen, nouja misschien is ie nu net wat te oud. Misschien Goretzka nog. Sommer ook een goeie keeper maar is eigenlijk te klein.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |