Daarentegen is Toyota bezig met een revolutionaire waterstofmotor.quote:Op woensdag 19 april 2023 00:18 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nee daar blijven zij wel voor lief, anders geen accu grondstof meer.
Al is m’n auto nul euro waard over 4 jaar, dat kan me niets schelen.quote:Op woensdag 19 april 2023 00:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Benzine een fantastische 600 km. Daarbij is jouw accu over een paar jaar nog niet meer dan de helft waard aan kilometers.
[..]
Ik herken het. Ik had ook ooit eens een auto die na 300 km van ellende uit elkaar viel.
quote:Op woensdag 19 april 2023 00 [quote]
[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2677632/1/50#p208821093]woensdag 19 april 2023 00:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Benzine een fantastische 600 km. Daarbij is jouw accu over een paar jaar nog niet meer dan de helft waard aan kilometers.
Dus jij investeert graag het volledige aankoopbedrag zonder een restwaarde?quote:Op woensdag 19 april 2023 00:25 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Al is m’n auto nul euro waard over 4 jaar, dat kan me niets schelen.
En op zich valt ie nog niet echt uit elkaar, dat zou na 200km op de teller ook wel vrij bijzonder zijn.
En binnen hoeveel jaar zit men gemiddeld aan die kilometers?quote:
En dan extra hypotheek afsluiten als de accu vervangen moet wordenquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:27 schreef Jahr00n het volgende:
gewoon betalen dikke vervuiler dat je er rondloopt
of gewoon een tesla halen? je wil toch ook dat je kinderen een goed bestaan hebben?
Hij legt graag 1000,- neer voor afschrijving voor zijn EV bak. Want dat is 'zuiniger'.quote:Op woensdag 19 april 2023 03:07 schreef SOG het volgende:
[..]
Waar staan de accus die vervangen moeten worden binnen 200k km in deze grafiek
Wilders zal nooit regeren want die doet het prima vanuit de oppositie. Die komt verder nooit met concrete werkbare oplossingen.quote:Op woensdag 19 april 2023 00:05 schreef Pendule het volgende:
[..]
Wilders, Van der Plas, Nanninga etc.
Alleen kortingen op modellen tot 30.000 euro. Verder belasting- of andere financiėle voordelen op elektrisch scooters, brommers, speed pedelacs/fietsen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dan krijgen we : alleen de rijke stinkerds profiteren van electrische auto subsidies
Ik investeer helemaal niets.quote:Op woensdag 19 april 2023 00:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dus jij investeert graag het volledige aankoopbedrag zonder een restwaarde?
Pas maar op, voor je het weet vliegt ie spontaan in de fik.
Wat zou dat voor zin hebben? Dan gaan mensen alsnog niet minder rijden...quote:Op woensdag 19 april 2023 06:40 schreef NaarMensje het volgende:
Gaat de maximaal onbelaste kilometervergoeding dan ook weer omhoog?
Allemaal leuk maar de mensen in de onderkant van de samenleving kunnen niet minder rijden en tevens geen elektrische auto betalen.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat zou dat voor zin hebben? Dan gaan mensen alsnog niet minder rijden...
Hun probleem [/D66]quote:Op woensdag 19 april 2023 10:41 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Allemaal leuk maar de mensen in de onderkant van de samenleving kunnen niet minder rijden en tevens geen elektrische auto betalen.
Alsof die mensen een keus hebbenquote:Op woensdag 19 april 2023 10:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat zou dat voor zin hebben? Dan gaan mensen alsnog niet minder rijden...
Gewoon een zuinige, goedkope occasion die weinig onderhoud nodig heeft.quote:Op woensdag 19 april 2023 00:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dus jij investeert graag het volledige aankoopbedrag zonder een restwaarde?
Pas maar op, voor je het weet vliegt ie spontaan in de fik.
Klopt, je legt graag 1000,- per maand aan afschrijving op tafel.quote:Op woensdag 19 april 2023 07:26 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Ik investeer helemaal niets.
En die (in het geval van een EV) nog maar maximaal 150 km haalt?quote:Op woensdag 19 april 2023 18:35 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Gewoon een zuinige, goedkope occasion die weinig onderhoud nodig heeft.
Tevens D666: Het verhogen van de vliegbelasting staat op de radar van minister Rob Jetten (Klimaat). Het gaat om een extra taks voor langere afstanden, die daardoor tientjes per vlucht meer gaan kosten.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:43 schreef BaksteenMongool het volgende:
Dat de VVD hier trouwens zomaar mee akkoord gaat is natuurlijk ook het failliet van deze partij naast het doorslechte van de D66.
Die van mij rijdt op houtskool.quote:Op woensdag 19 april 2023 18:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En die (in het geval van een EV) nog maar maximaal 150 km haalt?
Belooft wat voor hun toekomstplannen.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:41 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Allemaal leuk maar de mensen in de onderkant van de samenleving kunnen niet minder rijden en tevens geen elektrische auto betalen.
75% van de lageropgeleiden werkt in dezelfde stad/regio waar ze ook wonen. Pendelen over grote afstand (Utrecht-Amsterdam) is iets wat vooral hogeropgeleiden doen.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:47 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Alsof die mensen een keus hebben"ja sorry werkgever. Ik kom vandaag niet, want ik moet minder rijden van Rob Jetten.".
Ik zou eerder zeggen alleen korting op auto’s van maximaal 1500kg en met maximaal 150pk vermogen. Dat is meer dan genoeg om achteraan te sluiten in de file.quote:Op woensdag 19 april 2023 06:25 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Alleen kortingen op modellen tot 30.000 euro. Verder belasting- of andere financiėle voordelen op elektrisch scooters, brommers, speed pedelacs/fietsen.
Ik heb in diverse landen geleefd en ben heel bewust weer terug naar Nederland gekomen omdat het hier heel fijn is. Het is hier zeker weten niet perfect, want dat is het nergens, maar het is hier een stuk beter dan op een heleboel andere plekken in de wereld.quote:Op dinsdag 18 april 2023 23:55 schreef Pendule het volgende:
[..]
Omdat het mij boos maakt. Dat is wat er ontbreekt bij jullie.
Jij wordt in jouw reet geneukt door meneer Rutte en madame Kaag. Zij stelen jou geld voor onzin en voeren allerlei onzin regels in of verzuimen zich daartoe te verzetten en jij vindt dat allemaal heel goed.
Jullie winden jullie niet op maar vinden alles prima als jij geneukt wordt door jouw overheid.
Mehhh mehhh schaapgeluiden.
Wat een prachtig verhaal, het punt wat je hier wil maken ontgaat mij alleen volledig. Is het dat hogeropgeleiden toch een leaseauto met tankpas hebben en lageropgeleiden maar een andere baan binnen hun regio moeten zoeken? Pure speculatie hier mijnerzijds hoor, want ik begrijp echt niet waar je heen wil met je grafiekjes en je gezever over lager en hoger opgeleiden.quote:Op woensdag 19 april 2023 20:16 schreef knoopie het volgende:
[..]
75% van de lageropgeleiden werkt in dezelfde stad/regio waar ze ook wonen. Pendelen over grote afstand (Utrecht-Amsterdam) is iets wat vooral hogeropgeleiden doen.
Ten minste de helft van de laagopgeleiden heeft dus een baan op fietsbare afstand.
[ afbeelding ]
Bron : pbl
Hoezo ben ik een handophouder? Ik werk? Ik ben gekleurd ja, dus zal wat uiterlijk betreft er uitzien als een doorsnee uitkeringstrekker, maar ik ben dat niet.quote:Op woensdag 19 april 2023 20:29 schreef knoopie het volgende:
[..]
Ik heb in diverse landen geleefd en ben heel bewust weer terug naar Nederland gekomen omdat het hier heel fijn is. Het is hier zeker weten niet perfect, want dat is het nergens, maar het is hier een stuk beter dan op een heleboel andere plekken in de wereld.
Dat jij, als netto handophouder, het lef hebt om overal maar jouw mening te verkondigen met een stelligheid alsof jij als enige het licht hebt gezien, dat stoort mij dan weer. Helemaal omdat je je als een complete mongool weet uit te drukken elke keer.
Bovendien zeg ik expliciet dat ik het niet eens ben met deze maatregel omdat het toch helemaal niets uit haalt. Dus hoe kom je er dan bij dat ik mij “door de regering in mijn reet laat neuken”?
Als iedereen dat zou doen is het snel terug gedraaid. Laat al die ambtenaren hun eigen lunch maar maken en hun eigen tering zooi opruimen einde dag en zelf hun vreten van het land halen.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:47 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Alsof die mensen een keus hebben"ja sorry werkgever. Ik kom vandaag niet, want ik moet minder rijden van Rob Jetten.".
Jij zegt dat lageropgeleiden niet meer kunnen werken, omdat benzine te duur is. Ik zeg, laagopgeleiden werken gemiddeld helemaal niet zo ver van huis, dus een groot gedeelte daarvan kan prima met de fiets. Dure benzine is dus helemaal geen argument om niet te kunnen werken.quote:Op woensdag 19 april 2023 20:48 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Wat een prachtig verhaal, het punt wat je hier wil maken ontgaat mij alleen volledig. Is het dat hogeropgeleiden toch een leaseauto met tankpas hebben en lageropgeleiden maar een andere baan binnen hun regio moeten zoeken? Pure speculatie hier mijnerzijds hoor, want ik begrijp echt niet waar je heen wil met je grafiekjes en je gezever over lager en hoger opgeleiden.
Gezien de info die je in al je andere Posts over jezelf geeft, werk je niet heel veel en verdien je ook niet heel veel. Je betaalt dus ook niet heel veel belasting, terwijl je wel volop gebruik maakt van alle sociale voorzieningen.quote:Op woensdag 19 april 2023 20:49 schreef Pendule het volgende:
[..]
Hoezo ben ik een handophouder? Ik werk? Ik ben gekleurd ja, dus zal wat uiterlijk betreft er uitzien als een doorsnee uitkeringstrekker, maar ik ben dat niet.
Niemand had het over lageropgeleiden behalve jijquote:Op woensdag 19 april 2023 21:20 schreef knoopie het volgende:
[..]
Jij zegt dat lageropgeleiden niet meer kunnen werken, omdat benzine te duur is. Ik zeg, laagopgeleiden werken gemiddeld helemaal niet zo ver van huis, dus een groot gedeelte daarvan kan prima met de fiets. Dure benzine is dus helemaal geen argument om niet te kunnen werken.
En van welke ‘sociale’ links communistische voorzieningen, maak ik volgens jou gebruik?quote:Op woensdag 19 april 2023 21:23 schreef knoopie het volgende:
[..]
Gezien de info die je in al je andere Posts over jezelf geeft, werk je niet heel veel en verdien je ook niet heel veel. Je betaalt dus ook niet heel veel belasting, terwijl je wel volop gebruik maakt van alle sociale voorzieningen.
Je hoeft niet per sé uitkeringstrekker te zijn om een netto-ontvanger te zijn.
Jij fietst ook alles, je bent dus zelf ook een laagopgeleide hondedrol?quote:Op woensdag 19 april 2023 20:16 schreef knoopie het volgende:
[..]
75% van de lageropgeleiden werkt in dezelfde stad/regio waar ze ook wonen. Pendelen over grote afstand (Utrecht-Amsterdam) is iets wat vooral hogeropgeleiden doen.
Ten minste de helft van de laagopgeleiden heeft dus een baan op fietsbare afstand.
[ afbeelding ]
Bron : pbl
quote:Op woensdag 19 april 2023 21:27 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Niemand had het over lageropgeleiden behalve jij![]()
quote:Op woensdag 19 april 2023 10:41 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Lageropgeleiden hoeven dus juist géén ander werk te zoeken, want die wonen meestal al in de buurt van hun werk. De meeste kunnen gewoon op hun fiets er naar toe. Het argument dat die dus niet meer naar hun werk kunnen als de benzine te duur wordt, is onwaar.quote:ik zei dat de maximaal onbelaste kilometervergoeding wel omhoog mag als de brandstof per sé duurder moet worden, zodat mensen die daarvan afhankelijk zijn om te kunnen werken ook op hun werk aan kunnen komen. Fijn dat ik jouw neerbuigende post dus juist interpreteerde en je dus maar stelt dat die vervangbare laaggeschoolden maar ander werk moeten zoeken
Ik fiets een stuk meer én een stuk sneller dan de gemiddelde Nederlander. Volgens die logica zou ik dus extra laag opgeleid moeten zijn.quote:Op woensdag 19 april 2023 21:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij fietst ook alles, je bent dus zelf ook een laagopgeleide hondedrol?
De stoep, de weg, het leidingwater, straatverlichting, riool, de bibliotheek, de apotheek, de huisarts, het ziekenhuis, etc. Lijkt me dat het logisch is, dat dat niet gratis is?quote:Op woensdag 19 april 2023 21:32 schreef Pendule het volgende:
[..]
En van welke ‘sociale’ links communistische voorzieningen, maak ik volgens jou gebruik?
Bij ons is iedereen “lager opgeleid” als die allemaal op de fiets moeten komen dan heeft ons bedrijf een probleem kan ik je verzekeren.quote:Op woensdag 19 april 2023 21:59 schreef knoopie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lageropgeleiden hoeven dus juist géén ander werk te zoeken, want die wonen meestal al in de buurt van hun werk. De meeste kunnen gewoon op hun fiets er naar toe. Het argument dat die dus niet meer naar hun werk kunnen als de benzine te duur wordt, is onwaar.
Bij de hogeropgeleiden trouwens een groot gedeelte ook hoor. Alleen procentueel gezien iets minder dan bij de lageropgeleiden. Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen, maar een flink percentage daarvan zou ook prima op de fiets naar het werk kunnen. Desnoods met een ebike.
uhmm hallo? Daar betaal ik gewoon voor hoor,quote:Op woensdag 19 april 2023 22:05 schreef knoopie het volgende:
[..]
De stoep, de weg, het leidingwater, straatverlichting, riool, de bibliotheek, de apotheek, de huisarts, het ziekenhuis, etc. Lijkt me dat het logisch is, dat dat niet gratis is?
jij vergeet ‘t kofschipquote:Op woensdag 19 april 2023 22:05 schreef knoopie het volgende:
[..]
De stoep, de weg, het leidingwater, straatverlichting, riool, de bibliotheek, de apotheek, de huisarts, het ziekenhuis, etc. Lijkt me dat het logisch is, dat dat niet gratis is?
Komt omdat het lastig is om die elektrische shit auto's aantrekkelijk te maken.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:50 schreef Cockwhale het volgende:
Ipv elektrische auto's financieel aantrekkelijker te maken, lekker het gewone volk pesten door weer een lastenverhoging te introduceren. Kkrfiguren daar in de politiek.
Ja, maar niet genoeg. Omdat je, naar eigen zeggen, minder dan gemiddeld werkt en minder dan gemiddeld verdient. Dan betaal je dus ook minder dan gemiddeld belasting. Daarmee betalen andere mensen dus deels voor de voorzieningen waar jij gebruik van maakt. Geeft niet, maar dan is het op zijn zachtst gezegd wat ongepast om elke keer zo van leer te trekken tegen de sociale staat waar jij gebruik van maakt.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:09 schreef Pendule het volgende:
[..]
uhmm hallo? Daar betaal ik gewoon voor hoor,
IK BETAAL BELASTING
Mijn vriend is voor het geld binnen halen, werken is voor mij een hobby. Ik hoor eigenlijk helemaal niet te werken.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:29 schreef knoopie het volgende:
[..]
Ja, maar niet genoeg. Omdat je, naar eigen zeggen, minder dan gemiddeld werkt en minder dan gemiddeld verdient. Dan betaal je dus ook minder dan gemiddeld belasting. Daarmee betalen andere mensen dus deels voor de voorzieningen waar jij gebruik van maakt. Geeft niet, maar dan is het op zijn zachtst gezegd wat ongepast om elke keer zo van leer te trekken tegen de sociale staat waar jij gebruik van maakt.
Ipv grote bedrijven eens een flinke taks laten bijbetalen, gewoon de 100km rijder weer aanpakken.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:50 schreef Cockwhale het volgende:
Ipv elektrische auto's financieel aantrekkelijker te maken, lekker het gewone volk pesten door weer een lastenverhoging te introduceren. Kkrfiguren daar in de politiek.
Ja maar ik rij voor mijn plezier. Het laatste wat den Roverheid mij af zal pakken al moet ik straks 10 euro per liter betalenquote:Op woensdag 19 april 2023 21:59 schreef knoopie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bij de hogeropgeleiden trouwens een groot gedeelte ook hoor. Alleen procentueel gezien iets minder dan bij de lageropgeleiden. Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen, maar een flink percentage daarvan zou ook prima op de fiets naar het werk kunnen. Desnoods met een ebike.
De grote bedrijven en taks laten betalen werkt ook helemaal niet. Dat extra geld wordt namelijk 2 keer bij de consument gepakt.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:35 schreef Muisje22 het volgende:
[..]
Ipv grote bedrijven eens een flinke taks laten bijbetalen, gewoon de 100km rijder weer aanpakken.
Nee dat komt omdat NL bewust er voor gekozen heeft om een sociale verzorgingsstaat te zijn. Dat heeft niks met wegkijken te maken, maar meer met het feit dat de meeste mensen hier geen Amerikaanse toestanden willen hebben, waar mensen niet met hun zieke kind naar de dokter durven te gaan omdat ze de rekening niet kunnen betalen.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:32 schreef Pendule het volgende:
[..]
Mijn vriend is voor het geld binnen halen, werken is voor mij een hobby. Ik hoor eigenlijk helemaal niet te werken.
Echter slaat uw punt kant noch wal. U laat het blijken alsof er een keuze is in het wel of niet gebruiken van den sociale voorzieningen.
Dat is nou net het probleem van Nederland: jij wordt gedwongen: zorgverzekering verplicht, autoverzekering verplicht, belasting betalen verplicht, de condooms van willem alexander vergoeden verplicht, wegenbelasting verplicht.
Komt allemaal door wegkijkende struisvogels linkse honden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |